موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

بهترین مکان برای خرید آپارتمان در ترکیه در سال 2024 کجاست؟

سرمایه گذاری بهترین مکان خرید آپارتمان در ترکیه

یکی از رایج‌ترین سوالات سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در حوزه املاک ترکیه را دارند، این است که بهترین مکان خرید آپارتمان در ترکیه در سال 2022 کجاست؟ برای پاسخ به این سوال، بایستی اطلاعات کامل در مورد فروش ملک در تمام شهر‌های ترکیه داشته باشید.

پلت فرم Hepsi Amlak گزارشی را در ژانویه 2022 منتشر کرد که نشان دهنده افزایش سالانه ارزش سرمایه گذاری در آپارتمان‌های مسکونی بود. و این گزارش بیشترین فروش املاک و مستغلات در ترکیه را نشان می‌داد. همراه ما باشید در ادامه شهر‌ها و مناطق مناسب جهت خرید ملک را معرفی خواهیم نمود.

اگر به خرید ملک در ترکیه علاقه‌مند هستید، ما در موسسه مهاجرتی آرال گام از شما پشتیبانی‌های لازم را به عمل خواهیم آورد. چرا که این موسسه مهاجرتی به صورت کاملا تخصصی بر انواع روش‌های مهاجرتی به ترکیه تمرکز دارد. پس با اطمینان خاطر برای دریافت مشاوره‌های دقیق و مطابق با شرایط خود با ما تماس بگیرید.

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در شهر استانبول

رتبه اول در لیست بهترین مکان برای خرید آپارتمان در ترکیه بر اساس گزارش پایگاه Hepsi Amla که در ژانویه 2022 منتشر شده است، به شهر استانبول تعلق دارد. جالب است بدانید که درصد فروش آپارتمان در استانبول در طول یک سال 118 درصد افزایش یافته است. همچنین ارزش سرمایه‌گذاری در مناطق شهری استانبول به به 179٪ رسیده است.

بر اساس این گزارش، محبوب ترین مناطق استانبول برای فروش املاک و مستغلات عبارتند از:

منطقه غازی عثمان پاشا Gazi Osman Pasha District
منطقه پولی طبیح واقع در استانبول آسیایی Tabih money area located in Asian Istanbul
منطقه باگچیلار Bagcilar District
منطقه باکرکوی Bakirkoy area
منطقه کادیکوی Kadikoy District
منطقه باشاک شهیر Basaksehir area
منطقه اوسکودار Uskudar Region
منطقه آتشهیر Ataşehir region
منطقه چکمکوی Çekmeköy area
منطقه سنجک تپه Sancaktepe district
منطقه کارتال Kartal District
منطقه آوسیلار Avcilar District
منطقه کاتان Kathane District
منطقه بیلیکدوزو Beylikduzu area
منطقه بندک Bandak District
منطقه باچلی اولر Bahcelievler district
منطقه بشیکتاش Besiktas region
منطقه سیلوری Silvery District
منطقه شیشلی Sisli District
منطقه بویوکچکمچه Buyukcekmece region
منطقه ایوپ سلطان Eyup Sultan District
منطقه بیکوز Beykoz District

ما در موسسه مهاجرتی آرال گام به شما توصیه می‌کنیم که خرید آپارتمان در استانبول یک فرصت سرمایه‌گذاری سودآور محسوب می‌شود.

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در شهر آنتالیا

رتبه دوم در لیست بهترین مکان برای خرید آپارتمان در ترکیه بر اساس گزارش پایگاه Hepsi Amla که در ژانویه 2022 منتشر شده است، به شهر آنتالیا تعلق دارد. از بهترین مناطق آنتالیا می‌توان به کپز (Kepez)، داشما (Dashma) و قونیه (Konya) اشاره نمود.

خرید آپارتمان در مناطق مختلف آنتالیا به دلیل درآمد بالای اجاره در آن و به علت رونق گردشگری و افزایش تعداد گردشگرانی که به این شهر می‌آیند، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در شهر آنکارا

رتبه سوم در لیست بهترین مکان برای خرید آپارتمان در ترکیه بر اساس گزارش پایگاه Hepsi Amla که در ژانویه 2022 منتشر شده است، به شهر آنکارا تعلق دارد.

بهترین مکان خرید آپارتمان در ترکیه

بر اساس مطالعات انجام شده توسط شرکت انگلیسی Knight Frank که متخصص در بازار املاک و مستغلات است، شهر آنکارا از نظر فروش املاک در رتبه دهم جهان قرار گرفته است. در این گزارش آمده است که بهترین مناطق آنکارا برای خرید آپارتمان عبارتند از:

  • منطقه اتی مسگوت (Eti Masgout)
  • منطقه چانکایا (Çankaya)
  • منطقه بوشاکلار (Busaclar)

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در شهر ترابزون

رتبه چهارم در لیست بهترین مکان برای خرید آپارتمان در ترکیه بر اساس گزارش پایگاه Hepsi Amla که در ژانویه 2022 منتشر شده است، به شهر ترابزون تعلق دارد.

جالب است بدانید که این شهر را عروس دریای سیاه و بهشت شمال ترکیه می‌دانند. به ویژه در نواحی نزدیک دریاچه اوزونگل (Uzungol) و در دامنه روستای آیدر (Ayder) و ارتفاعات حیدر نبی (Haider Nabi) به خوبی نظاره‌گر این واقعیت خواهید بود.

در این گزارش آمده است که بهترین مناطق ترابزون برای خرید ملک عبارتند از:

  • منطقه یومرا (Yomra)
  • منطقه یالینجاک (Yalıncak)

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در شهر بورسا

رتبه پنجم در لیست بهترین مکان برای خرید آپارتمان در ترکیه بر اساس گزارش پایگاه Hepsi Amla که در ژانویه 2022 منتشر شده است، به شهر بورسا تعلق دارد. از آنجایی که بورسا یکی از مناطقی صنعتی و توریستی ترکیه است، بازده سود اجاره آن بیشتر از شایر مناطق است.

و از بهترین مناطق بورسا برای خرید ملک می‌توان به موارد زیر اشار نمود:

  • منطقه مقدونیه (Mudanya) که سومین منطقه غنی از نظر اکسیژن در جهان است.
  • منطقه خلیج کاراجا (Karaca Bay)
  • منطقه نیلوفر (Nilufer)

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در شهر ساکاریا

رتبه ششم در لیست بهترین مکان برای خرید آپارتمان در ترکیه بر اساس گزارش پایگاه Hepsi Amla که در ژانویه 2022 منتشر شده است، به شهر ساکاریا تعلق دارد.

چیزی که این منطقه را متمایز می‌کند و ارزش سرمایه گذاری در آن بالاست، نزدیکی شهر ساکاریا به استانبول و آرامش و دوری آن از شلوغی شهر است. از بهترین مناطق ساکاریا برای خرید ملک عبارتند از:

  • کاراسو (Karasu) منطقه‌ای به عنوان بهترین منطقه رتبه بندی شد. یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در ساکاریا، بندر دریایی در حال ساخت است.
  • منطقه آق یازی (Aq Yazi)
  • منطقه تراکلی (Trakli)

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در شهر کوجالی

رتبه هفتم در لیست بهترین مکان برای خرید آپارتمان در ترکیه بر اساس گزارش پایگاه Hepsi Amla که در ژانویه 2022 منتشر شده است، به شهر کوجالی تعلق دارد. مزایای زیادی وجود دارد که کوجالی را به شهری مناسب برای سرمایه گذاری در ترکیه تبدیل کرده است که عبارتند از:

  • شهر کوجالی در نزدیکی شهر استانبول است.
  • فرودگاه بین المللی Sabiha در نزدیکی کوجالی است.
  • کوجایلی یک شهر صنعتی است و آزمایشگاه‌ها و کارخانه‌های زیادی در آن وجود دارد که موجب افزایش فرصت‌های شغلی در این منطقه شده است.
  • این منطقه از آرامش، هوای تازه و طبیعت زیبا برخوردار است.
  • وجود پروژه‌های ملکی با کیفیت بالا
  • تراکم جمعیت پایین در شهر

به گزارش پایگاه Hepsi Amla، بهترین مناطق کوجالی برای خرید ملک عبارتنداز:

  • منطقه ازمیت (Izmit)که با آثار تاریخی و قرار گرفتن در مسیر جاده آسیا و اروپا در ترکیه شناخته شده است.
  • منطقه قبزه (Gebze)
  • کاندرا (Kandera) در ساحل دریای سیاه و در شمال خلیج ازمیت واقع شده است که در مجاورت ضلع غربی منطقه شیلا ( منطقه توریستی استانبول آسیایی) است.
  • منطقه کارتپه (Kartepe) که در نزدیکی معروف‌ترین منطقه توریستی ترکیه است، سومین نقطه مرتفع منطقه مرمره می‌باشد. گردشگران زیادی به خصوص در فصل زمستان برای لذت بردن از اسکی به این منطقه می‌آیند.

سخن پایانی

ترکیه پتانسیل‌های خوبی برای جذب سرمایه‌گذار دارد و در این زمینه نیز موفق بوده است. حتی در سال‌های اخیر با تقویت زیرساخت‌ها و در نظر گرفتن امتیازاتی نظیر امکان اخذ شهروندی و اقامت ترکیه، سرمایه‌گذاران را بیشتر راغب سرمایه‌گذاری در این کشور نموده است. در حقیقت با انتخاب هوشمندانه می‌توان بیشترین بازده سرمایه را بدست آورد.

به طور کلی سرمایه‌گذاری در ترکیه آینده‌نگری خوبی دارد و اگر مایل به سرمایه‌گذاری هستید، موسسه مهاجرتی آرال گام خدمات ویژه‌ای ارائه داده است. این موسسه مهاجرتی بصورت کامل تخصصی در زمینه مهاجرت به ترکیه فعالیت می‌کند. جهت دریافت  مشاوره‌های دقیق و مطابق با شرایط خود با مشاوران ما تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان را پر کنید.

 

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *