موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

تحصیل رشته حسابداری در ترکیه

تحصیل تحصیل رشته حسابداری در ترکیه

هر آنچه که باید درمورد تحصیل رشته حسابداری در ترکیه بدانید:

دوره‌ی حسابداری حول محور اعداد، امور مالی و سازمان و شرکت‌ها می‌چرخد. شما در این رشته یاد خواهید گرفت که چگونه ترازنامه یا گزارش‌های فصلی تهیه کنید، صورت حساب‌های مالی سالانه آماده کنید و در مورد موفقیت اقتصادی یک شرکت اظهارنظر کنید. آینده‌ی شغلی این رشته بسیار خوب است: تقریباً هر شرکت بزرگی به متخصصان حسابداری نیاز دارد. ما در ادامه راجع به تحصیل حسابداری در ترکیه، فواید، بازار کار، رشته‌های مرتبط و تحصیل در ترکیه و اخذ تخصص در این رشته صحبت خواهیم کرد.

در مطالعات حسابداری شما در زمینه‌های حسابداری، کنترل و امور مالی تخصص پیدا خواهید کرد. به طور معمول، موضوعاتی مانند قانون تجارت، مدیریت بازرگانی، اقتصاد و مدیریت شرکت نیز در برنامه درسی دوره حسابداری قرار دارند.

 

تحصیل رشته حسابداری در ترکیه

 

در ترم‌های اول با حسابداری گروهی، تحلیل هزینه‌ها و تئوری‌های بازار سرمایه نیز سر و کار خواهید داشت. سپس محاسبات هزینه و عملکرد را در پروژه‌های عملی و تیمی انجام می‌دهید یا جریان‌های نقدی را محاسبه می‌کنید. شما در سخنرانی‌های برنامه‌ریزی و مدیریت شرکت خواهید کرد و همه چیز را در مورد تئوری‌های مختلف مدیریت و استراتژی‌های رشد و بین‌المللی شدن خواهید آموخت.

فواید تحصیل در رشته‌ی حسابداری

حسابداران ستون فقرات یک شرکت هستند. شغل حسابدار عمدتاً شامل تهیه و ارزیابی سوابق و حساب‌های مالی یک شرکت است. با انجام این کار، آن‌ها می‌توانند در بررسی اینکه آیا کسب و کار شرکت خوب است یا خیر، کمک کنند. شما نیز ممکن است در حال حاضر به فکر تحصیل در رشته‌ی حسابداری در ترکیه و شروع حرفه‌ای در زمینه‌ی حسابداری و امور مالی باشید، اما همچنان در انتخاب خود به اطمینان بیشتری نیاز دارید.

 

تحصیل رشته حسابداری در ترکیه

 

تحصیل در این رشته و اخذ مدارک تحصیلی مرتبط با حسابداری یک انتخاب عالی است، چراکه شما به صورت کاملا معتبر و قانونی می‌توانید در هر شرکتی که تمایل دارید، مشغول به کار شوید. اما اگر همچنان برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه جهت تحصیل در رشته‌ حسابداری تردید دارید، در ادامه فوایدی از آن را ذکر خواهیم کرد که به شما در تصمیم‌گیری کمک کند.

  1. شما تجربه‌ی مطالعه‌ای لذت بخش را به دست می‌آورید

رشته‌ی حسابداری یک رشته‌ی تحصیلی نسبتا دشوار است. با این حال، اگر عاشق اعداد هستید، از این چالش لذت خواهید برد. برای داشتن مدرک حسابداری لزوماً نیازی نیست که یک جادوگر ریاضی باشید. دانستن اصول جمع، تفریق، تقسیم و ضرب تنها چیزی است که در کنار مهارت‌های تجزیه و تحلیل خوب نیاز دارید. پس شما فقط باید مدارک و گواهی‌های حسابداری را از آن خود کنید که به پیشرفت یادگیریتان کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد همزمان حین تحصیل، سرگرم شوید.

  1. مهارت‌هایی را یاد می‌گیرید که می‌توانند در بسیاری از زمینه‌های زندگی به کار روند

در دبیرستان، همه جبر، هندسه، حساب دیفرانسیل و انتگرال، و/یا مثلثات را یاد می‌گیرند. متأسفانه، همه از این موضوعات در زندگی خود استفاده نمی‌کنند، اغلب به این دلیل که نمی‌دانند چگونه آن‌ها را به کار ببرند. برای مثال، اگر به دنبال کار به عنوان مهندس یا معمار نیستید، هندسه ممکن است هیچ فایده‌ای برای شما نداشته باشد.

 

تحصیل رشته حسابداری در ترکیه

 

هنگامی که در حسابداری حرفه‌ای دارید، می‌توانید اصول حسابداری را هم در محل کار و هم در خارج از کار اعمال کنید:

هنگام راه اندازی کسب و کار خود می‌توانید از دانش خود در مورد مدیریت حقوق و دستمزد، نسبت سود و زیان و سایر مفاهیم مرتبط با تجارت استفاده کنید. دانش حسابداری شما می‌تواند در مدیریت خانه نیز به شما کمک کند.

  1. می‌توانید در کنار حسابداری در مقاطع تحصیلی دیگری نیز شرکت کنید

برای دانشجویان رشته‌های حسابداری معمول است که مدرک دیگری را به طور همزمان بگذرانند، زیرا دروس زیادی وجود دارد که به حسابداری و امور مالی مرتبط هستند. بنابراین، در ترکیه نیز می‌توانید در رشته‌های دوگانه مانند موارد زیر تحصیل کنید.

  • گرایش حسابداری و مدیریت بازرگانی
  • گرایش حسابداری و مالی
  • گرایش حسابداری و کارآفرینی تجاری

وقتی مدرک دوگانه داشته باشید، مدارک بیشتری را در رزومه‌ی خود ثبت می‌کنید که می‌تواند شانس استخدام شما در شرکتی در ترکیه را افزایش دهد. گذشته از این، شما همچنین به خود فرصتی می‌دهید تا مهارت‌هایتان را گسترش دهید و در زمینه‌های مختلف کار کنید و حتی در کشوری که وطن خودتان نیست و به زبان بومی شما صحبت نمی‌شود، هیچ‌وقت بیکار نمانید.

  1. بلافاصله استخدام می‌شوید

حسابداری یکی از مشاغلی است که نرخ استخدام بالا و سریعی دارد. بدون شک پیدا کردن کار و در دسترس بودن مشاغل و سمت‌های شغلی مختلف از مهم‌ترین ملاحظات دانشجویان مهاجر پس از فارغ‌التحصیلی است. همه می‌خواهند سریعاً شغلی با درآمد خوب پیدا کنند. خصوصا اگر تمایل داشته باشید ویزای تحصیلی ترکیه را به ویزای شغلی تبدیل کرده و برای اقامت و اخذ شهروندی ترکیه بکوشید.

  1. همیشه به شما در هر شرکتی نیاز دارند

هر صنعت یا بخش تجاری به یک حسابدار نیاز دارد. حتی با وجود پیشرفت‌های تکنولوژیکی، مهارت‌های یک حسابدار همچنان یک الزام در دفتر خواهد بود. ارتقای فناورانه قابل توجهی در این زمینه انجام شده است، مانند انتقال از دفتر کل مکتوب به دیجیتال و استفاده از برنامه‌های کاربردی و نرم افزارهای پیشرفته‌تر برای کمک به سرعت بخشیدن به کار.

 

تحصیل رشته حسابداری در ترکیه

 

اما همچنان، هیچ فناوری خاصی نتوانسته نیروی انسانی را از این سیستم حذف کند. در واقع، این وظایف هنوز به مغز تحلیلی و تخصص یک حسابدار نیاز دارند. حسابدار یکی از کارمندان کلیدی است که تعیین و تضمین می‌کند که شرکت در حال کسب سود است.رایج‌ترین تصور غلط در مورد تکمیل مدرک حسابداری این است که شما فقط صورت‌‌حساب‌های مالی تهیه می‌کنید و دفتر کل شرکتی را که در آن کار می‌کنید پر می‌کنید. این تنها گزینه‌ی شغلی شما نیست.

موقعیت‌های بسیار دیگری وجود دارد که می‌توانید با مدرک حسابداری به غیر از حسابداری ساده وارد آن شوید. شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که یکی از موارد زیر باشید:

  • مدیر مالی
  • مشاور مالی و سرمایه گذاری
  • تحلیلگر کسب و کار
  • و …
  1. فرصت‌های شغلی بین‌المللی خواهید داشت

یکی از خوبی‌های حسابداری این است که با طیف وسیعی از فرصت‌های بین‌المللی مواجه خواهید شد. خصوصا که در دانشگاه‌های معتبر ترکیه درس خوانده باشید. اگر قصد دارید در خارج از کشور کار کنید، می‌توانید به راحتی با مدرک حسابداری شغلی پیدا کنید و از ترکیه هم به عنوان یک سکوی پرتاب استفاده کنید.

بیشتر اصول و تکنیک‌های حسابداری در سراسر مرزهای بین‌المللی اعمال می‌شود، به جز برخی از قوانین خاص که ممکن است برای هر کشور اعمال شود. از این رو، ممکن است برای مطالعه قوانین اساسی حسابداری ایالت یا کشوری که می‌خواهید به آن مهاجرت کنید، در چند کلاس اضافی شرکت کنید.

  1. توصیه‌های خوبی برای پیشرفت  شغلی خواهید داشت

مدرک حسابداری می‌تواند فرصت‌هایی را برای شما ایجاد کند تا در سازمان‌های بزرگی مانند سازمان ملل متحد و سازمان بهداشت جهانی داوطلب شوید. این سازمان‌های بین‌المللی دائماً به حسابداران یا کارشناسان اقتصادی بیشتری نیاز دارند تا در حسابرسی روزانه به آن‌ها کمک کنند.

تحصیل رشته حسابداری در ترکیه

 

البته توجه داشته باشید که این سازمان‌ها ممکن است نتوانند درآمد بالایی به شما بدهند. با این حال، تجربه‌ی داوطلبانه شما در این شرکت‌های بین‌المللی می‌تواند از حقوق بالا، ارزشمندتر باشد. شما با کار در این شرکت‌ها، مهارت‌ها و دانش خود را به شدت افزایش خواهید داد. کار برای این سازمان‌ها همچنین می‌تواند شما را با افراد و شرکت‌های با نفوذ مختلف – نام‌های بزرگ در صنعت – مرتبط کند.

اگر تمایل دارید که در ترکیه یا هر کشور دیگری به حسابداری بپردازید و امرار معاش کنید، پس باید حرفه و مهارت خود را گسترش دهید یا وارد دانشگاه‌های عالی برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد شوید.

  1. مدرک حسابداری می‌تواند پله‌ای برای سایر مقاطع تحصیلی باشد

شما می‌توانید از مدرک حسابداری خود به عنوان پله‌ای برای تحصیلات بیشتر مانند حقوق استفاده کنید. در صورت تحصیل در رشته‌ی حقوق، ممکن است متوجه شوید که برخی از موضوعات قبلاً در مدرک حسابداری آموزش داده شده است، یا برخی دروس، فقط مروری بر آنچه قبلاً آموخته‌اید باشد.

همچنین نشان داده شده است که حسابداران رسمی شانس بیشتری برای قبولی در آزمون‌های وکالت دارند. از این رو، در صورت داشتن سابقه حسابداری، تبدیل شدن به یک وکیل شرکتی می‌تواند آسان‌تر شود.

رشته‌های مرتبط با حسابداری

  • مدیریت پروژه
  • مدیریت کسب و کار
  • کارآفرینی
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
  • بازار یابی
  • مدیریت، سازمان و رهبری
  • حسابداری
  • مدیریت دولتی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت زنجیره تامین و تدارکات
  • تجارت کشاورزی
  • حسابرسی
  • هوش تجاری و تجزیه و تحلیل
  • تجارت
  • ارتباطات سازمانی
  • مسئولیت اجتماعی شرکت
  • MBA اجرایی
  • حسابداری قانونی
  • مدیریت نوآوری
  • تجارت بین‌المللی
  • کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی
  • کارشناسی ارشد مدیریت
  • مدیریت خرده فروشی
  • مدیریت ریسک
  • مدیریت استراتژیک
  • مالیات
  • مدیریت فناوری
  • مدیریت حمل و نقل
  • ارتباطات دیجیتال
  • بازاریابی دیجیتال
  • علم اکچوئری

بهترین دانشگاه‌های ترکیه جهت تحصیل در رشته‌ی حسابداری

  1. دانشگاه اقتصاد ازمیر

زبان تدریس: انگلیسی

شهریه‌ی سالانه: سالی 8000 دلار‌ آمریکا

  1. دانشگاه آیدین استانبول

زبان تدریس: ترکی استانبولی

شهریه‌ی سالانه: سالی 6000 دلار‌ آمریکا

شهریه‌های تحصیل در رشته‌ی حسابداری در ترکیه

هزینه سالانه تحصیل در رشته مدیریت دولتی و حسابداری در ترکیه با میانگین درآمد سایر کشورها قابل مقایسه است و از حدود 5000 دلار تا 8000 دلار در سال در دانشگاه‌های خصوصی متغیر است. اما اگر تمایل داشته باشید می‌توانید برای اخذ بورسیه تحصیلی ترکیه اقدام کنید و رشته‌ حسابداری در ترکیه را به صورت رایگان بخوانید و مدرک مورد نظرتان را اخذ نمایید. گرچه برای اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با مشاورین آرال گام تماس بگیرید تا از دانشگاه‌هایی که بورسیه‌ی تحصیلی ارائه می‌دهند و مدارکی که شانس شما را برای دریافت آن بالا می‌برد، مطلع شوید.

فرصت‌های شغلی

همانطور که گفتیم تحصیل در  حسابداری یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای شروع یک حرفه است. با یادگیری مهارت‌های ضروری کسب و کار، شما تقریباً می‌توانید هر شغل تجاری را شروع کنید.

تحصیل رشته حسابداری در ترکیه

 

اما این لیست از مشاغل حسابداری که در زیر ذکر کرده‌ایم، بر نقش‌هایی متمرکز است که مهارت‌های حسابداری لازم دارد. به طور کلی، برای اینکه بتوانید در یکی از مشاغل زیر مشغول به کار شوید، به مدرک حرفه‌ای حسابداری (لیسانس یا فوق لیسانس) نیاز دارید.

منشی حسابداری

متصدیان و منشی‌های حسابداری مسئول ثبت انواع خاصی از تراکنش‌های مالی هستند. به عنوان مثال، تمرکز شما می‌تواند روی حساب‌های دریافتی، حساب‌های پرداختنی، صورتحساب یا حقوق و دستمزد باشد. اگر شما تنها کارمند حسابداری شرکت هستید، احتمالاً با چندین نوع تراکنش کار خواهید کرد. یکی از راه‌های شروع حرفه‌تان، تکمیل دوره کارآموزی است که احتمالاً یک سال طول می‌کشد. گزینه‌های رسمی صلاحیت شامل گواهی III در مدیریت حسابداری، گواهی IV در حسابداری، یا گواهی III در مدیریت بازرگانی است.

عناوین شغلی: دستیار حسابدار، کارمند حسابدار، کارمند حسابدار (حساب‌های دریافتی)، منشی حسابدار/مأمور مالی، کارمند حساب‌های پرداختی، کارمند اداری و حساب‌ها، کنترل کننده اعتبار، افسر امور مالی، منشی حساب‌های کوچک، کارمند حساب‌های قانونی ، مدیر حساب‌های حقوقی، حسابدار حقوقی/ کارمند حقوق و دستمزد/مدیر دفتر / کارمند ارشد حسابداری.

ممیز، مامور رسیدگی

آیا جزئیات‌گرا و وظیفه‌شناس هستید؟ حرفه‌ی حسابرسی را در نظر بگیرید. اکثر حسابرسان متخصصان خارجی هستند که به شرکت‌ها فرستاده می‌شوند یا دعوت می‌شوند تا امور مالی آن‌ها را بررسی کنند و اطمینان حاصل کنند که گزارش‌ها دقیق هستند و تا حد امکان صحیح عمل می‌کنند. برخی از شرکت‌ها دارای حسابرسان داخلی هستند.

عناوین شغلی: حسابرس، حسابرس میانی، حسابرس داخلی، حسابرس درآمد، حسابدار ارشد، حسابرس داخلی ارشد.

حسابدار

حسابداران دفاتر یک شرکت را نگهداری می‌کنند. وظایف مشترک حسابداران شامل نظارت بر حساب‌های دریافتی، پرداخت به موقع صورت حساب‌ها از طرف شرکت و ثبت تمام تراکنش‌ها است. اگر به شغلی در این زمینه علاقه دارید، به دنبال یک موقعیت ابتدایی با وظایف مرتبط (مانند کارمند ورود داده‌ها) باشید و از آنجا به سمت بالا بروید. همچنین برای پیشرفت در حرفه خود باید گواهینامه دریافت کنید. یکی از دوره‌های حرفه‌ای محبوب، گواهینامه IV در حسابداری است.

عناوین شغلی: دستیار اداری / حسابدار / حسابدار مشتری، حسابدار شرکتی، حسابدار شرکت / دفتردار پزشکی، دفتردار، حسابدار ارشد.

حسابداری خدمات بازرگانی

اگر مهارت‌های ارتباطی و رهبری عالی دارید، حرفه‌ای به عنوان حسابدار خدمات تجاری ممکن است مسیری مناسب برای شما باشد. شما باید خدمات تجاری و مالیاتی را به مشتریان (کسب و کارهای کوچک و/یا بزرگ) ارائه دهید. وظایف شما می‌تواند شامل ارائه‌ی مشاوره و راهنمایی در مورد استراتژی‌های مالی، تهیه اظهارنامه مالیاتی، تهیه صورت‌حساب‌های مالی و پیگیری استهلاک دارایی‌ها باشد. مدرک حسابداری و مدارک CA یا CPA برای کار در این سمت ضروری است. بسیاری از موقعیت‌ها و سمت‌های شغلی نیز به تجربه‌ی قابل توجهی نیاز دارند.

عناوین شغلی: حسابدار خدمات بازرگانی عمومی، حسابدار خدمات بازرگانی، مدیر بخش مشتریان، حسابدار خدمات تجاری مدیر، سرپرست مشتریان خصوصی، حسابدار ارشد خدمات بازرگانی، سرپرست حسابدار خدمات بازرگانی، ارشد حسابدار خدمات مالیاتی و تجاری، حسابدار خدمات مالیاتی و تجاری.

مدیر ارشد مالی

پوزیشن مدیر مالی  به طور کلی برای متخصصان با تجربه محفوظ است. مدیر ارشد بر تمام جنبه‌های مالی شرکت نظارت می‌کند و فردی است که در نهایت مسئول رفاه و موفقیت مالی شرکت است. مدیر مالی باید مهارت‌های رهبری قوی و بالایی داشته باشد، چون بسیاری از افراد به آن‌ها گزارش می‌دهند. اگر می‌خواهید روزی مدیر مالی شوید، پس از اتمام مدرک حسابداری خود سراغ گواهی‌نامه‌ها و مدارک اضافی باشید تا مهارت و تجربه‌ی خودتان را بالاتر ببرید.

عناوین شغلی: مدیر مالی، مدیر ارشد مالی.

حسابداری شرکتی

اگر جاه طلب هستید و درک ویژه‌ای از تجارت دارید، حسابداری شرکتی ممکن است شغل ایده آل شما باشد. شما بخشی جدایی ناپذیر از شرکت خواهید شد و سوابق مالی را نگهداری می‌کنید و اطمینان می‌دهید که شرکت از سیاست‌ها، مقررات و قوانین قابل اجرا پیروی می‌کند. موقعیت‌های شغلی در حسابداری شرکتی معمولاً حداقل به مدرک لیسانس حسابداری نیاز دارد.

عناوین شغلی: حسابدار امور مالی شرکت، حسابدار خدمات شرکتی، حسابدار بخش.

حسابداری هزینه

حسابداران هزینه‌، بهای تمام هزینه‌های مواد، فرآیندها و محصولات شرکت خود را نظارت و تجزیه و تحلیل می‌کنند. آن‌ها یافته‌ها را در صورت‌های مالی گزارش می‌کنند. حسابداران هزینه در مورد موثرترین گزینه‌ها برای ساده سازی و مدیریت هزینه‌ها به مدیریت مشاوره می‌دهند. برای حسابداران هزینه مشاغل زیادی در بسیاری از صنایع مختلف از جمله تولید و خدمات وجود دارد. اگر جزئیات گرا و وظیفه شناس و همچنین در ارتباطات قوی هستید، عنوان حسابداری هزینه ممکن است برای شما مناسب باشد.

عناوین شغلی: حسابدار بهای صرف شده، حسابدار هزینه و سیستم، حسابدار موجودی، حسابدار ارشد بهای صرف شده، حسابدار تجارت و بهای صرف شده.

حسابدار مالی

یک حسابدار مالی سالم برای موفقیت هر شرکتی ضروری است. حسابدار مالی یا مدیر مالی، تراکنش‌های مالی شرکت خود را پیگیری می‌کند. این متخصص باید از رویه‌های صحیح برای تهیه گزارش‌های مالی که به رگولاتورها و سهامداران ارائه می‌شود، استفاده کند. آن‌ها ورودی‌ها، خروجی‌ها و بدهی‌های شرکت را نظارت می‌کنند. مدرک حسابداری و گواهینامه حرفه‌ای معمولا برای حرفه ای در این زمینه مورد نیاز است. مهارت‌های تحلیلی و سازمانی عالی نیز حیاتی است.

عناوین شغلی: دستیار حسابدار مالی، مدیر امور مالی بازرگانی، حسابدار مالی بخش، حسابدار مالی، مدیر حسابداری مالی، تحلیلگر مالی، تحلیلگر مالی پروژه‌های بزرگ، حسابدار سیستم‌های مالی، حسابدار گزارشگری مالی، حسابدار ارشد عملیات مالی، حسابدار ارشد مالی.

کنترل کننده مالی

کنترل‌کننده‌های مالی با تیم‌های مدیریت اجرایی همکاری نزدیک دارند و نقش‌های مهمی در اداره کسب‌وکارها ایفا می‌کنند. آن‌ها امور مالی شرکت را کنترل می‌کنند، کنترل‌های داخلی را پیگیری می‌کنند و اطمینان می‌دهند که همه چیز همانطور که باید اجرا می‌شود. این متخصصان در زمینه‌هایی مانند حسابداری، امور مالی و همچنین پرسنل، بازاریابی و تولید وظایفی دارند.

عناوین شغلی: دستیار کنترل مالی، کنترل کننده هزینه، کنترل کننده مالی بخش، مدیر مالی، کنترل کننده مالی گروه، کنترل کننده مالی منطقه‌ای.

برنامه ریز مالی

شغل برنامه‌ریزی مالی یک انتخاب فوق العاده برای افرادی است که می‌توانند به طور همزمان بر جزئیات و کلیات تمرکز کنند. یک برنامه ریز مالی یا مشاور امور مالی مشتریان خود را تجزیه و تحلیل می‌کند و آن‌ها را در گرفتن بهترین تصمیمات ممکن راهنمایی می‌کند. برنامه ریزان مالی در مورد سرمایه گذاری، قوانین مالیاتی و بیمه مشاوره و توصیه می‌کنند. آن‌ها به طور مستقل و/یا درون شرکت‌ها کار می‌کنند.

شما برای کار در این سمت شغلی، باید مدرک برنامه ریزی مالی یا شاید در تجارت یا حسابداری (با تمرکز بر برنامه ریزی مالی) داشته باشید. اگر بعداً تصمیم به انتخاب رشته تخصصی در برنامه ریزی مالی (مانند بازنشستگی یا بیمه) گرفتید، باید آموزش‌های بیشتری ببینید. زمانی که حرفه‌ی خود را شروع کنید، احتمالاً به عنوان مسئول پیش برنامه ریزی یا مدیر کارتان را شروع خواهید کرد و از آنجا به سمت بالا حرکت خواهید کرد.

عناوین شغلی: مشاور همکار، مدیر همکار، معاون برنامه ریز مالی، افسر خدمات مشتری، مشاور مالی تجاری، برنامه ریز مالی تجاری، برنامه ریز عرضه و تقاضا، مدیر مالی، مشاور مالی، مشاور مالی خدمات، تحلیلگر مالی، برنامه‌ریز مالی، دستیار برنامه‌ریزی مالی، پیش‌برنامه‌ریز، مشاور ارشد، مشاور ارشد مالی، برنامه‌ریز ارشد مالی، مدیر، پیش‌برنامه‌ریز ارشد، برنامه‌ریز ارشد، مشاور مالی استراتژیک، مشاور بازنشستگی

حسابداری قانونی

حسابداران قانونی جرایمی مانند کلاهبرداری و اختلاس را کشف می‌کنند. این متخصصان همچنین اطلاعات مالی را برای پرونده‌های دادگاه، مانند مراحل طلاق، تجزیه و تحلیل می‌کنند. همچنین می‌توان از تخصص آن‌ها در محاکمات جنایی مختلف استفاده کرد. این امکان وجود دارد که در یک شرکت بزرگ که تیم حسابداری قانونی خود را دارد، استخدام شوید. اگر می‌خواهید در این زمینه شغلی داشته باشید، مدرک حسابداری بگیرید و سپس مدرک خود را با گواهی‌نامه‌های معتبر ارتقاء دهید.

عناوین شغلی: حسابدار قانونی، مدیر حسابدار قانونی، مدیر راه‌حل‌های قانونی، حسابدار مالی پیشرو.

حسابداری صندوق

به عنوان یک حسابدار صندوق، شما تمام وظایف حسابداری را برای یک سبد سرمایه گذاری انجام خواهید داد. سرمایه‌گذاری‌ها ممکن است کالاها، اوراق بهادار یا املاک و مستغلات باشند و می‌توانند در یک صندوق سرمایه‌گذاری متقابل یا تامینی نگهداری شوند. از شما خواسته می‌شود که در مهلت‌های زمانی دقیق کار کنید، زیرا گزارش روزانه مورد نیاز است. مشاغل حسابداری صندوق در حوزه‌های مدیریت صندوق سازمان‌های مالی همیشه در دسترس است. پس از اخذ مدرک خود در دانشگاه‌های ترکیه، برای اینکه توانایی‌های خود را گسترش دهید، حتما به دنبال ارتقاء مدرکتان باشید.

عناوین شغلی: حسابدار مالی – صندوق و سرمایه‌گذاری، حسابدار صندوق، حسابدار پرتفوی، حسابدار ارشد صندوق، حسابدار ارشد دارایی، حسابدار ارشد صندوق / دارایی.

سخن آخر

حسابداری به طور مداوم در صدر فهرست بهترین مدارک تحصیلی در کالج‌ها و دانشگاه‌های ترکیه قرار دارد. به دلیل وجود ابدی تجارت و صنعت، تقریباً غیرممکن است که جهان بدون هیچ‌گونه حسابداری دوام بیاورد. دلایل ذکر شده در این مقاله، گواه این است که حسابداری همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود و فراتر از پرداختن به اعداد است. پس اگر تمایل دارید که به تحصیل در رشته‌ حسابداری در ترکیه مشغول شوید، همین حالا با مشاورین آرال گام تماس بگیرید تا راهنمایی‌های کاملی را جهت اخذ پذیرش در این رشته دریافت نمایید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *