موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

خرید خانه در آلانیا

سرمایه گذاری خرید خانه در آلانیا

شاید تا اسم مهاجرت می‌آید با خود فکر کنید که این کاری سخت و نشدنی است. اما اشتباه می‌کنید. مهاجرت و اخذ شهروندی یک کشور، می‌تواند به سادگی خرید خانه در ترکیه باشد. در واقع، فقط کافی است که سرمایه‌ی لازم برای خرید خانه‌ای در ترکیه را داشته باشید تا بتوانید شهروندی و پاسپورت ترکیه را از آن خود کنید. کشوری که در نزدیکی کشور خودمان است و از نظر فرهنگی با ما ایرانی‌ها بیگانه نیست.در ادامه ما راجع به مزایای خرید خانه در آلانیا و همچنین نحوه‌ی خرید ملک در این شهر صحبت می‌کنیم.

همچنین علاوه بر این مقاله، موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه‌ی خرید خانه در آلانیا خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی آرال گام در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید : خواندن مقاله قوانین خرید ملک در ترکیه برای شما مفید خواهد بود.

 

سبک زندگی آرام

آلانیا سبک زندگی بسیار راحت و آسانی را ارائه می‌دهد. در این منطقه زیبای مدیترانه‌ای که به آنتالیا متصل است، تقریباً هر آنچه را که در یک شهر بزرگ پیدا می‌کنید، می‌توانید پیدا کنید. علاوه بر اینها، می‌توانید آرامش و فرار از هیاهوی زندگی شهری را نیز بیابید. هیچ عجله و هیاهویی در این قسمت از ریویرای ترکیه وجود ندارد، فقط می‌توانید استراحت کنید و از زندگی در کنار منظره دریا لذت ببرید.

املاک مقرون به صرفه

یکی از بزرگترین مزیت‌های خرید ملک در آلانیا، قیمت ملک است. قیمت‌ها به طور قطع متفاوت است: آپارتمان‌های ارزان قیمتی برای فروش در منطقه محمودلار آلانیا وجود دارد، در حالی که ویلاهای فروشی در آلانیا که در مرکز شهر هستند و دارای منظره‌ای رو به دریا هستند، گران‌تر هستند. با این حال، قیمت کلی خانه‌های آلانیا برای فروش نسبتاً مقرون به صرفه است.

سرمایه گذاری بزرگ

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات آلانیا یک اقدام بسیار عاقلانه از نظر یک سرمایه گذاری بلند مدت است. به دلیل فعالیت‌های شهری و توریستی بیش از حد در چند سال گذشته، املاک و مستغلات در آلانیا ترکیه مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

سرمایه گذاری بزرگ

این امر باعث ایجاد غوغایی در صحنه املاک و مستغلات شهر شد. همچنین، علاوه بر اینکه در درازمدت یک سرمایه‌گذاری بسیار سودآور است، سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت بسیار خوبی نیز به شمار می‌رود، زیرا شما در خانه رویایی خود با منظره‌ای جذاب زندگی خواهید کرد.

خرج زندگی

آلانیا کیفیت زندگی خوبی را برای هزینه‌های زندگی بسیار پایین ارائه می‌دهد، به خصوص در مقایسه با شهرهای اروپایی.اگرچه آلانیا منطقه‌ای است که رشد اقتصادی و فعالیت‌های گردشگری در آن، به سرعت در حال پیشرفت است، اما آلانیا همچنان زندگی مقرون به صرفه‌ای که برای یک فرد مجرد تقریباً 200 دلار در ماه است، ارائه می‌کند.

تابعیت ترکیه

یکی از جذابیت‌های نهایی سرمایه گذاری در املاک آلانیا، فرصت شهروندی است که فراهم می‌کند. هنگامی‌که ملکی به ارزش 400000 دلار در ترکیه خریداری می‌کنید، می‌توانید واجد شرایط درخواست شهروندی ترکیه شوید. تابعیت ترکیه مزایای زیادی از جمله تابعیت مضاعف و مزایای داشتن پاسپورت ترکیه را به همراه دارد.

تابعیت ترکیه

به طور کلی هم، اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، روشی ساده و محبوب در میان سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

حمل و نقل عالی

برای رفت و آمد در آلانیا نیازی به رانندگی با ماشین ندارید. شورای محلی آلانیا در سال‌های اخیر سخت تلاش کرده است تا زندگی جامعه خود را آسان کند. تنظیم و تقویت سیستم حمل و نقل بخشی از این کار سخت بود. تقریباً در همه جای آلانیا می‌توانید با دلموس یا اتوبوس بروید.

آب و هوای معتدل

آلانیا در طول تابستان بسیار گرم است و در زمستان هرگز خیلی سرد نمی‌شود. اگر از زمستان‌های معتدل و آفتاب فراوان در طول سال لذت می‌برید، آلانیا مکان مناسبی برای شماست. این شهر معتدل‌ترین آب و هوای ترکیه را دارد.

مناظر زیبا

آبشارهای درخشان، خط ساحلی طلایی، دره‌های دریایی، و فضای سبز مسحورکننده، تنوع زیبایی‌های طبیعی آلانیا را آشکار می‌کند. این مناظر چشمگیر سرمایه گذاری در املاک آلانیا را محبوب‌تر ساخته است.

سواحل شگفت انگیز

سواحل شگفت انگیز

یکی دیگر از دلایل افزایش علاقه به سرمایه گذاری در املاک آلانیا ترکیه این واقعیت است که آلانیا خانه برخی از بهترین سواحل ترکیه است. سواحل کلئوپاترا، دمیرتاش و اینککوم از درخشان‌ترین سواحل این منطقه هستند. هیچ چیز مثل این نیست که بدانید بعد از یک هفته طولانی کار می‌توانید از گرمای خورشید در ساحل یا نسیم با طراوت دریا لذت ببرید.

بهترین محله‌ها در آلانیا

بهتر است قبل از شروع به جستجوی خانه در آلانیا، محله‌های مورد نظر را پیدا کنید. فهرست کردن آنچه از یک محله انتظار دارید، روند تصمیم گیری شما را آسان می‌کند. شما می‌توانید جنبه‌هایی مانند نزدیکی به مدارس، بیمارستان‌ها، ساحل یا حمل و نقل را در نظر بگیرید.

در زیر تعدادی از بهترین محله‌های آلانیا را بیابید:

 مرکز آلانیا

 کارگیجک

 محمودلار

 کستل

 آوسالار

 اوبا

مرکز آلانیا

مرکز شهر به عنوان توسعه‌یافته‌ترین منطقه در آلانیا، تنوعی از مزیت‌ها مانند مناظر تاریخی، شگفتی‌های طبیعی، رویدادها و فعالیت‌ها، بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌ها، امکانات خرید، حمل‌ونقل عالی، و زندگی شبانه زنده را ارائه می‌دهد.

علاوه بر اینها، بسیاری از مؤسسات بهداشتی، شهری و آموزشی وجود دارد. زندگی در مرکز از نظر دسترسی سریع به تمامی ‌امکانات بسیار عالی است.

کارگیجک

کارگیجک به عنوان یکی از مناسب‌ترین محله‌ها برای خانواده‌ها، یک منطقه مسکونی نوساز است. از آنجایی که خانه‌ها اخیرا ساخته شده‌اند، از آخرین فناوری‌ها در فرآیند ساخت آن‌ها استفاده شده است. از این رو ساختمان‌های این منطقه به طور معمول جامد هستند.

اگر به دنبال لذت بردن از حریم خصوصی در یک ویلا مدرن با منظره دریا یا کوه هستید، کارگیجک ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

محمودلار

محمودلار یکی از مناطق مورد علاقه آلانیا در میان سرمایه گذاران خارجی است. این مرکز تمام امکانات رفاهی و حتی بیشتر را ارائه می‌دهد.

محمودلار دارای سواحل طلایی و دریای عالی است. اگر به دنبال آپارتمان برای فروش در آلانیا ترکیه هستید، ممکن است بخواهید خانه‌های مدرن با طراحی شیک در منطقه محمودلار را بررسی کنید.

کستل

کستل محله‌ای فوق‌العاده آرام است که در آن به بسیاری از امکانات اجتماعی مانند پلی کلینیک‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید دسترسی دارید.

ساختمان‌های کستل عمدتاً کم ارتفاع هستند. همچنین مجتمع‌های مسکونی کم ارتفاع در خط ساحلی وجود دارد.

آوسالار

آوسالار یکی از خانواده پسندترین مناطق آلانیا است. آوسالار با مناطق پیک نیک، امکانات ورزش‌های آبی و سواحل امن برای کودکان، مکان مناسبی برای زندگی با خانواده است.

اوبا

اوبا که بزرگترین مرکز خرید و بزرگترین بیمارستان آلانیا است، منطقه ای بسیار توسعه یافته است، به ویژه از نظر امکانات عمومی‌ و اجتماعی و ساخت و ساز.

اوبا به خاطر خانه‌های لوکسش که در فاصله چند قدمی ‌دریا در منطقه قرار دارند، مشهور است.

نحوه خرید خانه در آلانیا

مراحل خرید ملک در آلانیا شامل نکات زیر نیز است:

 انجام تحقیقات کامل

 برنامه ریزی بودجه

 جستجوی ملک در آلانیا

 پرواز به ترکیه

 استخدام مشاور املاک

 گرفتن قرار ملاقات

 مذاکره

 پرداخت ودیعه

 امضای قرارداد با توجه به تمام جزئیات

 دریافت شماره مالیات و گزارش ارزیابی، افتتاح حساب بانکی، اخذ سند مالکیت

 

نحوه خرید خانه در آلانیا

استخدام یک مشاور املاک به شدت توصیه می‌شود زیرا شما را در برابر حوادث ناخوشایند مانند کلاهبرداری‌های احتمالی محافظت می‌کند. علاوه بر این، با کاهش بار کاری شما در طول فرآیندهای جستجو، مذاکره و خرید ملک، بار شما را کاهش می‌دهد.

قیمت خانه در آلانیا

چند عامل وجود دارد که قیمت خانه‌های فروش در آلانیا را تعیین می‌کند، مانند نوع و اندازه ملک، یا محله‌ای که در آن واقع شده است. با این حال، طبق داده‌های سال 2022، میانگین قیمت ملک در هر متر مربع در آلانیا 1280 دلار است.

گردشگری در آلانیا

آلانیا امکانات تفریحی بسیاری از جمله ماجراجویی در فضای باز و گشت و گذار را ارائه می‌دهد. برخی از فعالیت‌هایی که می‌توانید در آلانیا انجام دهید را در زیر بیابید:

  • بازدید از شهر باستانی سیدرا
  • رفتن به ساحل کلئوپاترا
  • دیدن برج سرخ و قلعه آلانیا
  • بازدید از غار دیم
  • رفتن به پارک آبی
  • سفر با قایق
  • پاراگلایدر پشت سر هم
  • رفتن به تور غواصی

سخن آخر

همانطور که در بالا گفته شد، خرید املاک و مستغلات در آلانیا مزایای زیادی دارد. از لذت بردن از زندگی ساحلی در یکی از جذاب‌ترین شهرهای مدیترانه تا سرمایه‌گذاری کوتاه مدت و بلندمدت، همگی می‌توانند بهانه‌های خوبی برای خرید خانه در آلانیا باشند. بهترین بخش این است که وقتی چنین سرمایه گذاری می‌کنید، واجد شرایط درخواست شهروندی ترکیه می‌شوید. در واقع، می‌توانید پاسپورت ترکیه را که یکی از پاسپورت‌های ارزشمند جهانی است، به دست بیاورید و به کمک آن، فعالیت‌های دیگری انجام دهید.

با کارشناسان ما در آرال گام تماس بگیرید تا سفر خود را آغاز کنید که مقصد آن خانه رویایی شما با چشم‌اندازی از دریای شگفت انگیز آلانیا است. مشاورین باتجربه و حرفه‌ای ما در موسسه مهاجرتی آرال گام می‌توانند به شما در خرید بهترین خانه در بهترین موقعیت و محله کمک کنند و سرمایه‌ی شما را از این طریق، چند برابر کنند.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *