موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

خرید ملک در آنکارا

سرمایه گذاری خرید ملک در آنکارا
فهرست عناوین

سرمایه گذاری درترکیه وخرید ملک در آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه و یکی از پرجنب ‌و جوش‌ترین شهرها از نظر اقتصادی است. این شهر همچنین دومین شهر پرجمعیت کشور ترکیه است. در این مقاله مواردی که باید در سرمایه گذاری در ترکیه و خرید ملک در آنکارا در نظر گرفته شود به اشتراک گذاشته شده است. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به بسیاری از سوال‌های شما در این زمینه پاسخ داده شود.

آیا خرید ملک در آنکارا سرمایه گذاری خوبی است؟

آنکارا یک شهر بزرگ وعالی است که از محله‌های زیادی و همچنین شهرهایی که ویژگی‌های متعددی دارند، تشکیل شده است. با این حال در این شهر، سرمایه گذاران پروژه‌‌های متعددی از مناطق محلی و خارجی‌ها از کشورهای دیگر در سراسر جهان وجود دارد.

همه این سرمایه گذاران یک چیز مشترک دارند و آن هم خرید ملک در آنکارا است. از آنجایی که آنکارا بازده سرمایه گذاری هنگفتی را ارائه می دهد، خارجی‌های بیش از حد مایل به سرمایه گذاری در این منطقه هستند.

 

خرید ملک در آنکارا

 

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در آنکارا و پروژه‌های موجود در چندین منطقه با دسترسی خوب برای به دست آوردن ملک و برخورداری از بازده خوبی از سرمایه گذاری واقع شده اند. ما مناطق همسایه فوق‌العاده‌ای داریم که دارای ویژگی‌های خوبی هستند، که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت:

منطقه Demetevler در آنکارا

این مکان در مجاورت مرکز مترو قرار دارد و یکی از دلایل کلیدی افزایش سرسام آور املاک خانه در این منطقه است. با نگاهی به امکانات موجود، این مکان ممتازی را برای ایجاد یک سکونت در کنار خانواده و عزیزانتان ایجاد می کند.

اگر قصد ادامه زندگی در آن مکان و آمیختن با مردم اطراف را دارید، سعی کنید فرهنگ، سنت و سبک زندگی مردم این منطقه را به خوبی لمس کنید. قیمت خرید ملک در آنکارا از قیمت‌های متوسط شروع می‌شود و تا قیمت‌های بالاتر ادامه دارد و هزینه‌های زندگی نیز به همین ترتیب است. یکی از چالش های بزرگ برای افراد یا ساکنان این مکان، مشکلات پارکینگ است.

ممکن است پارک کردن وسیله نقلیه برای شما دشوار باشد زیرا تقریباً هیچ جایی برای پارک خودرو وجود ندارد. بنابراین ارزش سرمایه‌گذاری را دارد و انتخاب خوبی است.

منطقه Mamak در آنکارا

این یک مکان جدید همسایه در نزدیکی شهر آنکارا است زیرا پروژه های جدید در حال ایجاد و ساخت هستند و ساخت و ساز مستمر هنوز ادامه دارد. اسپینسترها و مجردها، شهرستان‌های مامک را متناسب با نیازها و شرایط خود می یابند، برای این گونه افراد که حریم خصوصی را دوست دارند، خرید ملک در آنکارا در منطقه مامک گزینه مناسبی است.

هنوز خانواده‌های مختلفی در این مکان و مناطق اطراف شهر آنکارا ساکن هستند. اگر بودجه شما حدود 50000 دلار آمریکا است، می توانید یک ملک جدید در این شهر با داشتن سه اتاق بزرگ بخرید. قیمت یک خانه 2 اتاقه 55000 دلار آمریکا است. چنین خانه ای با داشتن تمام امکانات رفاهی گزینه‌ خوبی برای خرید است.

مناطق Cankaya در آنکارا

برای خرید ملک در آنکارا همچنان محله‌ها و مناطق دیگری همچون Cankaya وجود دارند، که Cankaya یکی از معروف ترین مناطق آنکارا با امکانات عالی است.امکانات و تسهیلات به راحتی در دسترس هستند و بهترین استانداردهای زندگی عادی فراهم است. افرادی که عاشق ویلاها و آپارتمان های خانگی هستند می توانند خانه دلخواه خود را درست در Cankaya پیدا کنند.

این ویلاها و آپارتمان ها خانه های 2 و 3 خوابه با قیمتی بین 70 تا 100 هزار دلار آمریکا هستند. اگر عاشق آسمان خراش‌ها هستید؟ هنوز هم می‌توانید در آسمان‌خراش‌های بزرگ با نرخ‌هایی از 90000 دلار آمریکا خانه بخرید. منحنی تقاضا در این منطقه به دلیل علاقه افراد داخلی و خارجی به سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در آنکارا همیشه در حال افزایش است.

منطقهEryaman  در آنکارا
اگر خود را به عنوان یک فرد طبقه متوسط می‌دانید، اریمان مکان مناسبی برای شما می شود تا یک خانه یا آپارتمان مسکونی را خریداری کنید. توسعه دهندگان با در نظر گرفتن نیاز به آپارتمان‌ها و خانه‌های طبقه متوسط، اقدام به ساخت و توسعه مسکن نموده‌اند.

پروژه‌ها در این بخش از آنکارا کمی بزرگ هستند و دارای پلان های متعدد طبقات با امکانات عالی هستند. وقتی نوبت به جدول قیمت‌ها می‌رسد، نرخ‌ها هر روز افزایش می‌یابد، بنابراین از «مهاجران اولیه» می‌خواهیم تا زمانی که پروژه‌ها هنوز ارزان هستند، اقدام به خرید خانه در آنکارا در منطقه اریمان نمایند.

می‌توانید سرمایه‌گذاری‌های خود را در کشور ترکیه با خرید ملک در آنکارا انجام دهید و بعداً از بازدهی شگفت‌انگیز و سودآوری آن در کنار خانواده و عزیزان خود لذت ببرید.

سرمایه گذاری در ترکیه را با خرید ملک در آنکارا شروع کنید

بر اساس آنچه در مورد مناطق اطراف شهر آنکارا ذکر کردیم، واضح است که آنکارا مکان خوبی برای سرمایه گذاری است. مناطق دارای ویژگی های منحصر به فرد و امکانات شگفت انگیزی هستند که آن را به مکانی ایده آل برای شروع سرمایه‌گذاری تبدیل می کند.

اگر همچنان سوالاتی در زمینه خرید ملک در آنکارا و سرمایه گذاری در ترکیه را دارید با مجموعه ما تماس بگیرید.

نکاتی که به هنگام خرید ملک در آنکارا باید بدانید

خرید خانه در آنکارا آسان تر از خرید لباس یا چیزهای دیگر است. به دلیل رشد مداوم بازار املاک و مستغلات ترکیه، شاهد رشد بیش از پیش معماری در آنکارا هستیم. در آنکارا انواع املاک خالی را که به تازگی ساخته شده اند به همراه املاک دست دوم برای اجاره یا خرید می‌توانید پیدا کنید. مجتمع مسکونی یا تجاری و انواع آپارتمان برای فروش در آنکارا موجود است.

 

خرید ملک در آنکارا

 

با وجود اینکه اکثر املاک موقعیت بکر و خوبی دارند، برخی از مکان‌ها نیاز به بازسازی جدی دارند. و اگر قصد ندارید پول خود را برای املاک با شرایط بد خرج کنید، باید در مورد صنعت املاک و مستغلات آگاه باشید. پیشنهاد می کنیم این توضیحات مختصر را در مورد راهنمایی مناسب برای سرمایه گذاری در املاک با طراحی خوب به طور کامل مطالعه کنید.

مواردی که قبل از خرید خانه در آنکارا باید بررسی کنید

قبل از سرمایه گذاری در املاک آنکارا خوب تحقیق کنید. برای حفظ از سرمایه خود به هنگام سرمایه گذاری در املاک آنکارا، تحقیقات مناسبی لازم است. مهم نیست که دولت ترکیه چقدر به سرمایه گذاران خارجی خود علاقه دارد، برخی از صاحبان املاک اشخاص حقیقی نیستند. پس به هنگام خرید ملک در آنکارا، تمام مسئولیت با شخص خریدار است.

ü    انتخاب مسکن و مشاوره املاک مطمئن

اولاً، به دنبال یک مسکن خوب باشید و بقیه کار به آسانی پیش خواهد رفت. مشاورین املاک به شما کمک می کنند تا با توجه به بودجه و نیاز خود مناطق مناسب برای خرید آپارتمان در آنکارا را شناسایی کنید. اما وقتی شما یک خارجی هستید، همه نمایندگان آنقدر کارآمد و مطمئن نیستند. به همین دلیل است که اطمینان از مجرب و ماهر بودن نماینده حرف اول را می زند.

ü    یک تاریخ بازدید پیش از خرید ملک در آنکارا تنظیم کنید

هنگامی که لیستی از آپارتمان های مناسب برای فروش تهیه کردید، وقت آن است که از هر یک از آنها بازدید کنید. یک آژانس خوب همیشه مطمئن است که تاریخ بازدید را به بسته خود اضافه می کند تا سرمایه گذاران خارجی مشکلی نداشته باشند. شما باید بررسی کنید که آیا ملک آنکارا در همان وضعیتی است که مالک آن ذکر کرده است یا خیر، همچنین مطمئن شوید که هیچ نقص اساسی در مسکن انتخاب شده وجود ندارد.

فقط یک متخصص می تواند به شما در خرید ملک در آنکارا کمک کند. یک بازرس خانه استخدام کنید که تمام زوایای ملک آنکارا را بررسی کند، از قالب پنهان گرفته تا خطوط لوله آب شکسته. این سرویس فقط 200 دلار برای شما هزینه خواهد داشت که در ازای آن به صرفه جویی در مقدار زیادی پول برای تعدیل در آینده کمک می کند.

نه تنها این مورد بلکه اگر بازرس هر گونه نقصی را پیدا کرد که توسط مالک بیان نشده است، می توانید از آن برای کاهش هزینه استفاده کنید. بنابراین به طور کلی تصمیم خوبی برای خرید ملک در آنکارا است.

ü    در اسرع وقت ملک را رزرو کنید و بیعانه بدهید

پس از دریافت بهترین پیشنهاد، آپارتمان را سریعا رزرو کنید. بدون رزرو اگر صاحب خانه پیشنهاد بهتری پیدا کند، می تواند ملک را به دیگری بفروشد. برای رزرو  باید 1/3 قیمت ملک را بپردازید. و این پول قابل استرداد نخواهد بود، بنابراین هنگام پیش خرید در این مرحله مطمئن شوید. حتی اگر مالک از نظر قانونی موظف به بازگرداندن مبلغ نباشد، همچنان می‌توانید شخصاً آنها را متقاعد کنید.

ü    یک برنامه بودجه معین برای خرید ملک در آنکارا تهیه کنید

قرار دادن پول خود در املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری بزرگ است، به همین دلیل است که برنامه ریزی بودجه یک وظیفه داده شده است. خرید ملک در آنکارا جهت فروش و کسب سود در آینده تنها هزینه ای نیست که باید متحمل شوید، زیرا پس از خرید واحد مسکونی مسئولیت بازسازی ساختمان بر عهده شماست. حتی اگر بنا ساختمان در شرایط خوبی باشد، باید مراقب اثاثیه، تزئینات و سایر موارد ضروری باشید که در صورت عدم برنامه ریزی ممکن است هزینه‌ها غیر قابل پرداخت باشند.

ü    برای خرید ملک در آنکار دنبال مناطق پر تقاضا باشید

یکی از راه‌های مطمئن برای داشتن یک ملک خوب در آنکارا، جستجوی مکان‌ها در مناطق پرتقاضا است. چندین منطقه بسیار ارزشمند در آنکارا وجود دارد که دارای ویلاها، آپارتمان ها و آپارتمان های نوساز برای فروش در آنکارا است. اینها ممکن است برای برخی افراد پرهزینه باشند، اما ارزش هر پنی را خواهند داشت. مجدداً هر چند سال یک بار ارزش این مناطق افزایش می یابد و در کنار آن ارزش ملک افزایش می یابد. بنابراین، اگر بتوانید کمی بیشتر خرج کنید، می توانید در زمان فروش مجدد املاک آنکارا تقریبا دو برابر درآمد کسب کنید.

مزایای خرید ملک در آنکارا برای سرمایه گذاران خارجی چیست؟

§       قیمت پایین ملک در آنکارا

اولین و مهمترین دلیلی که سرمایه گذاران خارجی اقدام به خرید ملک در آنکارا می‌کنند، قیمت ارزان آن است و نیاز به بودجه و سرمایه خیلی زیادی نیست. اگر رویای زندگی در کشورهای اروپایی را دارید، زندگی در آنکارا مانند یک نعمت است. املاک فوق العاده قیمت و موقعیت مناسبی دارند و نصف قیمت یک مکان ارزان در منطقه اروپا هستند.

§       اخذ شهروندی ترکیه

 

خرید ملک در آنکارا

 

اخذ شهروندی ترکیه یکی دیگر از مزایای برتر خرید ملک در ترکیه است. با توجه به قوانین دقیق ترکیه، خارجی هایی که مایل به سرمایه گذاری 250000 دلاری در یک مکان هستند، می توانند عضوی مفتخر در جامعه ترکیه باشند و موفق به کسب تابعیت این کشور باشند. در حقیقت سرمایه گذاران خارجی از بهره مندی از فضای آرام همراه با تابعیت مضاعف قانونی بهره مند شوید.

§       دریافت پاسورت ترکیه

یکی دیگر از مزایای مهم داشتن ملیت ترک، پاسپورت معتبر است. هنگامی که با پاسپورت ترکیه سفر می کنید، می توانید بدون ویزا به 117 کشور جهان سفر کنید. همچنین، از ورود آسان‌تر از طریق مرزها به 26 کشور لذت ببرید.

§       پایین بودن هزینه‌های زندگی

هزینه‌های زندگی در آنکارا بسیار پایین است، همانطور که می توان با هزینه پایین اقدام به خرید ملک در آنکارا نمود. همه چیز در اینجا از خواربار، دارو، خدمات، مالیات، صورتحساب گرفته تا هر کالای دیگری بسیار ارزان است. اما این کیفیت زندگی در اینجا را پایین نمی آورد. شما از زندگی با بودجه و سبک لذت خواهید برد.

§       فرهنگ غنی آنکارا

سازگاری در آنکارا به دلیل تاریخ غنی فرهنگی و جمعیتی که متشکل از افرادی با عقاید مختلف است، بسیار آسان خواهد بود. مردم اینجا نسبت به ادیان و مذاهب دیگر احترام زیادی قائل هستند، بنابراین مهم نیست که اهل کجا باشید، در آنکارا از هر فرهنگ و عقیده‌ای که باشید از شما استقبال خواهد شد.

§       مراقبت های بهداشتی و درمانی آنکارا

صنعت مراقبت‌های بهداشتی در ترکیه بسیار پیشرفته است. جراحی شناخته شده در هر زمینه مراقبت های بهداشتی در اینجا در دسترس است. بنابراین، با خرید ملک در آنکارا زنگی شاد و امنی را تجربه خواهید کرد.

شرایط اقلیمی مطلوب ترکیه

در نهایت آب و هوا مطلوب یکی دیگر از بخش های لذت بخش ترکیه است. در اینجا سه ​​نوع تغییر آب و هوا شامل فصل بارانی، هوای سرد معتدل و جو ساحلی را تجربه خواهید کرد.

6 اصل که قبل از سرمایه گذاری و خرید ملک در آنکارا باید در نظر بگیرید

مزیت سرمایه گذاری و خرید ملک در آنکارا

خرید ملک سرمایه گذاری در آنکارا مزایای مختلفی دارد. آنکارا یک شهر رو به رشد در بخش املاک و مستغلات است. توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب می کند. حتی زمانی که یک روند کلی منفی در بازارها وجود دارد، از دست دادن ارزش خانه ها در آنکارا به حداقل می رسد.

برای خرید ملک در آنکارا در کدام مناطق این شهر اقدام کنیم؟

یکی از سوالات متداول کسانی که می خواهند در آنکارا سرمایه گذاری کنند این است که کجا و در کدام مناطق برای خرید ملک و سرمایه گذاری کنیم. قیمت مسکن با توجه به استان، منطقه، محل، سال ساخت، امکانات اجتماعی در مجاورت ملک و متغیرهای متعدد دیگر متفاوت است. متوسط ​​دوره بازگشت سرمایه گذاری مسکن در آنکارا  18 سال است. Sereflikochisar، Kahramankazan، Cubuk، Kecioren و Kizilcahamam مناطقی هستند که بیشترین ارزش را در آنکارا دارند.

چرا با خرید ملک در آنکارا به فکر زندگی و کار و تحصیل در کشور ترکیه باشیم؟

آنکارا دارای ارزش‌های فرهنگی بسیاری است. موزه‌ها و گالری‌های هنری زیادی در این شهر وجود دارد. آنکارا یک شهر ارجح برای تحصیل دانشجویان بین المللی است. دانشگاه‌های آنکارا در رتبه بندی جهانی قرار دارند. آنکارا فرصت های شغلی خوبی را ارائه می دهد.

خرید ملک در آنکارا

آنکارا 9 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را در اختیار دارد. از پایانه اتوبوس های بین شهری به تمام نقاط کشور سرویس اتوبوس وجود دارد. دسترسی به بسیاری از شهرهای بزرگ با راه آهن امکان پذیر است. حمل و نقل هوایی توسط فرودگاه بین المللی اسنبوگا آنکارا در 28 کیلومتری مرکز شهر انجام می شود.

چه نوع ملکی در آنکارا بخریم؟

پروژه هایی که ارزش افزوده ای برای آنکارا داشته باشند در کوتاه مدت باعث فعالیت جدی در بازار زمین خواهند شد. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در آنکارا و همچنین سرمایه گذاری زمین می تواند انجام شود. هنگام انجام چنین سرمایه گذاری‌هایی باید به فاکتور‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد، دقت و توجه زیادی شود.

فاکتور‌هایی که به هنگام خرید زمین در آنکارا باید بدانید

  • آنکارا شهری است که در هر زمینه‌ای توسعه خواهد یافت. سرمایه گذاری در زمین در مناطقی با بالاترین ارزش املاک و مستغلات، بازده بالاتری را در کوتاه مدت به همراه خواهد داشت زیرا این مناطق سریعتر توسعه می یابند.
  • خرید ملک در آنکارا
  • از تحقیق برای سرمایه گذاری در املاک اجتناب نکنید. شخصاً در منطقه و محل حضور یابید و داده ها را جمع آوری و مورد بررسی قرار دهید.
  • به کسب سود کوتاه مدت فکر نکنید. از برنامه‌هایی که باید در نزدیکی خانه انجام شود مانند جاده‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس یا مراکز خرید آگاه باشید.
  • از اداره کاداستر بپرسید که چه نوع ساخت و ساز در جلو و پشت ملکی که قصد خرید آن را دارید می توان انجام داد.
  • سابقه وام مسکن خوبی در مورد مسکن داشته باشید.
  • شرایط اعتبار مسکن را بررسی کنید.

آیا با خرید ملک در آنکارا می توان تابعیت کشور ترکیه را گرفت؟

با توجه به برنامه شهروندی ترکیه، اتباع خارجی این آزادی را دارند که هر کجا که می خواهند از ترکیه مسکن خریداری کنند، مشروط بر اینکه در مناطق نظامی نباشند. پیش نیاز شهروندی برای اتباع خارجی برای خرید خانه در ترکیه 250000 دلار بوده است.

شما می توانید تعهد کنید که ملکی را به ارزش 250000 دلار آمریکا از دفتر اسناد رسمی خریداری کنید. قیمت فروش غیرمنقول بر اساس نرخ موثر فروش بانک مرکزی تعیین می شود. هیچ محدودیتی مانند رهن، اقامه دعوی و اقدامات احتیاطی نباید وجود داشته باشد. شما مجبور نیستید یک ملک به ارزش 250000 دلار بخرید. شما می توانید کالاهای مختلفی را با ارزش کل خریداری کنید.

جمع بندی

به بیان ساده، آنکارا مکانی عالی برای شروع سرمایه گذاران خارجی تازه کار است. در کدام از مناطق که اقدام به خرید ملک در آنکارا نمایید، با افراد مفید، موثر و دوستانه ملاقات خواهید کرد. با این حال، زیبایی بی‌نظیر آنکارا و موقعیت مکانی فوق‌العاده آن به جذاب‌تر کردن این منطقه کمک شایانی نموده است.

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید خانه در ترکیه بخصوص خرید ملک در آنکارا همواره یک گزینه ایداه‌آل برای سرمایه گذاری با بودجه کم و اخذ شهروندی ترکیه است. همچنین اگر علاوه بر سرمایه گذاری قصد زندگی در ترکیه را هم داشته باشید، از امکانات رفاهی و اجتماعی و محیطی مطلوب برای زندگی و رشد بهره خواهید برد. حتی فرصت تحصیل در ترکیه برای شما و همراهان شما فراهم خواهد بود.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4.8 از 5 از 4 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *