موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

خرید ملک در ازمیر

سرمایه گذاری خرید ملک در ازمیر
فهرست عناوین

ترکیه کشوری پهناور است که سه برابر بریتانیا و حدود 25 درصد بزرگتر از فرانسه است. ترکیه در میان اروپا و آسیا، با تقریباً 7000 کیلومتر دریای مدیترانه، اژه و دریای سیاه، خانه موزاییکی منحصر به فرد از فرهنگ ها، مناظر متنوع و ساختار اجتماعی پویا است.

اگر به دنبال ملک در خارج از کشور هستید، مایل به خرید یک خانه تعطیلات در آفتاب، مکانی برای بازنشستگی یا سرمایه گذاری صرفا در املاک و مستغلات در یک کشور رو به رشد هستید، پس گزینه خرید ملک در ازمیر ترکیه را در اولویت‌های خود قرار دهید.

افزایش سرمایه با خرید ملک در ازمیر

امروز با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ازمیر ، شما جزو اولین موج سرمایه گذاران املاک و مستغلات خواهید بود که از فرصت های منحصر به فرد شهر استفاده می کنند. این فرصت ها برای همیشه مخفی باقی نمی مانند. و هنگامی که سایر نقاط جهان با پتانسیل بازار املاک و مستغلات ازمیر بیدار شوند، قیمت ها خیلی سریع افزایش خواهند یافت. در نتیجه، «پذیرندگان اولیه» که اکنون وارد بازار می‌شوند، می‌توانند با افزایش شدید قیمت آپارتمان‌شان، منتظر افزایش سریع سرمایه باشند.

دلایل خرید ملک در ازمیر

تعداد گردشگران در شهر ازمیر ترکیه به طور مداوم در حال افزایش است

تعداد گردشگرانی که هر ساله از ازمیر بازدید می کنند، همچنان در حال افزایش است. تنها در نیمه اول سال 2017، تعداد گردشگرانی که از شهر بازدید می کنند بیش از 20 درصد افزایش یافته است و تعداد بازدیدکنندگان بین المللی وارد شده به فرودگاه ازمیر بیش از 25 درصد افزایش یافته است.

خرید ملک در ازمیر

و هنوز رشد زیادی در اعداد آینده وجود دارد. در حال حاضر اکثر بازدیدکنندگان از این شهر از خاورمیانه، روسیه و کشورهای آسیای مرکزی می آیند. ازمیر مشتاقانه منتظر افزایش تعداد گردشگران اروپایی با هزینه های بالا است که از این شهر در چند سال آینده بازدید می کنند. پس خرید ملک در ازمیر با توجه به شهرت توریستی که این شهر بدست‌ آورده است، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است.

سازمان ویزا لیبرال

از هر کجای دنیا که باشید، بعید است که برای ورود به ترکیه با مشکل زیادی روبرو شوید، زیرا این کشور یکی از آزادترین قوانین ویزای جهان را دارد.

هیچ مانعی برای خرید ملک در ازمیر برای سرمایه گذاران خارجی وجود ندارد

برخی کشورها خرید ملک را برای خارجی ها سخت می کنند، اما ترکیه نه این گونه عمل نمی‌کند. خریداران می‌توانند در اینجا ملک را به صورت کاملاً آزاد و با شرایطی مشابه با خریداران داخلی ترکیه خریداری کنند. سیستم ثبت ملک فوق العاده سریع و مستقیم است. در عرض چند روز ملک به نام شما ثبت می شود.

امکان اجازه اقامت با خرید ملک در ازمیر

به دنبال خانه دوم دائمی هستید؟ پس خرید ملک در ازمیر یک انتخاب ایده آل است. هزینه زندگی در اینجا کمترین است و آب و هوا و مهمان نوازی محلی دو دلیل دیگر برای مهاجرت به ازمیر هستند. هر کسی که 40000 دلار یا بیشتر در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری می‌کند، این فرصت را دارد که اجازه اقامت در ترکیه را دریافت کند – از تمام مزایای مشابه بومیان ترکیه نیز برخوردار است.

مزایای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ازمیر

خرید ملک در ازمیر یک سرمایه گذاری متمایز است. زیرا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات همیشه تحت تأثیر اقتصاد و ثبات سیاسی دولت است و ترکیه اولین و بهترین کاندید برای سرمایه گذاری در املاک در منطقه است.

خرید ملک در ازمیر

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ازمیر، سرمایه گذاری در مزارع ازمیر، سرمایه گذاری در ویلاهای ازمیر و سرمایه گذاری در زمین‌های ازمیر بخش‌های رشد و سود در سطح ترکیه هستند. سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ازمیر ترکیه نتایج تضمین شده ای به همراه دارد که به دور از ریسک است.

افزایش روزافزون قیمت آپارتمان ها در ازمیر به دلیل تقاضای فزاینده برای آنها، آنها را به عواملی ممتاز برای سرمایه گذاری در ازمیر تبدیل می کند. بر اساس شاخص بین المللی نایت فرانک، ترکیه یکی از بزرگترین بازارهای جهان برای رشد قیمت املاک و مستغلات است و املاک و مستغلات ازمیر یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه است.

یکی از مهم ترین ویژگی‌های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ازمیر دسترسی آسان به تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در ملک و اخذ پاسپورت ترکیه است که دسترسی بدون ویزا را برای اکثر کشورهای جهان فراهم می کند.

جنبه اقتصادی انتخاب سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ازمیر

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه به طور کلی یکی از بازیگران اقتصادی پیشرو در جهان است که آن را به مرکز مهمی برای سرمایه گذاران املاک تبدیل کرده است. در میان شهرهای ترکیه که به طور مشهور در زمینه املاک و مستغلات در ترکیه سرمایه گذاری می شود، ازمیر، مروارید دریای اژه، به دلیل دارایی‌های مجلل، استراحتگاه های توریستی متمایز، سواحل بسیار و طبیعت دیدنی، آن را به بوسه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی، به ویژه اعراب تبدیل کرده است.

خرید آپارتمان در ازمیر ترکیه

مشخصه ازمیر آپارتمان‌های زیادی است که برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده اند، و همچنین با این واقعیت که گزینه های کسانی که به دنبال فرصت هایی برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ازمیر هستند، با آپارتمان هایی با منظره دریایی، طبیعی یا داخلی ترکیب می شود.

خرید ملک در ازمیر

موجودی املاک و مستغلات آپارتمان‌ها در هشتاد و یک ایالت ترکیه به حدود 1 میلیون آپارتمان می رسد که بیشترین سهم آن مربوط به استانبول و سپس آنکارا و سپس ازمیر در سطح ایالتی است. شهر ازمیر که پروژه‌های تحول شهری را تجربه می کند، استانداردهای زندگی بالایی دارد و ارزش املاک و مستغلات در هر یک از مناطق بالجووا، اورلا و منمن افزایش یافته است.

خرید ویلا در ازمیر ترکیه

ویژگی ازمیر در دسترس بودن ویلاهای مجلل برای سرمایه گذاری، به دلیل طبیعت توریستی و لوکس و سواحل، استراحتگاه ها و فضاهای متعدد برای چنین ساخت و سازهایی است. همچنین با ترکیبی از گزینه‌ها برای کسانی که مایل به سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در ازمیر هستند، بین بزرگ، متوسط، با منظره دریا یا چشم‌انداز طبیعی مشخص می‌شود، اما عموماً با تقاضای زیاد برای چنین ساختمان‌های لوکسی که در جنگل‌های کاج یا مرزی فرو رفته‌اند، مشخص می‌شود. دریا و زیبایی طبیعی

خرید زمین در ازمیر ترکیه

ازمیر ایالتی با زمین های زیادی برای سرمایه گذاری است و گزینه هایی را برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ازمیر هستند، بین زمین های بزرگ و زمین های کوچک یا متوسط ​​ترکیب می کند. خرید زمین برای سرمایه گذاری در ازمیر همچنین دارای گزینه های عالی است، مانند نزدیکی به جاده های اصلی و سواحل، و همچنین مناطق مختلف زمین. این باعث می‌شود که آن را برای ویلاهای خصوصی یا مجتمع‌های ویلایی بسته، آپارتمان‌های لوکس یا استراحتگاه‌ها مناسب کند و چشم‌انداز دریا از زمین‌های زیادی و سود عالی دارد.

خرید مزارع در ازمیر ترکیه

ازمیر شهر مناسبی برای خرید مزارع یا سرمایه گذاری در مزارع ازمیر است. تقاضا برای خرید مزارع در ازمیر همچنان تقاضای سرمایه گذاران است. به دلیل وجود آب و هوای مناسب، با آب و هوای فوق العاده و طبیعت متمایز، منطقه ای نیز مشخص می شود که در مناطق متمایز پراکنده شده است، جایی که مزارع اجاره ای زیادی در ازمیر ترکیه وجود دارد.

به طور کلی، خرید زمین کشاورزی در ازمیر، سرمایه گذاری در مزارع گاوداری در ازمیر یا سرمایه گذاری در مرغداری در ازمیر سرمایه گذاری موفق در این شهر است. ازمیر یک شهر پیشرو در کشاورزی است که با خاک حاصلخیز، آب و هوای مطلوب و منابع آب فراوان مشخص می شود و سرمایه گذاری در مزرعه را با بازده تضمین شده انجام می دهد.

تغییرات خرید ملک در ازمیر ترکیه در سال‌های اخیر

با افزایش 22 درصدی خرید ملک خارجی در ترکیه در سال 2017، ازمیر نیز به دلیل نگرش‌های غربی و زندگی شهری پر جنب و جوش، بهترین موقعیت را برای بهره مندی از افزایش علاقه سرمایه گذاران خارجی دارد. در واقع، این شهر احتمالاً بهترین شهر در کنار دریا برای تجربه همه جانبه دریای اژه است

بررسی موقعیت مکانی برای خرید ملک در ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه، احتمالاً نزدیکترین شهری است که می توانید به شهری با حال و هوای غربی برسید. بسیاری آن را به پاریس یا مادرید به دلیل فضای جهانی و لیبرال آن تشبیه کرده‌اند و زندگی در اینجا برای ترک‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی به یک انتخاب جدی برای زندگی تبدیل می‌شود.

با بسیاری از پیشرفت‌ها و پروژه‌های زیرساختی تکمیل شده یا در دست اجرا، رویدادهای فرهنگی، هنری و زنده در سراسر شهر، نزدیکی آن به برخی از بهترین جاذبه‌های تاریخی جهان و جنب و جوش آن، مردم به‌طور جدی به دنبال خرید ملک در ازمیر و سرمایه گذاری در این شهر هستند.

مناطق مختلف برای خرید ملک در ازمیر

برای چنین شهر گسترده ای با بیش از 4 میلیون نفر، ازمیر به لطف شبکه بزرگراه ها و زیرساخت های حمل و نقل عمومی، به طرز شگفت انگیزی به راحتی می توان در اطراف آن رفت و آمد کرد. ملک برای فروش در ازمیر اغلب به سرعت پیش می رود، چه در حومه شهر باشید، چه در مناطق پرطرفدار مانند Bornova، Karşiyaka یا Alsancak، یا نزدیکتر به منطقه Kemeralti، یا زیبایی های دورافتاده Balcova و Narlidere.

تقریباً 45 دقیقه دورتر از مرکز کوناک ازمیر، شهر لوکس Alacati واقع شده است، جایی که بسیاری از جوانان فوق‌العاده ثروتمند ازمیر و طرفداران ورزش‌های شدید می‌توانند برای یک آخر هفته با غذاخوری خوب، موج‌سواری بادی و بعدازظهرهای تنبل یکشنبه به آنجا بروند. 20 دقیقه دیگر، شهر ساحلی شلوغ Cesme، یک پناهگاه اصلی تعطیلات با قلعه‌های صد ساله و بوتیک‌فروشی‌ها قرار دارد. صحنه املاک و مستغلات ازمیر با ویلاهای ساحلی، آپارتمان های شهری و ساختمان های جدید که ارتباطات عالی را در سراسر منطقه ارائه می دهند، متنوع است.

بررسی موقعیت زندگی شهری برای خرید ملک در ازمیر

اگر تا به حال به کوچه پس کوچه های کمرالتی یا کافه های عالی ساحل در آلسانجاک نرفته اید، پس نمی دانید چه چیزی را از دست داده اید. زندگی پرشور شهری – با خیابان‌های سرسبز Izmir Fuar در نزدیکی – به این معنی است که می‌توانید سبک زندگی کافه‌ای را طوری تجربه کنید که انگار به پاریس برگشته‌اید.

خرید ملک در ازمیر

آلسانجاک منطقه‌ای پر رونق در کنار آب است که در آن جوامع کافه‌ها و ساعت‌ها دور از تماشای مردم، گالری‌های هنری و کلوپ‌های شبانه، و مرکز شهر کوچک فضایی منحصربه‌فرد به آن بخشیده است. املاک و مستغلات ازمیر در اینجا کاملاً زندگی آپارتمانی است، اما پایگاهی فوق العاده برای جستجو در اختیار شما قرار می دهد.

در خیابان‌های روبه‌پایین، تاریخی و کلاستروفوبیک کمرالتی، می‌توانید به معنای واقعی کلمه هر لباسی را با حداقل هزینه در مقایسه با مراکز خرید پر زرق و برقی که در اطراف مناطق ثروتمند ازمیر رشد کرده‌اند، خریداری کنید. گم شدن در اطراف خیابان های دیوانه برای یک ساعت و خرید برای مقرون به صرفه بودن، و همچنین گرفتن غذا در حال حرکت، برای مهاجران ازمیر کار یک روزه است.

و همچنین جاذبه های مرکز شهر، مانند برج ساعت ازمیر در میدان کوناک. در آگورا و فرهنگ‌پارک، فرصت‌های زیادی برای لذت بردن از زندگی شهری با سرعت خود وجود دارد.

بررسی توسعه‌های جدید شهر قبل از خرید ملک در ازمیر

عامل تعیین کننده برای سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ازمیر، تعداد پروژه های سرمایه گذاری در مقیاس بزرگ در اطراف شهر است. در ده سال گذشته، این شهر به سرعت شبکه جاده ای و ریلی خود را بهبود بخشیده است، همچنین پیاده‌روی و مدیریت ترافیک را بهبود بخشیده است.

این شهر در آوریل 2017 یک خط مترو از Karşiyaka در اطراف خلیج ازمیر افتتاح کرد و خط دوم مترو به طول 12.9 کیلومتر اواخر سال 2018 از سمت Konak افتتاح خواهد شد.

دولت ترکیه همچنین یک تونل و پل زیر آبی منحصر به فرد به نام بسته خلیج ازمیر را برای ایجاد حلقه ای در اطراف شهر برای کمک به کاهش تراکم ترافیک پیشنهاد کرده است.

بررسی هنر و فرهنگ شهر قبل از خرید ملک در ازمیر

ازمیر با توجه به گسترش گالری‌های هنری، نمایش‌ها و نمایش‌های فرهنگی سطح‌بالا، و در نهایت، مکه‌های خریدی که در شهر پراکنده‌اند، اغلب به‌عنوان گنجینه‌ای برای هنردوستان توصیف می‌شود. ازمیر با تجسم فرهنگ کافه‌های پاریس، شیک بودن مادرید، فضای هنری کنون گاردن لندن و تجربیات فرهنگی آتن، شهری خیره‌کننده است. چه در حال گشت و گذار در مرکز هنری آرکاس در کنسولگری سابق فرانسه باشید و چه از اجرای رقص و موسیقی در آلسانجاک لذت ببرید، از انتخاب خود غافلگیر خواهید شد.

بررسی تفریحات شهر قبل از خرید ملک در ازمیر

ازمیر به دلیل غذاخوری و تفریحات شبانه در منطقه دریای اژه شهرت دارد. مشکل این است که اتفاقات زیادی در جریان است که به سختی می توان با آن همراه شد. بیشتر مهاجران برای خوردن غذاهای سنتی ترکی بر روی منطقه آلسانجاک و اطراف منطقه فوار ازمیر تمرکز می کنند، در حالی که کافه هایی مانند Bornova و Balcova اغلب از کافه های عجیب و غریب لذت می برند.

در حالی که Alacati به خاطر غذاهای اروپایی و ترکی خود در حال شهرت جهانی است، Gazi Kadinlar Sokagi در ازمیر با ترکیبی از رستوران ها و کلوپ های شبانه که همگی در یک منطقه جمع شده اند، به عنوان یکی از تپنده های زندگی شبانه شهر شناخته می شود.

بررسی موقعیت املاک قبل از خرید ملک در ازمیر

ویلاهای فروشی در ازمیر یا دورتر در Cesme و Alacati به دلایل زیادی در موقعیت ایده آلی قرار دارند. فرودگاه بین المللی ازمیر تنها 45 دقیقه با شما فاصله دارد و یک فرار سریع و آسان را تضمین می کند. در حالی که مکان های تاریخی افسوس و شهر باستانی پرگامون در دسترس هستند. ازمیر همچنین در عرض چند ساعت به شهرهای لذت بخش دیگری مانند کوش آداسی و بدروم یا پارک Yamanlardagi در نزدیکی Menemen سفر می کند.

ویژگی های بازار املاک ترکیه

افزایش جذابیت املاک ترکیه، حتی بیشتر، این واقعیت است که این کشور با ارتقا و گسترش بخش گردشگری خود پیش می‌رود و بخش‌هایی از این کشور را در بین سرمایه‌گذاران و دلالان ملک بسیار محبوب می‌کند.

با این حال، صنعت املاک ترکیه اغلب با صنعت اسپانیا در 20 تا 25 سال پیش مقایسه می‌شود، زمانی که خارجی‌هایی که اقدام به خرید ملک می‌کردند توسط قوانین محافظت نشده و در معرض انواع کلاهبرداری‌ها قرار گرفتند. آن دسته از خریداران خارجی که پیروز شدند و در واقع توانستند خانه ای باکیفیت را برای پول نقدی که به سختی به دست آورده بودند، تضمین کنند، تعداد معدودی خوش شانس بودند.

در این گزارش، ما می‌خواهیم مستقیماً به اصل موضوع بپردازیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید ملک در ترکیه بخرید، بدون اینکه از دستتان خارج شود، صحبت می‌کنیم.

خرید ملک در ازمیر

تصمیم بگیرید که در چه نوع ملکی می خواهید سرمایه گذاری کنید

در مرحله بعد، باید در مورد نوع ملک فکر کنید – آپارتمان ها برای کسانی که به دنبال خانه های تعطیل و تعطیلات هستند و همچنین برای کسانی که به دنبال ملک سرمایه گذاری هستند که بتوانند به راحتی اجاره کنند، گزینه های محبوبی هستند.

ویلاهای دارای استخر برای افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند جذاب است و پس از آن املاک روستایی و خانه های سنتی تر پروژه های بلندمدت خوبی را برای کسانی که می خواهند بازسازی، ارزش افزوده و فروش مجدد دارند، ایجاد کند.

پس از انتخاب مکان و نوع ملک، وقت آن است که خرید خود را شروع کنید. اگر در این روزگار احساس امنیت نمی کنید، نیازی به خرید خارج از برنامه نیست.

پیشرفت‌های زیادی وجود دارد که تکمیل شده‌اند و واحدهای خالی و کاملاً جدید برای فروش دارند – علاوه بر این، املاک زیادی برای فروش مجدد در بازار وجود دارد. برای هر کسی که می‌خواهد مطمئن شود پولش به آجر و ملات می‌رود، یک ملک تکمیل‌شده بسیار منطقی است.

از طرف دیگر، ممکن است با این فکر که تأثیری در پایان نهایی ملک داشته باشید، بر شما مسلط شود و همچنان تصمیم به خرید خارج از طرح داشته باشید. هر نوع ملکی که تصمیم بگیرید، قبل از پیشرفت بیشتر باید حتماً پشتوانه حقوقی فوق العاده ای داشته باشید – و اینجاست که همه چیز می تواند به طور استثنایی پیچیده شود.

آیا با خرید ملک در ازمیر می توان تابعیت کشور ترکیه را گرفت؟

با توجه به برنامه شهروندی ترکیه، اتباع خارجی این آزادی را دارند که هر کجا که می خواهند از ترکیه مسکن خریداری کنند، مشروط بر اینکه در مناطق نظامی نباشند. پیش نیاز شهروندی برای اتباع خارجی برای خرید خانه در ترکیه 250000 دلار بوده است.

شما می توانید تعهد کنید که ملکی را به ارزش 250000 دلار آمریکا از دفتر اسناد رسمی خریداری کنید. قیمت فروش غیرمنقول بر اساس نرخ موثر فروش بانک مرکزی تعیین می شود. هیچ محدودیتی مانند رهن، اقامه دعوی و اقدامات احتیاطی نباید وجود داشته باشد. شما مجبور نیستید یک ملک به ارزش 250000 دلار بخرید. شما می توانید کالاهای مختلفی را با ارزش کل خریداری کنید.

سخن پایانی

خرید ملک در ترکیه یک سرمایه گذاری عالی در ترکیه محسوب می‌شود، چه خرید ملک با هدف گذراندن تعطیلات مقرون به صرفه باشد و چه با هدف یک سرمایه گذاری سودآور برای درآمد اجاره و فروش مجدد در آینده باشد. در هر صورت با هر هدفی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارید، فرصت های بسیاری برای خرید ملک در ترکیه در انتظار شماست.

برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری در ترکیه یکی از مقرون به صرفه ترین طرح‌های جهانی است که شهروندی دوم تنها در عرض دو ماه برای شما قابل دسترسی خواهد بود. سرمایه گذاران می توانند یک ملک واحد یا چندین ملک را برای ایجاد ارزش مورد نیاز خریداری کنند.

تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران خارجی به دنبال یک آپارتمان ساحلی آرام، ویلا یا پنت‌هاوس به عنوان یک اقامتگاه تابستانی جایگزین در مکان‌هایی مانند بدروم، فتحیه و آنتالیا هستند. بسیاری از سرمایه گذارانی که به پتانسیل رشد سرمایه بلندمدت به عنوان تمرکز اصلی خود نگاه می کنند، استانبول را یک انتخاب اصلی می دانند.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *