موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

در کدام مناطق آنتالیا ملک بخریم؟

سرمایه گذاری در کدام مناطق آنتالیا ملک بخریم؟

در این مقاله قصد داریم تا 5 تا از بهترین مناطق آنتالیا برای خرید ملک و سرمایه گذاری را معرفی کنیم. دو فاکتور برای خرید ملک در آنتالیا در تصمیم‌گیر‌های شما بسیار موثر هستند که شامل سبک زندگی و بودجه شما می‌شود. اما آسوده خاطر باشید شما حق انتخاب‌های بسیاری دارید، چرا که تنوع ملک در آنتالیا زیاد است. در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ سوال” در کدام مناطق آنتالیا ملک بخریم؟ “ را بیابید.

معرفی 5 تا از بهترین مناطق آنتالیا برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک

مجاورت این شهر در کنار دریای مدیترانه، وجود کوه‌های آرام توروس، آفتاب فراوان و رودخانه فیروزه ترکیه توانسته است سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جذب کند. منطقه آنتالیا به طول 500 کیلومتر در امتداد خط ساحلی جنوبی امتداد دارد.

توجه داشته باشید که هر منطقه ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد که موجب جذب خریداران خاصی نیز می‌شود. چه خرید یک ویلای لوکس برای فروش در کالکان یا خانه‌های ارزان‌قیمت ساحلی در محمودلار، در آنتالیا شاهد تنوع قیمت و تنوع ملک خواهید بود. در این مقاله به مکان‌های برجسته شهر آنتالیا، دلایل آن‌ها برای جذب خریداران و چگونگی پیدا کردن ملک مناسب خود می‌پردازیم.

 1: کنیالتی در مرکز شهر آنتالیا

کنیالتی (Konyaalti) در قلب شهر قرار دارد. اما تصور نکنید که موقعیت مرکزی آن سبک زندگی شهری شلوغ را تداعی می‌کند، زیرا این شهر با داشتن منطقه ساحلی لارا، یکی از بهترین سواحل ترکیه را در خود جای داده است. اجرای پروژه‌های مدرن‌سازی اخیر بازار املاک و مستغلات این شهر به شدت داغ کرده است.

ساکنان در نزدیکی شهر قدیمی به طیف گسترده‌ای از مغازه‌ها، بارها، رستوران‌ها و بانک‌ها نیز دسترسی دارند. یک سیستم حمل و نقل موثر نیز کنیالتی را به سایر مناطق متصل می کند. کنیالتی با توجه به اینکه ساحل آن 7 کیلومتر طول دارد و منظره کوهستانی بیداگلاری چشم‌ها را به خود خیره می‌کند، نقطه کانونی زندگی اجتماعی است.

این شهر شامل پارک‌های ساحلی بسیاری است که مغازه‌ها، رستوران‌ها و بارها زیادی در آن وجود دارد. خرید ملک در کنیالتی به معنای استفاده از یک مکان ایده‌آل و زندگی در کنار ساحل است و یک آپارتمان دوبلکس مشرف به دریای مدیترانه منظره‌ای عالی برای بیدار شدن از خواب است.

2: خرید ملک در آلانیا

آلانیا  (Alanya) که در سمت شرق آنتالیا قرار دارد، شهری شلوغ و ایده‌آل برای خرید ملک است. محمودلار یک مقصد ایده آل برای خرید ملک است. در 10 کیلومتری مرکز شهر آلانیا، جمعیت محمودلار به بیش از 60000 نفر افزایش یافته است که گردشگران در تابستان به این منطقه می‌روند.

در کدام مناطق آنتالیا ملک بخریم؟

شورای محلی جاده‌ها و زیرساخت‌ها را مدرنیزه کرده است و محمودلار اکنون نیز به عنوان مکانی ایده‌آل برای خرید املاک در آنتالیا شناخته می‌شود. ساکنان همچنین به یک ساحل زیبا به طول 5 کیلومتر که نقطه کانونی زندگی روزمره است دسترسی دارند. همچنین قیمت ملک مسکونی در محمودلار مقرون به صرفه است و گزینه خرید مناسبی تلقی می‌شود.

3: خرید ملک لوکس کالکان

در حالی که محمودلار (Mahmutlar )  برای خرید ارزان قیمت ملک شهرت دارد، کالکان (Kalkan) جواهر مدیترانه‌ای ترکیه و مرکز املاک لوکس است. بیشتر خانه‌های فروش در کالکان ویلاهای بزرگ 4 تا 6 خوابه با استخرهای خصوصی، باغ‌های محوطه‌سازی‌شده، و پنجره‌هایی قدی هستند تا از منظره فوق‌العاده دریا نهایت استفاده را ببرند. حتی بسیاری سرمایه‌گذاران و خریداران خارجی صرفا به دنبال سود نبوده و به این مکان برای زندگی مهاجرت کرده‌اند. در این شهر می‌توانید از تنوع چهار فصل در تمام طول سال لذت ببرید.

4: مرکز تاریخی آنتالیا : Quaint Side

ساید پریستین در اطراف آثار تاریخی ساخته شده است، بنابراین با یک فضای نوستالژیک خاص خودنمایی می‌کند. در فاصله 45 دقیقه‌ای از فرودگاه آنتالیا، گردشگران بریتانیایی، آلمانی و روسی از این مکان استقبال می‌کنند. وجود معبد دیدنی آپولو، بارها، رستوران‌ها، و فروشگاه‌های مدرن، این منطقه را به مکانی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در ملک همراه با زندگی آرام تبدیل کرده است.

در سال‌های اخیر گردشگاه‌های جدید و خیابان‌های مدرن‌سازی شده ظاهر شهر را بهبود بخشیده‌اند و شهر نظم بهتری به خود گرفته است. ساید پریستین همیشه فضای روستایی خود را حفظ خواهد کرد. یکی از نقاط جذاب منطقه ماناوگات است که آبشارها، مجموعه وسیعی از مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های خانگی را داراست. مکان‌های مورد علاقه برای خرید ملک در ساید عبارتند از Ilica، Colakli، Kumkoy و Evrenseki است.

5: خرید ملک در بلک

خرید ملک در بلک (Belek) به معنای سرمایه گذاری در پایتخت گلف ترکیه است. با توجه به شهرت آن سود خوبی از اجاره ملک به هنگام تعطیلات عاید خریداران خواهد شد. بلک همچنین دارای یک جامعه مهاجر بزرگ است که در اینجا زندگی می‌کنند. ویلاهای لوکس جدیدی در این منطقه به چشم می‌خوذند، اما روند جدیدی برای خرید زمین و طراحی سفارشی مالک در سال‌های اخیر نیز شکل گرفته است. مزیت مهم دیگر این است که فرودگاه بین المللی آنتالیا تنها 30 دقیقه با ماشین از این منطقه فاصله دارد.

سخن پایانی

امیداواریم که اطلاعات مفید و ارزشمندی پیرامون سرمایه‌گذاری و خرید ملک در شهر آنتالیا در اختیار شما قرار داده باشیم. البته لازم به ذکر است که دانستن موقعیت‌ها و ویژگی‌های هر شهر مهم است اما مهم‌تر این است که از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. چرا که اطلاعات زیادی درباره سرمایه‌گذاری و خرید ملک در شهر‌ها و مناطق مختلف ترکیه وجود دارد و شما باید مطابق با اهداف خود بهترین را انتخاب کنید. پس کمک گرفتن از متخصصان و مشاوران خبره در این زمینه می‌تواند شما را به مسیر درست هدایت کنند.

اگر علاقه‌مند به دریافت جزئیات بیشتر و نیز دریافت مشاوره مطابق با شرایط خود هستید، بهتر است با مشاوران ما در آرال گام تماس بگیرید. این موسسه مهاجرتی پروند‌های موفق بسیاری داشته که حاکی از تخصص بالای آن در زمینه انواع روش‌های مهاجرت به ترکیه است. همچنین می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان منتظر تماس مشاوران ما با شما در کوتاه‌ترین زمان باشید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *