موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

خرید شماره مجازی ترکیه

سرمایه گذاری شماره مجازی ترکیه

در کشورهای در حال رشد، فرهنگ ناشناس ماندن، حساب‌های جعلی و حریم خصوصی شخصی محبوب‌تر از همیشه شده است. ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست. طبق آمار، شماره تلفن‌های مجازی ترکیه یکی از پرطرفدارترین دسته بندی‌ها در فروشگاه‌های شماره است. از آن در برنامه‌هایی مانند Hopi، Yemeksepeti، Hepsiburada و Getir استفاده می‌شود. البته در تلگرام، واتس اپ و سایر سرویس‌های محبوب بین‌المللی استفاده می‌شود

این مقاله به همه کسانی که می‌خواهند از یک شماره مجازی ترکیه برای تأیید پیامک استفاده کنند کمک می‌کند و می‌گوید که چرا می‌توانید به آن نیاز داشته باشید. گوش به زنگ باشید. همچنین علاوه بر این مقاله، موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با خرید شماره مجازی ترکیه خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی آرال گام در ارتباط باشید.

شماره تلفن مجازی ترکیه چیست؟

شماره تلفن‌های مجازی ترکیه شماره تلفن‌های واقعی هستند که شبیه شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه هستند اما خطوط فیزیکی سیم کارت مرتبط با آن ندارند. شماره تلفن‌های مجازی ترکیه به ویژه توسط ارائه دهندگان مخابراتی در ترکیه تولید می‌شود.کاربر می‌تواند با استفاده از شماره مجازی ترکیه به هر نقطه از جهان با تلفن همراه یا کامپیوتر تماس‌های خروجی یا تماس‌های دریافتی داشته باشد.

چرا باید از شماره تلفن مجازی ترکیه استفاده کنید؟

امروزه ما شاهد مشکلات زیادی برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی در هر مکانی هستیم. در لیست زیر دلایل عدم استفاده از تلفن شخصی ذکر شده است:

  • هکرها: شما می‌توانید در هر مکانی که می‌روید قربانی هکرها شوید. هر حسابی را می‌توان هک کرد. و اگر از شماره تلفن مجازی استفاده می‌کنید، به هیچ کس اجازه دسترسی به شماره واقعی خود را نخواهید داد.
  • نشت: گاهی اوقات کارگران شبکه‌ها هر گونه داده را برای پول به بازار تاریک درز می‌کنند. شما می‌توانید داده‌های واقعی خود را با استفاده از جعلی ذخیره کنید.
  • هرزنامه: ما می‌دانیم که شرکت‌ها چگونه با داده‌های شخصی کار می‌کنند. و حتی فکر نمی‌کنند که داده‌های شما را به آژانس‌های بازاریابی بفروشند که شبانه با شما تماس می‌گیرند تا چیزی بفروشند. شما این را می‌خواهید؟ اگر نه، خودتان آن را متوقف کنید.
  • ناشناس بودن: استفاده از شماره تلفن جعلی، تاریخ تولد، نام، عکس و نام خانوادگی جعلی شما را در هر جایی ناشناس می‌کند. در دنیای کنونی فروش داده‌های شخصی بسیار مفید است.

کجا می‌توان از شماره تلفن جعلی استفاده کرد؟

در اینجا فقط یک چیز می‌توانیم بگوییم: هر کجا. هر وب سایتی که باید از طریق شماره تلفن ثبت نام کنید را می‌توان با یک وب سایت جعلی دور زد.شبکه‌های اجتماعی یا برنامه‌ها نمی‌توانند بدانند که آیا شماره مربوط به کارت شناسایی شما است یا خیر. به همین دلیل مهم نیست که از چه عددی استفاده می‌کنید.

کجا می‌توان از شماره تلفن جعلی استفاده کرد؟

فقط باید با شماره تلفن ثابت کنید که انسان هستیدهمانطور که گفتیم محبوب ترین اپلیکیشن‌ها Hopi، Getir، Yemeksepeti، Telegram و WhatsApp هستند. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از چنین شماره‌ای در جای دیگری استفاده کنید

چه زمانی یک شماره موقت منقضی می‌شود؟

شماره موقت یک حساب موقت نیست، باید آن را درک کنید. شما 15-30 دقیقه فرصت دارید تا از آن استفاده کنید و پیامک دریافت کنید. این پیامک دارای کد خواهد بود. پس از اینکه این کد را در هر برنامه‌ای وارد کردید، برنامه به شما اجازه می‌دهد تا ثبت نام را به پایان برسانید. پس از آن، می‌توانید از حساب خود استفاده کنید.حسابی که برای آن ثبت نام خواهید کرد موقتی نخواهد بود. شما می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید. اما تا زمانی که قوانین برنامه‌ها را زیر پا نگذارید کار می‌کند.

صاحب شماره مجازی کیست؟

هیچ شماره مجازی به هیچ شناسنامه‌ای مربوط نمی‌شود. همچنین حین خرید، هیچکس از شما درخواست ارسال شناسه به هر منظوری نخواهد کرد. بیایید در نظر بگیریم که صاحب آن رئیس جمهور ترکیه است.

شماره مجازی ترکیه به شما اقدامات زیر را اجازه می‌دهد:

– تنظیم شماره تلفن ترکی در شهرهای بزرگ

– پس از تغییر آدرس شرکت، شماره تلفن را ذخیره کنید

– محرمانه بودن گفتگو

– برای کمپین‌های تبلیغاتی

– صرفه جویی در هزینه برای تماس‌های بین‌المللی.

شما می‌توانید تماس‌ها را از شماره تلفن مجازی ترکیه (VoIP) خود به هر شماره‌ای فوروارد کنید: تلفن ثابت در دفتر و منزل، تلفن همراه، SIP یا تلگرام. شما سفارش حمل و نقل را مستقیماً در سایت در حساب شما انتخاب می‌کنید.

شماره تلفن‌های مجازی ترکیه در موارد زیر موجود است:

  • استانبول اروپا (+90-212)
  • استانبول آسیا (+90-216)
  • آنکارا (+90-312)
  • ازمیر (+90-232)
  • بورسا (+90-224)
  • آدانا (+90-322)
  • آنتالیا (+90-242)
  • قونیه (+90-332)

 چگونه یک شماره تلفن مجازی ترکیه‌ای دریافت کنیم؟

می‌توانید درخواست را به آدرس زیر ارسال کنید: info@continent-telecom.com یا یک شماره تلفن مجازی ترکی به صورت آنلاین دریافت کنید. به طور کلی، شما باید از طریق یک وبسایت قانونی و معتبر جهت خرید آن اقدام نمایید. همچنین باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. Voice را در حساب کاربری خود انتخاب کنید
  2. ترکیه را از لیست کشورها انتخاب کنید
  3. جهت ارسال تماس (به شماره تلفن، SIP یا تلگرام) را مشخص کنید.
  4. یک حساب کاربری ایجاد کنید و برای شماره پرداخت کنید

اگر سوالی دارید، لطفا با پشتیبانی فنی تماس بگیرید

آیا شماره مجازی یک شماره تلفن واقعی است

شماره تلفن مجازی در واقع یک شماره تلفن معمولی و واقعی است. تنها تفاوت این است که شماره مجازی به هیچ خط تلفن فیزیکی یا سیم کارتی متصل نیست.می‌توانید با برنامه‌های رایگان اندروید و iOS یا لپ‌تاپ خود تماس برقرار کرده و به آن پاسخ دهید.افرادی که با شماره تلفن مجازی ترکی شما تماس می‌گیرند، همان تجربه‌ای را خواهند داشت که با یک شماره محلی معمولی تماس می‌گیرند.وقتی از شماره خود تماس برقرار می‌کنید – افرادی که با آنها تماس می‌گیرید قبل از پاسخ دادن شماره شما را می‌بینند.

آیا شماره مجازی یک شماره تلفن واقعی است

انواع مختلف شماره‌ها

در ترکیه دو نوع شماره وجود دارد که می‌توانید آنها را به عنوان شماره تلفن مجازی خریداری کنید.

  • شماره شهری

این شماره تلفن‌ها مربوط به یک شهر هستند، مانند 312 برای آنکارا یا 216 برای استانبول.

  • شماره ملی

شماره‌های ملی به شهر خاصی متصل نیستند. آنها بیشتر توسط مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرند. شماره‌های ملی با 850 شروع می‌شوند.

چه کسی می‌تواند سیمکارت ترکی بخرد؟

فقط کسانی که در ترکیه زندگی یا کار می‌کنند به دلیل محدودیت‌های محلی می‌توانند سیمکارت ترکیه را خریداری کنند.

هزینه خرید شماره مجازی چقدر است؟

هزینه داشتن شماره تلفن ترکی مجازی بر اساس مولفه‌های زیر است.

  • هزینه ماهیانه از 9.49 دلار
  • تماس و ارسال تماس
  • هزینه‌ها به عنوان تماس محلی
  • هزینه دقیقه برای تماس‌های دریافتی
  • اضافه کردن اختیاری در خدمات

پاسخ صوتی، ضبط تماس مستلزم داشتن بسته Business  (4.99 دلار در هر شماره و ماه) یا Premium  (از 11.95 دلار برای هر کاربر و ماه) است. این شامل تماس‌های رایگان و ارسال تماس می‌شود.

به تماس‌ها پاسخ دهید

ساده‌ترین راه برای پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی به شماره تلفن ترکیه، فوروارد کردن همه تماس‌ها به شماره تلفن همراه معمولی یا یک شماره تلفن ثابت است.هنگامی ‌که تماس ارسال شده دریافت می‌کنید، می‌توانید شماره تماس گیرنده – یا شماره مجازی که آنها با آنها تماس گرفته‌اند – را بسته به تنظیمات خود مشاهده کنید.حمل و نقل تماس در سراسر جهان مانند یک تماس معمولی محلی هزینه دارد.بسیاری از گزینه‌های دیگر برای ارسال تماس وجود دارد، مانند پاسخ دادن به تماس‌ها با پاسخ صوتی، ارسال تماس به اعضای تیم و غیره.

 برقراری تماس

با استفاده از برنامه رایگان اندروید، iOS یا وب می‌توانید از شماره ترکی خود تماس بگیرید. می‌توانید مخاطبین تلفن همراه معمولی خود را به برنامه وارد کنید و با هر کسی که می‌شناسید با یک کلیک تماس بگیرید.فردی که با او تماس می‌گیرید می‌تواند شماره شما را ببیند. می‌توانید انتخاب کنید که یکی از شماره‌های Sonetel یا شماره موبایل معمولی خود را نشان دهید. برای تماس‌هایی که برقرار می‌کنید، نرخ تماس محلی از شما دریافت می‌شود.

پیامک

پیامک در هیچ شماره مجازی در ترکیه پشتیبانی نمی‌شود.

پاسخ صوتی

اگر می‌خواهید پاسخ صوتی را به شماره تلفن خود اضافه کنید باید یک بسته Business به شماره خود اضافه کنید یا Premium داشته باشید. این به شما امکان دسترسی به برنامه‌های صوتی را می‌دهد.شما به راحتی می‌توانید منوهایی برای تماس گیرندگان، اعلامیه‌ها یا صندوق‌های پست صوتی ایجاد کنید.

پاسخ صوتی

از تبدیل متن به گفتار می‌توان برای ایجاد پیام‌هایی که باید برای تماس گیرندگان پخش شود استفاده کرد. به سادگی پیامی ‌را که می‌خواهید به پیام صوتی تبدیل شود تایپ کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های صوتی را آپلود کنید یا پیام‌های جدیدی را با گوشی خود ضبط کنید.

ضبط تماس

اگر بسته Business به شماره اضافه شده باشد یا Premium دارید، ضبط تماس در دسترس است.فقط در صورتی از ضبط تماس استفاده کنید که بتوانید بدون نقض قوانین در کشور شماره تلفن یا در کشورهایی که شما – و شخصی که با او صحبت می‌کنید – در آن هستید، این کار را انجام دهید.

گزینه‌های اشتراک

در اینجا اشتراک‌های مختلف موجود برای داشتن شماره تلفن مجازی در ترکیه آورده شده است.

  • رایگان با Premium

Premium یک سرویس اختیاری است که به ازای هر کاربر و ماه هزینه دریافت می‌کند. اگر Premium دارید، می‌توانید برای هر کاربر در تیم خود یک شماره شهری یا ملی به صورت رایگان داشته باشید.

  • اشتراکی

می‌توانید با تمدید ماهانه یا 1 ساله یا 3 ساله مشترک شوید. هر چه اشتراک طولانی‌تر باشد – هزینه ماهانه کمتر است. شما برای کل دوره اشتراک پیش پرداخت می‌پردازید. هر زمان که بخواهید می‌توانید تمدید خودکار را خاموش کنید.

  • بسته کسب و کار (اختیاری)

بسته کسب و کار یک سرویس افزودنی اختیاری است که می‌توانید آن را به شماره تلفن‌هایی که برای آن پول پرداخت می‌کنید اضافه کنید. این شامل تماس‌های رایگان، پاسخ صوتی، ضبط تماس و سایر ویژگی‌ها است. اگر Premium دارید، تمام ویژگی‌های موجود در بسته کسب‌وکار بدون هزینه اضافی شامل می‌شوند. شماره‌هایی که برای وب سایت رایگان هستند نمی‌توانند بسته‌های تجاری داشته باشند.

آیا محدودیتی وجود دارد؟

بله، بسته به نوع اشتراکی که دارید، محدودیت‌های مختلفی وجود دارد.

  • محدودیت شماره تلفن
  • محدودیت‌های طرح حق بیمه

سخن‌ آخر

ما در این مقاله تلاش کردیم شما را با نحوه‌ی تهیه شماره مجازی ترکیه و همچنین فواید آن صحبت کنیم. اگر برای خرید شماره مجازی ترکیه به کمک و پشتیبانی نیاز دارید، با موسسه مهاجرتی آرال گام تماس بگیرید.

سوالات متداول

چگونه می‌توانم شماره تلفن مجازی ترکیه را دریافت کنم؟
TollFreeForwarding.com می‌تواند شماره تلفن مجازی ترکیه جدید شما را تنها در 3 دقیقه کاملاً رایگان تنظیم کند. به سادگی شماره خود را انتخاب کنید، ما آن را فعال می‌کنیم و می‌توانید از مشتریان جدید خود تماس دریافت کنید.
گرفتن شماره تلفن مجازی در ترکیه چقدر طول می‌کشد؟
شما می‌توانید در عرض 3 دقیقه سیم کارت ترکیه مجازی خود را داشته باشید. هنگامی‌ که شماره تلفن ترکیه شما فعال شد، به یک تیم پشتیبانی 24 ساعته اختصاص داده شده دسترسی خواهید داشت تا در مورد هرگونه سوال به شما کمک کند.
چگونه با شماره ترکی تماس بگیریم؟
کد شماره گیری بین المللی ترکیه 90+ است. شماره‌های مجازی محلی ترکیه دارای یک کد منطقه سه رقمی ‌هستند که با هفت رقم همراه است. شماره‌های رایگان دارای پیش شماره +0800 هستند.
TollFreeForwarding.com شماره تلفن‌های محلی ترکیه را در کدام شهرها ارائه می‌کند؟
TollFreeForwarding.com دارای شماره تلفن‌های محلی ترکیه برای آدانا، آنکارا، بورسا، استانبول (آسیا)، استانبول (اروپا) و ازمیر است.

 

 

مقاله قبلی
اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4.5 از 5 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *