موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

چرا آنتالیا شهر محبوبی است؟

گردشکری چرا آنتالیا شهر محبوبی است؟

آیا سوال شما هم هست که چرا آنتالیا شهر محبوبی است؟ می‌خواهید دلیل محبوبیت آنتالیا را بدانید؟ یکی از دلایل اصلی محبوبیت این شهر در ترکیه توریستی بودن آن است. آنتالیا یکی از مقاصد گردشگری پر بازدید در ترکیه است، بطوریکه بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی در پی افزایش تقاضاها برنامه‌های جدید برای پرواز‌های آنتالیا در نظر گرفته‌اند. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر پیرامون چرا آنتالیا شهر محبوبی است؟ بحث کنیم.

همچنین آنتالیا به دلیل اینکه دومین بازار شلوغ مسکن ترکیه است، در بین سرمایه‌گذاران خارجی محبوبیت دارد. این شهر ملیت‌ها و فرهنگ‌های زیادی را به خود جذب کرده است. پس می‌توانید به راحتی حدس بزنید که بازار خرید و اجاره ملک در این شهر چقدر داغ است و چه سودی عاید سرمایه‌گذاران خواهد شد.

یکی از محرک‌های اصلی سرمایه‌گذاران برای خرید ملک در ترکیه اخذ شهروندی است. آنتالیا نیز در بین شهرهای ترکیه از محبوبیت خاصی برخوردار است و پذیرای جمعیت مهاجر در طول سال است. جالب است بدانید که این شهر در فهرست پربازدیدترین شهرهای جهان بر اساس گزارش Euromonitor، رتبه 12 را به خود اختصاص داده است. پس در سفر و مهاجرت به آنتالیا تردید نکنید. در ادامه دلایل چرا آنتالیا شهر محبوبی است؟ را بررسی میکنیم.

بیشتر بخوانید: خواندن مقاله بازار املاک شهر آنتالیا برای شما مفید خواهد بود.

چرا آنتالیا شهر محبوبی است؟

1)     دسترسی به آنتالیا آسان است

گردشگران و مهاجران می‌توانند به آسانی از طریق فرودگاه فوق مدرن آنتالیا که برترین مرکز مسافرت هوایی توریستی ترکیه است، به این شهر دسترسی داشته باشند. پرواز‌ها از نقاط مختلف جهان در تمام طول سال با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر در دسترس است. همچنین آنتالیا بزرگراه D400 را که از شرق به غرب ترکیه امتداد دارد را پوشش می‌دهد و یک قطب اصلی قایقرانی است که دسترسی به آن را از طریق جاده یا دریا آسان می‌کند.

بیشتر بخوانید: خواندن مقاله راهنمای دقیق خرید ملک در ترکیه برای شما مفید خواهد بود.

1)     آنتالیا  بهترین آب و هوای ترکیه را دارد.

ترکیه کشور پهناوری است و آب‌و‌هوایی متنوع نیز دارد. و اگر تابستان‌های گرم و زمستان‌های معتدل دوست دارید، آنتالیا را به عنوان مقصد گردشگری و مهاجرتی خود انتخاب کنید. در ماه‌های ژانویه و فوریه هوا بارانی است، اما به طور کلی آنتالیا 300 روز آفتابی را پشت سر می‌گذارند. جولای و آگوست نیز گرم‌ترین ماه‌های سال در آنتالیا هستند.

2)     بهترین سواحل ترکیه را می‌توان در آنتالیا دید

این منطقه 600 کیلومتر خط ساحلی با سواحل شنی زرق و برق دار و خلیج‌های زیبا دارد. تصور کنید یک روز زیبا در کنار سواحل آنتالیا در مقابل دریای مدیترانه را خواهید گذراند.

در بررسی سالانه تریپ ادوایزر (Trip Advisor) پیرامون بهترین سواحل ترکیه، ساحل کلئوپاترا، کنیالتی، لارا، کاپوتاس و پاتارا در بین ده ساحل برتر رتبه‌بندی شده‌اند. آنتالیا برای مهاجرانی که رویای زندگی در کنار دریا را دارند، مقصد گردشگری و مهاجرتی مناسبی است.

چرا آنتالیا شهر محبوبی است؟

3)     تفریحات شبانه و خرید در آنتالیا

در آنتالیا برای هر نوع سلیقه‌ای تفریح و فعالیتی وجود دارید. می‌توانید از مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف دیدن کنید، حتی می‌توانید شبی آرام را در رستوان یا کافه‌ای در نزدیکی ساحل بگذرانید و حتی می‌توانید به کلوپ‌های شبانه بروید و ساعات پرهیجانی را تجربه کنید.

4)     بازدید از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

از مکان‌های تاریخی و باستانی آنتالیا همانند آسپندوس، فازلیس، میرا، برج و قلعه قرمز آلانیا، ککووا و غیره می‌توانید بازدید کنید. مکان‌های دیدنی این شهر شامل پارک‌های آبی، موزه‌ها، فضاهای سبز، آکواریوم معروف و تله‌کابین نیز برای گردشگران جذاب است. همچنین بازدید از جاذبه اصلی آنتالیا یعنی شهر قدیمی Kaleici را با مجموعه‌ای عجیب از خانه‌های عثمانی، مساجد قدیمی، برج ساعت و دروازه دیدنی هادریان فراموش نکنید.

5)     مناظر زیبایی طبیعی آنتالیا

یکی دیگر از دلایل چرا آنتالیا شهر محبوبی است؟ مناظر زیبای طبیعی آنتالیاست. مناظر زیبایی برای دوستداران طبیعت و عکاسان در شهر آنتالیا وجود دارد. عکس‌های کارت پستالی جذابی می‌توانید در این شهر بگیرید. آبشار‌ها، کوه‌ها و دره‌های بی‌نظیر آنتالیا سبب جذب کوهنوردان، طبیعت‌گردان و دوستداران ورزش‌های ماجراجویی شده است.

6)     می‌توانید در بلک (Belek) گلف بازی کنید.

پایتخت گلف ترکیه شهر آنتالیا است. بلک اکنون در بین اسپانیا و پرتغال به عنوان بهترین مقاصد گلف شناخته می‌شود.

7)     گردش در مسیر Lycian

آنتالیا خانه معروف  Lycian Way است که طولانی ترین مسیر پیاده روی ترکیه می‌باشد. این مسیر کل خط ساحلی را در بر‌می‌گیرد و شامل مکان‌های باستانی و تاریخی مربوط به امپراتوری لیکیا است. تقریبا تا منطقه فتحیه به طول 500 کیلومتر امتداد یافته است.

8)     در آنتالیا ورزش‌های ماجراجویی فراوانی وجود دارد

جالب است بدانید که رشته غواصی در این شهر بسیار محبوب است. مدارس غواصی بسیاری نیز در این شهر فعال است. همچنین قایقرانی در دره کوپرولو یکی دیگر از تفریحات هیجان‌انگیز آنتالیا است. تمام ورزش‌های آبی مهیج، پاراسلینگ یا جت اسکی را می‌توانید در این شهر تجربه کنید. دره نوردی و مسیرهای دوچرخه‌سواری کوهستانی نیز علاقه‌مندان خاص خود را دارد.

9)     تنوع اقامت در آنتالیا

چه بخواهید در مکان‌های سنتی و نوستالژی اقامت داشته باشید یا بخواهید در هتل‌های لوکس اقامت داشته باشید، آنتالیا گزینه‌های اقامتی بسیار متنوعی دارد.

10) آنتالیا حال و هوای جهان دارد

از دیگر دلایل چرا آنتالیا شهر محبوبی است؟ حال و هوای این شهر است. آنتالیا آغوش خود را به روی همه باز کرده است. طبق آمارهای گردشگری روس‌ها، آلمانی‌ها و بریتانیایی‌ها اکثریت بازدیدکنندگان را تشکیل می‌دهند. البته در سال‌های اخیر تعداد گردشگران از کشورهای آسیایی نیز افزایش یافته است.

جالب است بدانید که برخی از هتل‌های 5 ستاره و مجلل اکنون میزبان عروسی‌های عجیب هندی‌های ثروتمند و با نفوذ هستند. تمام این‌ها را با تنوع منوی غذایی در رستوران‌ها و صحبت کردن مردم به زبان‌های مختلف همراه کنید. که همگی نشان‌دهنده فضای جهانی و چند فرهنگی این شهر است.

چرا آنتالیا شهر محبوبی است؟

11) مهمان نوازی مردم شهر آنتالیا

دلیل اصلی محبوبیت این شهر تنوع آن است. برای هر فردی از جوان تا پیر گرفته فعالیت‌ها و سرگرمی‌های مختلفی وجود دارد. به طور کلی می‌توان گفت مردم ترکیه مهمان‌نواز هستند و از گردشگران استقبال خوبی می‌شود. این شهر از صنعت هتل‌داری بسیار خوبی برخوردار است و حتی در نشریات مسافرتی بین‌المللی موفق به برنده جوایزی نیز شده‌اند.

12) رودخانه ریورا ؛ مرکز اصلی قایقرانی با قایق‌های بین‌المللی

ساحل فیروزه‌ای بخش بزرگی از ریویرا ترکیه را تشکیل می‌دهد. رودخانه ریورا شهرهای کوچک، روستاها و آثار تاریخی را در خود جای داده است. آنتالیا مرکز اصلی قایقرانی با قایق‌های بین‌المللی است که در این آب‌ها حرکت می‌کنند. و البته در بین مردم بومی و گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

13) چشم انداز آینده آنتالیا

آنتالیا مایل است وضعیت گردشگری خود را حفظ کند، بنابراین هر سال جاذبه‌های جدید و سرگرمی‌های بیشتری طراحی می‌کند. برای حفظ سود بیشتر نیز در زیرساخت‌ها و حمل و نقل سرمایه گذاری می‌کنند. چشم‌اندازهای آینده شامل بندر کشتی‌های کروز جدید، اسکله‌ی دریایی کنیالتی است.

14) قیمت‌های مقرون به صرفه در شهر آنتالیا

قیمت املاک در این شهر همچنان برای سرمایه‌گذاران خارجی مقرون‌ به صرفه است. در حقیقت قیمت‌های مقرون به صرفه سرمایه گذاران املاک و مستغلات را جذب می‌کند. پتانسیل سرمایه گذاری میان مدت تا بلندمدت این شهر بالاست.

15) بازار فعال شهر آنتالیا

بازار املاک در این شهر داغ است و نرخ خرید و فروش در آن بالاست و هرگز متوقف نمی‌شود. به همین دلیل است که برخی سرمایه‌گذاران آینده‌نگر جذب این منطقه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: خواندن مقاله راهنمای خرید آپارتمان در ترکیه برای شما مفید خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله ما به بررسی چرا آنتالیا شهر محبوبی است؟ پرداختیم. آنتالیا یکی از شهر‌های گردشگری محبوب ترکیه است که توانسته‌ است توریست‌های بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کند. همچنین این شهر با توسعه زیر ساخت‌ها و دیگر امکانات توانسته است توجه سرمایه‌گذاران خارجی را به بازار املاک خود جلب کند. اگر مشتقاق سفر توریستی به شهر آنتالیا ترکیه و سرمایه‌گذاری در این شهر و مهاجرت به آن هستید، با موسسه مهاجرتی آرال‌گام تماس بگیرید. حتی می‌توانید فرم مشاوره رایگان ما را پر نموده و منتظر تماس مشاوران ما بمانید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *