موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

کردیت کارت مجازی

بانکداری ترکیه کردیت کارت مجازی
فهرست عناوین

گاهی برای خرید از سایت‌های خارجی، دانلود برخی فیلم و سریال‌ها، خواندن برخی مقالات دانشگاهی یا انجام فعالیت‌های مهم‌تر مثل مبادلات مالی و اقدامات تجاری به یک کردیت کارت مجازی نیاز پیدا می‌کنید تا به کمک آن خرید‌های خود را انجام دهید، حقوق دلاری خود را دریافت کنید یا به هر اقدام دیگری که می‌خواهید، دست بزنید. اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان یک کردیت کارت مجازی خرید؟ اگر به دنبال کردیت کارت مجازی ترکیه هستید، به جای درستی آمده‌اید.

این مقاله به خوبی شما را راهنمایی خواهد کرد.در این مقاله، ما حقیقت را از تخیل جدا می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید کدام کارت‌های مجازی را می‌توانید در ترکیه تهیه کنید. چرا که در مورد نحوه‌ی خرید کارت اعتباری مجازی در ترکیه یا هر کشور دیگری، ابهامات و شایعه‌های زیادی وجود دارد.البته، اگر تازه شروع به کشف بانکداری شخصی بین‌المللی کرده‌اید، می‌توانید از دیگر منابع رایگان ما برای یافتن حوزه‌های قضایی مناسب برای افتتاح حساب استفاده کنید.

با خیال راحت از فهرست مطالب استفاده کنید تا به بخش‌هایی که فوراً با جستجوی شما مرتبط هستند بروید.همچنین علاوه بر این مقاله، موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با خرید کردیت کارت مجازی ترکیه خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی آرال گام در ارتباط باشید.

کارت اعتباری مجازی ترکیه

اول از همه، اگر زمان زیادی را در ترکیه نمی‌گذرانید، ممکن است تعجب کنید که چرا در وهله اول دریافت کارت اعتباری مجازی ترکیه مهم است. خب، بسیاری از خدمات اولیه‌ای که می‌خواهید در ترکیه استفاده کنید، در واقع به کارت بانکی محلی نیاز دارند.به عبارت دیگر، اگر در ترکیه هستید و می‌خواهید از خدمات حمل و نقل محلی، برنامه‌های تحویل محلی و خدمات مشابه استفاده کنید، احتمال زیادی وجود دارد که به کارت بانکی محلی نیاز داشته باشند.

کارت اعتباری مجازی ترکیه

با در نظر گرفتن این موضوع، اگر قصد دارید مدت زمان طولانی را در ترکیه بگذرانید، دریافت کارت بانکی محلی می‌تواند به راحتی اقامت شما کمک کند.با این حال، تفاوت زیادی بین کارت اعتباری مجازی ترکیه و کارت بانک مجازی ترکیه وجود دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر به دنبال یک کارت اعتباری هستید، احتمالا چیزی را که به دنبال آن هستید پیدا نخواهید کرد.در واقع، بدون سابقه اعتباری موجود در کشور، شماره شناسایی مالیات محلی، آدرس محلی و شماره تلفن محلی، نمی‌توانید برای کارت اعتباری درخواست دهید.

با این حال، شرایط ذکر شده در بالا برای درخواست کارت اعتباری مجازی ترکیه با درخواست کارت اعتباری در اکثر کشورها تفاوتی ندارد.اما، اگر برای تسهیل پرداخت‌های محلی مانند موارد ذکر شده در بالا به کارت بانک مجازی ترکیه نیاز دارید، چه؟ خوب، گزینه‌های موجود برای شما به تعدادی از متغیرهای مهم بستگی دارد که در بخش بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

شرایط لازم برای دریافت کردیت کارت مجازی

اگر می‌خواهید کارت بانکی مجازی در ترکیه دریافت کنید، ابتدا باید برای یک حساب بانکی اقدام کنید. در بیشتر موارد، بانکداران از شما می‌خواهند که یک شماره شناسایی مالیاتی ترکیه، مدرک آدرس و شماره تلفن ارائه دهید.گفتنی است، در موارد خاص، امکان افتتاح حساب بانکی به عنوان غیر مقیم بدون شماره شناسایی مالیاتی وجود دارد. این شامل گزینه‌های بانکداری دیجیتال و آجر و ملات می‌شود.گفته می‌شود، حداقل باید یک شماره تلفن محلی داشته باشید. این شماره همچنین برای تأیید تراکنش هنگام استفاده از کارت محلی شما مهم خواهد بود.

شرایط لازم برای دریافت کردیت کارت مجازی

با در نظر گرفتن این موضوع، اگر حسابی باز می‌کنید، ابتدا باید با بانک تأیید کنید که آیا کارت در خارج از کشور کار می‌کند یا خیر، زمانی که به شماره تلفن محلی خود دسترسی ندارید. در غیر این صورت، ممکن است در نهایت موجودی روی کارت داشته باشید که تا زمانی که به ترکیه برگردید نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.در زیر رایج‌ترین سوالاتی مطرح شده است که از افرادی که به دنبال دریافت کارت اعتباری مجازی ترکیه هستند دریافت می‌کنیم. اگر سؤالات دیگری دارید که می‌خواهید به آنها پاسخ داده شود، در تماس مستقیم با ما دریغ نکنید.

آیا افراد غیر مقیم می‌توانند کارت اعتباری مجازی در ترکیه دریافت کنند؟

برای درخواست کارت اعتباری در ترکیه، باید یک رابطه بانکی موجود، یک شماره شناسایی مالیاتی ترکیه، مدرک نشانی محلی و یک شماره تلفن محلی داشته باشید. از طرف دیگر، می‌توانید به جای آن یک کارت بانک مجازی ترکیه را در نظر بگیرید که همان عملکرد را ارائه می‌دهد اما به یک حساب مجازی متصل است و نیازی به بررسی اعتباری ندارد.

چگونه می‌توانم کارت مجازی خود را داشته باشم؟

شما به راحتی می‌توانید از طریق آرال گام یا به صورت اینترنتی یک کارت مجازی ایجاد کنید.شما می‌توانید از طریق منوی کارت مجازی در صفحه اطلاعات کارت به اطلاعاتی مانند CVV2 و تاریخ انقضای کارت که در هنگام خرید لازم است دسترسی پیدا کنید.در مورد آلباراکا موبایل، می‌توانید با دنبال کردن مراحل منوی Account & Card > Cards > Virtual Card به این اطلاعات برسید.

آیا فرآیند تخصیص محدودیت برای کارت مجازی من وجود دارد؟

هیچ فرآیند تخصیص محدودیت برای کارت مجازی شما وجود ندارد. با دنبال کردن مراحل منوی تراکنش > تراکنش‌های کارت > به‌روزرسانی محدودیت کارت مجازی، می‌توانید هنگام ایجاد کارت یا قبل از خرید برای کارت مجازی خود محدودیت تعیین کنید.قبل از خرید باید محدودیتی برای کارت مجازی بین‌المللی خود تعیین کنید. محدودیت تعیین شده برای کارت مجازی بین‌المللی شما در صورت استفاده کاهش می‌یابد. بدهی شما به کارت اعتباری خاصی منتقل می‌شود که در طول دوره صورت حساب به آن متصل است. بیانیه خاصی برای کارت مجازی شما گفته نشده است.

آیا می‌توانم از کارت مجازی خود بلافاصله پس از ایجاد آن استفاده کنم؟ آیا باید صبر کنم؟

کارت مجازی شما بلافاصله پس از ایجاد آماده استفاده است. می‌توانید با تعیین محدودیت برای خرید خود، استفاده از آن را شروع کنید.

آیا کارت مجازی باید محدودیت ثابتی داشته باشد؟

کارت مجازی شما باید در هنگام خرید محدودیت داشته باشد. پس از اتمام خرید، نیازی به محدودیت کارت مجازی نیست.

آیا محدودیتی که برای کارت مجازی خود تعیین می‌کنم می‌تواند برای کارت اعتباری که کارت مجازی من به آن وصل شده است استفاده شود، آن هم در صورتی که از کارت مجازی خود استفاده نمی‌کنم؟

بله، قابل استفاده است. در صورتی که از کارت مجازی خود استفاده نکنید، محدودیتی که برای کارت مجازی خود تعیین کرده‌اید، از کارت اعتباری که کارت مجازی شما به آن متصل است، کسر نمی‌شود.

چگونه می‌توانم هزینه‌های خود را از طریق کارت مجازی مشاهده کنم؟

پس از خرید، می‌توانید تراکنش‌های خود را از طریق شعبه اینترنتی مخصوصی که از آن خرید کرده‌اید مشاهده کنید. هنگامی‌که تراکنش شما به عنوان هزینه در کارت شما منعکس می‌شود، می‌توانید آن را از طریق شعبه اینترنتی آلباراکا در صفحه تراکنش‌های مدت جاری مشاهده کنید. همچنین می‌توانید پس از انتخاب کارت مربوطه، تراکنش‌های خود را با کلیک بر روی تب تراکنش‌ها مشاهده کنید.

چگونه می‌توانم هزینه‌های خود را از طریق کارت مجازی مشاهده کنم؟

هنگامی ‌که صورت حساب شما قطع شد، تراکنش‌های کارت مجازی شما در صورتحساب کارت اعتباری که کارت مجازی شما به آن متصل است منعکس می‌شود، بنابراین می‌توانید بدهی صورت حساب خود را در صورت حساب کارت اعتباری خود مشاهده کنید.

چگونه می‌توانم بدهی کارت اعتباری مجازی خود را پرداخت کنم؟

تمام تراکنش‌هایی که با کارت مجازی خود انجام می‌دهید به کارت اعتباری شما که کارت مجازی شما در تاریخ صورتحساب به آن متصل است منتقل می‌شود. بنابراین می‌توانید بدهی خود را همراه با بدهی کارت اعتباری خود پرداخت کنید. نیازی به پرداخت بدهی کارت مجازی به صورت جداگانه نیست.

آیا تاریخ اظهارنامه و تاریخ سررسید کارت اعتباری مجازی من با کارت اعتباری که کارت مجازی به آن وصل شده است می‌تواند متفاوت باشد؟

از آنجایی که کارت مجازی شما از نظر فنی بخشی از کارت اعتباری شما است، تاریخ بیانیه جداگانه و تاریخ سررسید تعیین نشده است. اظهارنامه و تاریخ سررسید باید با کارت فعلی شما یکسان باشد. زیرا؛ کارت مجازی شما برای انجام تجارت الکترونیکی یا تراکنش‌های پستی شما ایجاد شده است.

آیا می‌توانم با کارت مجازی خود امتیاز جهانی کسب کنم؟

شما می‌توانید برای خریدهای خود با کردیت کارت مجازی خود امتیاز جهانی کسب کنید.

آیا می‌توانم با کارت مجازی خود خرید اقساطی انجام دهم؟

شما می‌توانید با کارت مجازی خود در فروشگاه‌های عضو World Merchant خرید اقساطی انجام دهید.

فرآیند لغو/بازپرداخت خریدی که با کارت اعتباری مجازی خود انجام داده‌ام چگونه خواهد بود؟

فرآیند لغو و بازپرداخت مانند کارت‌های اعتباری موجود است. تراکنش شما به عنوان حساب دریافتی به کارت اعتباری که کارت مجازی به آن متصل است منعکس می‌شود و هیچ تغییری در محدودیت کارت مجازی ایجاد نخواهد شد.

چگونه می‌توانم کردیت کارت مجازی خود را ببندم؟

می‌توانید کارت مجازی خود را با تماس با جایی که از آن خرید کرده‌اید، ببندید.

سخن آخر

ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با نحوه‌ی تهیه‌ و خرید کردیت کارت مجازی ترکیه، قوانین و شرایط آن و فواید داشتن یک کردیت کارت مجازی آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید به راحتی با موسسه مهاجرتی آرال گام، صاحب یک کردیت کارت مجازی ترکیه شوید و خرید‌های خود از سایت‌های خارجی یا سایر اقدامات تجاری و بین‌المللی خود را انجام دهید. پس در صورت نیاز، حتما با ما تماس بگیرید.

مقاله بعدی
اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *