موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

گیفت کارت استیم ترکیه

بانکداری ترکیه گیفت کارت استیم ترکیه

اگر به دنبال هدیه‌ای برای دوستان علاقه مند به بازی یا اعضای خانواده خود هستید، گیفت کارت استیم گزینه‌ی عالی برای شماست. شما همچنین می‌توانید این کارت را به هر کسی هدیه دهید و به عنوان بهترین هدیه برای هر مناسبتی شناخته می‌شود.

ما در ادامه به صورت کامل راجع به گیفت کارت استیم، نحوه‌ی خرید و فروش آن و … صحبت می‌کنیم. . همچنین علاوه بر این مقاله، موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با گیفت کارت استیم ترکیه خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی آرال گام در ارتباط باشید.

استیم چیست؟

استیم یک پلتفرم و برنامه برای توزیع آنلاین بازی‌های ویدیویی است که دارای ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی است. این توسط Valve توسعه داده شد – همان Valve که بازی‌های Half-Life، Counter Strike و Left4Dead را ایجاد کرد. این مانند یک فروشگاه آنلاین و یک پورتال اجتماعی ترکیبی عمل می‌کند و یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی است.

استیم یک برنامه و پلتفرم است که به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را بخرید و نصب کنید، با بازیکنان دیگر تعامل داشته باشید، پخش زنده و غیره داشته باشید. اما برای خرید به پول نیاز دارید و با توجه به اینکه ایرانیان از همه نظر تحریم هستند، داشتن یک گیفت کارت استیم گزینه‌ی مناسبی است. در این مورد هم، گیفت کارت استیم ترکیه توصیه می‌شود که ارزان‌تر و تهیه‌ی آن نیز ساده‌تر است.

استیم چیست

شما می‌توانید برنامه استیم را در ویندوز، مک و لینوکس دانلود کنید، به‌علاوه یک نسخه بتا برای ChromeOS نیز موجود است. این برنامه به شما امکان می‌دهد بازی ها را بخرید و مجموعه خود را سازماندهی کنید. دقیقاً مانند یک برنامه پخش کننده رسانه، مجموعه بازی‌های خود و توانایی اجرای آنها را به همراه پیوندهایی به ویژگی‌های اجتماعی و انجمن‌ها خواهید دید. برای استفاده از استیم به یک حساب کاربری نیاز دارید و ثبت نام در آن رایگان است. همچنین می‌توانید برنامه تلفن همراه استیم را برای iOS و Android بارگیری کنید، که به شما امکان می‌دهد از ویژگی‌های اجتماعی استیم استفاده کنید و بازی‌ها را در حال خرید بررسی کنید.

علاوه بر آنچه که می‌تواند برای گیمرها باشد، استیم برای توسعه دهندگان نیز مفید است. هم شرکت‌های بزرگ و هم سازندگان مستقل کوچک از این پلتفرم برای توزیع بازی های خود استفاده می‌کنند. به‌علاوه، آنها می‌توانند به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید را ارائه دهند، با مخاطبان خود تعامل داشته باشند و از طریق برنامه Steam با بازیکنان ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بدانید : خواندن مقاله همه آن‌چه که باید در مورد گیفت کارت ترکیه بدانید  و مقاله ویزا گیفت کارت راه حل خرید بین المللی شما برای شما سودمند است.

خرید آنلاین گیفت کارت استیم

این کارت‌ها را می‌توان به صورت کارت فیزیکی یا کارت دیجیتال خریداری کرد. وقتی می‌خواهید یک کپی فیزیکی تحویل دهید، کارت‌های فیزیکی بهترین هستند. آنها را می‌توان از فروشگاه‌های خرده فروشی در سرتاسر جهان خریداری کرد و اغلب در انواع مختلفی وجود دارند که شما از بین آنها انتخاب می‌کنید. از سوی دیگر، کارت‌های دیجیتال راهی مطمئن و در دسترس برای هدیه دادن به عزیزانتان هستند.

شما می‌توانید بدون مراجعه به فروشگاه یا خرید کارت فیزیکی، مستقیماً به کیف پول Steam شخصی به صورت آنلاین اعتبار ارسال کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد حساب استیم خود شوید و مبلغ هدیه را به حساب استیم دوست خود ارسال کنید.

خرید آنلاین گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم بلافاصله پس از خرید یا انتقال قابل استفاده است. دوستان و خانواده شما می‌توانند این کارت‌ها را برای بازی‌ها، تراکنش‌های خرد و خرید اقلام از بازار Steam Community استفاده کنند. علاوه بر این، اگر از قبل می‌دانید که آن‌ها چه بازی می‌خواهند، می‌توانید یک کارت هدیه شخصی استیم بخرید.

حتی اگر فردی در کشور دیگری دارید که دوست دارید برایش گیفت کارت استیم بفرستید، می‌توانید یک کارت هدیه خریداری کنید و مبلغ به طور خودکار به واحد پول کشوری که دوست شما در آن زندگی می‌کند تبدیل می‌شود.

عجله کنید، امروز از مزایای غنی گیفت کارت Steam بهره مند شوید و به دوستان خود اجازه دهید آزادانه از آن لذت ببرند.

اگر مایل به خرید آنلاین با کارت اعتباری نیستید، گیفت کارت استیم یک جایگزین عالی خواهد بود. به یاد داشته باشید، دقیقاً مانند یک پول نقد یا کارت اعتباری، کد گیفت کارت استیم نیز باید با دقت نگهداری شود، آن را بی دلیل به دیگران نشان ندهید.

خرید آنلاین گیفت کارت استیم ترکیه یک مزیت قابل توجه دارد – در بیشتر موارد، این کارت با قیمتی کمتر از ارزش آن فروخته می‌شود. این بدان معناست که خریداران کد کوپن استیم می‌توانند کالاهای خود را در فروشگاه اینترنتی با تخفیف خریداری کنند. و این تنها مزیت خرید آنلاین گیفت کارت استیم نیست. همچنین می‌توانید در هزینه‌های حمل و نقل صرفه جویی کنید.

نحوه خرید گیفت کارت استیم

فرآیند خرید در بازار آنلاین سریع و آسان است. اگر قصد خرید گیفت کارت استیم را دارید، لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در سایت مورد نظر، دسته را انتخاب کنید: «گیفت کارت‌ها»
  2. «گیفت کارت استیم» را انتخاب کنید.
  3. کارت هدیه‌ای را که می‌خواهید خریداری کنید انتخاب کنید، به عنوان مثال، Steam Gift Card ARS 1000.
  4. تعداد گیفت کارت‌های استیم را که می‌خواهید به «سبد خرید» اضافه کنید را وارد کنید.
  5. دکمه «خرید» را فشار دهید.
  6. یک روش پرداخت (پرفکت مانی، وب مانی، نقدی پیشرفته، لایت کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم، توکن BS) را انتخاب کنید.
  7. «آدرس ایمیل» را وارد کنید.
  8. Captcha را وارد کنید.
  9. دکمه Checkout را فشار دهید.
  10. پس از پرداخت، دکمه «انجام شد» را فشار دهید.
  11. پس از دریافت پرداخت، سایت مورد نظر کد کوپن Steam را به ایمیل شما ارسال می‌کند. همچنین می‌توانید در قسمت «معاملات» کد گیفت کارت استیم خریداری شده را در حساب خود پیدا کرده و به آن دسترسی پیدا کنید. این بخش به شما کمک می‌کند تا سفارش‌های قبلی خود را نظارت کنید.

توجه: لطفا قبل از خرید جزئیات محصول و نظرات خریداران را به دقت بررسی کنید. برخی از محصولات فورا ارسال می‌شوند، اما برخی با تاخیر ارسال می‌شوند. اگر کالا را دریافت نکردید، برای بازپرداخت فورا با پشتیبانی تماس بگیرید. می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند خرید و فروش کارت هدیه و کوپن را در بخش پرسش و پاسخ هر سایت بیابید.

نحوه فروش گیفت کارت استیم

اگر گیفت کارت استیم ناخواسته‌ای دارید که می‌خواهید بفروشید، لطفاً مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در سایت مورد نظر، روی «ثبت نام» کلیک کنید. نوع حساب «فروشنده» را انتخاب کرده و حساب کاربری را ایجاد کنید.
  2. پس از ثبت نام، بر روی Eccount preferences کلیک کنید.
  3. «محصولات من» را انتخاب کنید.
  4. افزودن محصول جدید را فشار دهید.
  5. دسته محصول را انتخاب کنید – «گیفت کارت‌ها»
  6. محصول – گیفت کارت استیم را انتخاب کنید.
  7. سیستم‌های پرداخت و کیف‌پول‌های الکترونیکی (که می‌خواهید از طریق آن‌ها برای کارت هدیه Steam پرداختی دریافت کنید) را انتخاب کنید.
  8. «قیمت» را وارد کنید.
  9. واحد پول – USD، EUR، GBP را انتخاب کنید.
  10. «نام محصول» را وارد کنید.
  11. «شرح محصول» را وارد کنید.
  12. ثبت محصول جدید را فشار دهید.
  13. بر روی اقدامات کلیک کنید.
  14. Add New Item را انتخاب کنید.
  15. نحوه اشتراک گذاری کد گیفت کارت استیم را انتخاب کنید.
  16. تبریک – گیفت کارت استیم برای فروش قرار گرفت.

فرآیند ثبت نام در بازار خرید کوپن ساده و رایگان است. برای ثبت نام نیازی به اطلاعات کارت اعتباری نیست. قبل از استفاده از بازار خرید کوپن‌ها، لطفاً شرایط و ضوابط را مطالعه کنید. اگر ابهام یا سوالی دارید، می‌توانید با پشتیبانی سایت مورد نظر تماس بگیرید.

بیشتر بدانید : برای آشنایی بیشتر کارت های بانکی ترکیه را مطالعه بفرمایید.

خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال و ارز الکترونیکی

در بازار Buysellvouchers، می‌توانید کارت‌های هدیه Steam را با ارزهای دیجیتال و ارزهای الکترونیکی مختلف خریداری کنید: Perfect Money، Webmoney، Advanced Cash (Advcash)، Bitcoin (BTC)، Litecoin (LTC)، Tether ERC20 (USDT)، تتر TRC20 (USDT)، اتریوم (ETH)، توکن و … .

بازار الکترونیک Buysellvouchers قصد دارد تجارت خود را گسترش دهد، بنابراین امیدواریم در آینده امکان خرید گیفت کارت‌های Steam با سایر سیستم‌های پرداخت محبوب و کیف پول‌های الکترونیکی مانند: Payeer، Payoneer، OkPay، Payza، Qiwi، Revolut، وجود داشته باشد. Skrill، Netteler، Epay، Apple Pay، PayPal، Visa Credit Card، Master Credit Card، SOFORT، Bancontact، BLIK، Przelewy24، eps، giropay، iDEAL، MyBank، Yandex.Money، برنامه Cash، LiqPay، MoneyGram، و بسیاری دیگر.

خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال و ارز الکترونیکی

برای خرید گیفت کارت استیم با نمایندگی گیفت کارت استیم تماس بگیرید، گیفت کارت الکترونیکی را با ارز و ارزش مناسب انتخاب کنید و طبق دستورالعمل سیستم عمل کنید. در بازار آنلاین Buysellvouchers می‌توانید معاملات عالی را در مورد کارت‌های هدیه برندهای برتر به صورت عمده پیدا کنید.

اگر می‌خواهید گیفت کارت‌های استیم، به عنوان مثال، Steam Gift Card ARS 1000 را بفروشید، باید ثبت نام کنید. در بخش «اولویت‌های حساب»، می‌توانید بخش «محصولات من» را بیابید، جایی که می‌توانید گیفت کارت استیم خود را برای فروش اضافه کنید. می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند خرید و فروش کارت هدیه و کوپن را در بخش پرسش و پاسخ سایت بیابید. اگر شک یا سوالی دارید، لطفا با خدمات مشتری تماس بگیرید.

به یاد داشته باشید که برای خرید گیفت کارت استیم، نیازی به افتتاح حساب در ترکیه نیست. چون این یک کارت بین‌المللی است و با ارزهای مختلفی کار می‌کند. شما فقط به یک حساب ارزی و بین‌المللی نیاز دارید تا بتوانید گیفت کارت استیم را خریداری کنید.

سخن آخر

ما در این مقاله راجع به استیم، گیفت کارت استیم و نحوه‌ی خرید و فروش آن صحبت کردیم. اما برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی تهیه‌ی گیفت کارت استیم، با آرال گام، که سال‌هاست در تجارت با کشور ترکیه به سر می‌برد تماس بگیرید و سوالاتتان را مطرح کنید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *