موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

خرید گیفت کارت گوگل پلی ترکیه

بانکداری ترکیه گیفت کارت گوگل پلی ترکیه

گیفت کارت یا همان کارت هدیه، مثل کارت اعتباری درون خود پولی دارد که از آن می‌توان در اهداف مختلفی استفاده کرد. اما گیفت کارت‌ها معمولا بسته به نوعشان، بستر خاصی را برای خرید پیشنهاد می‌کنند. برای مثال، شما با گیفت کارت گوگل پلی فقط می‌توانید از گوگل پلی خرید کنید و به کمک آن، نمی‌توانید از فروشگاه لباس چیزی بخرید.

اما گیفت کارت گوگل پلی چه مزایایی دارد؟ چه کسی از داشتن چنین هدیه‌ای خوشحال می‌شود؟ فرق گیفت کارت گوگل پلی ترکیه با سایر کشورها چیست؟ آیا برای خرید این گیفت کارت از کشور ترکیه، به حساب بانکی خاصی در ترکیه نیاز است؟ اگر به خواندن ادامه دهید، با تمام اطلاعات مربوط به گیفت کارت گوگل پلی و خرید آن از ترکیه، آشنا خواهید شد.

همچنین علاوه بر این مقاله، موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با گیفت کارت گوگل پلی ترکیه خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی آرال گام در ارتباط باشید.

چند کلامی راجع به گوگل پلی

Google Play برنامه‌ای پرطرفدار در سراسر جهان است زیرا تعداد زیادی از کاربران تلفن همراه از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. این برنامه، دسترسی سریع به فیلم‌ها، بازی‌ها، کتاب‌ها و سایر برنامه‌ها را برای سرگرمی ‌در دستگاه‌های سازگار فراهم می‌کند.

شما با گیفت کارت Google Play در هر زمان و هر مکان می‌توانید برنامه مورد علاقه خود را در Google Play خریداری کنید. همچنین شارژ آنلاین آن در چند ثانیه صورت می‌گیرد، آسان است و می‌توانید فورا موجودی را به حساب خود اضافه کنید.

مقالات پیشنهادی آرال گام به شما : کارت های بانکی ترکیه

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

اگر نمی‌خواهید با کارت اعتباری به صورت آنلاین خرید کنید، گیفت کارت‌های Google Play یک جایگزین عالی خواهند بود. به یاد داشته باشید، دقیقاً مانند پول نقد یا کارت اعتباری، کد کارت هدیه Google Play نیز باید با دقت نگهداری شود، پس آن را بی دلیل به دیگران نشان ندهید.خرید گیفت کارت Google Play در بازار اینترنتی، یک مزیت قابل توجه دارد – در بسیاری از موارد، آنها با قیمتی کمتر از ارزششان فروخته می‌شوند. پس اگر به این بازارها دسترسی دارید، حتما امکان خرید آن را نیز بررسی کنید.

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

گیفت کارت‌های Google Play بهترین راه برای دسترسی و خرید محتوا از فروشگاه Google Play هستند. کارت‌ها به دو صورت دیجیتال و پلاستیکی وجود دارند. هر کد کارت هدیه دارای موجودی خاصی است. هر دستگاه اندرویدی یک حساب Google Play خاص با Google Wallet دارد. برای خرید محتوای فروشگاه Google Play باید از کد گیفت کارت Google Play استفاده کنید. به عبارت دیگر، این گیفت کارت‌های ویژه با کد بازخرید منحصربه‌فردی هستند که می‌توانید از آن برای دسترسی به محتوای پولی فروشگاه آنلاین Google Play استفاده کنید. این گیفت کارت‌ها می‌توانند هدیه خوبی باشند، به خصوص زمانی که آنها را به کاربران زیر سن قانونی هدیه می‌دهید، گیرندگانی که نمی‌توانند از کیف پول Google Play استفاده کنند.

بیشتر بدانید : خواندن مقاله همه آن‌چه که باید در مورد گیفت کارت ترکیه بدانید برای شما مفید است.

با گیفت کارت گوگل پلی چه چیزی می‌توانید بخرید؟

می‌توانید با گیفت کارت Google Play، خریدهای مختلفی مانند کتاب، فیلم یا هر برنامه مورد علاقه خود را انجام دهید. با هدیه دادن چیزی مثل گیفت کارت Google Play، خانواده و دوستان خود را غافلگیر کنید. همچنین می‌توانید از آن برای خریدهای درون برنامه‌ای استفاده کنید. به محض اینکه کارت خود را خریدید و موجودی Google Play خود را دوباره پر کردید، می‌توانید فیلم‌ها، کتاب‌ها، آهنگ‌ها و برنامه‌های دلخواه خود را از فروشگاه Google Play دریافت کنید.

البته برای این کار، ابتدا باید کارت خود را در حساب Google باز کنید. با استفاده از آن، می‌توانید مبلغ شارژ مجدد را در دسترس قرار دهید، که می‌تواند مستقیماً برای خریدهای درون‌برنامه و دانلود برنامه‌های پولی استفاده شود. برای شارژ مجدد گیفت کارت Google Play، فقط یک فروشگاه Play باز داشته باشید و روی گزینهRedeem  کلیک کنید.

نحوه خرید گیفت کارت گوگل پلی

همانطور که گفتیم بازار کارت هدیه یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید آنلاین گیفت کارت‌های ارزان Google Play است. فرآیند خرید آن نیز سریع و ساده است. اگر می‌خواهید گیفت کارت Google Play را فوراً خریداری کنید، لطفاً مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در سایت مورد نظر، دسته را انتخاب کنید:‌ «گیفت کارت‌ها»
  2. «Google Play» را انتخاب کنید.
  3. گیفت کارتی را که می‌خواهید خریداری کنید انتخاب کنید.
  4. تعداد گیفت کارت‌های Google Play را که می‌خواهید به «سبد خرید» اضافه کنید، وارد کنید.
  5. دکمه – «buy» را فشار دهید.
  6. روش پرداخت را انتخاب کنید (پرفکت مانی، وب مانی، نقدی پیشرفته، لایت کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم، بایننس USD).
  7. «آدرس ایمیل» را وارد کنید.
  8. دکمه Checkout را فشار دهید.
  9. پس از پرداخت، دکمه‌ی انجام شد را فشار دهید.
  10. پس از پرداخت، سایت مورد نظر، کد کوپن Google Play را به ایمیل شما ارسال می‌کند. همچنین می‌توانید در بخش «معاملات» کد گیفت کارتGoogle Play خریداری شده را در حساب خود پیدا کرده و به آن دسترسی پیدا کنید. این بخش به شما کمک می‌کند تا سفارش‌های قبلی خود را نظارت کنید.

توجه: لطفا قبل از خرید جزئیات محصول و نظرات خریداران را به دقت بررسی کنید. برخی از محصولات فورا ارسال می‌شوند، اما برخی با تاخیر ارسال می‌شوند. در صورت عدم دریافت کالا، بلافاصله با پشتیبانی تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند خرید و فروش گیفت کارت را می‌توانید در قسمت پرسش و پاسخ بیابید.

‌نحوه‌ی فروش گیفت کارت گوگل پلی

بازار‌های آنلاین، یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید گیفت کارت‌های ناخواسته Google Play را به صورت آنلاین بفروشید. اگر می‌خواهید گیفت کارت Google Play را بفروشید، لطفاً مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ثبت نام به عنوان «فروشنده»
  2. پس از ثبت نام، بر روی Eccount preferences کلیک کنید.
  3. «محصولات من» را انتخاب کنید.
  4. «افزودن محصول جدید» را فشار دهید.
  5. دسته محصول را انتخاب کنید – «گیفت کارت»
  6. محصول را انتخاب کنید – Google Play
  7. فیلدهای «ارزش» و «قیمت» را پر کنید.
  8. «ارز» را انتخاب کنید: USD، EUR، GBP، RUB، PLN، CZK، RON، CHF، TRY، AUD، SGD،NZD .
  9. نام و توضیحات مربوط به محصول را وارد کنید.
  10. تصویر را آپلود کنید.
  11. انتخاب کنید چه پرداختی برای محصول خود می‌پذیرید.
  12. روی «بعدی» کلیک کنید.
  13. روش اشتراک گذاری Google Play را انتخاب کنید.
  14. پس از اینکه کدها را اضافه کردید، روی «ذخیره» کلیک کنید.
  15. تبریک – گیفت کارت گوگل پلی برای فروش قرار داده شده است.

فرآیند ثبت نام در بازار آنلاین ساده و رایگان است. برای ثبت نام نیازی به اطلاعات کارت اعتباری نیست. برای ثبت نام فقط به آدرس ایمیل نیاز دارید.

قبل از استفاده از هر سایتی جهت خرید یا فروش گیفت کارت گوگل پلی، لطفاً شرایط و ضوابط را مطالعه کنید. اگر ابهام یا سوالی دارید، می‌توانید با پشتیبانی سایت مورد نظر تماس بگیرید.

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

مراحل زیر را برای استفاده از گیفت کارت Google Play خود دنبال کنید:

– برنامه Google Play خود را در تلفن خود باز کنید.

– روی دکمه گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

– روی گزینه Redeem  کلیک کنید.

– کد مخفی را وارد کرده و گزینهRedeem  را فشار دهید.

حالا می‌توانید از گیفت کارت Google Play، برای لذت بردن از تعداد زیادی برنامه و بازی اندروید در گوشی خود استفاده کنید. اکنون لازم نیست پول خود را برای خرید برنامه‌ها یا بازی‌های انتخابی خود که به صورت رایگان ارائه نمی‌شوند خرج کنید. استفاده از گیفت کارت Google Play به شما امکان می‌دهد تا پرطرفدارترین بازی‌ها مانند Pokemon Go، Clash Royale و بسیاری دیگر را بدون خرج هزینه‌ی زیاد داشته باشید.

کارتی که هرگز منقضی نمی‌شود

اگر گیفت کارت گوگل پلی بخرید، دیگر لازم نیست از کارت اعتباری و …استفاده کنید. یک کارت Google Play با ارزش خوب بهترین عملکرد را دارد و هرگز منقضی نمی‌شود. شارژ مجدد گیفت کارت‌های Google Play نیز آسان و ساده است. بنابراین اگر شما عزیزان یا دوستانی دارید که همیشه در مورد نحوه دریافت برنامه‌های پولی، فیلم یا موسیقی در تلفن اندرویدی خود استرس دارند، گیفت کارت گوگل پلی را به آنها هدیه دهید تا بتوانند به صورت رایگان از موارد دلخواه خود لذت ببرند.

ارز مورد استفاده در گیفت کارت گوگل پلی

شما می‌توانید گیفت کارت‌های Google Play را با بسیاری از ارزهای دیجیتال و ارزهای الکترونیکی خریداری کنید: Perfect Money، Webmoney، Advanced Cash (Advcash)، بیت کوین (BTC)، Litecoin (LTC)، Tether ERC20 ( USDT)، Tether TRC20 (USDT)، اتریوم (ETH)، Binance USD (BUSD) نمونه‌هایی از آن هستند.

پس برای خرید گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت الکترونیکی با ارز و ارزش مناسب را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های سیستم را دنبال کنید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی ترکیه

شما می‌توانید گیفت کارت گوگل ترکیه را از سایت‌های معتبر یا به کمک نمایندگان موسسه مهاجرتی آرال گام خریداری کنید. گیفت کارت‌های Google Play ترکیه از نظر قیمت بسته ارزان‌ترین است. شما برای خرید گیفت کارت گوگل پلی ترکیه، باید پروکسی خود را روی ترکیه تنظیم کنید (در اینجا منظور، پروکسی وی پی ان مورد استفاده است)، سپس گیفت کارتی که فعال شده است را با قیمتی کمتر و ارزان‌تر خریداری کنید. پس از خرید،‌ کارت به سرعت شارژ می‌شود و می‌توانید از آن در گوگل پلی استفاده کنید و از داشتن گیفت کارت مقرون به صرفه‌ای که خریداری کرده‌اید، خرسند باشید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی ترکیه

به یاد داشته باشید که شما می‌توانید هر زمان که خواستید، محصولات گیفت کارت Google Play 25 TRY Key TURKEY، گیفت کارت Google Play 50 TRY Key TURKEY و Google Play Gift Card 100 TRY Key TURKEY را خریداری کنید. شایان ذکر است که برای خرید این گیفت کارت، به افتتاح حساب در ترکیه نیازی ندارید.

سخن آخر

ما در این مقاله تلاش کردیم تا به شما راجع به گوگل پلی، گیفت کارت گوگل پلی و خرید این گیفت کارت با پروکسی ترکیه توضیح دهیم. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، حتما با موسسه مهاجرتی آرال گام و مشاورین حرفه‌ای ما که سال‌هاست در تجارت با ترکیه سابقه دارند،‌ تماس بگیرید و به اطلاعات مورد نظر دست یابید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *