موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

بهترین مکان‌های زمستانی ترکیه

گردشکری بهترین مکان‌های زمستانی ترکیه

 معرفی بهترین مکان‌های زمستانی ترکیه

دامنه مقاصد زمستانی در ترکیه بسیار کمتر از مقاصد تابستانی است. عموما، فصل گردشگری ترکیه از ماه می ‌تا اکتبر ادامه دارد. در این مدت، میلیون‌ها نفر به استراحتگاه‌های ساحلی دریای اژه و مدیترانه سرازیر می‌شوند، جایی که دمای هوا در ماه سپتامبر به 40 درجه می‌رسد.با این حال، زیبایی مقاصد زمستانی از شرق تا غرب را دست کم نگیرید.

از مزایای بازدید در این زمان می‌توان به شلوغی کمتر، قیمت‌های پایین‌تر در پروازها و اقامتگاه‌ها، و در برخی موارد، پوشش زیبای برفی که صحنه‌ای شایسته‌ی کارت‌های تبریک کریسمس را ارائه می‌کند، اشاره کرد. بنابراین، بیایید به نقاط برتر زمستانی در ترکیه نگاهی کنیم و برای سفر به ترکیه، بهتر تصمیم بگیریم. همچنین علاوه بر این مقاله، موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با سفر به ترکیه خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی آرال گام در ارتباط باشید.

1: کاپادوکیه زیبا

یکی از مقاصد مورد علاقه ما در طول سال، کاپادوکیه در منطقه آناتولی مرکزی ترکیه است که مناظر فوق‌العاده‌ای از کوه ارکیس دارد. پس در اوج زمستان از آن بازدید کنید و انتظار این را داشته باشید که بارش برف مناظر هلالی مانند را با دودکش‌های منحصربه‌فرد که با هزاران سال فرسایش بادی تشکیل شده است، بپوشاند.

 بهترین مکان‌های زمستانی ترکیه

کاپادوکیه به‌خاطر آثار مسیحی به جا مانده از امپراتوری بیزانس مشهور است. سالانه بیش از 2 میلیون ترک و خارجی از کاپادوکیه بازدید می‌کنند و آن را در سه مکان برتر ترکیه قرار می‌دهند.مکان‌هایی برای اقامت در کاپادوکیه در طول زمستان عبارتند از: گورمه، اوچیسار، اورتاهیسار و اورگوپ. یکی از جنبه‌های منحصر به فرد رزرو هتل در کاپادوکیه، هتل‌های سنتی غار است. برای هزاران سال، مردم محلی خانه‌های خود را از سنگ توفا تراشیدند.

همچنین می‌توانید این را در موزه فضای باز گورمه ببینید که کلیساهای غار قرن چهاردهمی را ‌با نقاشی‌های دیواری کتاب مقدس نشان می‌دهد. یکی دیگر از مهمترین کارهای توصیه شده برای انجام، سفر با بالون در اوایل صبح است که شدت زیبای منظره را آشکار می‌کند. یک سفر سه شبه به کاپادوکیه برای دیدن تمام نقاط برجسته از جمله دهکده‌های کوچک و شهرهای زیرزمینی کافی است.

2: در بورسا به اسکی بروید

ترکیه یکی از مشهورترین مقاصد تعطیلات ساحلی در جهان است، اما نقاط خاصی هستند که گردشگران را به ترغیب می‌کنند تا در زمستان و پس از باریدن برف به دامنه‌ها بروند و اسکی کنند. اینها شامل کوه اولوداگ در منطقه بورسا هستند. دامنه‌هایی که فقط 30 دقیقه از مرکز شهر بورسا فاصله دارند، تپه‌های کوساکلیکایا و فاتین‌تپه را پوشانده‌اند. اسکی بازان یا از طریق تله کابین در طول روز به بالا می‌روند یا شب را در یک اقامتگاه کوهستانی می‌مانند.

 بهترین مکان‌های زمستانی ترکیه

کوه اولوداگ که در ارتفاعی بین 1800 تا 2453 متر قرار دارد، با محبوبیت آلپ فرانسه مطابقت ندارد، اما یکی از بهترین مکان‌های اسکی و ورزش‌های زمستانی ترکیه است.برای اسکی و اسنوبرد با ماشین برفی، اسکیت روی یخ یا هلی اسکی، در 9 نقطه برجسته دریاچه وجود دارد.

اسطوره‌شناسی می‌گوید که خدایان جنگ‌های تروا را از کوه اولوداگ تماشا می‌کردند، اما این روزها بیشتر در مورد غرق شدن در فضای باز است تا افراط در نبردها. بهترین شرایط اسکی، تقریباً با سه متر بارش برف، از اواخر دسامبر شروع می‌شود و در اواخر آوریل به پایان می‌رسد. اسکی بازان از 26 پیست از آبی تا قرمز و سیاه در طول زمستان لذت می‌برند.

3: مدیترانه آنتالیا

منطقه مدیترانه آنتالیا اغلب در کریسمس و سال نو میزبان گردشگران خارجی و ترک‌ها است. منطقه ساحلی لارا به هتل‌های مختلف در مرکز شهر مشهور است، زیرا آن‌ها به‌ویژه در سال نو با نمایش‌های آتش‌بازی به جشن می‌پیوندند. بسیاری از مهاجران خارجی در ترکیه در کریسمس به آنجا می‌روند زیرا هتل‌ها کاملا تزئین شده است.

 بهترین مکان‌های زمستانی ترکیه

شروع و پایان زمستان به دلیل دمای مناسب بهترین زمان برای شنا در دریا است. در غیر این صورت از فصل بارانی فوریه خودداری کنید.محدوده وسیعی از مکان‌ها برای بازدید در منطقه آنتالیا ترکیه وجود دارد. خرابه‌های باستانی شهر قدیمی ‌سیده را کاوش کنید، به برج و قلعه قرمز آلانیا بروید یا از یک دور گلف در بلک، پایتخت گلف ترکیه لذت ببرید، جایی که زمین‌های درجه یک طراحی شده توسط حرفه‌ای‌ها اغلب میزبان مسابقات قهرمانی هستند.

در غیر این صورت برای تفریح ​​خانوادگی از آکواریوم آنتالیا دیدن کنید. در نهایت، کالیچی را فراموش نکنید، بخش شهر قدیمی‌ مرکز شهر آنتالیا که همه چیز از آنجا شروع شد. خانه‌های عثمانی، رستوران‌های خوب، هتل‌های بوتیک و مسجد قدیمی‌ و منطقه بندر در اینجا قرار دارند.

4: مکان‌هایی در استانبول – مرکز ترکیه

محبوب‌ترین مکان برای بازدید در ترکیه در تمام طول سال استانبول است. بسیاری از خارجی‌ها آن را پایتخت ترکیه می‌دانند. با این حال، دولت جدید در سال 1923 این عنوان را از این شهر سلب کرد. با این حال، هنوز هم شهرت خود را به عنوان مرکز ترکیه حفظ کرده است. بسیاری از کارشناسان و اقتصاددانان اغلب می‌گویند که اگر استانبول فروپاشید، کشور ترکیه نیز از این روند پیروی خواهد کرد. بیشتر گردشگران از منطقه سلطان احمد شروع می‌کنند.

بناهای دیدنی مهمی ‌مانند ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، آب انبار باسیلیکا و مسجد آبی به لطف معماری بیزانسی و عثمانی خود، جمعیت را به خود جذب می‌کنند.بازار بزرگ نزدیک که 15 دقیقه پیاده با شما فاصله دارد، که باید از آن بازدید کرد. این بازار که مربوط به زمانی است که امپراتوری عثمانی به قسطنطنیه حمله کرد، بهترین مکان در استانبول برای خرید سوغاتی است.

کشتی‌ها در استانبول در تمام طول سال تردد می‌کنند و مسافران در تنگه بسفر و شاخ طلایی برای دیدن قلعه‌ها، مساجد و عمارت‌های یالی، گران‌ترین بازار مسکن ترکیه، با خانه‌هایی که اغلب قیمت‌های 100 میلیون دلاری یا بیشتر دارند، می‌روند. در نهایت، به سمت جزایر پرنسس بروید تا عمارت‌های قدیمی ‌عثمانی را در آنجا ببینید. یک استراحت چهار روزه در شهر استانبول و در طول زمستان، بازدیدی عالی از مشهورترین شهر ترکیه است.

5: دریاچه یخ زده چیلدیر

دریاچه چیلدیر که بین مناطق قارس و اردهان در شمال شرقی ترکیه قرا

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 1 رای