موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

خرید ملک در استانبول

سرمایه گذاری خرید ملک در استانبول
فهرست عناوین
  • سرمایه گذاری با خرید خانه در استانبول
  • با خرید خانه در استانبول زندگی جدیدی را برای خود تجربه کنید
  • با سرمایه گذاری از طریق خرید خانه در ترکیه تابعیت بگیرید
  • معیار خرید ملک در استانبول چیست؟
  • وضعیت خرید و فروش خانه و ملک در استانبول چگونه است؟
  • پیش بینی آینده خرید ملک در استانبول
  • چشم انداز خرید خانه در استانبول
  • تمهیدات دولت ترکیه برای خرید خانه در استانبول در راستای جذب سرمایه گذاران خارجی
  • چرا با خرید ملک در استانبول، در ترکیه سرمایه گذاری کنیم؟
  • شرایط فروش و خرید ملک در استانبول چگونه است؟
  • مزایای خرید خانه در مرکز استانبول
  • مراحل گام به گام خرید خانه در استانبول
  • چگونه برای سرمایه گذاری از طریق خرید خانه در استانبول اقدام کنیم؟
  • نرخ سود اجاره ملکی پس از خرید خانه در استانبول چگونه است؟
  • بودجه لازم برای خرید ملک در استانبول چقدر است؟
  • وقتی صحبت از پتانسیل سرمایه گذاری جهانی می شود، تنها یک مدعی برای بزرگترین ماهی در حوضچه املاک ترکیه وجود دارد. برای بسیاری از سرمایه گذاران، خرید ملک در استانبول به دلایل مختلف، از رشد سرمایه گرفته تا پروژه های بزرگ در آینده، در ابتدا در دستور کار قرار می‌گیرد.

    استانبول همیشه شهری در مرکز تجارت و فرهنگ بین شرق و غرب بوده است. با توجه به آثار معماری معروف جهان و پروژه‌های ساختمانی که فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را ایجاد می‌کنند، درک اینکه چرا خرید ملک در استانبول سرمایه‌گذاری خوبی است، سخت نیست. ممکن است به معنای گذراندن روزهای طولانی در سواحل نباشد، اما خرید ملک در استانبول یک گزینه عالی است.

    سوال اینجاست که چرا باید به خرید ملک در استانبول فکر کنیم؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به بسیاری از سوال‌های شما پاسخ دهیم.

    5 دلیل برای خرید ملک در استانبول

    دلیل اول: پتانسیل رشد ملک در استانبول

    بازار ملک در استانبول در حال رشد است و اگر به دنبال سرمایه گذاری در ملکی با بازدهی قوی از فروش هستید، این زمان خوبی برای سرمایه گذاری در ملک برای فروش در استانبول است. خرید خانه در استانبول در حال حاضر به شما شانس معقولی می دهد که در صورت تصمیم به فروش، سود کسب کنید.

    در حالی که ارزش فروش تنها دلیلی نیست که ممکن است بخواهید در یکی از زیباترین شهرهای جهان خانه و ملک بخرید، مطمئناً سرمایه‌گذاری ضرری ندارد. استانبول ممکن است تاریخ طولانی و با سابقه ای داشته باشد، اما هنوز هم یک تازه وارد در بازار املاک و مستغلات است. بنابراین، خرید ملک در استانبول سرمایه گذاری بهتری نسبت به شهرهایی مانند پاریس و لندن محسوب می‌شود.

    خرید ملک در ترکیه فرآیندی سریع و آسان است و با توجه به اینکه استانبول احتمالاً به مسیر رشد اقتصادی خود ادامه می‌دهد، خرید خانه در استانبول یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاران است.

    دلیل دوم: سود فروش ملک در استانبول

    ممکن است لزوماً نخواهید در زمانی که هنوز در حال بررسی ملک هستید به این موضوع فکر کنید، اما با توجه به اینکه مردم با سرعتی به خرید و فروش ملک می‌پردازند، پتانسیل فروش مهم است. اگر در حال خرید ملک در استانبول هستید، می توانید مطمئن باشید که در زمان مناسب می توانید آن را به راحتی بفروشید.

    اگر ملک را برای بیش از پنج سال نگه دارید، در مالیات بر سود سرمایه نیز صرفه جویی خواهید کرد، که برای هر کسی که امیدوار است در ملک به منظور فروش در استانبول سرمایه گذاری کند، سود بزرگی است. بازار رو به رشد، همراه با انگیزه‌های خرید، و برنامه‌های فعلی دولت ترکیه برای افزایش درآمد سرانه ملی به گونه‌ای که با اروپا همخوانی بیشتری داشته باشد، به این معنی است که هرگز زمان بهتری برای خرید وجود نداشته است.

    در مجموع، اگر علاقه مند به خرید خانه در استانبول هستید، اکنون وقت آن است که این گزینه سرمایه گذاری در کشور ترکیه را بررسی کنید.

    دلیل سوم: توسعه‌های جدید ملکی در استانبول

    استانبول خانه بسیاری از پروژه‌های توسعه‌ای جدید، به ویژه در حومه شهر است. مناطق رو به رشد حومه شهر به مراکز خرید و تفریحات شبانه در مرکز شهر دسترسی دارند.

    املاک برای فروش در محله‌های استانبول مانند بیلیک‌دوزو، دارای ملک مجلل، نزدیک به ساحل، در موقعیی است که در طول شب با آلودگی صوتی مواجه نمی‌شوید. در عین حال چندین مجتمع آپارتمانی وجود دارد که خدمات و امکانات رفاهی و همچنین اتصالات خوبی به شهر ارائه می دهد.

    اگر به دنبال خرید ملک در استانبول هستید، این پیشرفت‌ها بهترین‌های هر دو جهان را ارائه می دهند.

    دلیل چهارم: سرمایه گذاری زیرساخت در استانبول

    نه تنها برنامه ریزی شده است که فرودگاه سوم در سال 2028 افتتاح شود، بلکه استانبول شاهد سرمایه گذاری عظیمی در جاده‌ها، حمل و نقل عمومی، خطوط ترانزیت و پل‌ها است. اگر به خرید خانه در استانبول فکر می کنید، می توانید مطمئن باشید که این سرمایه گذاری باعث می شود تا زمانی که برای فروش بیایید، شهر مجهزتر از همیشه خواهد بود.

    سومین فرودگاه ورودی در استانبول، پروازهای ورودی و خروجی از شهر را پایین نگه می دارد و در صورت نیاز، رفت و آمد به شهرهای دیگر اروپا را آسان می کند. یک زیرساخت با بودجه خوب و کارآمد برای جذب جمعیت جهانی حیاتی و ضرروی محسوب می‌شود. در هر کجای دنیا که زندگی کنید، خرید ملک در استانبول یک گزینه عالی است.

    دلیل پنجم: جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، و پتانسیل‌های تجاری استانبول

    شهر استانبول با تاریخ غنی خود از طریق امپراتوری های بیزانس و عثمانی، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. برای سرمایه گذاران، خرید ملک در استانبول نه تنها به شما ملکی می دهد که می توانید تابستان ها را سپری کنید، بلکه یک گزینه تجاری خوب نیز به شما می دهد. در حالی که بسیاری از خریداران هرگز خانه‌های جدید خود را اجاره نمی‌دهند، اما زمانی که در یک مقصد توریستی محبوب خرید می‌کنید، ارزش آن را دارد.

    البته، انتخاب اجاره ملک خود تنها راه برای استفاده از فرصت‌های تجاری در استانبول نیست. استانبول قلب اقتصادی، تجاری و مالی ترکیه است و با سرمایه گذاری در این شهر تنها در سال های آینده شاهد رشد آن خواهید بود. یک مرکز مالی آتی به اندازه وال استریت به این معنی است که هر کسی که در استانبول ملک بخرد احتمالاً ارزش املاک و مستغلات خود را افزایش خواهد داد.

    خواه به خرید خانه در استانبول، بدروم یا فتحیه علاقه مندید، به مطالب بارگذاری شده دیگر در سایت ما مراجعه نمایید.

    سرمایه گذاری با خرید خانه در استانبول

    خرید ملک در ترکیه یک سرمایه گذاری عالی در ترکیه محسوب می‌شود، چه خرید ملک با هدف گذراندن تعطیلات مقرون به صرفه باشد و چه با هدف یک سرمایه گذاری سودآور برای درآمد اجاره و فروش مجدد در آینده باشد. در هر صورت با هر هدفی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارید، فرصت های بسیاری برای خرید ملک در ترکیه در انتظار شماست.

    سرمایه گذاران با خرید ملک در ترکیه به ارزش 250000 دلار می‌توانید موفق به اخذ شهروندی ترکیه شوید، سرمایه گذاری در ترکیه بواسطه خرید املاک و مستغلات به یکی از مطلوب ترین مقاصد برای تضمین خانه دوم تبدیل شده است.

    برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری در ترکیه یکی از مقرون به صرفه ترین طرح‌های جهانی است که شهروندی دوم تنها در عرض دو ماه برای شما قابل دسترسی خواهد بود. سرمایه گذاران می توانند یک ملک واحد یا چندین ملک را برای ایجاد ارزش مورد نیاز خریداری کنند.

    تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران خارجی به دنبال یک آپارتمان ساحلی آرام، ویلا یا پنت‌هاوس به عنوان یک اقامتگاه تابستانی جایگزین در مکان‌هایی مانند بدروم، فتحیه و آنتالیا هستند. بسیاری از سرمایه گذارانی که به پتانسیل رشد سرمایه بلندمدت به عنوان تمرکز اصلی خود نگاه می کنند، خرید خانه در استانبول را یک انتخاب اصلی می دانند.

    با خرید خانه در استانبول زندگی جدیدی را برای خود تجربه کنید

    استانبول به عنوان توسعه‌یافته‌ترین شهر ترکیه، نه تنها مورد علاقه مردم ترکیه، بلکه سایر ملل با فرصت‌های اجتماعی، زیبایی‌های طبیعی، زیبایی‌های تاریخی، کیفیت زندگی و پتانسیل‌هایی است که ایجاد می‌کند.

    استانبول بهترین مقصد برای خریداران ترک و خارج از کشور است که به دنبال استفاده از بازار اصلی املاک و مستغلات ترکیه هستند. ساخت و ساز در حومه شهر برای زندگی مدرن بر آخرین سازه‌های معماری، زیرساخت‌های با کیفیت و پیشرفت‌‌های جدید تمرکز دارد که طیف وسیع و جامعی از امکانات را برای زندگی راحت از جمله سالن های ورزشی، استخرهای شنا، پارک ها و فروشگاه ها ارائه می دهد.

     

    خرید ملک در استانبول

    آپارتمان ها در مجتمع‌های مسکونی در تمام طول سال تقاضای زیادی دارند و به طبع پتانسیل فروش مجدد بالایی دارند. این اقامتگاه‌ها طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می دهند و در مناطقی با زیرساخت‌های توسعه یافته واقع شده اند. برخی از شرکای املاک و مستغلات گزینه‌های خرید با درآمد تضمین شده اجاره را برای یک جریان درآمد مطمئن ارائه می دهند.

    مهمتر از همه، ترکیه یک بازار بسیار قابل اعتماد است. اقتصاد این کشور با رشد پایداری دارد و یکی از بیست اقتصاد بزرگ در سراسر جهان است. قیمت املاک و مستغلات همچنان در حال افزایش است و سرمایه گذارانی که چندین سال پیش اقدام به خرید ملک در استانبول نموده‌اند، به نرخ‌های بالای فروش مجدد با حاشیه سود عالی دست یافته‌اند.

    با ادامه رشد سال به سال بازار املاک و مستغلات، عرضه ثابتی از ساختمان های جدید از جمله توسعه سازهای لوکس در سراسر ترکیه شکل خواهد گرفت. در نتیجه با طیف قابل توجهی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری پیشنهادی مواجه خواهید شد.

    با سرمایه گذاری از طریق خرید خانه در ترکیه تابعیت بگیرید

    ترکیه با تکمیل تمامی ضوابط انطباق، گام‌های محکمی به سمت عضویت در اتحادیه اروپا برمی دارد. شهروندی ترکیه به لطف شتاب مثبتی که پس از اظهارات اعضای اتحادیه اروپا و مقامات ترکیه به دست آورده است، جذابیت بیشتری پیدا می کند.

    معیار خرید ملک در استانبول چیست؟

    پروسه خرید خانه در استانبول با تعیین ارزش شروع می شود. پس از تعیین مقدار بر اساس روش های معین، تصمیمی که باید گرفته شود، اتخاذ می شود. موقعیت مکانی، چشم انداز، امکانات اجتماعی، امکانات فعالیت و غیره. ارزیابی املاک را بررسی نمایید و اطمینان حاصل کنید که داده‌ها موثق هستند. پس از طی مراحل، مشاوره اعتباری و مالی، معاملات اسناد رسمی، پیگیری معاملات سند و فرآیندهای پرداخت ادامه دارد. در این مرحله، کارکنان متخصص و شرکای راه‌حل، پشتیبانی کامل و مطمئن را در فرآیندهای قانونی و قانونی ارائه می‌کنند.»

    وضعیت خرید و فروش خانه و ملک در استانبول چگونه است؟

    کسری مسکن ترکیه به خوبی مستند است و بانک مرکزی جمهوری ترکیه نیاز به 5.5 میلیون خانه اضافی در ترکیه تا سال 2015 را اعلام کرده است که 50 درصد آن در استانبول برای رفع کمبود مزمن املاک استانبول مورد نیاز است.

     

    خرید ملک در استانبول

     

    جمعیت ترکیه سریعتر از هر کشور دیگری در اروپا در حال رشد است و تا سال 2023 به 83 میلیون نفر خواهد رسید که از 72.5 میلیون نفر امروزی بیشتر است. به گفته TurkStat، ترکیه دارای جمعیتی جوان است و نیمی از جمعیت آن زیر 29 سال سن دارند. جمعیت شاغل بخش بزرگی از کل جمعیت است که تأثیر زیادی بر رشد اقتصادی دارد.

    فشار بر مسکن های موجود در استانبول افزایش می یابد، زیرا جمعیت از 12.7 میلیون نفر امروز به 15 میلیون تا سال 2023 افزایش می یابد. پس می‌توانید تصور کنید که وضعیت فروش خانه در استانبول و نیز خرید خانه در استانبول چگونه خواهد بود.

    یکی از مسائل کلیدی که بازار املاک استانبول را هدایت می کند کمبود شدید مسکن است، حدود 500000 ملک در ترکیه تا سال 2015 مورد نیاز خواهد بود که 250000 مورد آن در استانبول مورد نیاز خواهد بود.

    پیش بینی آینده خرید ملک در استانبول

    بخش املاک و مستغلات ترکیه که هر سال فرصت های بیشتری را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد، به ویژه در دهه گذشته برجسته شده است. اگرچه با بحران اقتصادی اخیر و رکود اقتصادی جهانی، بازار املاک و مستغلات اروپا و ایالات متحده تحت تأثیر منفی قرار گرفته است، اما بازار املاک در ترکیه همچنان امیدوار کننده است.

    خرید ملک در استانبول

    در حالی که کاهش تقاضا و روند نزولی قیمت مسکن در سراسر اروپا مشاهده شده است، بر اساس آمار TurkStat، تعداد واحدهای آپارتمان فروخته شده در ترکیه در سه ماهه دوم سال 2011 نسبت به مدت مشابه سال 2010 18 درصد افزایش یافته است. نشان می دهد که کشور دارای پتانسیل رشد عظیمی در بخش املاک و مستغلات است.

    ورود بازیگران جهانی به بازار املاک و مستغلات، رقابت پذیری این بخش را افزایش می دهد، در حالی که ادغام‌ها و اکتساب‌های گسترده در حال وقوع به گسترش و نرخ رشد کلی آن کمک می کند. نظرسنجی‌ها و نشریات مختلف مانند “روندهای نوظهور در اروپای مستغلات” که به طور مشترک توسط PricewaterhouseCoopers (PWC) و موسسه Urban Land تهیه شده است، نشان می‌دهد که چگونه علاقه جهانی و محلی به بخش خرید ملک در استانبول افزایش یافته است.

    بر اساس گزارش منتشر شده در سال 2011، استانبول به عنوان جذاب ترین بازار سرمایه گذاری در اروپا برای خرید و توسعه جدید و دومین بازار جذاب برای سرمایه گذاری های موجود، پس از مونیخ قرار گرفته است. در همین حال بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط انجمن سرمایه گذاران خارجی در املاک (AFIRE)، ترکیه به عنوان سومین مقصد جذاب سرمایه گذاری املاک در میان کشورهای نوظهور در سال 2012 قرار دارد.

    همانطور که ترکیه در مسیر عضویت در اتحادیه اروپا پیش می رود، اصلاحات اساسی قانونی ارائه شده سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات و بویژه خرید خانه در استانبول را آسان تر و سودآورتر کرده است. اصلاحات در قانون ثبت زمین، قانون رهن و بازنویسی قوانین مالیاتی نیز برای بهبود رقابت پذیری بخش املاک و مستغلات ترکیه طراحی شده است.

    چشم انداز خرید خانه در استانبول

    بخش املاک و مستغلات در ترکیه نیز به لطف عوامل جمعیتی که به موازات بهبود ارقام اقتصادی در حال تغییر هستند، چشم‌انداز بسیار خوبی دارد. انتظار می رود که تقاضا برای دفاتر، مناطق لجستیکی و صنعتی همگام با افزایش تعداد شرکت های جهانی و محلی افزایش یابد.

     

    خرید ملک در استانبول

     

    بخش باثبات، نهادینه شده و بین المللی شده به لطف نرخ تورم قابل پیش بینی و قیمت های ثابت خرید خانه در استانبول را مطلوب‌تر نموده است.گام‌هایی در جهت غیر مادی سازی، شفافیت، حسابرسی، کیفیت و استانداردهای بالا، نهادینه سازی و اطلاعات آماری در راستای روند پیوسته پیوستن به اتحادیه اروپا صورت گرفته است.

    60 درصد از جمعیت ترکیه زیر 34 سال سن دارند، در حالی که تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2010 بالغ بر 736 میلیارد دلار بوده است. وام های مسکن از 3.5 میلیارد لیره در سال 2004 به 68 میلیارد لیره تا سپتامبر 2011 افزایش یافت. برآورد می شود که سهم وام مسکن به عنوان نسبتی از تولید ناخالص داخلی ترکیه به 15 درصد در سال 2015 برسد.

    تمهیدات دولت ترکیه برای خرید خانه در استانبول در راستای جذب سرمایه گذاران خارجی

    دولت ترکیه در سال 2012 هدف 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در املاک و مستغلات را تعیین کرده است. این پتانسیل برای رشد بخش املاک ترکیه توجه سرمایه گذاران خارجی را برای خرید ملک در ترکیه بخصوص خرید ملک در استانبول جلب کرده است.

    اصلاحات قانونی اخیر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه را آسان تر و سودآورتر کرده است. اصلاحات در قانون ثبت زمین، قانون رهن و بازنویسی قوانین مالیاتی برای بهبود رقابت پذیری بخش املاک ترکیه طراحی شده است.

    چرا با خرید ملک در استانبول، در ترکیه سرمایه گذاری کنیم؟

    اقتصاد قوی و رو به رشد در صنعت املاک ترکیه

    پانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان با هدف قرار گرفتن در بین 10 اقتصاد برتر جهان تا سال 2050 است. همچنین ششمین اقتصاد بزرگ اروپا در مقایسه با 27 کشور اتحادیه اروپا است. ستاره نوظهور جدید اقتصادهای بازارهای نوظهور تبدیل شدن به “چین اروپا” است.

    مؤسسات بزرگ رتبه بندی اعتباری جهانی Fitch و Moody’s اخیراً رتبه ترکیه را به “درجه سرمایه گذاری” ارتقا داده اند. انتظار می رود این بهبود پتانسیل افزایش قابل توجهی از سرمایه گذاری مستقیم خارجی از طریق خرید خانه در ترکیه خصوصا سرمایه گذاری با خرید خانه در استانبول را ایجاد کند.

    خرید ملک در استانبول

    اقتصاد ترکیه در دهه گذشته با نرخ رشد متوسط سالانه بیش از 5 درصد به شدت در حال رشد بوده است.

    بر اساس گزارش اخیر OECD، انتظار می‌رود که بین سال‌های 2013 و 2017 میانگین سالانه 5.2 درصد رشد کند. درآمد سرانه ملی بین سال‌های 2002 و 2012 از 3.505 دلار به 10.673 دلار افزایش یافت.

    کشور ترکیه یک مقصد سرمایه گذاری خارجی جذاب است، سرمایه گذاری مستقیم خارجی بین سال های 2002 تا 2011 از 5.6 میلیارد دلار به 29.4 میلیارد دلار افزایش یافته است. طبق گزارش AFIRE، سومین مقصد جذاب سرمایه گذاری املاک در بین کشورهای نوظهور در سال 2012 است.

    با اصلاح اصل خاتمه عمل متقابل، خارجی ها اکنون می توانند بدون توجه به حقوق متقابل در ترکیه املاک و مستغلات خریداری کنند. سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بخش املاک و مستغلات که حدود 2 تا 2.5 میلیارد دلار از امروز است، پیش بینی می شود با اجرای قانون در میان مدت به 10 میلیارد دلار برسد.

    رشد جمعیت مورد انتظار، ساختار جمعیتی، نرخ شهرنشینی، تغییر در سبک زندگی و تغییر در شاخص های مهاجرت، پویایی تعیین کننده بازار مسکن در ترکیه است. سالانه 700 هزار واحد کمبود مسکن در بازار ظاهر می شود و 500 تا 600 هزار واحد پروانه ساخت مسکن صادر می شود.

    سهم اعتبارات وام مسکن در تولید ناخالص ملی و کل اعتبارات نشان دهنده پتانسیل قابل توجهی در مقایسه با سایر کشورها دارد. افزایش سریع قیمت فروش و اجاره در سال های اخیر توجه سرمایه گذاران را نیز به خود جلب کرده است و آن‌ها را واداشته تا با خرید ملک در استانبول، به فکر سرمایه گذاری در ترکیه باشند.

    شرایط فروش و خرید ملک در استانبول چگونه است؟

    یافتن خریدار مناسب فرآیندی کند و چالش برانگیز برای خروج یا انحلال دارایی های مستغلات است. اگر در یک ملک تجاری مرتبط با یک صنعت خاص سرمایه گذاری کرده اید، شرایط اقتصادی نقش مهمی برای ملک تجاری ایفا می کند. اگر روند بازار کند شده باشد، پیدا کردن خریدار و فروش ملک می تواند چالش برانگیز باشد.

    حتی ممکن است مجبور شوید در مورد برخی موارد مانند اجاره بها مصالحه کنید. با این حال یک امکان در مورد ملک تجاری برخلاف واحد مسکونی وجود دارد که می توانید آن را به صورت جزئی بفروشید.

    از دیگر موارد ضروری که قبل از خرید ملک در استانبول بایستی در نظر داشته باشید، تجزیه و تحلیل تقاضا برای فروش و اجاره املاک و مستغلات در ترکیه است. مانند هر بازاری ضروری است مطمئن شوید که در بازاری سرمایه گذاری می کنید که کشور مقصد تقاضای اجاره ثابت و رو به رشدی دارد و لازم است مخاطبان هدف خود را بشناسید زیرا نمی خواهید جریان نقدی خود را متوقف کنید.

    مزایای خرید خانه در مرکز استانبول

    • فاصله صد متری تا ساحل و مارینا
    • باغ ها و محوطه های زیبا برای نشستن
    • فاصله تا ایستگاه مترو 5 دقیقه
    • مناطق اجتماعی برای گذراندن وقت با دوستان
    • باشگاه ورزشی برند و معروف با تجهیزات مدرن
    • امنیت همیشه در دسترس است
    • حوضچه های تزئینی با آب نما
    • 10 دقیقه تا تکسیم
    • 15 دقیقه تا فرودگاه
    • آپارتمان های لوکس برای فروش در فاتح استانبول

    مراحل گام به گام خرید خانه در استانبول

    • گام اول برای خرید ملک در استانبول، انتخاب آپارتمان است.

    اولین قدم برای خرید آپارتمان در استانبول، بررسی گروه بزرگی از آپارتمان‌های مناسب برای توانایی‌ها و اهداف سرمایه‌گذاری خریدار در استانبول است و بسیاری از مکان‌ها وجود دارد که اعراب ترجیح می‌دهند در استانبول اقامت کنند، از جمله مناطق باشاک ‌شهیر و کیاشهیر.

    که همچنین مناطق و مکان‌های سرمایه‌گذاری امیدوارکننده‌ای در استانبول همانند Beylikduzu و Esenyorit هستند. در اینجا ما خرید خانه در استانبول را مرحله به مرحله می‌شناسیم.

    • گام دوم برای خرید خانه در استانبول، پرداخت مبلغ بیعانه یا پیش پرداخت است.

    پس از بررسی آپارتمان های موجود در استانبول که برای پتانسیل سرمایه گذاری و اهداف شما به عنوان خریدار مناسب است؛ دومین قدم خرید ملک در استانبول (یا خرید آپارتمان در استانبول) پرداخت مبلغی برای رزرو آپارتمان یا واحد مسکونی است که می خواهید بخرید.

    و مبلغی است که جدیت خریدار را ثابت می کند و به هیچ وجه از 2000 دلار آمریکا تجاوز نمی کند و جزء قیمت آپارتمان توافقی با فروشنده یا شرکت محسوب می شود. آپارتمان پس از اتمام پرداخت ها و این مبلغ می تواند ودیعه تلقی شود، اما در صورت انصراف خریدار از خرید واحد مسکونی، این ودیعه قابل بازپس گیری نیست، اما سایت‌هایی وجود دارند که امکان بازیابی مبلغ پیش پرداخت را فراهم می کنند.

    • گام سوم برای خرید خانه در استانبول، پیش پرداخت قیمت آپارتمان است.

    حداکثر پرداخت اولیه در استانبول حدود 35 درصد ارزش آپارتمانی است که باید خریداری شود و کمتر از این درصد نیز پرداخت می شود اما این درصد حداکثر درصدی است که در استانبول ارائه می شود.

    پرداخت اولیه و امضای قرارداد خرید ملک واقعی خریدار محسوب می شود و مابقی از نظر نحوه پرداخت نقدی یا اقساطی و در صورت پرداخت اقساطی توافق می شود. خریدار باید متعهد به پرداخت منظم اقساط باشد تا با فروشنده یا شرکت صاحب پروژه دچار مشکل نشود و برخی از شرکت‌ها هستند که در صورت عدم پرداخت اقساط، اقساط را تغییر می‌دهند.

    پس از پرداخت کل مبلغ، خریدار حق دریافت سند مالکیت (tapu) را دارد و برخی از بنگاه‌های معاملات ملکی هستند که با رهن به خریدار سند می دهند تا زمانی که تمام اقساط را پرداخت کند و سپس سند مالکیت (tapu) نهایی شود.

    • گام چهارم برای خرید ملک در استانبول، پرداخت مالیات هنگام خرید آپارتمان است.

    پرداخت مالیات آپارتمان چهارمین مرحله از مراحل خرید آپارتمان در استانبول است و مالیات‌های زیادی در هنگام خرید آپارتمان در استانبول باید پرداخت شود از جمله:

    • مالیات نقل و انتقالات: برای انتقال مالکیت آپارتمان مبلغی هزینه یا مالیات وجود دارد و در اداره زمین و اداره ثبت املاک استانبول پرداخت می شود و 4 درصد ارزش ملک برآورد می شود.
    • مالیات بر املاک و مستغلات: به شهرداری پرداخت می شود و ارزش آن 1% -0.6% ارزش ملک در قرارداد فروش می باشد.
    • گام پنجم برای خرید ملک در استانبول، بیمه املاک است.

    بیمه املاک و مستغلات در ترکیه پس از وقوع زلزله در منطقه به خصوص در استانبول به یکی از موارد ضروری تبدیل شده است و این مرحله یکی از مهم ترین مراحل خرید آپارتمان در استانبول است و مبالغ بیمه سالانه آپارتمان در استانبول سالانه بین 90 تا 150 دلار آمریکا می باشد. همچنین بیمه نامه زلزله فقط پرداخت می شود و دولت ترکیه این بیمه نامه را شرط اخذ آبونمان آب، برق و گاز استانبول قرار داده است و به این بیمه نامه (DASC) می گویند.

    • گام ششم برای خرید ملک در استانبول، پرداخت هزینه‌های اضافی است.
    • هزینه های مشاوره حقوقی و حق الوکاله: در ازای ارائه خدمات حقوقی برای کمک به خرید ملک در استانبول و اخذ مالکیت ملک، از 500 دلار تا 1000 دلار.
    • هزینههای نگهداری و خدمات عمومی برای ملک: خریدار برای دریافت خدمات عمومی مانند برق، آب و گاز باید آن را پرداخت کند و بسته به نوع واحد مسکونی خریداری شده بین 200 تا 500 دلار است.

    دولت ترکیه برای کاهش تقلبی که هنگام خرید خانه در استانبول یا بطور کلی خرید املاک در کشور ترکیه برای خارجی ها رخ می دهد، گام‌های مهمی برداشته است. با ارائه درگاه الکترونیکی که از طریق آن می‌توان با مشاوره املاک و اطلاعاتی که خارجی ها می خواهند قبل از شروع خرید ملک به دست آورند، حتما آشنا شوید.

    چگونه برای سرمایه گذاری از طریق خرید خانه در استانبول اقدام کنیم؟

    قبل از برداشتن اولین قدم های خود برای سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید خانه در استانبول باید چند مرحله را در نظر بگیرید. مراحل اول انتخاب بازار املاک است که ابتدا در مورد شهر و سپس یافتن محله مناسب برای خرید ملک در استانبول تصمیم گیری نمایید. بسیاری از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری ویژگی‌های مشابهی دارند.

    با توجه به روندها و آمار بازار املاک، یافتن ملک مناسب در مکانی که بتوانید آپارتمان را اجاره یا مجدداً بفروشید، برای شما آسان تر خواهد بود. در ادامه پیرامون عواملی که باید قبل از انتخاب املاک در استانبول در نظر بگیرید، بحث خواهیم نمود.

    نرخ سود اجاره ملکی پس از خرید خانه در استانبول چگونه است؟

    املاک اجاره‌ای نوعی سرمایه گذاری معمولی در املاک و مستغلات در ترکیه است یا به عبارتی دیگر املاک و مستغلات با بازده اجاره 8-11٪ در مقابل 2-4٪ از املاک مسکونی منبع خوبی برای درآمدزایی است. نگهداری از ملک تجاری بسیار آسان تر از ملک مسکونی است. این مورد نیاز به مدیریت محدود دارد زیرا آژانس‌های حرفه‌ای تعمیر و نگهداری پروژه از این ویژگی‌ها مراقبت می کنند.

    نکته مثبت دیگر این است که سرمایه گذاران مجبور نیستند برای تجهیز ملک هزینه کنند، زیرا مستاجران بنا به سلیقه و نیاز خود آن را مبله می کنند. برای ملک مسکونی، اجاره های کوتاه مدت ترجیح داده می شود و برای ملک تجاری، قرارداد 3+3+3 ساله با افزایش اجاره بها از پیش تعیین شده منعقد می شود.

    بودجه لازم برای خرید ملک در استانبول چقدر است؟

    مسلم است که قبل از خرید ملک در استانبول ترکیه، باید از بودجه خود و میزان هزینه‌ای که می خواهید برای سرمایه گذاری در ترکیه صرف کنید، آگاهی لازم را داشته باشید.

    بانک‌ها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه وام می دهند، اما شرایط و مبالغ تحت پوشش به نوع ملک بستگی دارد. دریافت وام برای ملک مسکونی از بانک‌ها برای حداقل 90 درصد ارزش ملک آسان‌تر است. از سوی دیگر دریافت وام برای املاک تجاری بسیار سخت‌تر است و تنها 60 درصد از منابع مالی برای ارزش ملک پوشش داده می شود.

    نرخ بهره املاک تجاری بسیار بالاتر است و فقط در صورتی برای شما مناسب است که منابع مالی کافی در دسترس داشته باشید. با این حال اگر سرمایه و بودجه محدودی دارید، باید در ملک مسکونی سرمایه گذاری کنید.

    اشتراک گذاری
    چقدر این پست برایتان مفید بود؟
    1
    2
    3
    4
    5
    2.8 از 5 از 4 رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. آواتار امید جعفری
      امید جعفری
      ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

      به موضوعات خوبی اشاره کرده بودین عالی بود یک سوال خرید خانه در استانبول مناطق اروپایی بهتره یا مناطق آسیایی ؟ رشد کدوم منطقه بهتره از نظر سرمایه گذاری

      • آواتار آرال گام
        ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

        با سلام
        بستگی به نوع ملک، محله، موقعیت ملک داره
        در هر دو منطقه می شه ملک هایی برای سرمایه گذاری خرید