موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

 بازار املاک شهر آنتالیا

سرمایه گذاری  بازار املاک شهر آنتالیا

بدون شک بازار املاک شهر آنتالیا در هنگام بررسی ملک برای خرید و فروش در ترکیه به عنوان یک نقش و عامل کلیدی در نظر گرفته می‌شود. مرکز شهر آنتالیا که در سواحل مدیترانه ترکیه قرار دارد که مکانی ایده‌آل برای گذارندن تعطیلات، زندگی و سرمایه‌گذاری است. که این واقعیت با اثبات فروش سالانه خانه دیده می‌شود. شهر آنتالیا با عملکرد خوب در فروش داخلی، بسیاری از خارجی‌ها از ملیت‌های مختلف را نیز به خود جذب می کند.

اگرچه آمار رسمی دولت هنگام گزارش فروش خانه به طور کلی به منطقه آنتالیا اشاره می کند، دو منطقه کلیدی ساحل لارا (Lara Beach) و کنیالتی (Konyaalti) به عنوان بازیگران برجسته هستند. با ویژگی‌های بسیار این منطقه برای گردشگری، آنتایل در فروش خانه پیشرو است. همچنین آنتالیا به عنوان مقاصد پیشرو مدیترانه ظاهر می شود.

1: ساحل لارا Lara Beach

ساحل لارا با پرچم آبی که در شرق شهر قدیمی آنتالیا قرار دارد، به دلیل داشتن مناطق شن و ماسه طولانی و هتل‌های بزرگ شهرت پیدا کرده است. ساحل و هتل‌ها دائماً به عنوان مکان‌های گردشگری ایده‌آل رتبه‌بندی می‌شوند، اما مردم محلی و متقاضیان خانه در آنتالیا به دنبال حال‌وهوای ساحلی و سبک زندگی آنتالیا هستند. منطقه ساحل کم عمق و هتل‌ها نیز خانواده ها را به خود جذب می کنند. هر چند وقت یکبار، مراسم‌های عروسی را نیز مشاهده می‌کنید که پس‌زمینه‌های منظره‌ای را به عنوان مکان ایده‌آل خود برای جشن گرفتن وصلت خود انتخاب می‌کنند.

 بازار املاک شهر آنتالیا

آب‌های فیروزه‌ای و ساحل شنی با طول 15 کیلومتر در اوج فصل گردشگری بسیار شلوغ می‌شوند، زیرا مردم برای لذت بردن از ورزش‌های آبی هجوم می‌آورند. با این حال در طول زمستان حال و هوای آرام و سورئال را حفظ می‌کند. کلوپ‌های ساحلی در طول روز خدمات مانند غذا، نوشیدنی، تخت آفتاب گرفتن و چتر ارائه می دهند. و در شب به بارهای انتخابی و رستوران‌های غذاخوری تبدیل شوید و فضای آرام و ساحلی را تقویت کنید.

سرزمین شنی (Sand Land) مجموعه‌ای چشمگیر از مجسمه‌هایی است که صرفاً از شن ساخته شده‌اند و هر ساله هزاران بازدید کننده را به خود جذب می کند. طبیعتاً همه اینها متقاضیانی را که مشتاق خرید در یکی از مقاصد اصلی ترکیه در دریای مدیترانه هستند جذب می کند. قیمت‌های کمتر از 400000 دلار، ساحل لارا را به یک مکان برتر در مرکز شهر تبدیل می‌کند، و جای تعجب نیست که صاحبان خانه‌ها با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز دریای مدیترانه بیدار شوند.

2 : ساحل کنیالتی Konyaalti Beach

در حالی که ساحل لارا در شرق قرار دارد، کنیالتی در غرب توجه بیشتری را در پنج سال گذشته به خود جلب کرده است. که می‌توان آن را به پروژه‌های محلی متعدد برای ارتقا و حفظ زیرساخت‌ها که بازارهای گردشگری و مسکن را تقویت می کند، نسبت داد. سرمایه‌گذاران ترک و سرمایه‌گذاران بین‌المللی و علاقه‌مندان به سبک زندگی ریویرای (آب‌و‌هوای ساحلی و گرمسیری) ترکیه، هنگامی که اخبار پروژه خط ساحلی کنییالتی منتشر شد، به سرعت اقدام کردند. با گسترش منطقه ساحلی به طول 40 کیلومتر به عنوان بزرگ‌ترین ساحل ترکیه، در واقع اقدامی جهت تأکید بر پیاده‌روی و پایداری محیط‌زیست بود.

 بازار املاک شهر آنتالیا

با این حال، بخش بزرگی از مارینا نهر بوگاکای Bogacay Creek marina به جذب قایق‌های تفریحی لوکسی بود که در طول تابستان در این خط ساحلی حرکت می‌کردند، اختصاص داده شده است. فضاهای سبز در پروژه با 5000 درخت بسیار برجسته است و یک خط مترو مناطق مسکونی را با سایر امکانات اجتماعی مجاور مانند مراکز خرید متصل می کند. با یک بزرگراه جدید به منطقه کمر برای کاهش ترافیک جاده های ساحلی، حتی صحبت هایی در مورد یک استودیوی فیلم در آینده وجود داشت که مطابق با هالیوود باشد. با وجود همه سرمایه‌گذاری‌ها، قیمت‌ها هنوز برای یک مکان ساحلی برتر در مدیترانه ترکیه بسیار خوب است و تقریباً از 130000 دلار شروع می شود.

وضعیت بازار املاک آنتالیا

روندهای امروزی بر زندگی آپارتمان‌ها و پنت هاوس‌ها در هر دو منطقه فوق متمرکز است. درصد زیادی از خانه‌ها مشرف بر مناظر خیره کننده دریا هستند که باعث اقزایش قیمت‌ها شده‌اند. همچنین مناظر رشته کوه پشتیبان توروس انتخاب دیگری برای خریداران خانه است. در حالی که تقاضای زیادی برای ملک در آنتالیا وجود دارد، کمبود زمین در دسترس برای ساخت و ساز به معنای عرضه اندک است. بنابراین درصد زیادی از بازارهای املاک و مستغلات محلی حول فروش مجدد خانه‌ها می چرخد.

 بازار املاک شهر آنتالیا

یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن‌ها این است که سواحل این منطقه به عنوان بهترین سواحل ترکیه رتبه بندی می شوند و اغلب در لیست‌های پیشنهادی Trip Advisors قرار می‌گیرند. اما منطقه آنتالیا چه ویژگی‌های دیگری دارد؟ یک فرودگاه پیشرفته دارد که کمتر از 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هر دو منطقه که در دو طرف مرکز شهر آنتالیا قرار دارند، از مرکز خریدهای فوق‌العاده و تفریحات شبانه نیز بهره می‌برند. همچنین آنتالیا در ورزش‌های فضای باز، ماجراجویی برای تفریحات و جاذبه‌های توریستی استاندارد برتری دارد.

در آخر باید بگوییم که ترکیه دارای چندین منطقه جغرافیایی مختلف است که هر کدام آب‌و‌هوای خاص خود را دارند و آنتالیا گرم‌ترین مناطق را با تابستان‌های گرم و زمستان‌های معتدل دارد. بازار گردشگری و بسیاری از قومیت‌های دیگر این مکان را به مقصدی چندفرهنگی تبدیل کرده است که پذیرای همه است. به طور کلی، این منطقه هر نوع خریدار از جمله خریدار خانه‌های تعطیلات، بازنشستگی، سرمایه گذاری و خرید برای اجاره را جذب می‌کند.

خرید ملک در آنتالیا

اگر به دنبال خرید ملک در ساحل کنیالتی یا ساحل لارا هستید، از خدمات ارائه شده موسسه مهاجرتی آرال گام استفاد کنید. هر آنچه که لازم است بدانید از جمله قیمت، مکان، ویژگی‌های خانه، مشاوران موسسه مهاجرتی آرال گام در اختیار شما می‌گذارند. موسسه مهاجرتی آرال گام با تکیه بر دانش و تخصص خود و پروند‌های موفقی که داشته است، آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی به متقاضیانی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند، است.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *