موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

پیکاپ ویزا از ترکیه

مهاجرت پیکاپ ویزای ترکیه

اگر برای انگشت نگاری ویزا کانادا یا آمریکا به یکی از شهر های آنکارا و استانبول سفر کرده باشید و موفق به اخذ ویزا کانادا یا آمریکا شده اید برای ارسال پاسپورت خود به ترکیه و پیکاپ ویزا می توانید از خدمات پیکاپ ویزا از ترکیه موسسه آرال گام استفاده کنید.

با استفاده از خدمات موسسه آرال گام می­توانید با هزینه ای کمتر و در زمانی به مراتب کوتاه تر از سفر مجدد به ترکیه، پاسپورت با مهر ویزای خود را در ایران تحویل بگیرید. با دسترسی موسسه ما به پرواز های مختلف و لحظه آخری، پاسپورت شما در زمان کوتاه تری پیکاپ می­شود و به دست شما خواهد رسید.

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

ایرانیان بسیاری هر ساله برای مهاجرت به کانادا از طربق روش های مختلف اقدام می کنند. برای ورود به خاک کانادا از هر روشی نیاز است که ویزا کانادا را دریافت کنید. برای دریافت ویزا کانادا باید وقت انگشت نگاری بگیرید و به سفارت این کشور مراجع کنید.

انگشت نگاری

از آن جایی که سفارت کانادا در ایران فعال نیست، ایرانی ها برای خدمات انگشت نگاری به کشور های همسایه سفر می کنند. یکی از کشور های محبوب برای وقت سفارت کانادا، کشور ترکیه است. همانطور که می دانید سفر به ترکیه در حال حاضر نیازی به ویزا ندارد و ایرانیان در هر زمان می توانند به ترکیه سفر کنند. پس از اینکه به صورت آنلاین برای ویزا کانادا اقدام کردید و نامه انگشت نگاری برای شما ایمیل شد می توانید از دو سفارت کانادا در کشور ترکیه وقت انگشت نگاری بگیرید.

سفارت کانادا در ترکیه در دو شهر آنکارا و استانبول قرار دارد. اکثر ایرانی ها برای سفر شهر استانبول را انتخاب می کنند زیرا از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر است و همچنین میتوانند پس از انگشت نگاری به گشت و گذار در شهر تاریخی و زیبا استانبول بپردازند.

درخواست ویزا

پس از انگشت نگاری و بازگشت به ایران، باید منتظر پاسخ درخواست ویزا خود باشید. در این مرحله دو اتفاق ممکن است رخ دهد یا درخواست ویزا شما ریجکت می شود که در این صورت نیاز به خدمات پیکاپ ویزا ندارید یا با درخواست ویزا شما موافقت می شود. در صورتی که با درخواست ویزا شما موافقت شده باشد تبریک می گوییم باید پاسپورت خود را برای اینکه مهر ویزا روی آن درج شود به سفارت کانادا در ترکیه ارسال کنید.

بسیاری از ایرانیان ترجیح می دهند به دلیل هزینه دوباره سفر به ترکیه شخصا این کار را انجام ندهند و با یک وکالت رسمی ساده این اجازه را به شرکت های دیگر می دهند تا با هزینه کمتر این خدمات را برای آن ها انجام دهد. یکی از شرکت ها موسسه آرال گام است.

همانطور که در بالا توضیح داده شد متقاضیان دریافت ویزای کانادا باید شخصا جهت انگشت نگاری به ترکیه یا سفارت های کانادا در کشور های دیگر سفر کنند و این کار را نمی توان از طریق وکالت انجام داد اما در صورتی که نتیجه ویزا کانادا  مثبت باشد می توان با  دادن وکالت به یک شخص دیگر برای پیکاپ ویزا اقدام کرد.

پیکاپ ویزا کشور ترکیه

پیکاپ ویزا

یکی از مهم‌ترین مدارکی که برای پیکاپ ویزا نیاز است، وکالت‌نامه‌ای است در آن شما به‌عنوان دارنده‌ی پاسپورت و وکیل شما به‌عنوان فردی که به ترکیه سفر می کند تا ویزا شما را پیکاپ تنظیم می‌شود. علاوه بر وکالت‌نامه، پرینت نامه‌ رسمی سفارت کانادا مبنی بر تایید ویزا، نامه انگشت نگاری و مدارک شناسایی نیز برای پیکاپ ویزا کانادا از ترکیه ضروری هستند. وکالتی که به موسسه آرال گام می دهید تا ویزا شما را پیکاپ کند فقط در همین مورد کاربرد دارد و به محض پایان کار اعتبار این وکالت به پایان می رسد.

قطعا برای دریافت ویزا کانادا تلاش ها و هزینه های زیادی را متقبل شده اید. در این مرحله بسیار مهم که ویزا شما صادر شده است بهتر است که به موسسات بدون مجور اعتماد نکنید و خدمات پیکاپ خود را به موسساتی بسپارید که تمام مراحل را کاملا قانونی و بدن ریسک گم شدن و آسیب دیدن و ضبط شدن پاسپورتتان توسط ماموران فرودگاه انجام می دهد و تجربه کافی را در این کار دارد.

موسساتی که خدمات پیکاپ ویزا را انجام می دهند باید تضمین کنند که پاسپورت شما را کاملا سالم و با مهر ویزا به شما تحویل می دهند. زمان لازم برای پیکاپ پاسپورت و ویزا از ترکیه معمولا بین 10 روز تا 2 هفته است. البته که با توجه به شرایط آب و هوایی و  شرایط فورس ماژور این زمان می توانید کمتر یا بیشتر طول بکشد.

پاسپورتی که باید برای دریافت مهر ویزا به سفارت کانادا در ترکیه ارسال کنید می بایست شرایط زیر را داشته باشد.

  • باید حداقل یک صفحه خالی برای مهر ویزا در پاسپورت وجود داشته باشد.
  • پاسپورت شما باید به اندازه مدت زمان مد نظر شما برای اقامت در کانادا اعتبار داشته باشد.
  • تاریخ اعتبار پاسپورت نگذشته باشد.
  • پاسپورت امضا شده باشد.

پس از صدور نامه تایید درخواست ویزا فقط 30 روز فرصت دارید تا پاسپورت خود را که شرایط بالا را دارد به سفارت کانادا در ترکیه ارسال کنید. اگر این بازه زمانی را رعایت نکنید ویزا شما ریجکت می شود. یک کپی از نامه تایید درخواست ویزا باید به همراه پاسپورتتان به سفارت کانادا در ترکیه ارسال کنید.

پاسپورت شما باید به سفارتی که در آن انگشت نگاری را انجام داده اید ارسال شود تا مهر ویزا در آن درج شود. پاسپورت فرزندان زیر 16 سال نیازی به امضا ندارد و والدین از درج امضا خود در پاسپورت فرزندان خودداری کنند. در صورت امضا والدین در پاسپورت فرزندان ویزا در آن درج نمی شود. فرزندان بالای 16 سال باید در پاسپورت شان امضای خود را درج کنند.

در نامه تاییید درخواست ویزا یک شماره شخصی به نام شماره UCI  وجود دارد. این شماره را در هیچ صورتی نباید برای فرد دیگری به غیر از وکیل رسمی تان بدهید. زیرا با این شماره امکان دسترسی به تمام اطلاعات شما ممکن است.

موسساتی که خدمات پیکاپ ویزا را انجام می دهند باید از پلیس مهاجرت ایران مجوز بگیرند. اگر موسسه مورد نظر این مجوز را ندارد هرگز به آنها اعتماد نکنید و حساس ترین مرحله دریافت ویزا خود را به موسسات متعبر و دارای مجوز های لازم بسپارید. موسسه آرال گام با دریافت مجوز از پلیس مهاجرت ایران و با هماهنگی پلیس مرزی پاسپورت متقاضیان را به ترکیه برده و برای دریافت مهر ویزا به ادارات VAC ارسال می کند. سپس پس از دریافت مهر ویزا پاسپورت شما را به ایران باز می گرداند و از طربق پست ایران به درب منزل شما ارسال می کند.

با توجه به نوع ویزای کانادا مدارکی که برای پیکاپ ویزا موردنیاز است متفاوت خواهد بود.

ویزای توریستی:

  • پاسپورت امضا شده
  • پرینت ایمیل تایید درخواست ویزا سفارت
  • تکمیل صفحه آخر ایمیل سفارت (شامل نام متقاضی، قد، رنگ چشم، ایمیل، آدرس و شماره تلفن)
  • دو قطعه عکس ۵*۷ (که یک قطعه از آن مهر محل عکاسی را داشته باشد) همچنین عکس ها باید پشت نویسی شده باشند
  • فرم وکالت نامه موسسه ای که با آن ها قرارداد بسته اید.

ویزا های غیر توریستی(تحصیلی، کاری، اقامتی):

  • پرینت ایمیل تایید درخواست ویزا سفارت
  • پاسپورت امضا شده
  • رسید انگشت نگاری در دفاتر  VAC
  • فرم وکالت نامه موسسه ای که با آن ها قرارداد بسته اید.

هزینه‌ی پیکاپ پاسپورت کانادا از ترکیه

اگر شخصا برای پیکاپ پاسپورت به کشور ترکیه سفر کنید بار دیگر هزینه هایی از قبیل اقامت و پرواز را متقبل می شوید. در حالی‌ که می‌توانید انجام این کار را به موسسه ما بسپارید و با پرداخت مبلغی که در مقابل هزینه و وقتی که باید برای سفر به ترکیه در نظر بگیرید بسیار ناچیز است، پاسپورت و ویزای کانادای خود را در زمانی بسیار کوتاه در ایران تحویل بگیرید.

هزینه که موسسه ما دریافت می کند در برابر هزینه ای که باید برای رزرو بلیط و رفت و آمد و خورد و خوراک در ترکیه پرداخت کنید بسیار ناچیز است. یکی دیگر از مزایای پیکاپ ویزا توسط موسسه آرال گام اطمینان خاطر شماست، در روز های آخر که در ایران هستید و آماده سفر به کانادا می شوید به جای آن که وقت خود را برای سفر دوباره به ترکیه بذارید می توانید با اطمینان خاطر چمدان خود را جمع کنید و این کار را به ما بسپارید.

به طور کلی نمی توان یک هزینه ثابت برای انجام خدمات پیکاپ ویزا از ترکیه تعین کرد زیرا با توجه به نوع ویزا و محل سفارت و قیمت بلیط، هزینه ها می تواند تغییر کند. هزینه های پیکاپ ویزا از ترکیه شامل هزینه های ادارات VAC و هزینه دستمزد موسسه های مجاز است.

محل انگشت نگاری شما می تواند در هزینه پیکاپ ویزا از ترکیه تاثیر بگذارد. هزینه پیکاپ ویزا برای افرادی که در استانبول انگشت نگاری کرده باشند و 121 و نیم لیر است و هزینه پیکاپ ویزا برای افرادی که در آنکارا انگشت نگاری کرده باشند 181 و نیم لیر است. پس در صورتی که انگشت نگاری خود را در استانبول انجام دهید برای دریافت مهر ویزا نیازی به پرداخت 60 لیر هزینه اضافه را ندارید.

هزینه دستمزد هر موسسه با موسسه دیگر متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه پیکاپ ویزا از ترکیه با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را در این امر راهنمایی کنند.

پیکاپ ویزای آمریکا از ترکیه

کانادا تنها کشوری نیست که در ایران سفارت ندارد و برای انجام خدمات سفارت باید به یک کشور دیگر سفر کرد. یکی دیگر از کشور هایی که متقاضی مهاجرت بسیاری دارد و در ایران سفارت فعال ندارد کشور آمریکا است. ایالات متحده آمریکا یکی از محبوب ترین کشور هایی است که هر ساله ایرانیان زیادی به روش های مختلف خواستار مهاجرت به این کشور هستند. ورود به خاک آمریکا نیاز به ویزا دارد.

برای دریافت ویزا آمریکا باید از سفارت این کشور وقت بگیرید. در حال حاضر سفارت آمریکا در ایران فعالیت ندارد و کشور سوییس حافظ منافع سفارت آمریکا در ایران است که خدمات ویزا را انجام نمی دهد و برای انجام خدمات ویزا باید به کشور های همسایه مثل ترکیه، امارات، پاکستان، لبنان، تایلند و ارمنستان سفر کنید.

ترکیه یکی از کشور هایی است که برای خدمات ویزا می توانید از سفارت های آمریکا در آن وقت بگیرید. به دلیل امکان سفر به ترکیه بدون نیاز به ویزا، اولین انتخاب ایرانی ها برای وقت سفارت آمریکا کشور ترکیه است. پس از انجام تمام مراحل ویزا و رفتن به سفارت و تایید درخواست ویزا، آخرین مرحله دریافت ویزا آمریکا ارسال پاسپورت به سفارت آمریکا برای الصاق مهر ویزا در آن است.

پس از اینکه وقت سفارت گرفتید و به مصاحبه با سفارت رفتید 3 حالت ممکن است برای شما اتفاق بیوفتد. در حالت اول اگر خوش شانس باشید ویزا شما به صورت درجا تایید می شود که این حالت ایده آل ترین حالت ممکن است. در صورتی که به صورت درجا ویزا شوید می توانید در ترکیه بمانید و مهر ویزا را شخصا دریافت کنید که با توجه به هزینه های اقامت در هتل از نظر اقتصادی به صرفه نیست و ممکن است به دلیل شلوغ بودن سفارت خدمات درج مهر ویزا طول کشد.

در حالت دوم پرونده شما بررسی می شود و آفیسر تشخیص می دهد که پرونده شما به بررسی بیشتر نیاز دارد و به اصطلاح پرونده شما را وارد مرحله کلیرنس(Clearance)  می گردد. در این مرحله پلیس آمریکا سوابق شما را مورد بررسی قرار می دهد که این مرحله ممکن است تا چندین ماه به طول انجامد. اگر وارد این مرحله شدید به ایران باز گردید و منتظر نتیجه نهایی درخواست ویزا بمانید.

در مرحله سوم نیز ممکن است درخواست ویزا شما ریجکت شود که در این صورت نیازی به خدمات پیکاپ ندارید و می توانید مجددا درخواست ویزا دهید.

پس از سفر به ترکیه برای مصاحبه سفارت آمریکا معمولا چندین روز یا چندین ماه طول می کشد تا نتیجه نهایی ویزا صادر شود. در طول این مدت متقاضی ترجیح می دهد تا زمان صدور نتیجه نهایی به کشور خود بازگردد زیرا از نظر هزینه اسکان به صرفه نیست که در ترکیه بمانند. پس از تایید ویزا باید پاسپورت خود را به سفارت آمریکا در ترکیه ارسال کنید.

اگر شخصا برای پیکاپ پاسپورت به کشور ترکیه سفر کنید بار دیگر هزینه هایی از قبیل اقامت و پرواز را متقبل می شوید. ادر حالی‌ که می‌توانید انجام این کار را به موسسه ما بسپارید و با پرداخت مبلغی که در مقابل هزینه و وقتی که باید برای سفر به ترکیه در نظر بگیرید بسیار ناچیز است، پاسپورت و ویزای آمریکای خود را در زمانی بسیار کوتاه در ایران تحویل بگیرید.

هزینه که موسسه ما دریافت می کند در برابر هزینه ای که باید برای رزرو بلیط و رفت و آمد و خورد و خوراک در ترکیه پرداخت کنید بسیار ناچیز است. یکی دیگر از مزایای پیکاپ ویزا توسط موسسه آرال گام اطمینان خاطر شماست، در روز های آخر که در ایران هستید و آماده سفر به آمریکا می شوید به جای آن که وقت خود را برای سفر دوباره به ترکیه بذارید می توانید با اطمینان خاطر چمدان خود را جمع کنید و این کار را به ما بسپارید.

برای استفاده از خدمات پیکاپ ویزا آمریکا از ترکیه تنها نیاز است که یک وکالت رسمی جهت انجام امور مربوط به ارائه‌ پاسپورت برای الصاق مهر ویزای آمریکا با موسسه آرال گام امضا کنید و پس از آن بدون انجام هیچ کاری در مدت زمان کوتاهی پاسپورت خود را همراه با ویزای آمریکا در ایران تحویل بگیرید. ما پس از انعقاد قرارداد وکالت، پاسپورت شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه می‌دهیم و پس از الصاق مهر ویزا در پاسپورت، آن را به ایران بازمی‌گردانیم و برای شما پست خواهیم کرد.

هزینه پیکاپ ویزا آمریکا از ترکیه

اگر مجددا برای پیکاپ پاسپورت به کشور ترکیه سفر کنید هزینه هایی از قبیل اقامت و پرواز را متقبل می شوید. در حالی‌ که می‌توانید انجام این کار را به موسسه هایی که این خدمات را ارئه می دهند بسپارید و با پرداخت مبلغی که در مقابل هزینه و وقتی که باید برای سفر به ترکیه در نظر بگیرید بسیار ناچیز است، پاسپورت و ویزای آمریکا خود را در زمانی بسیار کوتاه در ایران تحویل بگیرید.

در کل نمی توان یک هزینه ثابت برای انجام خدمات پیکاپ ویزا از ترکیه تعین کرد زیرا با توجه به نوع ویزا و محل سفارت و قیمت بلیط، هزینه ها می تواند تغییر کند. هزینه های پیکاپ ویزا از ترکیه شامل هزینه های سفارت و هزینه دستمزد موسسه های مجاز است. هزینه دستمزد هر موسسه با موسسه دیگر متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه پیکاپ ویزا از ترکیه با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را در این امر راهنمایی کنند. هزینه های مربوط به الصاق مهر ویزا در سفارت آمریکا در آنکارا 50 دلار است.

مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای آمریکا از ترکیه

پاسپورت هایی که برای سفارت آمریکا در ترکیه ارسال می شوند معمولا در روز های فرد ارسال می گردند. مدت زمان انجام مراحل پیک آپ ویزای آمریکا از ترکیه 10 روز تا 3 هفته زمان نیاز است. البته این زمان تقریبی است و در صورت تاخیر در امور سفارت این زمان ممکن است تا 12 هفته نیز به طول انجامد.

با توجه به نوع ویزای آمریکا مدارکی که برای پیکاپ ویزا موردنیاز است متفاوت خواهد بود.

ویزای توریستی:

  • پاسپورت امضا شده
  • پرینت ایمیل تایید درخواست ویزا سفارت
  • فرم وکالت نامه موسسه ای که با آن ها قرارداد بسته اید.
  • شناسنامه
  • برگه وقت سفارت
  • نام کاربری و پسورد حساب شما در سفارت
  • یک قطعه عکس ۵*۵

ویزا های غیر توریستی(تحصیلی، کاری، اقامتی):

  • پرینت ایمیل تایید درخواست ویزا سفارت
  • پاسپورت امضا شده
  • فرم وکالت نامه موسسه ای که با آن ها قرارداد بسته اید.
  • پاسپورت امضا شده
  • شناسنامه
  • برگه وقت سفارت
  • نام کاربری و پسوورد حساب کاربری سفارت
  • فرم DS 160
  • فرم I-901
  • فرم I-797 A
  • فرم DS-2019 یا  DS-7002
  • فرم I-129
  • فرم I-94
  • برگه clearance
  • یک قطعه عکس ۵*۵

با توجه پرونده شما ممکن است مدارک اضافه ای نیز نیاز داشته باشید که اصلا نگران این موضوع نباشید زیرا همکاران ما با بررسی دقیق پرونده شما تمام مدارک مورد نیاز را آماده سازی می کنند. برخلاف کانادا در صورتی که درخواست ویزا آمریکا شما تایید شود 3 ماه فرصت دارید تا پاسپورتتان را برای الصاق مهر ویزا به سفارت آمریکا در ترکیه ارسال کنید.

مزایای پیکاپ ویزا توسط موسسه آرال گام

با توجه به حساسیت پروسه ویزا، بهتر است که با موسسه های معتبری که در این زمینه تجربه کافی دارند قرارداد ببندید تا بتوانید تتیجه زحمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین نحو دریافت کنید. موسسه آرال گام یکی از موسسه هایی است که خدمات پیکاپ ویزا کشور های آمریکا و کانادا را انجام می دهد.

با تجربه بالایی که همکاران ما در این زمینه دارند پرونده شما به دقیق ترین شکل بررسی می گردد و تمام مدارک مورد نیاز به کمک شما آماده سازی و بررسی می شود و برای پیکاپ ویزا به کشور ترکیه ارسال می گردد. برای کسب اطلاعات تکمیلی با موسسه ما تماس بگیرید.

سوالات متداول در این موضوع

برخی سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد

تفاوت پیکاپ ویزا و پیکاپ ویزا چیست؟
پیکاپ ویزا و پاسپورت هر دو یک معنی دارند. پس از تایید درخواست ویزا شما می بایست برای دریافت مهر ویزا پاسپورت خود را به سفارت کشور مربوطه ارسال نمایید تا مهر ویزا در پاسپورت شما درج شود. به این فرآیند اصطلاحا پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت می گویند.
چرا پیکاپ ویزای را باید یک فرد دیگر انجام دهد؟‌
هیچ الزامی برای اینکه پیکاپ ویزا شما توسط شخص دیگری انجام شود وجود ندارد اما با توجه به هزینه های سفر به ترکیه و صرفه جویی در وفت بهتر است که این کار را به موسسه های معتبر بسپارید.
پیکاپ ویزا توسط شخص دیگر قانونی است؟
پیکاپ ویزا در صورتی که با وکالت نامه رسمی انجام شود و موسسه یا فرد مورد نظر مجوز پلیس مهاجرت ایران را داشته باشد کاملا یک فرآیند قانونی است.
آیا پیکاپ ویزا هزینه دارد؟
بله، هزینه پیکاپ ویزا به دو بخش تقسیم می شود. بخشی از این هزینه باید به سفارت پرداخت شود و بخشی از آن دستمزد موسسه های واسطه است که این خدمات را ارائه می کنند.
پیکاپ ویزا چقدر زمان می برد؟
پیکاپ ویزا کشور آمریکا و کانادا از ترکیه ممکن است 10 روز تا 3 هفته زمان ببرد و این موضوع کاملا به شلوغی سفارت بستگی دارد.
پیکاپ ویزا از کدام شهر ترکیه انجام می شود؟
پیکاپ ویزا آمریکا از سفارت این کشور در شهر آنکارا و پیکاپ ویزا کانادا از شهری که انگشت نگاری در آن صورت گرفته است (استانبول یا آنکارا) انجام می گیرد.
اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. آواتار ناصر
    ناصر
    ۱۱ دی ۱۴۰۰

    پاسپورت من در مركز vfs براى بررسى شرايط ويزا شدن يا نشدن اروپا موند و با برگ عبور به ايران برگشتم بعد از رسيدن پاسپورتم به مركز vfs براى تحويل گرفتن اون از طريق شما در ايران بايد چكار كنم؟

    • آواتار آرال گام
      ۱۱ دی ۱۴۰۰

      با سلام
      برای اطلاعات بیشتر و توضیح دقیق تر ماجرا لطفا با شماره های دفتر تماس بگیرید

  2. آواتار سارا محمدی
    سارا محمدی
    ۲۰ مهر ۱۴۰۰

    بسیار ممنون از توضیحات کامل تون، آیا علاوه بر پیکاپ ویزا امور مربوط به درخواست ویزای کشورکانادا را هم انجام می دهید ؟

    • آواتار آرال گام
      آرال گام
      ۲۵ مهر ۱۴۰۰

      سارا جان بله
      برای اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان می تونین با شرکت تماس بگیرین