موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

در ترکیه خانه بخریم یا خانه بسازیم؟

سرمایه گذاری در ترکیه خانه بخریم یا خانه بسازیم؟

کدام یک بهتر است ،در ترکیه خانه بخریم یا خانه بسازیم؟

بسیاری از خریداران ملک بین خرید یک خانه موجود و ساختن خانه رویایی خود درگیر هستند. آنها همیشه این سوال را می‌پرسند: ساختن خانه یا خرید خانه، کدام بهتر است؟ هر دو گزینه دارای چندین مزایا و معایب هستند. با این حال، تصمیم در نهایت بر اساس ترجیحات، بودجه و نیازهای شخصی شما خواهد بود.

هنگام تصمیم گیری برای ساخت یا خرید خانه، مهم است که به یاد داشته باشید که هر دو فرآیند هزینه‌های اضافی را به همراه دارند. املاکی را که دیده‌اید و انتظارات خود را از این خانه جدید در نظر بگیرید. اگر قصد ساخت و ساز دارید، وقت بگذارید و از تماشای ساخت خانه ایده آل خود لذت ببرید. اگر به نظر می رسد خرید گزینه بهتری است، اطلاعاتی را در مورد نحوه خرید بهترین مسکن جمع آوری کنید.

در ترکیه خانه بخریم یا خانه بسازیم؟

در ترکیه، شما می توانید هر دو را انجام دهید زیرا گزینه های زیادی وجود دارد. تقاضا برای املاک و مستغلات در ترکیه در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. این کشور به یک مقصد محبوب برای تعطیلات و همچنین یک فرصت سرمایه گذاری تبدیل شده است.

قیمت ملک ترکیه نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر است. ترکیه به اندازه کشورهای همسایه خود جاذبه دارد و مزیت آن این است که کمتر شلوغ و توسعه یافته است. قیمت پایین مسکن و فضای زیاد برای ساخت و ساز در شهرهای شلوغ از جمله دلایلی است که بسیاری از خریداران بین المللی ملک ترکیه را انتخاب می کنند.

آیا ساختن خانه در ترکیه ایده خوبی است؟

بله، دلایل خوبی برای ساخت و طراحی خانه خود وجود دارد. یکی از آنها این است که شما دقیقاً طرح خانه‌ای را که در ذهن داشتید دریافت می کنید. شما می توانید ملک را مطابق با نیازهای خود شخصی سازی کنید. همچنین محدود به مکان یا محله خاصی نخواهید بود.

دلیل دیگر این است که خود را از دردسر پیشنهادات رقابتی نجات خواهید داد. وقتی خانه‌ای می سازید، نیاز به رقابت با خریداران دیگر را از بین می برید. در ترکیه، پنج سال گارانتی ساختمان برای اکثر سازندگان استاندارد است. در نتیجه می توانید مطمئن باشید که خانه ایده آل شما به درستی ساخته شده است و به طور حرفه‌ای توسط شرکت ساختمانی تایید شده است.

هزینه ساخت یک خانه بسته به نیازها ممکن است افزایش یا کاهش یابد. مهمترین چیز دریافت کمک حرفه‌ای و تخصصی برای ساخت خانه است. معماران با تجربه جزئیات هر ملک را به طور دقیق محاسبه می کنند. آنها همچنین عملکرد خانه شما را برنامه ریزی و محافظت خواهند کرد.

در ترکیه خانه بخریم یا خانه بسازیم؟

قیمت خانه‌های ساخته شده با متریال‌های مختلف در هر متر مربع متفاوت است. هنگام محاسبه هزینه ساخت خانه ابتدا باید هزینه زمین محاسبه شود. قیمت هر متر مربع زمین در مرکز شهر اکنون توسط شهرداری محلی تعیین می‌گردد، از این رو برای هر منطقه متفاوت است.

هنگام پاسخ دادن به سؤالات: “آیا ساختن یا خرید خانه هزینه بیشتری دارد؟” یا “آیا ساختن یا خرید خانه ارزان تر است؟” می توانیم بگوییم که فاکتور‌های مختلفی تعیین کننده این موضوع است.

موقعیت مکانی نقش بسیار زیادی دارد. زمین در حومه شهر ممکن است منطقی تر و ارزان تر از خرید خانه در مناطق دیگر باشد. با این حال، اگر می خواهید خانه‌ای در پایتخت یا نزدیک ساحل بسازید، هزینه آن بسیار بیشتر است. از آنجا که ممکن است زمین های خالی در منطقه مورد نظر شما در دسترس نباشد، ممکن است مجبور شوید خانه‌ای را با هدف خراب کردن آن و بازسازی آن در نظر بگیرید.

هنگام ساخت باید برای تمام جنبه‌های پروژه نیز هزینه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید طبقات ارزان‌تری را انتخاب کنید، از استخر صرفنظر کنید و از محوطه‌سازی ساده استفاده کنید. از سوی دیگر، خانه های موجود آماده نقل و انتقال هستند و شما باید قیمت داده شده را بپذیرید. مگر اینکه قصد ارتقاء آن را داشته باشید، مجبور نیستید بین کفپوش ارزان‌تر یا گران‌تر یکی را انتخاب کنید.

با این حال، بسته به نیاز یا انتظارات شما، برخی از املاک قدیمی ممکن است نیاز به بازسازی زیادی داشته باشند. بنابراین، اگر می‌پرسید که آیا خرید یا ساخت خانه ارزان‌تر است، بهتر است با مشاوران موسسه مهاجرتی آرال گام تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. این مسئله به بودجه شما بستگی دارد.

نکات کلیدی برای ساخت خانه شخصی در ترکیه چیست؟

پنج مرحله اصلی در ساخت خانه به شرح زیر است :

  • خرید زمین و مالکیت

زمین های ملکی مختلفی برای انتخاب وجود دارد. زمین برای فروش به شما این امکان را می دهد که صاحب زمین شوید و همچنین به عنوان سرمایه گذار بالاترین سطح امنیت را برای شما فراهم می کند.

  • روند طراحی

به طور معمول، طراحی یک خانه شامل کار با یک معمار یا طراح برای برنامه ریزی یک خانه جدید است. این شامل ایجاد یک پلان طبقه و اضافه کردن اصول طراحی پایدار است. سپس تکنیک های ساختمانی و مصالح  را انتخاب کنید.

  • قرارداد و شرایط قرارداد

پس از اتمام طراحی، قرارداد ساختمان امضا می شود. در این قرارداد همه موارد و شرایط در حین و پس از ساخت به تفصیل بیان می شود. قرارداد توسط وکیل نهایی خواهد شد.

  • پروانه ساخت

پس از امضای قرارداد، برای اخذ مجوز ساختمان بایستی به مقامات محلی مراجعه گردد. این روش تقریباً 3-4 هفته طول می‌کشد.

  • مرحله ساخت

به خاطر داشته باشید که بخش‌های کیفیتی بسیاری وجود دارد که بخش های کلیدی ساخت و ساز هستند. این‌ها شامل:

  • عایق فونداسیون برای محافظت در برابر آب و گرما
  • نصب قطعات نگهدارنده خانه
  • سقف و لایه دوم
  • طراحی داخلی و پرداخت نهایی

موسسه مهاجرتی آرال گام

مجموعه آرال گام، یک مرکز تخصصی ارائه دهنده کلیه‌ی خدمات مربوط به مهاجرت به کشور ترکیه می باشد. همچنین شما می توانید خدماتی مانند، افتتاح حساب بانکی در ترکیه، خرید ملک در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه، اجاره خانه در ترکیه، اخذ شهروندی کشور ترکیه، تحصیل در ترکیه، افتتاح حساب بین المللی به صورت غیرحضوری را به راحتی با همکاری مجموعه آرال گام در کشور ترکیه انجام دهید. موسسه مهاجرتی آرال گام از مراجعه کنندگان جهت دریافت خدمات مشاوره استقبال نموده و این خدمات را به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار می دهد.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *