موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

راهنمای خرید ملک در استانبول

سرمایه گذاری راهنمای خرید ملک در استانبول

در این مقاله قرار است هر آنچه را که می‌خواهید در مورد خرید ملک در استانبول در سال 2022 بدانید را توضیح خواهیم داد. پس حتما به خواندن ادامه دهید. البته علاوه بر این مقاله، ، موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با خرید ملک در استانبول خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی آرال گام در ارتباط باشید.

داشتن چه املاکی در استانبول به افراد خارجی توصیه می‌شود؟

1. آپارتمان

آپارتمان‌های مسکونی یکی از برجسته ترین گزینه‌هایی است که یک خارجی می‌تواند در استانبول داشته باشد. خرید آپارتمان در استانبول یعنی اقامت و زندگی مناسب در یکی از زیباترین شهرهای توریستی دنیا و در نتیجه لذت بردن از تمامی جاذبه‌های گردشگری که در این شهر وجود دارد.

راهنمای خرید ملک در استانبول

در این زمینه، پروژه‌های مسکن مدرن در مناطق مرکزی ساخته می‌شود که تمامی‌ خدمات از مراکز بازاریابی، موسسات آموزشی و بهداشتی و سایر امکاناتی که نیازهای ضروری خانواده را تامین می‌کند، در دسترس است.

خرید آپارتمان در استانبول به این معنی است که سرمایه‌گذار از زیرساخت‌های قوی موجود در شبکه حمل و نقل عمومی ‌که تمام مناطق استانبول را به یکدیگر متصل می‌کند، بهره مند شود.

گزینه‌های سرمایه‌گذاری که آپارتمان‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند متنوع و جالب هستند. همچنین بازگشت سرمایه نیز وجود دارد که از طریق فروش مجدد یا اجاره‌ی آن آپارتمان به دست می‌آورید و امکان ترکیب زندگی و کار در مجتمع‌های مسکونی نیز وجود دارد که علاوه بر آپارتمان‌ها، دفاتر تجاری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

به طور کلی موسسه مهاجرتی صبا، دارای پیشنهادات و آپارتمان‌هایی برای فروش در تمامی مناطق استانبول است و تمامی مشخصاتی را که علاقمندان به مالکیت و زندگی در استانبول به دنبال آن هستند را در اختیار دارد.

2. ویلا

کارشناسان املاک و مستغلات، ویلاهای استانبول را به عنوان دومین گزینه در میان املاکی که یک خارجی می‌تواند در ترکیه داشته باشد، قرار می‌دهند، زیرا ویلاها دارای طرح‌های معماری فوق‌العاده‌ای هستند، مکان‌های مختلفی در شهر را اشغال می‌کنند و علاوه بر کیفیت روکش و پرداخت‌های سطح بالایی که دارند با زیرساخت‌های قوی و قیمت‌های رقابتی در اروپا مشخص می‌شوند.

3. زمین

زمین یکی از گزینه‌های املاکی است که یک خارجی می‌تواند در ترکیه داشته باشد، چه این زمین‌ها برای پروژه‌های کشاورزی باشند و چه برای ایجاد پروژه‌های املاک، هدف اصلی هر فرآیند سرمایه‌گذاری دستیابی به درصد بالایی از سود در یک کشور است.

4. مغازه‌ها

استانبول با توجه به رونق تجاری فراوانی که بازارهای تجاری شاهد آن هستند، گزینه‌ی مناسبی برای خرید مغازه و مکانی تجاری است. استانبول به خاطر وجود مراکز تجاری بزرگ فراوان در این شهر و دروازه اصلی عبور کالاها از قاره اروپا به آسیا یا از آسیا به اروپا، شاهد تجارت بی‌سابقه‌ای بوده است.

سرمایه‌گذاری در مغازه‌ها یا دفاتر تجاری به شدت خود را در بازار سرمایه‌گذاری ترکیه پیش برد و این مغازه‌ها یا دفاتر تجاری در میان مهمترین گزینه‌های ارائه شده برای پروژه‌ها ترجیح داده شدند که سرمایه‌گذاری‌ها را به جلو سوق داد و سود بیشتری در این زمینه به دست آورد.

مزایای خرید ملک در استانبول

راهنمای خرید ملک در استانبول

مزایای خرید ملک در استانبول به شرح زیر است:

  • اخذ اقامت ملکی در ترکیه.
  • امکان درخواست تابعیت ترکیه در صورت احراز شرایط لازم.
  • اخذ پاسپورت ترکیه و سفر به کشورهای مختلف با این پاسپورت.
  • گشودن افق‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در تمام اشکال آن.
  • استانبول به دلیل وجود تمامی مولفه‌های آموزشی، اجتماعی و بهداشتی محیطی ایده آل برای زندگی است.
  • تعدد اماکن گردشگری و تنوع جاذبه‌های آن.
  • حضور مدارس و دانشگاه‌های بین‌المللی که به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند.
  • آداب و رسومی نزدیک به رسوم مسلمانان.
  • زیرساخت قوی که در استانبول وجود دارد.

بهترین مناطق استانبول برای خرید ملک

مناطق استانبول با توجه به نوع ملکی که قصد خرید دارید متفاوت است. از جمله بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در استانبول می‌توان به مناطق باشاک شهر، بیلیک دوزو، شیشلی و کایتحانه در سمت اروپایی، و مناطق اوسکودار، کادیکوی، سانجاک تپه و بیکوز در سمت آسیایی شهر اشاره کرد.

راهنمای خرید ملک در استانبول

یکی از بهترین مناطق استانبول برای خرید ویلا در بیکوز و بویوک چکمجه است. جایی که ویلاها دارای منظره دریای فوق‌العاده‌ای هستند. مناطق باشاک شهر، سیلیوری، کانلیکا، و آرناووت کوی نیز که در آن جاذبه‌های طبیعی با شهرنشینی ترکیب شده است، گزینه‌ای مناسب خواهد بود. شما می‌توانید در بخش آسیایی بیکوز و سانجاک تپه ویلاهایی با چشم اندازهای خیره کننده از دریا و مناظر طبیعی ببینید.

همچنین سیلیوری، چاتلیجا و بویوکچکمچه از جمله مهم‌ترین مناطقی هستند که برای خرید زمین مناسب خواهند بود. زمین این مناطق در هر دو بخش کشاورزی و ساخت و ساز در دسترس است. در سمت آسیایی استانبول نیز، بیکوز، توزلا و چکمکوی از جمله مهم‌ترین مناطق برای خرید زمین هستند.

برای خرید مغازه یا دفتر تجاری در قسمت اروپایی استانبول شیشلی، باکرکوی، بشیکتاش، تکسیم، سارییر، بیلیکدوزو و فاتح در صدر فهرست بهترین مناطق قرار دارند. در حالی که اوسکودار، کادیکوی و کارتال از جمله مناطق آسیایی هستند که گزینه‌ای مناسب برای خرید مغازه و مکان‌های تجاری خواهند بود.

چگونه در استانبول ملک بخریم؟

نحوه خرید ملک در استانبول از طریق نکات زیر قابل بررسی است:

  • هدف از خرید ملک در استانبول اعم از مسکن یا سرمایه‌گذاری را مشخص کنید.
  • با یکی از شرکت‌های ساختمانی یا املاک معتبر در استانبول ارتباط برقرار کنید.
  • داده‌های موجود را مطالعه کنید و مکان‌های موجود برای خرید ملک را انتخاب کنید.
  • برای بررسی ملک در زمین به یک تور میدانی بروید.
  • از اعتبار اسناد و امنیت ملک اطمینان حاصل کنید.
  • املاک را که شامل اطلاعات اولیه در مورد ملک است، ارزیابی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که هیچ محدودیتی در مورد ملک وجود ندارد.
  • مالکیت ملک در بخش اسناد مالکیت را انتقال دهید.

همچنین توصیه می‌کنیم که دستورالعمل‌های زیر را برای خرید ملک را رعایت کنید.

  • حتما بررسی کنید که هیچ مالیات یا مشکلی در رابطه با ملکی که باید خریداری شود، مانند رهن یا اجاره وجود ندارد.
  • تأیید هویت فروشنده یا تأیید نهادی که ملک را می‌فروشد.
  • بررسی املاک و مستغلات در زمین و انجام یک مطالعه جامع از منطقه املاک و مستغلات.
  • بررسی فضاها، مشخصات و اطلاعات مربوط به ملک.
  • گرفتن یک کپی از قرارداد مالکیت ملک برای اطمینان از عدم انتقال مالکیت توسط مالک قبلی و اطمینان از عدم وجود حقوق ناشی از آن.

سخن آخر

موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه خدمات خود به مشتریان از همان مراحل اولیه در خرید ملک در استانبول همراه شماست.  ارائه خدمات از طریق مشاوره رایگان و مطالعه دقیق ملک به طور خاص و منطقه به طور کلی ادامه دارد. این خدمات حتی پس از خرید ملک با انجام مراحلی چون مدیریت پرونده شهروندی، اخذ اقامت ترکیه و پاسپورت ترکیه و حل کلیه مواردی که ضامن آسایش و امنیت مشتری در طول سفر برای خرید ملک مناسب خواهد بود، ادامه دارد. پس در صورتی که می‌خواهید در استانبول، محبوب‌ترین و بهترین شهر ترکیه ملکی بخرید و از طریق ملک خود در ترکیه، به اقامت و شهروندی آن برسید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3.5 از 5 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *