موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

مقایسه بازده سرمایه گذاری املاک در ترکیه با سایر سرمایه گذاری‌ها

سرمایه گذاری مقایسه بازده سرمایه گذاری املاک در ترکیه با سایر سرمایه گذاری‌ها

وقتی در مورد مقایسه بازده سرمایه گذاری املاک در ترکیه با سایر سرمایه گذاری‌ها سؤال می شود، ممکن است پاسخ هایی را بیابید که باعث سردرگمی بیشتر در بین منابع بازاریابی شود. یا در میان منابع و پاسخ‌های دیگری که به شما از تجربیات نابالغ می گویند، سعی می کنند شما را از این بازار دور نگه دارند.

در پی صحت و اعتبار، موسسه مهاجرتی آرال گام بر اساس موقعیت پیشرو خود در بخش املاک ترکیه و تجربه و دانش کافی و از طریق متخصصان حرفه‌ای، لازم می‌داند که برخی از نکات را به طور عینی و بدون ابهام روشن نماید. تیم موسسه مهاجرتی آرال گام یکی از گروه‌های بزرگ و شایسته در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه است.

آیا سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه توصیه می‌شود؟

آمارهای صادر شده توسط موسسات آماری ترکیه میزان تقاضا برای انواع بازار املاک را نشان می دهد تا اینکه در سال‌های اخیر شاهد ارقام بسیار بالایی در فروش املاک بوده‌ایم که نشان دهنده واقعیت پویای بازار به ویژه در مناطق گرم در نزدیکی پروژه‌های بزرگ، در مناطقی که دسترسی به حمل و نقل آسان است، در نزدیکی مراکز تجاری و غیره می باشد.

با بررسی این آمار، متوجه اهمیت این بخش سرمایه گذاری در ترکیه خواهیم شد، به ویژه در شهرهای بزرگی که قیمت آنها طی دو سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است. البته ممکن است برخی‌ها این افزایش را به حباب بازار املاک ترکیه نسبت دهند. در اینجا پاسخ روشن به این نکته از دیدگاه کل نگر بازار املاک و مستغلات در ترکیه، خرید، فروش و اجاره، این است که عرضه در برابر افزایش تقاضا بسیار کمتر است. تقاضا‌های فوری‌های فوری بازار به املاک و مستغلات نیاز رو به رشد را برآورده می‌کند.

آیا خرید ملک در ترکیه سرمایه‌گذاری سودآوری است؟

در ابتدا بهتر است این واقعیت را بدانید که ارزش ملک در همه جای ترکیه یکسان نیست و قطعا ارزش سرمایه گذاری در یک منطقه رو به رشد و عالی ترکیه با یک منطقه دور افتاده قابل مقایسه نیست. از این رو باید بدانید که انتخاب صحیح ملک به صورت هوشمندانه، بازده سرمایه گذاری در املاک ترکیه را مشخص می‌کند. به همین دلیل است که می گوییم که از متخصصان قابل اعتماد در این حوزه کمک بخواهید.

مقایسه بازده سرمایه گذاری املاک در ترکیه با سایر سرمایه گذاری‌ها

بنابراین کیفیت انتخاب ملک شما ممکن است به شما این امکان را بدهد که بیشتر از آنچه انتظار دارید سود ببرید. و بدون شک به بازده سرمایه گذاری در یک دوره کوتاه مدت یا بلند مدت به هوش سرمایه گذار و انتخاب موفق او بستگی دارد.

علیرغم بحران جهانی کرونا، بخش املاک و مستغلات کمترین آسیب را در بخش اقتصادی ترکیه داشته است، تا جایی که موج تعطیلی‌ها به دلیل تاخیر در اجرای بسیاری از پروژه‌ها باعث افزایش قیمت املاک و مستغلات شد. در حقیقت با کاهش فعایت‌های اجرایی پروژه‌ها، شاهد رشد قیمت در املاک ترکیه بودیم. همچنین به موازات بحران کرونا و کاهش نرخ لیر ترکیه، قیمت اجاره آپارتمان در استانبول و بسیاری از شهرهای دیگر افزایش یافت و گاهی به بیش از 70 درصد رسید.

میانگین بازده سرمایه گذاری در املاک ترکیه چقدر است؟

بازده سرمایه گذاری در بخش املاک ترکیه بر اساس مجموعه‌ای از حقایق به شدت متفاوت است. که در ادامه به برخی از این عوامل تاثیر گذار اشاره شده است :

  • موقعیت و اهمیت ملک : مجاورت با مرکز شهر – جاذبه‌های اطراف ملک – فاصله تا ساحل دریا – مناظر مشرف – ملک در یک مجتمع مسکونی یا در یک ساختمان معمولی قرار دارد.
  • نوع ملک : مسکونی (ویلا، آپارتمان…) – تجاری (اداری، مغازه، هتل…).
  • قدمت ملک : ملک‌هایی که تازه ساخت هستند و در چند سال گذشته ساخته شده‌اند نسبت به همتایان قدیمی خود محبوبیت بیشتری دارند.
  • خدمات ملکی اضافی : این خدمات مانند استخرها، باشگاه‌های ورزشی، باغ های خصوصی و زمین های بازی مختلف در مجتمع‌های مسکونی گران‌قیمت گنجانده می‌شود تا زمانی که به ویژگی لوکس بودن و شیک بودن ملک تبدیل شود.
  • کیفیت ملک : کیفیت ملک از نظر تکمیل و ساخت ملک، کیفیت اجرای آن و فناوری های اضافه شده مانند فناوری خانه هوشمند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

آیا ممکن است با سرمایه گذاری در املاک ترکیه ضرر کنیم؟

توجه داشته باشید که سود و زیان همیشه تابع علل و مقدمات آن است. تا زمانی که بر روی دارایی‌های شرکتی  با دقت مطالعه شده باشد، قرار است انتخاب صحیح ملک و بررسی دلایل سود، نقش مورد نیاز آن را ایفا کند. بنابراین، مطالعه شما و انتخاب ملک باید بر اساس تعدادی از مبانی باشد. در ادامه به برخی از این فاکتور ها اشاره شده است. اما به یاد داشته باشید صرفا به این عوامل نیز هم نبایستی متکی باشید و از متخصصان این حوزه مشاوره بخواهید.

مقایسه بازده سرمایه گذاری املاک در ترکیه با سایر سرمایه گذاری‌ها

  • اطلاعات کاملی در مورد ملک مورد سرمایه گذاری (محل ملک، کیفیت اجرا، نوع ملک، سال ساخت ملک، خدمات ملک (سنا، استخر، باشگاه و ..)، محیط اطراف ملک (مکان‌های تفریحی، تاریخی، فاصله با دریا و …) جمع آوری کنید و گزینه‌های دیگر را با هم مقایسه کنید.
  • سرمایه‌گذاری در مناطقی که انتظار می‌رود در آینده شاهد فعالیت‌های سرمایه‌گذاری فشرده باشند، گزینه‌های مناسبی هستند. مناطق نزدیک به پروژه‌های بزرگ دولتی که قرار است ایجاد شوند، یا در نقاط توسعه نزدیک به آنها، برای امکان افزایش سود پس از یک دوره زمانی، یکی از گزینه‌های سرمایه گذاری خوب محسوب می شوند.
  • ریسک سرمایه گذاری در املاکی را که مشکلات اساسی دارند، هرگز نپذیرید و از قانونی بودن فرآیند خرید از طریق کارشناسان متخصص در این زمینه اطمینان حاصل کنید.
  • با متخصصان و کارشناسان حوزه املاک مشورت کنید، یک مشاور املاک صادق انتخاب کنید و قبل از خرید، تجربیات دیگران را با او بررسی کنید.

مقایسه بازده سرمایه گذاری املاک در ترکیه با سایر سرمایه گذاری‌ها  در دیگر صنایع ترکیه

این نوع مقایسه با توجه به نوسانات بازارها، اثرات تورم و بعضا نامتعادل بودن نرخ لیر صورت می گیرد و دلایل و عللی وجود دارد که با معیارها و موازنه سرمایه گذاری‌ها بازی می کند. مشخص است که سود حاصل از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در مدت کوتاهی به دست نمی‌آید.

مقایسه بازده سرمایه گذاری املاک در ترکیه با سایر سرمایه گذاری‌ها

علاوه بر این سرمایه گذاری در املاک یک مزیت آشکار در مقایسه با سایر سرمایه گذاری ها دارد. یعنی اینکه سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات ترکیه یک سرمایه گذاری امن است. توجه داشته باشید که سرمایه خود را به دلیل ضرر تجاری یا فساد کالا هدر نخواهید داد. دو برابر شدن سود سرمایه نیز به کیفیت انتخاب ملک و مدیریت خوب سرمایه‌گذار بستگی دارد.

موسسه مهاجرتی آرال گام

همانطور که در بالا به آن اشاره شده، سرمایه گذاری و خرید ملک در خارج از کشور، نیازمند تخصص و مشاوره های اصولی است. به عبارتی دیگر سرمایه گذاری در خارج از کشور نیازمند بررسی همه جانبه تمامی اطلاعات، ارزیابی‌ها و بررسی‌های صحیح، منابع اطلاعاتی معتبر، دانستن روش‌های قانونی و معتبر سرمایه گذاری و خرید است.

موسسه مهاجرتی آرال گام خدمات بسیار گسترده‌ای در زمینه سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه ارائه می‌دهد. مشاوران و متخصصان این موسسه مهاجرتی با بررسی‌های دقیق بازار املاک ترکیه و متناسب با شرایط سرمایه‌گذاران، راه‌ حل‌ها و مشاوره‌های دقیق ارائه می‌دهند. موسسه مهاجرتی آرال گام تا اکنون نیز پرو‌ژه‌های بسیار موفقی را به لطف دانش و تخصص خود داشته است و باعث افزایش اعتبار و شهرت خود شده است.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *