موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

افتتاح حساب پی پال (PAYPAL)

بانکداری ترکیه افتتاح حساب بین المللی PAYPAL پی پال

افتتاح حساب پی پال (PAYPAL) یک راه عالی و امن برای انجام معاملات تجاری آنلاین است اما فقط برای افرادی که شماره امنیت اجتماعی ایالات متحده را برای حساب های شخصی دارند و افراد خارجی که شماره SSN یا ITIN برای حساب‌های تجاری دارند.

اقتصاد جهانی بیش از هر زمان دیگری به هم متصل است. به لطف فناوری جدید، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ می‌توانند به راحتی با مشتریان خود بدون توجه به جایی که در آن قرار دارند شریک شوند. پرداخت های آنلاین و سیستم‌های انتقال پول مانند پی پال، انتقال پول در سطح بین المللی را ساده و کارآمد می کند. رابط کاربری آسان و فرآیند نسبتاً ارزان PayPal آن را به ابزاری ضروری برای مشاغلی که پرداخت‌های بین المللی انجام می دهند تبدیل کرده است. به همین سبب بیشتر تجار و سرمایه‌گذاران مایل افتتاح حساب بین المللی PAYPAL پی پال می باشند.

در حال حاضر، PayPal در بیش از 200 کشور و منطقه در دسترس است و از 25 ارز مختلف پشتیبانی می کند. پی پال همچنین انواع مختلفی از حساب ها را بسته به نیاز شما ارائه می دهد. این انواع مختلف حساب با مجموعه‌ای از خدمات، دستورالعمل‌ها و هزینه‌های خاص خود ارائه می شوند.

مراحل استفاده از کارت های اعتباری برای افتتاح حساب بین المللی PAYPAL پی پال

پی پال در سال 2016 که یکی از پیشتازان انتقال وجوه فوری بین المللی گردید، 180 میلیون کاربر در سراسر جهان مشترک سرویس انتقال وجه بین المللی شده بودند. در سال 2016 بانک‌هایی مانند HDFC Bank برای اولین بار با PayPal ارتباط برقرار کردند تا خدمات خود را ارائه دهند و به مشتریان خود اجازه دهند به راحتی در خدمات ثبت نام کنند.

افتتاح حساب پی پال

قبل از اینکه به نحوه باز کردن حساب PayPal با استفاده از کارت نقدی خود بپردازیم، مشتریان SBI باید از بانک خود درخواست کنند تا کارت نقدی آنها را برای استفاده بین المللی فعال کند، زیرا به دلایل امنیتی، کارت های نقدی SBI فقط در داخل کشور قابل استفاده هستند. سایر مشتریان بانک می توانند مستقیماً به نقاط ذکر شده در زیر مراجعه کنند تا با استفاده از کارت نقدی خود یک حساب PayPal باز کنند:

  • از صفحه اصلی پی پال دیدن کنید.
  • در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید.
  • سپس صفحه تغییر مسیر داده می شود و بر روی “ادامه” کلیک کنید.
  • اکنون مشخصات شخصی خود مانند نام، تاریخ تولد، شماره موبایل و … را وارد کنید، همچنین شناسه ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • روی “موافق” و “ایجاد حساب کاربری” کلیک کنید.
  • شماره کارت، تاریخ انقضای کارت و CVV را به همراه آدرس صورتحساب خود وارد کنید.
  • روی “لینک کارت” کلیک کنید.
  • به محض اینکه کارت خود را پیوند دادید، باید جزئیات PAN خود را ارائه دهید، شناسه ایمیل خود را تأیید کنید، حساب بانکی مورد استفاده برای انتقال پول را به حساب PayPal خود اضافه کنید و کد هدف را وارد کنید.

برای افتتاح حساب بین المللی PAYPAL پی پال چه مدارکی مورد نیاز است؟

پی پال طیف گسترده ای از اسناد را برای راه اندازی یک حساب می پذیرد. در زیر برخی از اسنادی که پی پال می پذیرد آورده شده است:

  • مدارک قابل قبول SSN/ITIN عبارتند از:
  • کارت شماره تامین اجتماعی
  • نامه ای از IRS که SSN یا ITIN را اختصاص می دهد
  • فرم 1099 (تاریخ 12 ماه گذشته)
  • W2 صادر شده توسط کارفرما (تاریخ 12 ماه گذشته)
  • Paystub با SSN کامل (تاریخ در 12 ماه گذشته)
  • اسناد مالیاتی تهیه شده توسط شخص ثالث (با تاریخ 12 ماه گذشته و امضا شده توسط تهیه کننده شخص ثالث)
  • مدارک قابل قبول اثبات هویت عبارتند از:
  • گواهینامه رانندگی
  • پاسپورت یا کارت پاسپورت
  • شناسه ایالتی یا دولتی
  • مدارک قابل قبول اثبات آدرس عبارتند از:
  • قبض آب و برق (به تاریخ 12 ماه گذشته)
  • قبض تلفن همراه یا تلفن ثابت (به تاریخ 12 ماه گذشته)
  • ثبت نام وسیله نقلیه موتوری (تاریخ 12 ماه گذشته)
  • بیانیه 401k/کارگزاری (تاریخ 12 ماه گذشته)
  • کپی سند اعطای خانه یا قرارداد اجاره خانه
  • صورت حساب بانکی یا کارت اعتباری (تاریخ 12 ماه گذشته)
  • کارت شناسایی یا گواهینامه رانندگی با آدرس فیزیکی ذکر شده (باید فعلی باشد)

آیا می توانم به حساب پی پال خود در هر کجای دنیا دسترسی داشته باشم؟

شما می توانید از بیش از 200 کشور به PayPal دسترسی داشته باشید و از کشوری که در لیست کشورهای مجاز PayPal گنجانده شده است به خدمات دسترسی داشته باشید. دارنده حساب می تواند به حساب پی پال دسترسی داشته باشد و از هر کشوری که خدمات پی پال ارائه می شود استفاده کند.

افتتاح حساب پی پال

با این حال، اگر می‌خواهید از رایانه‌های در دسترس عموم، مانند رایانه‌های موجود در کافی‌نت‌ها، کتابخانه‌ها یا هتل‌ها، پرداختی انجام دهید یا اطلاعات حساب را تغییر دهید، ممکن است سیستم ما تلاش‌های شما را مسدود کند. در نتیجه ممکن است برخی از ویژگی‌های حساب شما را محدود کنیم تا زمانی که بتوانیم با شما تماس بگیریم و تأیید کنیم که حساب خود را کنترل می‌کنید.

مزایای افتتاح حساب بین المللی PAYPAL پی پال چیست؟

ایجاد هر دوی این نوع حساب‌ها (شخصی و تجاری) بسیار ساده است. تمام آنچه لازم است این است که به PayPal.com بروید و روی ثبت نام کلیک کنید و فرم ها مکانی برای همه این اطلاعات  را پر کنید.  برخی از مزایای کلیدی داشتن حساب پی پال عبارتند از:

  • امنیت
  • راحتی در استفاده
  • سرعت معاملات

معایب افتتاح حساب بین المللی PAYPAL پی پال چیست؟

برای افرادی که اهل ایالات متحده نیستند، افتتاح حساب شخصی پی پال مطرح نیست زیرا آنها یک شماره تامین اجتماعی را الزامی نموده‌اند. با نبودن شهروند ایالات متحده، شما به طور خودکار از بسیاری از مزایای یک حساب تجاری مستثنی می شوید، زیرا آنها فقط در آمریکا در دسترس هستند. با این حال یک حساب پی پال شخصی تجاری با ITIN امکان پذیر است.

با افتتاح حساب بین المللی PAYPAL پی پال چقدر هزینه برای انتقال باید پرداخت شود؟

به عبارت ساده‌تر می‌خواهیم هزینه‌های انتقال بین المللی پی پال را برآورد کنیم.

وقتی با پی پال، از یک حساب پی پال مستقر در ایالات متحده، یک انتقال بین المللی ترتیب می دهید، باید هم ساختار کارمزد و هم نرخ تبدیل ارز اعمال شده را بدانید.

هزینه‌های انتقال بین‌المللی که از شما دریافت می‌شود بستگی به این دارد که به کجا پول می‌فرستید و نحوه تأمین مالی انتقال چیست. اگر می‌خواهید با استفاده از موجودی PayPal، یک حساب بانکی مرتبط یا کارت به کشور دیگری پول نقد ارسال کنید، 5.00٪ از مبلغ تراکنش برای شما هزینه خواهد داشت. هزینه در این مورد می تواند از 0.99 تا 4.99 دلار متغیر باشد.

هزینه حواله بین المللی علاوه بر کارمزد انتقال داخلی در صورت انتقال کارت، 2.90% + کارمزد ثابت بر اساس ارز دریافتی است. مهم ترین هزینه های انتقال بین المللی PayPal را در جدول زیر مشاهده کنید:

5.00% ($0.99-$4.99) ارسال پول با استفاده از موجودی پی پال یا حساب بانکی
5.00% ($0.99-$4.99) ارسال پول با استفاده از کارت

نرخ تبدیل پی پال در برابر نرخ ارز بانکی

PayPal هزینه های انتقال بین المللی را دریافت می کند، اما این تنها چیزی نیست که باید در مورد آن بدانید. اگر به صورت بین‌المللی پول ارسال می‌کنید، متوجه می‌شوید که نرخ تبدیل ارز 4.00% را نیز پرداخت می‌کنید که به نرخ ارز عمده‌فروشی اضافه می‌شود.

منظور این است که PayPal نرخ مبادله ای را که از شخص ثالث دریافت می کند می گیرد و نرخ تبدیل آنها را اضافه می کند. اگر نرخ مبادله پی پال را با نرخ متوسط بازار مقایسه کنید، که گاهی اوقات به آن نرخ عمده فروشی، نقدی یا بین بانکی می گویند، می توانید این را ببینید.

این همان نرخی است که اگر USD (دلار آمریکا) را همراه با سایر ارزهای دخیل در انتقال بین المللی خود در گوگل جستجو کنید، می توانید پیدا کنید. نرخ ارز همیشه تغییر می کند، اما می توانید با ورود به حساب پی پال خود، نرخ ارزی را که پی پال برای انتقال به شما ارائه می دهد، مشاهده کنید.

نرخ متوسط بازار تنها نرخ ارز واقعی است – این همان چیزی است که در Google خواهید یافت و بانک‌ها از آن برای تجارت پول در بازارهای مالی جهانی استفاده می کنند. تفاوت بین نرخ متوسط ​​بازار و نرخی که پی پال ارائه می دهد، بخش دیگری از سودی است که آنها در آن معامله به دست می آورند. بین این و هزینه‌های تراکنش بین‌المللی که در بالا توضیح داده شد، می‌توانید متوجه شوید که هزینه‌های انتقال پول بین‌المللی با PayPal بسیار سریع افزایش می‌یابد.

انواع افتتاح حساب بین المللی PAYPAL پی پال

افتتاح حساب شخصی: حساب های شخصی پی پال به هر کسی که ثبت نام می کند این امکان را می دهد که خرید آنلاین انجام دهد و برای دوستان و خانواده پول ارسال کند.

افتتاح حساب تجاری: مشاغلی که از پی پال استفاده می کنند باید یک حساب تجاری پی پال ایجاد کنند. این حساب تحت نام کسب‌وکار شما کار می‌کند، به کارمندان دسترسی محدودی به حساب شما می‌دهد و از سایر محصولات پی‌پال با محوریت کسب‌وکار استفاده می‌کند. حساب‌های تجاری پی پال می‌توانند در تراکنش‌های بین المللی نیز شرکت کنند.

این به هر فروش بین المللی اجازه می دهد تا پول خارجی را بر اساس آخرین نرخ تبدیل معامله کند. سپس PayPal پول را به ارز داخلی شما به حساب شما واریز می کند. دسترسی و کارایی PayPal Business رایگان نیست، به خصوص اگر در سطح بین المللی با مشتریان سروکار دارید.

نرخ تراکنش‌های تجاری بین المللی پی پال

PayPal بین 1.9٪ تا 3.5٪ به اضافه کارمزد ثابت برای دریافت تراکنش های تجاری داخلی هزینه می کند. تراکنش های تجاری بین المللی شامل کارمزد داخلی به اضافه 1.5 درصد اضافی می‌شود. پرداخت‌های امریکن اکسپرس یک استثنا هستند و این هزینه تراکنش بین المللی اضافی را متحمل نمی شوند.

علاوه بر این معاملات تجاری بین‌المللی مشمول هزینه ثابت اضافی بر اساس ارز دریافتی می‌شوند. به عنوان مثال، تراکنش های دریافتی به دلار آمریکا مستلزم کارمزد ثابت 0.49 دلار آمریکا است، در حالی که تراکنش های دریافت شده به پوند انگلیس 0.39 پوند است. تراکنش زمانی رخ می دهد که فرستنده و گیرنده در پی پال به عنوان ساکنان بازارهای مختلف ثبت شده یا توسط پی پال شناسایی شوند. هنگام محاسبه نرخ معاملات بین المللی، برخی از بازارها با هم گروه بندی می شوند. در ادامه کارمزد ثابت معاملات تجاری (بر اساس ارز دریافتی)

ارز کارمزد ارز کارمزد
Australian dollar 0.59 AUD New Taiwan dollar 14.00 TWD
Brazilian real 2.90 BRL New Zealand dollar 0.69 NZD
Canadian dollar 0.59 CAD Norwegian krone 3.90 NOK
Czech koruna 9.00 CZK Philippine peso 25.00 PHP
Danish krone 2.90 DKK Polish zloty 1.89 PLN
Euro 0.39 EUR Russian ruble 39.00 RUB
Hong Kong dollar 3.79 HKD Singapore dollar 0.69 SGD
Hungarian forint 149.00 HUF Swedish krona 4.09 SEK
Israeli new shekel 1.60 ILS Swiss franc 0.49 CHF
Japanese yen 49.00 JPY Thai baht 15.00 THB
Malaysian ringgit 2.00 MYR UK pounds sterling 0.39 GBP
Mexican peso 9.00 MXN US dollar 0.49 USD

سخن پایانی

در این مقاله از  آرال گام  یکی از سیستم‌های آنلاین شناخته شده در جهان که می‌توانید کارهای مالی خود را با استفاده از آن انجام دهید معرفی و بررسی نمودیم. پی پال PayPal یک سیستم مالی است که امکان انجام تراکنش‌ها بصورت آنلاین را فراهم نموده است. پی پال یکی روش سریع، آسان و امن برای تراکنش‌های مالی (هم دریافتی و هم پرداختی) محسوب می شود.

در حال بسیاری از عملیات‌های خرید اینترنتی توسط این سیستم مالی صورت می گیرد. همچنین بسیاری از مشاغل و تجار و سرمایه گذاران از پی پال استفاده می‌کنند. پس اولین قدم افتتاح حساب بین المللی PAYPAL پی پال است تا بتوانید از خدمات آن بهره ببرید. همچنین برای بهره مندی از خدمات ارائه شده باید یکی از انواع حساب‌های شخصی یا تجاری را انتخاب نمایید.

سوالات متداول در این موضوع

برخی سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد

سقف تراکنش‌های حساب بین المللی پی پال چقدر است؟
برای حساب شخصی یک سقف هفتگی تعیین شده است که حد مجاز آن برای مجموع دریافتی‌ها و پرداختی‌ها 800 دلار در هفته می‌باشد.
افتتاح حساب بین المللی پی پال به چند نوع امکان پذیر است؟
پی پال دو نوع افتتاح حساب را برای کاربران خود فراهم نموده است. کاربران می‌توانند با توجه به خدمات مورد نظر برای افتتاح حساب شخصی یا حساب تجاری اقدام نمایند.
چرا حساب پی پال افتتاح کنم؟
با افتتاح حساب PAYPAL پی پال می توانید بسیاری از تراکنش‌های بین المللی خود را انجام دهید. برای دانشجویان خارج از کشور، کسانی که تجارت بین المللی انجام می‌دهند و حتی افرادی که سفر‌های خارجی می‌روند بسیار مفید است.
مدارک دقیق مورد نیاز برای افتتاح حساب تجاری پی پال چیست؟
هیچ مدرکی برای افتتاح حساب تجاری پی پال نیاز نیست. در عین حال، برای تأیید حساب تجاری خود، باید مدارک شرکت تجاری، مدرک هویت و مدرک نشانی را ارسال کنید.
اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *