موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

امکان خرید شهروندی ترکیه

مهاجرت امکان خرید شهروندی ترکیه

آیا امکان خرید شهروندی ترکیه وجود دارد؟

ما در این مقاله راه‌های قانونی و نرخ خرید شهروندی ترکیه را توضیح می‌دهیم. پس اگر قصد مهاجرت به ترکیه و اخذ شهروندی ترکیه را دارید، حتما این مقاله‌ی جامع و کوتاه را بخوانید.

همچنین علاوه بر این مقاله، موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با اخذ شهروندی ترکیه خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی آرال گام در ارتباط باشید.

آیا امکان خرید شهروندی ترکیه وجود دارد؟

ابتدا لازم است برخی از مفاهیم مندرج در این سوال روشن شود. خرید شهروندی ترکیه به معنای لغوی به هیچ وجه امکان پذیر نیست، اما منظور ما امکان بهره مندی از قوانینی است که به سرمایه‌گذاران خارجی اجازه می‌دهد با سرمایه گذاری در ترکیه تابعیت ترکیه را دریافت کنند.

بنابراین می‌توانیم با این جمله پاسخ دهیم:

پس از آخرین اصلاحیه صادر شده توسط دولت ترکیه در سال 2018 در تصمیم اخذ تابعیت، امکان اخذ تابعیت ترکیه از راه‌های ساده و متعددی از جمله مالکیت املاک، سرمایه گذاری و سپرده بانکی فراهم شده است.

آیا پرداخت پول برای اخذ تابعیت ترکیه قانونی است؟

قوانین ترکیه کنترل‌های خاصی را برای اخذ تابعیت ترکیه برای سرمایه‌گذاران خارجی تعیین می‌کند. هر کس به این قوانین پایبند نباشد و بخواهد از آن‌ها به جاده‌های کج و کوله برود، نمی‌تواند به هدف مورد نظر برسد. این امر در رفتار برخی از بازرگانانی که می‌خواهند با پرداخت مبالغی که از طریق آن می‌خواهند به هدف خود برسند، تابعیت ترکیه را از راه‌های غیرقانونی دریافت کنند، مشهود است.

امکان خرید شهروندی ترکیه

اما ما از طرف آرال گام، بر اساس تجربه عمیق در قوانین اخذ تابعیت ترکیه، می‌گوییم پرداخت پول به افراد با نفوذ برای اخذ تابعیت ترکیه یک امر قانونی نیست، زیرا بدون شک کنترل‌هایی که قوانین تابعیت ترکیه را تعیین می‌کند، مشخص است. به هیچ وجه نمی‌توان برای اخذ تابعیت ترکیه در موسسات دولت ترکیه به راه‌های دوربرگردان تکیه کرد.

عواقب افرادی که به طور غیرقانونی تابعیت ترکیه را دریافت می‌کنند چیست؟

طبق قوانینی که تابعیت ترکیه را مجاز می‌دانند، هرگونه انحراف از قانون در هنگام اخذ تابعیت ترکیه یا انجام هر اقدامی ‌که ناقض قوانین مربوط به سرمایه‌گذاری در ترکیه یا خرید ملک باشد، تصمیم شهروندی لغو می‌شود و تابعیت از آن سلب می‌شود. مغایر با قوانین وضع شده است.

امکان خرید شهروندی ترکیه

علاوه بر این، ارائه مدارک مورد نیاز برای تابعیت ترکیه توسط سرمایه‌گذار بر خلاف قوانین و یا ارائه مدارک جعلی در زمان ارائه، سرمایه گذار را تحت مسئولیت قانونی قرار می‌دهد. در صورتی که از طریق هر اقدام غیرقانونی اعم از خرید ملک و سرمایه گذاری و یا در مدارک ارائه شده مشخص شود که وی تابعیت ترکیه را دارد، تابعیت لغو شده و تصمیم به تابعیت باطل اعلام می‌شود.

قیمت شهروندی ترکیه از راه‌های قانونی چقدر است؟

بر اساس قوانینی که در سال 2012 ایجاد شده و در سال 2018 اصلاح شده است، سرمایه گذار می‌تواند با پرداخت مبالغ زیر تابعیت ترکیه را از طرق قانونی دریافت کند:

1. پرداخت 400000 دلار برای خرید ملک در ترکیه

اصلاحات آیین نامه اجرایی قوانین شهروندی ترکیه در سال 2018 این امکان را برای بسیاری از سرمایه‌گذاران فراهم کرد که با خرید ملکی به ارزش 250000 دلار به جای یک میلیون دلار طبق تصمیم قبلی، تابعیت ترکیه را دریافت کنند، اما قانون اخذ تابعیت ترکیه در ازای خرید ملک از آوریل 2022 اصلاح شد و به جای 250000 دلار به 400000 دلار تبدیل شد.

همچنین رعایت شرایط زیر ضروری است:

  • ثبت نام مستمر ملک در اداره اسناد مالکیت اعم از اینکه این ملک آماده یا در حال ساخت باشد.
  • ملک باید از شخص ترک یا شرکت ساختمانی ترکیه خریداری شود.
  • گزارش ارزیابی املاک از یک شرکت ارزیابی املاک و مستغلات مورد تایید دولت ترکیه.
  • تعهد به عدم فروش ملک قبل از 3 سال.
  • پرداخت ارزش ملک از طریق حواله بانکی عادی و در همین راستا، اداره امور اتباع خارجی در اداره ثبت اسناد و املاک ترکیه بخشنامه‌ای صادر کرد و سازوکار الزام اتباع کشورهای خارجی را که مایلند. خرید ملک در ترکیه، پرداخت قیمت ملک به ارز خارجی و فروش مستقیم یا غیر مستقیم این ارزها به بانک مرکزی ترکیه.

1. مبلغ 500000 دلار بانکی را واریز کنید

بر اساس اصلاحات اخیر در شرایط اعطای تابعیت ترکیه به اتباع خارجی، حداقل مبلغ سپرده در بانک‌های ترکیه از 3 میلیون دلار به 500000 دلار کاهش یافته است، مشروط بر اینکه مبلغ واریز شده برای حداقل 3 سال برداشت نشود. بنابراین سرمایه‌گذار خارجی می‌تواند تابعیت ترکیه را از طریق سپرده بانکی دریافت کند که یکی از سریع‌ترین راه‌های اخذ تابعیت در ترکیه است.

بهترین راه قانونی برای اخذ تابعیت ترکیه چیست؟

اخذ تابعیت ترکیه از طریق مالکیت ملکی یکی از بهترین و امکان پذیرترین راه‌هاست، به خصوص که این روش ترکیبی از اخذ خانه در ترکیه و فرصت زندگی به عنوان شهروند ترکیه در یک کشور پیشرفته و متمدن است.

همچنین امکان بهره مندی از ملک از طریق اجاره در صورت عدم تمایل به سکونت یا سرمایه گذاری با فروش مجدد آن پس از مدت 3 سال با بازدهی بالا وجود دارد.

سخن آخر

موسسه مهاجرتی آرال گام تمامی ‌امکانات و تجربیات چندین ساله خود را در زمینه فروش املاک و مستغلات در خدمت مشتریان ارائه می‌دهد، زیرا شامل ارائه خدمات از ابتدا یعنی انتخاب ملک تا اخذ شهروندی برای شما و تک تک اعضای خانواده‌ی شما خواهد بود.

موسسه مهاجرتی آرال گام، برای خرید ملک مناسب گزینه‌های زیادی را به مشتری ارائه می‌دهد و با مشاوره‌های لازم مشتری را به سمت انتخاب صحیح سوق می‌دهد.

ارائه خدمات در مرحله پس از فروش ادامه دارد، جایی که ما پرونده شهروندی ترکیه را توسط کارکنان حرفه‌ای که تجربه کافی در معاملات دولتی در داخل موسسات دولتی دارند، مدیریت می‌کنیم. پس اگر می‌خواهید به سرعت صاحب پاسپورت ترکیه شوید و در اخذ شهروندی ترکیه، به مشکل نخورید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *