موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

بهترین دانشگاه‌های گردشگری دنیا

تحصیل بهترین دانشگاه‌های گردشگری دنیا

فرض کنید زمان شروع زندگی آکادمیک فرا رسیده است و هدف شما تحصیل در رشته گردشگری و سفر به کشور دیگری است.

در ادامه، لیستی از مشاغل مختلف در حوزه‌ی گردشگری را ذکر کرده‌ایم که شما را جهت تحصیل گردشگری راهنمایی خواهد کرد.

  • خدمه کابین هوایی
  • نماینده تعطیلات
  • مدیر هتل
  • مدیر تور
  • افسر گردشگری
  • مدیر مرکز اطلاعات گردشگری
  • مدیر آژانس مسافرتی

اگر قصد دارید در یکی از این مشاغل مشغول به کار شوید، پس ما اینجا هستیم تا بهترین دانشگاه‌ها را برای شروع رویای شما پیشنهاد دهیم.

دانشگاه‌های پیشنهادی ما

  • دانشگاه مدیترانه شرقی
  • دانشگاه خاور نزدیک
  • دانشگاه اوکان استانبول
  • دانشگاه SEGi

 

دانشگاه مدیترانه شرقی

بهترین دانشگاه‌های گردشگری دنیا

 

ما سفر خود را به دنبال بهترین دانشگاه گردشگری در قبرس شروع می‌کنیم، به عبارت دقیق‌تر، در قسمت شمالی این جزیره‌ی زیبای کوچک، متوجه خواهید شد که این دانشگاه دائما نام برده می‌شود. زیرا تقریباً همه‌ی رشته‌های تحصیلی را ارائه می‌دهد و رشته‌ی گردشگری یکی از آن‌هاست. همچنین دانشگاه مدیترانه‌ی شرقی به این معروف است که بورسیه‌های خوبی را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد و شما در این دانشگاه، کیفیت برتر آموزشی را توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای دریافت خواهید کرد.

دانشگاه خاور نزدیک

ارزان‌ترین دانشگاه‌های ترکیه و هزینه زندگی دانشجویی در ترکیه

 

از شهر فاماگوستا در قبرس شروع کردیم و حالا به شهری درست در کنار آن لفکوسا می‌رسیم. جایی که دانشگاه خاور نزدیک یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های قبرس قرار گرفته است. دانشگاهی با روش‌های غنی و جذاب که قابل بهره‌برداری است. این دانشگاه ، 8 دانشکده و بیش از 200 دپارتمان دارد و دپارتمان گردشگری، یکی از درخشان‌ترین بخش‌های آن است.

دانشگاه اوکان استانبول

از جزیره‌ی قبرس راه میفتیم و به مکانی که زندگی مدرن با تاریخ ملاقات می‌کند می‌رسیم. ترکیه. دانشگاه اوکان، در قلب شهر استانبول قرار دارد و به عنوان یکی از جوان‌ترین و در عین حال پویاترین دانشگاه‌ها محسوب می‌شود. این دانشگاه در حال حاضر سر و صدای زیادی در زمینه‌های آموزشی ایجاد کرده است.

بهترین دانشگاه‌های گردشگری دنیا

 

اگرچه دانشگاه اوکان برای بخش‌های مختلف خود توجه زیادی را جلب کرده است، اما ما فقط در مورد بخش گردشگری صحبت خواهیم کرد. در دانشگاه اوکان، پایه‌های مدیریت هتل‌ها و عضویت در خدمه‌ی هوایی توسط افراد حرفه‌ای به شما آموزش داده می‌شود که با تجربه و حرفه‌ای هستند. اوکان در واقع یکی از دانشگاه‌هایی است که تنها با 21 سال سن چنین کیفیتی را ارائه می‌دهد.

دانشگاه SEGi

از ترکیه عبور می‌کنیم و به کشور زیبا و رنگارنگ مالزی می‌رسیم. قبل از شروع صحبت در مورد دانشگاه، اجازه دهید در مورد خود کشور مالزی و اینکه چگونه یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها برای تحصیل در رشته‌ی گردشگری است صحبت کنیم. مالزی کشوری است که از سراسر جهان برای بازدید آن می‌آیند.

بهترین دانشگاه‌های گردشگری دنیا

 

کشوری است که مملو از هتل‌ها و گردشگران با فرهنگ‌ها و پیشینه‌های مختلف است، بنابراین تجربه، بزرگ‌ترین مزیتی است که به دست خواهید آورد. از این رو، دانشگاه دانشجویان خود را نه تنها با مدرک معتبر، بلکه با یک تجربه‌ی عملی ماهرانه آماده می‌کند که به آن‌ها در آینده و در حین سپری کردن دوره‌ی کارآموزی کمک خواهد کرد. بنابراین، قبل از اینکه دانشگاهی را انتخاب کنید که فقط تئوری‌ها و نظریه‌های خواندنی را به شما یاد می‌دهد، مکانی را انتخاب کنید که بتوانید در این فرآیند نیز تجربه کسب کنید.

سخن آخر

مطالعه‌ی گردشگری می‌تواند شما را به مکان‌های جالبی برساند، ما در این مقاله سعی کردیم به شما در یافتن این مکان‌ها کمک کنیم. اگر تمایل دارید که آینده‌ی خود را با رشته‌ی گردشگری بسازید و برای تحصیل در رشته‌ی گردشگری، به کشور ترکیه، که یکی از بهترین گزینه‌ها برای تحصیل در این رشته است مهاجرت کنید، توصیه می‌کنیم که از مشاوره‌ی رایگان و خدمات بی‌نظیر موسسه مهاجرتی آرال گام کمک بگیرید. ما با سال‌ها تجربه در این زمینه می‌توانیم شما را برای مهاجرت و تحصیل در ترکیه آماده کرده و به بالاترین موقعیت‌های شغلی در زمینه‌ی گردشگری برسانیم.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
2 از 5 از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *