موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

مهاجرت بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه که مهاجران عاشق آن هستند

در این مطلب، یک نمای کلی از بهترین محیط‌های زندگی در ترکیه آورده شده است. از استانبول گرفته تا محبوب‌ترین مکان‌های ساحلی که کاملاً برای سپری کردن اوقات بازنشستگی در زیر نور آفتاب مناسب هستند. ترکیه مدت‌هاست که یک مقصد محبوب برای کسانی است که به دنبال آفتاب گرفتن، غذای خوب و آشنایی با فرهنگی جالب هستند.

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

در نتیجه، جای تعجب نیست که تعداد زیادی از افراد تمایل دارند که در این کشور به طور دائم نقل مکان کرده و زندگی کنند.جالب اینجاست که با اینکه برخی از شهرهای بزرگ‌تر ترکیه حال و هوای مدرن‌تر و کلان‌شهری به خود گرفته‌اند، مکان‌های زیادی وجود دارند که جذابیت کلاسیک ترکی خود را حفظ کرده‌اند.

  1. آنکارا-قلب ترکیه

آنکارا پایتخت ترکیه از زمان اعلام استقلال در سال 1923 توسط مصطفی کمال آتاتورک است. این دومین شهر پرجمعیت ترکیه است و یک شهر تجاری و صنعتی مهم است. در کمال تعجب، آنکارا با چنین جمعیتی در مقایسه با سایر شهرهای اروپا، میزان جرم و جنایت بسیار پایینی دارد. این شهر که قبلا آنگورا نام داشت، خانه‌ی فرهنگ‌ها و تمدن‌های بسیاری بوده است.

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

آنکارا، شهر تضادها، و غنی از فرهنگ و تاریخ است. این شهر همچنین به‌خاطر نژادهای گربه‌های منحصربه‌فردش به نام «آنگورای ترکی» شناخته می‌شود. این شهر قلب کشور و شهری متنوع است که فرهنگ‌های مختلف در آن ادغام شدند. یکی از زیباترین مکان‌های آنکارا، قلعه‌ی آنکارا است. همچنین نماد شهر است و از 2 قبل از میلاد وجود داشته است.

  1. استانبول – انتخاب مهاجران حرفه‌ای

برای کسانی که به دنبال شغل هستند، به ویژه در دنیای تجارت، استانبول قطعا یکی از بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه است. این بخش تاریخی، اقتصادی و فرهنگی کشور است، به همین دلیل برای تجارت بسیار خوب است.استانبول همچنین انتخاب خوبی برای مهاجران دیجیتالی خواهد بود زیرا به احتمال زیاد بهترین خدمات اینترنتی را در اینجا خواهید یافت.

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

هزینه زندگی در اینجا به دلایل واضح نسبت به سایر نقاط ترکیه بالاتر است، اما شما می‌توانید با جستجو در حومه شهر و رفت و آمد به محل کار، از این موضوع جلوگیری کنید.استانبول، هر آنچه را که از یک فضای شهری از این نوع نیاز دارید، دارد: زندگی شبانه پر جنب و جوش، مراکز خرید فراوان، مدارس عالی محلی و بین‌المللی و البته، جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده‌ای مانند ایاصوفیه، مسجد آبی، و غیره.آب و هوا در استانبول خوب است و در تابستان خیلی گرم نمی‌شود (معمولاً اوج آن حدود 24 درجه سانتیگراد است).

اگرچه در زمستان سرد می‌شود و دیدن برف غیر معمول نیست.اگر اهل تجارت نیستید، پیدا کردن کار برای آموزش زبان انگلیسی یا در یک حرفه‌ای مشابه در استانبول دشوار نخواهد بود. به علاوه، اگر مهارت زیادی در زبان ترکی ندارید، زندگی در استانبول انتخاب خوبی خواهد بود زیرا بسیاری از مردم به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

  1. آنتالیا فرصت‌های تجاری مرتبط با گردشگری و بازنشستگی

آنتالیا یک مقصد توریستی شناخته شده است و برای کسانی که به فکر راه اندازی کسب و کاری مانند رستوران یا هتل هستند ایده‌آل خواهد بود. البته، این بدان معنی است که کار فصلی است، اما با این وجود فرصت‌های خوبی را ارائه می‌دهد.خود شهر تمیز و امن است و بازارهای هفتگی مواد غذایی در آن دیده می‌شود که به کاهش هزینه‌های زندگی کمک می‌کند. اگر به فکر کار هستید، شهر به دلیل سرعت بالای اینترنت و شبکه حمل و نقل عمومی انتخاب بهتری خواهد بود.

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

خط ساحلی آنتالیا یک انتخاب عالی برای بازنشستگان خواهد بود. همچنین گزینه‌های زیادی برای گذران زندگی در این شهر وجود دارد. از آن‌ها می‌توان به مکان‌های زیبایی طبیعی، دهکده‌های ماهیگیری و پیاده‌روی‌های عالی در حومه شهر اشاره کرد. همانطور که انتظار دارید، همه‌ی این‌ها توسط رستوران‌های شگفت انگیز و برخی فرصت‌های خرید خوب پشتیبانی می‌شود. در واقع، اگر اهل فعالیت در فضای باز هستید، می‌توانید مسیر آنتالیا به فتی را که یکی از طولانی‌ترین مسیرهای منفرد جهان است، طی کنید.

در استان آنتالیا دو تا از بهترین سواحل ترکیه را خواهید دید: کنیالتی و لارا. همچنین بسیاری از جواهرات پنهان در این شهر وجود دارد که چندان مورد توجه گردشگران قرار نمی‌گیرد.از آنجایی که آنتالیا در سواحل مدیترانه قرار دارد، از آب و هوای گرمتر و تغییرات دمایی بسیار کمتری برخوردار است. دمای اغلب در تابستان به حدود 28 درجه سانتیگراد می‌رسد در حالی که در زمستان به ندرت به زیر 10 درجه سانتیگراد می‌رسد.

هزینه‌ی زندگی در شهر یا حومه آن بیشتر از زندگی در مناطق دیگر خواهد بود، اما یک خانواده هنوز هم می‌تواند در حالتی مقرون‌به‌صرفه در آنتالیا و به راحتی زندگی کند. شایان ذکر است که منطقه‌ی ساحلی آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مناطق در ترکیه برای فروش خانه به بازنشستگان خارجی است و به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید.

  1. بورسا – شهر میراث

بسیاری از غربی‌ها سمت غربی ترکیه را ترجیح می‌دهند، زیرا بیشتر جهان‌وطنی در نظر گرفته می‌شود. اما اگر می‌خواهید طعم ترکیه واقعی را بچشید، جایی مانند بورسا عالی است.این شهر در قرن چهاردهم، دومین پایتخت امپراتوری عثمانی بود و ارتباط خود را با این میراث از دست نداده است. کل شهر به دلیل تمرکز معماری عثمانی در فهرست میراث جهانی یونسکو است.

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

مقبره‌ها، کاخ‌ها و عمارت‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ارزش دیدن را دارند.با وجود اینکه بورسا یک شهر است، فضای سبز فراوانی نیز دارد. این نکته، آن را به یک مقصد خانوادگی خوب تبدیل می‌کند، زیرا خیلی هم شهری  و پر سروصدا به نظر نمی‌رسد.یکی از امتیازات شگفت انگیزی که در بورسا خواهید یافت و مسلماً در ترکیه کاملا کمیاب است، امکان اسکی رفتن است. خط افق شهر تحت سلطه کوه اولوداگ است که یک پیست اسکی را در خود جای داده است.

بنابراین، اگر دوست دارید در ترکیه زندگی کنید اما نمی‌خواهید ورزش‌های زمستانی خود را کنار بگذارید، این مکان برای شما مناسب است.بازار مسکن به ویژه برای مهاجران جوان‌تر و آن‌هایی که خانواده دارند مطلوب است. این بدان معناست که قیمت خانه هنوز هم به طرز باورنکردنی پایین است و برای خریدارانی که برای اولین بار خرید می‌کنند ایده‌آل است.هوا در بورسا معمولاً در تابستان حدود 31 درجه سانتیگراد است و در زمستان به حدود 10 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

یکی از مزایای اصلی داشتن کوه بسیار نزدیک این است که اگر هوا خیلی گرم شود می‌توانید به آنجا رفته و از هوای خنک لذت ببرید.بورسا قطب اصلی ترکیه برای تولید خودرو است. این شهر مرکز کارخانه‌های کیا و رنو و شرکت‌هایی مانند بوش و کوکاکولا است. به طور خلاصه، همیشه در بورسا فرصت‌های شغلی فراوانی وجود دارد.یکی از اشکالات احتمالی این است که بورسا هیچ مدرسه‌ی بین‌المللی خاصی را در خود جای نداده است.

این شهر بسیار بیشتر از مکان‌های غربی در ارتباط با میراث سنتی خود است و تقریباً تمام مدارس آن به زبان ترکی تدریس می‌کنند.با این حال، اگر در حال حاضر مقداری ترکی بلد هستید و تمایل به یادگیری بیشتر آن دارید، بورسا کاملا مناسب است و طعم کاملاً متفاوتی از فرهنگ ملی نسبت به آنچه ممکن است به آن عادت کرده باشید ارائه می‌دهد.

  1. ازمیر – مناسب برای دوران بازنشستگی

اگر بازنشستگی هدف نقل مکان شما به ترکیه باشد، بهتر از ازمیر نخواهید یافت. این یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است و تمام امکانات رفاهی را دارد.نکته‌ی مهم این است که دارای ارتباطات حمل و نقل ملی و بین‌المللی بسیار خوبی است و یک بندر تفریحی محبوب نیز دارد. خود شهر نیز دارای مسیرهای عابر پیاده زیادی است، اگر تمایلی به اتوبوس ندارید.در کنار این شهر، منطقه شهری ازمیر نیز قرار دارد.

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

این شامل بسیاری از شهرهای کوچکتر می‌شود که ممکن است برای سبک زندگی بازنشستگی مناسب‌تر باشند. خوشبختانه، آن‌ها هنوز به خوبی به خود شهر متصل هستند.ازمیر در دریای اژه واقع شده است و از این رو تمام مزایایی که انتظار دارید را به همراه دارد. این‌ها شامل ورزش‌های آبی فراوان، فرصت‌های قایقرانی و آب و هوای خوب است.در تابستان، معمولاً دمای هوا به 33 درجه سانتیگراد می‌رسد و در زمستان تا حدود 13 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

در ماه‌های سردتر ممکن است کمی بارانی شود، اما این تغییری را نسبت به ماه‌های خشک‌تر تابستان ایجاد می‌کند.اگر به خوبی جستجو کنید نیز می‌توانید خانه‌هایی با قیمت‌های مناسب هم پیدا کنید. از آنجایی که ازمیر اغلب به عنوان یکی از غربی‌ترین مناطق ترکیه شناخته می‌شود، برقراری ارتباط با آژانس‌های املاک بسیار آسان‌تر از جاهای دیگر خواهد بود.

  1. آلانیا شهری با سرعت رشد بالا

آلانیا شهر و استانی است که در ساحل جنوبی ترکیه در دریای مدیترانه واقع شده است. این تقریباً 133 کیلومتر از آنتالیا فاصله دارد و یکی از مقاصد مهاجرتی با سرعت در حال رشد است.اگرچه آلانیا یک شهر است، اما نسبتاً کوچک است. نکته مهم این است که این بدان معناست که حومه‌های روستایی زیادی دارد که قیمت‌های ملک بسیار جذابی را ارائه می‌دهند. مکان هایی مانند محمودلار از ارزان‌ترین مکان‌ها جهت خرید خانه در ترکیه هستند.این یک انتخاب خوب برای کسانی است که به دنبال یک سبک زندگی فعال هستند زیرا مکان‌های پیاده روی و البته ورزش‌های آبی فراوانی دارد.

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

همچنین جشنواره‌های سالانه متعددی از جمله جشنواره جاز و جشنواره بین‌المللی فرهنگ وجود دارد.بخش بزرگی از جمعیت استان را مهاجرانی از کشورهای مختلف تشکیل می‌دهند که بسیاری از آن‌ها در دوران بازنشستگی به آنجا نقل مکان می‌کنند. طبق آخرین سرشماری، بیش از 17000 مهاجر در این شهر دارای ملک هستند.بسیاری از آن‌ها احتمالاً با ترکیبی از مناطق روستایی، امکانات رفاهی خوب، قیمت پایین ملک و ارتباطات بین‌المللی به آلانیا جذب می‌شوند. به طور خلاصه، آلانیا تقریباً همه چیزهایی را که نیاز دارید، دارا است.

  1. مارماریس – رویای یک عاشق دریا

مارماریس در جنوب غربی ترکیه و در ساحل ریویرا ترکیه واقع شده است. همانطور که از چنین عنوانی انتظار دارید، با حس خاصی از انحصار و سبک زندگی همراه است که فقط در دیگر ریویراها یافت می‌شود.این شهر یک مرکز ملی برای قایقرانی و غواصی است و یک انتخاب محبوب به عنوان یک مکان زمستانی برای قایقرانان است. سواحل متعدد و تفرجگاه‌های کوچکی دارد که برای نگهداری قایق در آن ایده آل هستند.

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

اما اگر به فعالیت‌های زمینی بیشتری علاقه دارید، مارماریس شما را نیز برای آن‌ها پوشش می‌دهد. گزینه‌هایی برای دوچرخه سواری، تورهای سافاری، کوهنوردی، قایق رانی و بسیاری موارد دیگر وجود دارد تا شما را فعال نگه دارد.این منطقه دارای تاریخ طبیعی بسیار خوبی نیز است. یکی از نقاط برجسته غار نیمارا در جزیره بهشت ​​است که در نزدیکی ساحل مارماریس قرار دارد. این مکان هزاران سال برای عبادت مذهبی بود و قطعا ارزش دیدن دارد.

مارماریس همچنین دارای مکان‌های دیدنی تاریخی زیادی است که برای دوستداران تاریخ بسیار مناسب است. این مکان کلیدی برای امپراتوری عثمانی بود و بسیاری از ساختمان‌های آن (مانند قلعه مارماریس) این را نشان می‌دهند.البته آب و هوا مهم است و در اینجا ناامید نخواهید شد. تابستان ها می‌تواند به حدود 30 درجه برسد و زمستان‌ها معمولاً به حدود 15 درجه سانتی گراد می‌رسد.

زمستان این شهر، فصلی بارانی است و برای عاشقان هوای ابری و بارانی، گزینه‌ای مناسب است.مارماریس یک کانون توریستی است و می‌تواند هر سال 400000 بازدیدکننده داشته باشد. این ممکن است بسته به دیدگاه شما چیز خوبی باشد یا نباشد، اما به این معنی است که در صورت تمایل فرصت‌هایی برای راه اندازی مشاغل مرتبط با گردشگری وجود دارد.

  1. اسکی شهیر-شهری دارای همه‌چیز

اسکی شهیر، سرزنده‌ترین شهر ترکیه، در غرب ترکیه واقع شده است. این شهر به معنای «شهر قدیمی» است، اما در حال حاضر یکی از مدرن‌ترین شهرهای ترکیه است. Dorylaeum نام اسکی شهیر در دوران سلطنت بیزانس بود. این شهر را شهر جوان نیز می‌نامند زیرا جمعیت جوان زیادی دارد.

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

دانشگاه عثمانگازی اسکی شهیر و دانشگاه آنادولو که یکی از معروف‌ترین دانشگاه‌ها در جذب دانشجویان بین‌المللی است،  در اسکی شهیر مستقر هستند. Dünya Müzeleri Müzesi یا موزه‌ی موزه‌های جهان نیز در این شهر قرار دارد. مسجد کورشونلو یکی از بقایای تاریخی این شهر است.

 ادیرنه-مخصوص عاشقان غذا

ادرنه شهری زیبا و باستانی در شمال غربی ترکیه واقع شده است. این شهر همچنین یکی از شهرهای برتر ترکیه است. این شهر در محل اتصال مرزهای سه کشور ترکیه، بلغارستان و یونان قرار دارد. در قرن هجدهم، این شهر باستانی سومین شهر پرجمعیت اروپایی-ترکیه‌ای بود. ادیرنه به عنوان سومین پایتخت امپراتوری عثمانی در قرن چهاردهم بود و به خاطر مساجد، گنبدها و مناره هایش مشهور است.

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

یکی از بناهای مهم این شهر مسجد سلیمیه است که در قرن شانزدهم ساخته شده است. معمار سینان، بزرگترین معمار ترکیه این مسجد را طراحی کرده است. بازار آراستا، بیدستن و بازار علی پاشا سه بازار تاریخی ادرنه هستند. ادرنه به خاطر غذاهای محلی و صحراهای لذیذش معروف است.

 یالووا-شهر آتاتورک

یالووا در نزدیکی ساحل شرقی دریای مرمره و در شمال غربی ترکیه قرار دارد. یالوا با داشتن مناظر باشکوه، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، مقصدی ایده آل و مقصدی فوق العاده زیبا با آثار تاریخی و منابع طبیعی است. مصطفی کمال آتاتورک اغلب از یالووا دیدن می‌کرد و یکی از شهرهای مورد علاقه او در سال‌های پایانی زندگی اش بود.

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

یک بار در میان سخنرانی خود گفت: «یالووا شهر من است». او آنقدر به این شهر علاقه داشت که دستور ساخت خانه‌ای را داد که اکنون به عنوان موزه در معرض دید عموم قرار دارد. منطقه ترمال یکی از مکان‌های دیدنی یالووا است که به خاطر چشمه‌های آب گرم، حمام‌های حرارتی و آبشارهای باشکوهش مشهور است.

  1. آیدین-مرکز تمدن‌ها و فرهنگ‌های مختلف

بهترین شهرها برای زندگی در ترکیه

آیدین یکی از شهرهای مهم منطقه‌ی دریای اژه است. این شهر ساحلی در نزدیکی رودخانه مندرس باستانی است. نام سابق آیدین گوزلحیسار به معنای قلعه زیبا بود. طبیعت زیبا و زمین‌های حاصلخیز آیدین تمدن‌ها و فرهنگ‌های مختلف را به خود جلب کرده است. برخی از تاریخی‌ترین بقایای این شهر به قرن دوم هجری قمری برمی‌گردد. آیدین همچنین یک مرکز تجاری مهم در راه آهن و بزرگراه بین آفیون و ازمیر است. انجیر یکی از محصولات مهم این شهر است.

  1. موغلا-ترکیبی از تاریخ و طبیعت

موغلا یکی از پربازدیدترین و دارای رتبه برتر ترکیه است، زیرا ترکیبی عالی از تاریخ و طبیعت است. این شهر خط ساحلی 1100 کیلومتری دارد که طولان‌ ترین خط ساحلی کشور است. این شهر دارای آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای است و در جنوب غربی ترکیه واقع شده است. این شهر اقامتگاه مورد علاقه امپراطوران قرن چهاردهم بود. بدروم زادگاه هرودوت مورخ معروف بود.

یکی از جالب‌ترین فعالیت‌ها در موگلا مسابقات کشتی شتر در ماه‌های زمستان است. در مرکز شهر نیز نمونه‌های بسیاری از معماری سنتی ترکیه دیده می‌شود. یکی از جذاب‌ترین مناظر این شهر، Ulu Cami یا مسجد بزرگ است که در قرن 14 توسط حاکمان منشته ساخته شده است. موغلا واقعاً یک مقصد رویایی برای هر بازدید کننده یا مهاجر است.

  1. ساکاریا

ساکاریا، واقع در ساحل دریای سیاه، یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه است و به رشد و توسعه سریعش معروف است. این شهر قبلاً به نام آداپازاری شناخته می‌شد و بعداً در دهه 1950 نام ساکاریا را به خود گرفت. این شهر در دشت‌های غربی رودخانه ساکاریا قرار دارد که این شهر را تغذیه می‌کند و آن را به یک مرکز مهم کشاورزی تبدیل می‌کند. این شهر با تاریخ کهن، طبیعت آرام و زیبایی همراه است.

آب و هوا تقریباً مدیترانه‌ای است، تابستان‌ها گرم و لذت بخش است و زمستان‌ها نیز چندان سرد نیست. ساکاریا دارای تاریخ غنی است و آثار باستانی بسیاری از دوره عثمانی دارد. مسجد رحیمه سلطان، مسجد یونسپاسا، قلعه پاسالار، قلعه سیفلر از جمله مکان‌های تاریخی این شهر هستند.

  1. مالاتیا-شهر زردآلوهای خوشمزه

مالاتیا، شهری با قدمت چند هزار ساله، در منطقه آناتولی شرقی ترکیه است. کوه‌های زیبای توروس شرقی شهر را احاطه کرده‌اند. رومیان در زمان خود آن را ملیتنه و بعدها با تسخیر ترکان این شهر را مالاتیا نامیدند. مالاتیا به خاطر زردآلوهای لذیذش معروف است، زیرا تا 80 درصد زردآلوهای ترکی توسط مالاتیا تهیه می‌شود. شهر زردآلو نام دیگر مالاتیا است. در طول امپراتوری بیزانس و روم، مالاتیا یک پایتخت مهم منطقه‌ای بود. مالاتیا شهری زیبا با مکان‌های شگفت‌انگیز برای بازدید است، برای مثال می‌توان به مسجد جدید در میدان مرکزی، پارک آبشارها، موزه و پارک حریت که بزرگترین پارک در شهر است، موزه آتاتورک و بسیاری دیگر اشاره کرد.

  1. کوجایلی-پایتخت صنعتی ترکیه

کوجایلی در انتهای شرقی دریای مرمره واقع شده است. مرکز این استان ازمیت است. کوجایلی با استانبول، دریای مرمره، دریای سیاه و ساکاریا، بورسا و شهر یالوا همسایه است. کوجایلی بزرگترین شهر صنعتی ترکیه است و به همین دلیل پایتخت صنعتی ترکیه است. امپراتوری روم کوجایلی را نیکومدیا نامید. کوجالی دارای هوای زیبا با تابستان‌های گرم و زمستان‌های بارانی است. دریاچه‌ی ساپانجا یکی از مکان‌های دیدنی ترکیه در این شهر است. برخی از جالب‌ترین و دیدنی‌ترین مکان‌هایی که در کوجالی باید ببینید، پارک سکا، موزه عثمان حمدی بی، ینی کوما کامی، برج ساعت ازمیت و موزه گایرت جمی هستند.

  1. مانیسا

مانیسا شهری بزرگ در منطقه دریای اژه در غرب ترکیه است. قبلاً به نام مگنزیا شناخته می‌شد، اما در قرن چهاردهم پس از تصرف آن توسط حاکمان قبایل ترک، به نام مانیسا نامگذاری شد. مانیسا دارای آب و هوای مدیترانه‌ای با تابستان های طولانی گرم و زمستان‌های خنک است. شما می‌توانید نمونه‌هایی از معماری عثمانی را در این شهر ببینید که واقعا شگفت انگیز است. بنابراین این شهر یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای بازدید است. درست مانند سایر شهرهای واقع در منطقه دریای اژه، مانیسا نیز از نظر تاریخ و فرهنگ غنی است و تمدن های بسیاری را در خود جای داده است. این شهر دارای آثار تاریخی و مذهبی بسیاری از دوران باستان است.

سخن آخر

شما برای اینکه بتوانید شهری زیبا را برای زندگی در ترکیه انتخاب کنید، باید تا جایی که می‌توانید تحقیق کنید و آینده‌ی خود را به خطر نیندازید. این تحقیقات با مطالعه‌ی فراوان یا بازدیدی کوتاه از شهر ممکن است تا به شما کمک کند شهری که با روحیاتتان در ترکیه سازگار است را پیدا کنید.حتی مهم نیست که برای بازنشستگی یا کار به ترکیه نگاه می‌کنید، مکان‌های ایده آل زیادی برای انتخاب وجود دارد.یکی از راه‌های ایده‌آل برای یافتن پاسخ‌های مناسب برای سؤالات خود تماس با مهاجران در کشور است.

ترکیه مکانی بسیار دوستانه است و این موضوع هم برای مردم محلی و هم برای مهاجران صادق است.بنابراین، برخی از جوامع مهاجر را پیدا کنید، برای مدتی در سراسر کشور سفر کنید، و شاید در نظر داشته باشید که یک یا دو مکان را اجاره کنید تا احساس مناسبی نسبت به منطقه داشته باشید.این لزوماً تصمیمی نیست که شما به دنبال یک مقصد دائمی باشید. اما، با آمادگی مناسب، مطمئن باشید که یک زندگی جدید شگفت انگیز در ترکیه را تجربه خواهید کرد.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
2.7 از 5 از 3 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *