موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

تبدیل شدن به یک مدل جهانی در ترکیه

مهاجرت تبدیل شدن به یک مدل جهانی در ترکیه

مدلینگ دنیای زرق و برق، شهرت، جادو و پول است. “مدلینگ” و بازیگری هر دو با هم مرتبط هستند. مدلینگ ساده‌ترین راه برای ورود به فیلم به عنوان یک بازیگر است. اما ورود به مدلینگ نسبتا سخت است. کدام مرد و زنی نمی خواهد در سراسر مرزهای ملی مشهور شود؟ اما سوال بسیاری از افراد این است که “چگونه یک مدل شویم”. اغلب اشخاص عموماً از حرفه و دوره های این رشته اطلاعی ندارند. اما مدلینگ بیشتر از هنر یک استعداد است. در ترکیه، تقاضای زیادی برای مدل تازه وجود دارد. شرکت‌ها برای عرضه و تبلیغات محصولات خود در بازار به مدل نیاز دارند.

با توجه به رشد بازار‌هایی نظیر لوازم آرایشی، پارچه و لباس و سایر صنعت‌های مرتبط در ترکیه، صنعت مدل و آژانس‌های مد نیز توسعه بیشتری یافته‌اند. در این مقاله می‌خواهیم به طور اختصاصی به شرایط تبدیل شدن به یک مدل جهانی در ترکیه بپردازیم. موسسه مهاجرتی آرال گام خدمات بسیار متنوعی در زمینه انواع روش‌های مهاجرت به ترکیه ارائه نموده است.

 

شرایط تبدیل شدن به یک مدل جهانی در ترکیه چیست؟

اگر علاقه مند به مدلینگ هستید، به طور کلی باید مهارت های زیر را داشته باشید :

  • بدون تردید و استرس و کاملا مسلط و خونسرد باشید.
  • استرس و ترسی از ظاهر شدن در جلوی دوربین نداشته باشید.
  • شخصیت خوشایند و مطبوعی داشته باشید.
  • چهره جذابی داشته باشید.
  • باید جسارت کافی برای تبدیل به مدل شدن را داشته باشید.
  • صورتتان اغلب خندان و پر انرژی باشد.
  • اندام مناسبی داشته باشید.
  • از مهارت‌های ارتباطی خوبی برخوردار باشید.
  • تسلط به زبان انگلیسی داشته باشید.

معرفی آژانس‌های مدل در ترکیه

این آژانس‌ها محصولات، برندها و کمپین‌های قوی ارائه می کنند. از کمپین های بین المللی گرفته تا کار در استانبول، میلان، نیویورک و موارد دیگر، خدماتی است که این آژانس‌ها ارائه می‌دهند. آژانس های برتر برای مدل ها در استانبول، شریک قابل اعتماد برای عکسبرداری عالی هستند. آنها استعدادهای مدل‌های زیبا و همه کاره را برای کمپین های تبلیغاتی، عکسبرداری و فیلم‌های تبلیغاتی سازماندهی می کنند.

تبدیل شدن به یک مدل جهانی در ترکیه

آژانس ها به کیفیت ثابت و پتانسیل توسعه اهمیت زیادی می دهند. تنها کسانی که در هر زمان در کار خود آرامش و ثبات را  حفظ می‌نماید، می توانند عملکرد خود را به دست آورند و ایده‌های خلاقانه جدید را از الهامات جدید اجرا کنند. مدل‌ها، حتی استعدادهای جوان با شرایط مختلف سازگار می شوند. محصول، مکان، مدل به طور کلی همه چیز باید عالی باشد تا بتوانید به نتیجه دلخواه کمپین خود برسید. نقطه قوت آنها انعطاف پذیری است.. در اینجا لیستی از بهترین آژانس‌های استانبول آورده شده است.

Perfect Model Ace Models
Q7 Model Management Artroom Model Management
Real Models B Model Management
Respect Models Cool Model Management
S Ajans DAMAN Management
Select Model Agency Edit Models Istanbul
Star Models Fashion Model Agency
Stella Ajans Glam Models
Tanks Management Hera Models
True Models Hilltop Model Management
Trust Model Management Ice model mgmt
Unique Models Liberta Model Management
UP Models New Models Management
Work Model Agency Option Istanbul

مدلینگ در ترکیه و شرایط تبدیل شدن به یک مدل جهانی در ترکیه

اولین چیزی که باید بدانید این است که کسب و کار مدلینگ ترکیه به سرعت کشور‌های اروپا در حال توسعه است. صنعت نساجی، خیاطی و تولید کالاهای چرم رشد خیلی خوبی دارد و این بدان معناست که در کشور ترکیه مدلینگ و آژانس‌های مدل رونق خوبی خواهند یافت.

تبدیل شدن به یک مدل جهانی در ترکیه

وضعیت اقتصادی کشور نیز بر مدل سازی تأثیر می گذارد، به همین دلیل رقابت در کشور ترکیه زیاد است و بایستی در این بازار بهترين باشید. اغلب مردم برعکس فکر می کنند و ترکیه را به عنوان یک بازار دسته دوم می دانند. الزامات به طور کلی عبارتند از قد از 174 سانتی متر و اندازه لباس  36-38 است. اما برای سایر پارامترها، یافتن کار پیچیده‌تر است. اما در ترکیه بیشتر می توانید با مدل‌های مد در هفته‌های مد در مجلات و در تبلیغات ملاقات کنید.

وجه تمایز اصلی بازار ترکیه با بازار اروپا این است که در ترکیه ظاهر روشن بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. اشکالی ندارد که در کستینگ‌ها با آرایش روشن و لباس های عجیب و غریب برای جلب توجه شرکت کنید. یکی دیگر از مزایای کار در ترکیه، وجود گرایش شرقی نیز است . در ترکیه به مدل‌هایی برخورد می کنید که حرفه ای هستند و با تخصص خود اثبات می‌کنند که تمامی شایعات درباره تجارت مدلینگ ترکیه اشتباه است.

درآمد یک مدل مد در ترکیه چقدر است؟

فردی که به عنوان مدل مد در ترکیه کار می کند به طور معمول حدود 7090 TRY در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 3830 TRY (کمترین) تا 10700 TRY (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. دستمزدهای مدل مد به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است.

تبدیل شدن به یک مدل جهانی در ترکیه

حقوق متوسط یک مدل 6530 TRY در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان مدلینگ کار می کنند کمتر از 6530 TRY درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 6530 TRY درآمد دارند. این متوسط نشان دهنده ارزش متوسط حقوق است.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سال‌های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر می شود. حقوق مدل‌های مد بر اساس سطح تجربه تقسیم می‌گردد. یک مدل مد با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 4450 TRY در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین دو تا پنج سال، 5620 TRY در ماه کسب کند، یعنی 26 درصد بیشتر از فردی که کمتر از دو سال تجربه دارند. سطح تجربه بین پنج تا ده سال حقوقی معادل 7410 TRY در ماه دارد که 32 درصد بیشتر از فردی است که کمتر از دو تا پنج سال تجربه دارد.

همه ما می دانیم که تحصیلات عالی برابر با حقوق بیشتر است، اما یک مدرک چقدر می تواند به درآمد شما اضافه کند؟ در ادامه حقوق های مدل مد را بر اساس سطح تحصیلات بررسی نموده‌ایم. وقتی سطح تحصیلات دبیرستان باشد، میانگین حقوق یک مدل لباس 5620 TRY در ماه است. در حالی که شخصی با گواهینامه یا دیپلم 7680 TRY در ماه حقوق می‌گیرد، که 37 درصد بیشتر است از فردی که دارای مدرک دبیرستان می‌باشد. مدلی که دارای مدرک لیسانس است به طور متوسط 9880 TRY در ماه حقوق دریافت می کند که 29٪ بیشتر از فردی است که دارای گواهینامه یا دیپلم می‌باشد.

معرفی انواع مدلینگ

انواع مدل سازی به شرح زیر است :

  • Glamour modeling
  • High fashion modeling
  • Petite modeling
  • Teen modeling
  • Plus size modeling
  • Mature modeling
  • Character modeling
  • Body part modeling

به عنوان یک مدل، ممکن است این شانس را داشته باشید که با افراد مختلف از طبقات مختلف آشنا شوید. ممکن است این فرصت را پیدا کنید که به کشورهای مختلف سفر کنید تا در این زمینه حضور پر رنگ‌تری داشته باشید. زمینه مدل سازی به آن سادگی که به نظر می رسد نیست. محیطی کاری پر از استرس، بدون برنامه زمانی، رقابت شدید، کار نامنظم و موارد مشابه است.

همچنین برخی از انواع مدلینگ بر اساس کار به شرح زیر است :

  • Runway modeling
  • Showroom modeling
  • Catalog modeling
  • Fit modeling
  • Television & Videos modeling
  • Promotional modeling
  • Editorial modeling
  • Print advertisements modeling

سخن پایانی

اگر علاقه مند به حرفه مدلینگ در کشور ترکیه هستید و می‌خواهید اصولی وارد این حوزه شوید، موسسه مهاجرتی آرال گام با دانش و تخصصی که در زمینه مهاجرت به ترکیه دارد، از شما پشتیبانی خواهد نمود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره شرایط تبدیل شدن به یک مدل جهانی در ترکیه با مشاوران این موسسه مهاجرتی ارتباط برقرار نمایید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3 از 5 از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *