موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

خرید آپارتمان‌های ارزان در ترکیه

سرمایه گذاری خرید آپارتمان‌های ارزان در ترکیه

آیا می توانم یک آپارتمان در ترکیه با قیمت‌های مقرون به صرفه و مناسب بخرم؟

بله در حقیقت بودجه مالی کم مانعی برای خرید آپارتمان در ترکیه نیست. افرادی که مایل به داشتن یک آپارتمان در ترکیه هستند می توانند به دنبال آپارتمان های مقرون به صرفه برای فروش در ترکیه باشند، به خصوص با کاهش قیمت لیر ترکیه در برابر دلار آمریکا که در دو ماه آخر سال 2021 به اوج خود رسیده است. بنابراین شما می توانید آپارتمان‌های مقرون به صرفه در ترکیه پیدا کنید.

مقرون به صرفه ترین قیمت آپارتمان در ترکیه در سال 2022 چیست؟

عوامل متعددی از جمله نوع و اهمیت منطقه اعم از توریستی، تجاری یا صنعتی بودن بر این واقعیت تأثیر می گذارد که برخی از مناطق قیمت آپارتمان کمتری نسبت به سایر مناطق داشته باشند. سایر عوامل تاثیر گذار بر قیمت عبارتند از موقعیت آپارتمان و مقاصد گردشگری مانند سواحل، چشم انداز دریا، دریاچه ها، پارک های عمومی و مکان های باستان شناسی مانند مساجد معروف، کاخ ها، قلعه های قدیمی، موزه ها و مکان های تفریحی موجود در منطقه است.

خرید آپارتمان‌های ارزان در ترکیه

علاوه بر این، قیمت آپارتما‌ ها می تواند تحت تأثیر محیط‌هایی مانند فرودگاه و حمل و نقل عمومی شامل مترو، متروبوس، و خیابان ها و بزرگراه های اصلی باشد. قیمت آپارتمان نیز تحت تأثیر موقعیت مکانی نظیر منطقه مرکزی، ساحلی یا حومه شهر نیز خواهد بود. توجه داشته باشید که مشخصات آپارتمان از جمله مساحت آپارتمان، تعداد اتاق، تعداد حمام و سرویس بهداشتی، تعداد بالکن، سال ساخت، شماره طبقه، آماده برای مسکن یا تاریخ تحویل، کیفیت پایان و غیره نقش مهمی در تعیین قیمت دارند.

می توان گفت با 150 هزار دلار می توانیم یک آپارتمان خوب در شهر بزرگی مثل استانبول بخریم. به طور کلی، قیمت آپارتمان‌های ملکی در ترکیه در مقایسه با کشورهایی با مزایای مشابه، نسبتا پایین است.

مقرون به صرفه ترین قیمت آپارتمان در استانبول چقدر است؟

در این بخش مجموعه‌ای از پروژه های منحصر به فرد در استانبول ارائه شده است:

مناطق مسکونی Gumus  در اسنیورت (Esenyurt) : یک مجتمع مسکونی لوکس با خدمات استثنایی در محیطی که مراکز بهداشتی، آموزشی و بازار‌های بسیار دارد. این پروژه در نزدیکی مسیرهای حمل و نقل عمومی که آن را به بخش‌های مختلف استانبول متصل می‌کند، قرار دارد و توسط مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، به ویژه دانشگاه اسنیورت (Esenyurt University) احاطه شده است. قیمت‌ها از 123000 دلار برای آپارتمان های 1+1 و 206000 دلار آپارتمان‌های 2+1 با مساحت 157 متر مربع شروع می‌شود.

خرید آپارتمان‌های ارزان در ترکیه

پروژه Kasab : این پروژه در Buyukcekmece واقع شده است و یکی از مناطقی در استانبول است که رشد سرمایه‌گذاری در آن بالا می باشد. این منطقه پر از پروژه های لوکس و خدمات مهمی است که می‌توان یک آپارتمان 2+1 به ارزش 169000 دلار خرید کرد.

مقرون به صرفه ترین قیمت آپارتمان در آنتالیا چقدر است؟

آنتالیا دارای طیف وسیعی از قیمت‌های آپارتمان مقرون به صرفه در ترکیه است.

منطقه مسکونی افشار (Afshar) : این منطقه واقع در منطقه مرکزی کپز (Kepez) شهر توریستی ساحلی آنتالیا، بخشی از مجموعه محله‌هایی است که در سال‌های اخیر بازسازی شده‌اند. منطقه مسکونی افشار نزدیک به پروژه شهر پزشکی آنتالیا است و همچنین این پروژه نزدیک به مدارس، مراکز خرید و بازارها است. قیمت آپارتمان 1+3 در منطقه مسکونی افشار حدود 90000 دلار می باشد.

پروژه کنیالتی (Konyaalti) در نزدیکی ساحل و استراحتگاه های ساحلی کنیالتی واقع شده است. این پروژه توسط طیف وسیعی از بازارها، مغازه‌ها و بازارها احاطه شده است. در این پروژه می توانید یک آپارتمان 1+1 به ارزش 78000 دلار خرید کنید.

منطقه مسکونی بندر (Port) : قیمت آپارتمان ها از 61000 دلار برای آپارتمان های 1+1 و 80000 دلار آپارتمان‌های 2+1 شروع می شود.

مقرون به صرفه‌ترین قیمت آپارتمان در ترابزون چقدر است؟

ترابزون مناطق مقرون به صرفه زیادی برای خرید مسکن دارد :

آپارتمان‌های مجتمع لیک پارک (Lake Park Complex Apartments) : قیمت آپارتمان‌های 3+1 از 71000 دلار و آپارتمان های 4+1 از 99000 دلار شروع می شود. این پروژه در منطقه یالینجاک (Yalincak)، 450 متر از جاده اصلی که سایر مناطق شهر را به هم وصل می کند، در یک منطقه مسکونی پویا، با چشم اندازهای خیره کننده از دریای سیاه و کوه‌های سبز ترابزون واقع شده است.

منطقه مسکونی ماریا رزیدنس Maria Residence : شما می توانید یک آپارتمان 1+1 با 33000 دلار، یک آپارتمان 2+1 با قیمت 45000 دلار و یک آپارتمان 3+1 با قیمت 90000 دلار خریداری کنید.

مقرون به صرفه‌ترین قیمت آپارتمان در آنکارا چقدر است؟

اگرچه آنکارا پایتخت سیاسی ترکیه است، اما قیمت آپارتمان در آنکارا در مقایسه با آپارتمان در استانبول نسبتا پایین است، بنابراین بسیاری از خارجی ها و ترک ها تمایل به خرید آپارتمان در آنکارا دارند، با وجود اینکه زیرساخت‌ها و کیفیت زندگی نسبت استانبول کمتر است. میانگین قیمت آپارتمان در آنکارا را برای خرید آپارتمان‌های 2+1، 95 تا 100 متر مربع در مجتمع مسکونی جدید، 125000 دلار برآورد شده است.

آنکارا گزینه‌های املاک و مستغلات مختلفی را برای همه کسانی که مایل به خرید ملک در این شهر هستند، دارد. بازار املاک و مستغلات آنکارا سرشار از آپارتمان ها با فضاها، طرح ها و قیمت‌های مختلف است.

پروژه Bellapais : در این پروژه هزینه یک آپارتمان 1+ 1 در یک مجتمع مسکونی با خدمات کامل حدود 102000 دلار است.

منطقه مسکونی Tower : قیمت آپارتمان 2+1 در این منطقه مسکونی 58000 دلار است.

به این نکته توجه داشته باشید که آنکارا در مقایسه با املاک استانبول قیمت های نسبتا پایینی دارد.

مقرون به صرفه ترین قیمت آپارتمان در ساکاریا چقدر است؟

املاک و مستغلات در ساکاریا، با فضاهای متعدد، طبیعت سرسبز، با طراحی‌های استادانه، قیمت نسبتا پایینی دارد.

پروژه رودخانه ساکاریا (Sakarya River Project) : برای خرید آپارتمان‌های 2+1 حدودا بایستی 46000 دلار بپردازید.

آپارتمان‌های این پروژه در آغوش طبیعت جذاب، در فاصله چند قدمی جاذبه های گردشگری و طبیعی، نزدیک به بیمارستان‌ها، مدارس و بسیاری از خدمات مهم واقع شده‌ است.

پروژه دمیر ساکاریا Demir Sakarya : این پروژه دارای آپارتمان‌هایی با طراحی زیبا با خدمات کامل و امکانات بسیار است. هزینه یک آپارتمان 3+1 در این منطقه 72000 دلار است.

موسسه مهاجرتی آرال گام

مجموعه آرال گام، یک مرکز تخصصی ارائه دهنده کلیه‌ی خدمات مربوط به مهاجرت به کشور ترکیه می باشد. همچنین شما می توانید خدماتی مانند، افتتاح حساب بانکی در ترکیه، خرید ملک در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه، اجاره ملک در ترکیه، اخذ شهروندی کشور ترکیه، تحصیل در ترکیه، تحصیل پزشکی در ترکیه، افتتاح حساب بین المللی به صورت غیرحضوری را به راحتی با همکاری مجموعه آرال گام در کشور ترکیه انجام دهید. موسسه مهاجرتی آرال گام از مراجعه کنندگان جهت دریافت خدمات مشاوره استقبال نموده و این خدمات را به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار می دهد.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *