موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

خرید ویلا در ترکیه

سرمایه گذاری خرید ویلا در ترکیه

شاید فکر کنید خرید ویلا در ترکیه مستلزم استرس، کاغذبازی و زمان زیادی است. با این حال، آسان است. گاهی اوقات خریداران خارجی به دلیل اینکه قصد دارند در کشوری که نمی‌دانند چگونه خانه بخرند، پول زیادی خرج کنند، عصبی می‌شوند. این قابل درک است، اما به عنوان یک موسسه مهاجرتی معتبر جهت مهاجرت به ترکیه، ما با موفقیت به بسیاری از خریداران کمک کرده‌ایم تا ویلای رویایی خود را پیدا کنند، سند مالکیت خود را دریافت کنند و به خانه مهاجرت کنند.

بنابراین، ما سوالات رایجی را که مشتریان اغلب می‌پرسند و نکاتی در مورد یافتن ویلاهایی که احساس می‌کنند خانه‌ی بعدی آن‌هاست، گرد هم آورده‌ایم. حالا، چه به دنبال ویلاهای ساحلی باشید، چه خانه‌ای در مناظر سرسبز کوهستانی یا خلوتگاهی از شلوغی شهر، ما می‌توانیم به شما در خرید ویلا، از ویلاهای ترکی در مدیترانه تا ویلاهای نزدیک به شهرهای بزرگ ترکیه مانند استانبول کمک کنیم. برای اینکه اطلاعات جامع و کاملی در این باره به دست بیاورید، به خواندن مقاله‌ی زیر ادامه دهید.

همچنین علاوه بر این مقاله، ، موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با خرید ویلا در ترکیه خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی آرال گام در ارتباط باشید.

1: آیا خرید ویلا در ترکیه مطمئن است؟

بله، اگر خریداران خانه توصیه‌های قانونی را رعایت کنند، خرید ویلا در ترکیه بی‌خطر و مطمئن است. در گذشته، ترکیه به دلیل فروشندگان کلاهبردار، نقدهای بدی دریافت کرد. بنابراین، دولت ترکیه برای پاک کردن شهرت خود، خرید را برای خارجی‌ها ساده‌تر و در دسترس‌تر کرد، پس آن‌ها سریع‌تر می‌توانند اسناد مالکیت را دریافت ‌کنند. علاوه بر این، دستورالعمل‌های توصیه شده خاص از سرمایه‌گذاری‌ها محافظت می‌کند.

خرید ویلا در ترکیه

پس به این نتیجه می‌رسیم که برای خرید ویلا در ترکیه، فقط از نمایندگی‌های معتبر استفاده کنید. آن‌ها باید مدارکی دال بر مشتریانی در ترکیه که با موفقیت سند مالکیت دریافت کرده‌اند را نشان دهند و راه‌های ارتباط با مشتریان قبلی را فراهم کنند. همچنین به حضور آنلاین آن‌ها نگاه کنید. نمایندگان معتبر علاوه بر داشتن وب سایت، در رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب برجسته هستند. سایت‌هایی مانند Trust Pilot و Google Reviews فهرست‌های نمایه‌ای برای خود دارند.

علاوه بر این، با اینکه قانون ترکیه نمی‌گوید خریداران باید از وکیل استفاده کنند، توصیه می‌کنیم این کار را انجام دهید. وکلا فقط از طرف شما و به نفع شما عمل می‌کنند. آن‌ها علاوه بر تکمیل بررسی‌های قانونی، قراردادهایی را تنظیم می‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها درخواست‌ سند مالکیت را ارسال می‌کنند و اگر نتوانید شخصاً اسناد را امضا کنید، به عنوان نماینده‌ی شما عمل خواهند کرد.

در مورد مسائل مالی، باید به این نکته اشاره کنیم که لحظاتی دیوانه‌وار از مردم در ترکیه وجود داشته که که کیسه‌های پول نقد را تحویل داده‌اند بدون اینکه هیچ رسیدی دریافت کنند. همیشه از طریق حساب‌های بانکی ترکیه و به صورت آنلاین پول ارسال کنید تا مسیرهای کاغذی ایجاد کنید. قانون ترکیه می‌گوید خریداران خانه باید برای خرید ملک یک حساب بانکی ترکیه باز کنند و ما می‌توانیم به شما در افتتاح حساب در ترکیه کمک کنیم. اما شما می‌توانید هزینه‌های اضافی خرید مانند هزینه‌های دفتر اسناد رسمی و مترجم را به صورت نقدی پرداخت کنید.

مدارک قانونی: به یاد داشته باشید که ویلاهای در حال ساخت، برای فروش نیاز به پروانه ساخت و ساز دارند. علاوه بر این، تمام ویلاها صرف نظر از وضعیت آن‌ها باید دارای «ایسکان» باشند که به عنوان سند سکونت شناخته می‌شود. در نهایت، ویلاهای دارای استخر خصوصی نیاز به مجوز دارند. بدون مجوز، ارزش اموال به شدت کاهش می‌یابد، بنابراین همیشه مطمئن شوید که وکیل خود را چک می‌کند.

2: نحوه خرید ویلا در ترکیه

ابتدا بودجه خود را مشخص کنید. همچنین هزینه‌های خرید اضافی مانند مالیات، وکیل، مترجم و دفتر اسناد رسمی را در نظر بگیرید که در مجموع حدود 8 درصد از قیمت خرید است. پس از اتمام، دقیقاً آنچه را که از ویلا می‌خواهید بنویسید. مواردی که باید در نظر بگیرید شامل تعداد اتاق خواب، حمام، فاصله تا سواحل و امکانات محلی مانند بانک‌ها، سوپرمارکت‌ها و شبکه‌های حمل و نقل است.

خرید ویلا در ترکیه

هنگامی‌که تصمیم گرفتید، باید به منطقه‌ی مورد نظر خود رجوع کنید. بیشتر شهرها و روستاها دارای مجموعه مناسبی از ویلاها برای فروش هستند، اما مناطق محبوب دیگری که خارجی‌ها به آنجا سفر می‌کنند عبارتند از دیدیم، ساحل کالیس، ازمیر، بلک، سیده، مرکز شهر آنتالیا و آلانیا.

3: ویلاهای مدرن در مقابل پروژه‌های نوسازی

بسیاری از خریداران ویلا در ترکیه املاکی را که پس از سال 2002 ساخته شده‌اند انتخاب می‌کنند زیرا قوانین برای تقویت پایه‌های سازه تغییر کرده است. گاهی اوقات، برخی از مشتریان رویای خرید یک ویلای کلنگی را می‌بینند و روی آن به عنوان پروژه بازسازی حساب می‌کنند. با این حال، این سرمایه‌گذاری ضعیف مستلزم کار ساختاری زیادی است و هزینه‌های آن بیشتر از ارزش ملک خواهد بود. ما توصیه می‌کنیم پروژه‌های ویلا را از صفر شروع کنید تا فرآیندی در دسترس‌تر و کم هزینه‌تر باشد.

4: ساخت خانه در ترکیه چقدر طول می‌کشد؟

وقتی به مردم توصیه می‌کنیم پروژه‌های نوسازی را فراموش کنند، اغلب می‌پرسند که چقدر طول می‌کشد تا یک خانه از ابتدا بسازید. مدت زمان بسته به اندازه، زمان تایید مجوزها و میزان دکور و طراحی متفاوت است. برخی از پروژه‌های خانه را در ده ماه به پایان می‌رسد. در حالی که پروژه‌های گسترده‌تر 20 ماه طول می‌کشد.

پس از بحث در مورد بودجه، باید به طراحی خانه، مثل تعداد طبقه، استخرهای خصوصی، باغ‌های محوطه سازی شده و … نگاه کنید. مواردی که هنگام جستجوی زمین باید در نظر بگیرید موقعیت خورشید، مناظر و موقعیت مکانی به امکانات رفاهی است. گرفتن سند مالکیت زمین در ترکیه تقریباً 3 تا 6 هفته طول می‌کشد.

پس از اتمام، باید با یک معمار ملاقات کنید تا در مورد نقشه‌های طبقه و شرکت‌های ساختمانی برای تامین مصالح و کارگران بحث شود. در نهایت، پس از تکمیل، کلیه مدارک و مجوزهای مربوطه را امضا خواهید کرد، سپس اسناد مالکیت را از وضعیت زمین به اقامتگاه رسمی منتقل می‌کنید.

5: مناطق برجسته برای خرید ویلا

استانبول: خریداران خانه اغلب بزرگترین و برجسته‌ترین شهر ترکیه را با زندگی آپارتمان شهری مرتبط می‌دانند. با این حال، به روستاهای کوچک در کنار سواحل بسفر نگاه کنید تا ویلاهای زیادی برای فروش ببینید. بدیهی است که با توجه به موقعیت و موقعیت معتبر این روستاها، ویلاها قیمت‌های بالاتری در هر متر مربع دارند، اما زندگی در بسفر نمی‌تواند در هیچ جای دیگر دنیا اتفاق بیفتد.

کالکان: این شهر کوچک مدیترانه‌ای به ویلاهای بزرگ و خصوصی که بر فراز تپه‌ها پراکنده شده‌اند احترام می‌گذارد. بیشتر آن‌ها از مناظر کامل دریای مدیترانه با استخر بی‌نهایت خصوصی بهره می‌برند. با توجه به موقعیت لوکس کالکان، ویلاهای اجاره‌ای در اینجا قیمت بالایی دارند.

خرید ویلا در ترکیه

یالی کاواک: یالی کاواک برای فروش ویلاهای لوکس برتری دارد که برخی از آن‌ها به قیمت یک میلیون پوند یا بیشتر به فروش می‌رسند. موقعیت معتبر از اسکله محلی، یکی از معدود مقاصد دریای اژه است که می‌تواند قایق‌های تفریحی بزرگ و ثروتمند را در خود جای دهد.

فتحیه: در بیشتر نقاط این منطقه می‌توانید ویلا بخرید، اما دو منطقه خودنمایی می‌کند. اواچیک و هیسارونو. از تالاب آبی معروف، هر دو شهر دارای جوامع مهاجر بزرگی هستند که در تمام طول سال در اینجا زندگی می‌کنند و ویلاهایی را برای فضا و حریم خصوصی انتخاب می‌کنند.

اوزوملو: اوزوملو که متعلق به فتحیه است، اما در دامنه کوه قرار دارد و خریدارانی را که به دلیل قیمت پایین زمین ویلای خود را می‌سازند، جذب می‌کند. از این رو ویلاهای بزرگ در اوزوملو دارای باغ‌های وسیع و استخرهای شنا هستند.

آیا می‌توانید ویلای خود را اجاره دهید؟

بله، اما تعهدات قانونی شامل مجوزها و ثبت نام مستاجران است. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، هنگام خرید به دقت به مناطق نگاه کنید. اجاره‌های تعطیلات برخی مکآن‌ها را اشباع می‌کند و از این رو قیمت‌ها را پایین می‌آورد. به یاد داشته باشید که درآمد اجاره بیشتر شامل پرداخت مالیات است.

خرید ویلا در مجتمع

بسیاری از ویلاها در زمین‌های جداگانه قرار دارند، جایی که مالکان باغ ها و استخرهای خود را مدیریت می‌کنند. با این حال، ویلاهایی برای فروش در مجتمع‌های ترکیه وجود دارد که مالکان آن‌ها باغ خصوصی دارند اما استخرهای مشترک و امکانات امنیتی را با سایر مالکان به اشتراک می‌گذارند. در مقابل، هر مالک هزینه‌های ماهانه را پرداخت می‌کند.

سخن آخر

آیا ترکیه مکان خوبی برای زندگی است؟ گهگاه مشتریان هنگام خرید ویلا در ترکیه از ما می‌پرسند که آیا ترکیه مکان خوبی برای زندگی است؟ ما همیشه می‌گوییم بله. ترکیه به هر کسی که قصد مهاجرت به این کشور را دارد خدمات زیادی ارائه می‌دهد. ترکیه در کنار اسپانیا، پرتغال و فرانسه به عنوان مقصدی ایده آل برای مهاجرت رتبه بندی شده است. بنابراین، خرید ویلا در ترکیه می‌تواند مزایای زیادی را برای شما داشته باشد.

در صورتی که تمایل دارید به ساده‌ترین شکل ممکن و بدون درگیر شدن در کاغذبازی‌ها و باقی موارد، به خرید ویلا در ترکیه بپردازید، توصیه می‌کنیم که با آرال گام تماس بگیرید. موسسه مهاجرتی آرال گام با سال‌ها تجربه در زمینه خرید ملک و ویلا در ترکیه، می‌تواند به شما در تمام مراحل کمک کند و اقدامات لازم را به عمل بیاورد.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *