موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

روش‌های سرمایه‌گذاری در آلانیا، ترکیه

سرمایه گذاری روش‌های سرمایه‌گذاری در آلانیا، ترکیه

راهنمای انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در آلانیا، ترکیه

آلانیا در سواحل شمالی دریای مدیترانه در منتهی الیه جنوب ترکیه و در شرق شهر توریستی معروف آنتالیا قرار دارد. ما در این مطلب قصد داریم راجع به انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در آلانیا، یکی از محبوب‌ترین شهرهای کشور ترکیه صحبت کنیم. پس حتما به خواندن این مطلب ادامه دهید. همچنین علاوه بر این مقاله، ، موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در آلانیا و ترکیه خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی آرال گام در ارتباط باشید.

آیا آلانیا برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

زیبایی‌های استثنایی این شهر آن را به یک مقصد گردشگری مورد علاقه برای کسانی که به دنبال یک تعطیلات تابستانی طولانی و پر از زیبایی و سرگرمی هستند تبدیل کرده است. پس به همین دلیل، نام آلانیا در صفحات ابتدایی صفحات تبلیغات گردشگری ترکیه قرار گرفته است.

سواحل جنوبی ترکیه در دریای مدیترانه دارای تابستانی طولانی و دلپذیر است که به آن ویژگی توریستی خاصی بخشیده است، به طوری که آلانیا، آنتالیا، مرسین، فتحیه و سایر شهرهای ساحلی ترکیه در آن نقطه به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده‌اند. گردشگران روسی و اروپایی معمولا شیفته‌ی این کشور هستند.

پس طبیعی است که تقاضای گردشگری برای آلانیا به موازات تقاضای سرمایه‌گذاری باشد، زیرا این شهر به یکی از مقاصد سرمایه‌گذاری مطلوب تبدیل شده و در بسیاری از زمینه‌ها، به ویژه گردشگری و املاک زبان‌زد است.

انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در آلانیا

شکی نیست که سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و املاک توریستی از برجسته‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در این شهر است که به دلیل رشد سریع گردشگری خود شهرت دارد. ناگفته نماند که این شهر به دلیل عظمت خود نیز مشهور است. تولید سنگ مرمر نیز در این شهر بالا است، چراکه از کوه‌های آن استخراج و به سایر نقاط جهان صادر می‌شود.

سرمایه‌گذاری  در بخش گردشگری در آلانیا

هرچقدر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آلانیا بگوییم، کم گفته‌ایم. از قلعه‌ی تاریخی آلانیا که قدمت آن به زمان دولت سلجوقی برمی‌گردد تا غار شگفت انگیز داملاتاش، حوضچه‌های ماهی، موزه قوم نگاری در نزدیکی ساحل کلئوپاترا، ده‌ها جاذبه خیره کننده و سواحل شن و ماسه طلایی و چشم‌نواز،  همگی این شهر را به یکی از بهترین نقاط برای گردشگری تبدیل کرده است. در واقع، آلانیا در مکان مهمی قرار گرفته است.

روش‌های سرمایه‌گذاری در آلانیا، ترکیه

 

تعداد گردشگرانی که در فصول توریستی وارد آلانیا می‌شوند، یک سرمایه اقتصادی بسیار مهم و حامی سرمایه‌گذاری در این بخش است. پس طبیعتا انتخاب این شهر برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری می‌تواند واقعا مناسب باشد.

سرمایه‌گذاری با خرید ملک در آلانیا

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در صدر لیست سرمایه‌گذاری‌هایی است که در آلانیا انجام می‌شود. به دلیل تقاضا برای املاک و مستغلات، به ویژه املاک مسکونی، که می‌توانند در فصول گردشگری اجاره شوند و سود خوبی برای صاحبان این املاک به همراه دارد؛ آلانیا برای سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک واقعا مناسب است.

بهترین روش سرمایه‌گذاری در آلانیا

بازگشت سرمایه در املاک و مستغلات توریستی در فصول غنی گردشگری در آلانیا که بخشی از آنتالیا است، سرمایه‌گذاران را وسوسه می‌کند و بر این اساس، تقاضا برای آپارتمان‌ها و ویلاهای مدرن آن در نزدیکی مرکز شهر یا نزدیک به خط ساحلی به ویژه در حال افزایش است.

به موازات شدت تقاضای گردشگران، در حال حاضر می‌توان گفت که خرید ملک در آلانیا بهترین روش سرمایه‌گذاری در این شهر است. چراکه شما می‌توانید ملک را به صورت چند روزه برای گردشگران یا به صورت دائمی به مستاجران اجاره دهید و از آن سود بالایی به دست بیاورید.

روش‌های سرمایه‌گذاری با خرید ملک در آلانیا

جالب است بدانید که روش‌های خرید ملک در آلانیا نیز متفاوت است و ما در ادامه به انواع متفاوت آن اشاره خواهیم کرد.

سرمایه‌گذاری در آپارتمان‌های آلانیا

در شهر آلانیا، ده‌ها پروژه مسکونی در یک محیط مسکونی واقع شده‌اند که خدمات فراوانی را با مزایای بسیاری ترکیب می‌کند.

به عنوان مثال مجموعه پارک آلانیا که در منطقه مهم کارگیجاک واقع شده است و به دلیل موقعیتش در نزدیکی ساحل مدیترانه (در فاصله 700 متری)، به خاطر نزدیکی به مرکز شهر و نزدیکی به بسیاری از بازارهای تجاری، مدارس و مراکز بهداشتی متمایز است.

روش‌های سرمایه‌گذاری در آلانیا، ترکیه

در این پروژه، علاوه بر آپارتمان‌های لوکس دوبلکس، آپارتمان‌های مشرف به باغ و مجهز به استخر سرپوشیده نیز وجود دارد.

مساحت این پروژه 4900 متر مربع و شامل دو ساختمان هر کدام در 5 طبقه و در مجموع شامل 55 آپارتمان است.

ویژگی‌های داخلی پروژه عبارتند از:

  • اینترکام قابل مشاهده.
  • ورودی‌های اختصاصی برای افراد با نیازهای ویژه.
  • باغ‌ها، فضاهای سبز و مکان‌هایی برای باربیکیو.
  • اینترنت رایگان در داخل امکانات مشترک.
  • استخر سرپوشیده آب گرم.
  • یک استخر روباز برای بزرگسالان و دیگری برای کودکان.
  • مرکز تناسب اندام
  • حمام ترکی، سونا و جکوزی
  • دوربین‌های مدار بسته و نگهبانی شبانه روزی.

سرمایه‌گذاری در ویلاهای آلانیا

ارزش سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات در ویلاهای آلانیا کمتر از سرمایه‌گذاری در آپارتمان‌های آن نیست، ویلاهای آلانیا به دلیل مزیت‌های مشترک با آپارتمان‌ها، مشرف به منظره‌ی دریا یا نزدیکی به ساحل، برای اجاره یا فروش مجدد جهت سرمایه‌گذاری و گردشگری مناسب هستند.

سرمایه‌گذاری در انواع زمین‌های آلانیا

سرمایه‌گذاری ملکی در زمین چه در کشاورزی و چه در ساختمانی، ممکن است ایده درست و موثری باشد، مشروط بر اینکه پروژه با نگاه سرمایه‌گذاری تخصصی مورد مطالعه قرار گیرد.

سوالات متداول در این موضوع

برخی سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد

چه ملیتی بیشترین مالکیت و تمایل به سرمایه‌گذاری در آلانیا را دارند؟
سرمایه‌گذاران آلمانی در صدر فهرست بیشترین سرمایه‌گذاران در املاک آلانیا قرار دارند و سرمایه‌گذاران روسی در رتبه دوم. سپس، این آمار به ایرانی‌ها و عراقی‌ها می‌رسد.
چه چیزی آلانیا را از آنتالیا متمایز می‌کند؟
آلانیا از نظر اداری به ایالت آنتالیا وابسته است. این شهر مرکز حیاتی است که از نظر خدمات و گردشگری در بین سایر مناطق آن غنی‌ترین است. منطقه کپز در آنتالیا دارای طرح‌های توسعه معماری خاصی است که آن را از بقیه مناطق آنتالیا متمایز می‌کند. منطقه آلانیا منطقه‌ای توریستی است که از یک سو با کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز و از سوی دیگر با دریا احاطه شده است که ویژگی گردشگری جذابی به آن بخشیده است. با توجه به موارد فوق، مالکیت املاک و سرمایه‌گذاری در آنتالیا و آلانیا به وضوح در بسیاری از موارد آمیخته است و تمایل سرمایه‌گذاران با توجه به ویژگی‌های هر منطقه متفاوت است.
تسهیلات ترکیه برای سرمایه‌گذاران در آلانیا شامل چه چیزی می باشد؟
سهیلات برای سرمایه‌گذاران خارجی املاک و مستغلات در ترکیه شامل مجموعه‌ای از تصمیمات است که از طرف سرمایه‌گذار خارجی و به منظور حمایت از تمایل دولت برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاری‌های خارجی انجام می‌شود، از جمله: معافیت یا کسر مالیات بر اساس شرایط خاص. اخذ مجوز اقامت ملکی که به دارنده آن امکان ورود و خروج از ترکیه را به صورت انعطاف پذیر می‌دهد. اخذ تابعیت ترکیه در ازای داشتن ملکی به ارزش 250000 دلار و … .

سخن آخر

با توجه به اینکه آلانیا یکی از محبوب‌ترین و بهترین‌ شهر‌ها برای سرمایه‌گذاری، زندگی و گردشگری است، شما می‌توانید اقدامات لازم جهت خرید ملک یا سایر انواع سرمایه‌گذاری در این شهر را به عمل بیاورید. اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، با موسسه مهاجرتی آرال گام تماس بگیرید.

تیم متخصص و وکلای با تجربه‌ی ما به شما در رسیدن به پاسخ تمام سوالاتتان کمک خواهد کرد و می‌تواند به نمایندگی از شما، اقدامات لازم جهت سرمایه‌گذاری در آلانیا را انجام و شما را از درگیر شدن با کاغذبازی‌های اداری، نجات دهد.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4.3 از 5 از 3 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *