موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

قانون سرمایه گذاری در ترکیه برای خارجی‌ها

سرمایه گذاری قانون سرمایه گذاری در ترکیه برای خارجی‌ها

قانون سرمایه گذاری در ترکیه برای خارجی‌ها در سال 2022 چیست؟

قانون سرمایه گذاری برای اتباع خارجی در ترکیه مجموعه‌ای از قوانین و مقررات تنظیم کننده عملیات سرمایه گذاری خارجی در ترکیه است که شرایط، تسهیلات و هر آنچه که مربوط به سرمایه گذاری خارجی در این کشور است را تعریف می کند. زیرا قانون اساسی ترکیه شامل مواد مفصلی در مورد سرمایه گذاری خارجی در ترکیه است.

ترکیه با ارائه بسته‌های حمایتی دولتی، تسهیل رویه‌ها و ضمانت‌های مختلف، با جذابیت‌های مضاعف مبتنی بر محیطی با زیرساخت‌های پیشرفته و مدرن، در دسترس بودن جاده‌ها، حمل و نقل، بنادر و فرودگاه ها برای عملیات حمل و نقل، صادرات و واردات یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تسهیل جریان سرمایه گذاری خارجی به این کشور است.

دولت ترکیه برای تشویق سرمایه‌گذاران خارجی به سرمایه‌گذاری در ترکیه پیشنهادهای بزرگی همانند تخفیف‌های مالیاتی و معافیت‌های مالیاتی بر ارزش افزوده، حق شهروندی ترکیه و اقامت دائم ترکیه را ارائه می‌نماید.

مزایا و دلایل خرید ملک در ترکیه

ترکیه نه تنها یکی از داغ ترین کشورها برای شهروندی دوم است، بلکه بازار املاک و مستغلات بسیار جذابی دارد که می تواند بازگشت سرمایه قابل توجهی را ارائه دهد. برای مثال استانبول را در نظر بگیرید، که مکانی جذاب برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. استانبول مملو از زمین‌های جدید در حومه شهرها و پنت هاوس‌ها در برخی مناطق شیک است.

قانون سرمایه گذاری در ترکیه برای خارجی‌ها

مهاجران جذب قابلیت‌های «آسیایی» این کشور برای کار در بخش اقتصادی و کیفیت زندگی «غربی» می شوند. این ترکیب ترکیه را به یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری تبدیل نموده است. همچنین تغییرات زیادی در سیستم‌های حقوقی و روند مسکن و معماری ساختمان‌های جدید در ترکیه ایجاد شده است. در زیر برخی از مزایای خرید ملک در ترکیه آورده شده است.

افرادی که به دنبال سرمایه گذاری بلندمدت هستند می توانند به بازار املاک و مستغلات ترکیه اعتماد کنند زیرا این قیمت‌ها پتانسیل ارائه بازگشت سرمایه سودآور را دارند. خریداران املاک و مستغلات در ترکیه نسبت به کسانی که در قبرس یا اسپانیا هستند مزیت بیشتری دارند. با حداقل هزینه تعمیر و نگهداری سالانه، املاک به خوبی نگهداری شده در ترکیه می‌توانند بازدهی عظیمی را برای سرمایه گذاری بلندمدت به همراه داشته باشد.

در مقایسه با هر کشور اروپایی یا آمریکای شمالی، زندگی در ترکیه کاملا مقرون به صرفه است. بازنشستگان از نرخ مبادله ارز خود به لیر ترکیه استفاده می کنند که به نظر می رسد بیشتر از میانگین هزینه زندگی در ترکیه است. علاوه بر این کالاهای اساسی  ارزان هستند.

دولت اقدامات لازم را انجام داده است تا اطمینان حاصل کند که فرآیند جذب سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات ساده و آسان شده است. این یکی از دلایلی است که خارجی ها برای سرمایه گذاری در ملک خود ترکیه را انتخاب می کنند.

یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در ترکیه گرفتن پاسپورت ترکیه است. در نتیجه، بسیاری از خارجی‌هایی که به دنبال خانه دوم هستند، ترکیه را گزینه ایده‌آل می دانند. تابعیت ترکیه از طریق طرح سرمایه گذاری به مهاجران اجازه می دهد حداقل مبلغ 250000 دلار سرمایه گذاری کنند و ظرف 60 روز تابعیت ترکیه را دریافت کنند.

خرید ملک در استانبول

خرید ملک در استانبول برای مهاجرانی که به دنبال بهترین مکان‌ها در ترکیه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، به بازارهای سالم با مقاصد متعدد دسترسی دارند. محبوب ترین مقصد برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. استانبول مرکز فرهنگی، اقتصادی و تاریخی کشور ترکیه است. این شهر که بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه است، از 39 منطقه تشکیل شده است که آن را به مرکز آموزش، گردشگری و صنایع تجاری تبدیل کرده است. بنابراین، املاک و مستغلات در این شهر یک بازار کاملاً محبوب است. از سال 2013 تا به امروز، بیش از 40000 ملک توسط خارجی‌ها در استانبول خریداری شده است.

قانون سرمایه گذاری در ترکیه برای خارجی‌ها

این نشان می دهد که این شهر یک بازار داغ برای سرمایه گذاران خارجی املاک و مستغلات است. املاک با قیمت های مقرون به صرفه در حومه شهر موجود است. استانبول بر زندگی مدرن با مدرن ترین زیرساخت ها و سبک‌های معماری و امکانات و تسهیلات موجود در محل مانند کافه ها، رستوران ها، پارک ها، استخرها، فروشگاه ها و سالن های ورزشی تمرکز دارد.

علاوه بر این، تنوع محله‌ها در این شهر بسیار زیاد است و به شما امکان دسترسی به سبک زندگی شهری را می‌دهد. برخی از محله های محبوب استانبول نیسانتاسی (Nisantasi)، تکسیم (Taksim)، کاراکوی (Karakoy) و جهانگیر (Cihangir) هستند. به طور کلی، انتخاب های زیادی برای اتباع خارجی که مایلند تا پایان عمر خود در اینجا زندگی کنند، از فرصت های تجاری گرفته تا تحصیل و موارد دیگر وجود دارد.

بهترین سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

سرمایه گذاری خارجی ها در ترکیه در سال 2021 با در نظر گرفتن شرایط جهانی شدن در سال‌های اخیر، نشان دهنده تنوع است.  سرمایه گذاری در ترکیه به دلیل موقعیت استراتژیک و بازدهی عالی یکی از اولویت های سرمایه گذاران از سراسر جهان است. در ادامه به معرفی 10 تا از بهترین بخش‌های سرمایه گذاری در ترکیه پرداخته شده است. بهترین گزینه سرمایه گذاری برای خارجی ها در ترکیه که بازده بالایی ارائه می دهد و به عنوان سودآورترین سرمایه گذاری شناخته می شود عبارتند از:

  • بخش املاک و مستغلات ترکیه (خرید ملک در ترکیه)
  • فناوری اطلاعات و تکنولوژی
  • بورس اوراق بهادار استانبول (BİST)
  • فارکس Forex
  • نساجی و پوشاک
  • انرژی و منابع طبیعی
  • محیط زیست و بازیافت
  • بخش بهداشت
  • گردشگری
  • سرمایه گذاری طلا یا نقره

اگر می خواهید هوشمندانه سرمایه گذاری کنید و از پول خود بازده دریافت کنید، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مناسب بسیار مهم است. اولین هدف از انجام یک سرمایه گذاری هوشمند این است که دارایی های خود را ذخیره کنید و آنها را برای کسب سود ارزیابی کنید. همچنین، ممکن است بخواهید برای تامین مالی سایر سرمایه گذاری‌های خود یا تامین نیازهای غیرمنتظره خود، خرید کنید. به طور خلاصه، ممکن است هدف شما کسب سود و حفظ ارزش آن و همچنین تبدیل آن به پول نقد در صورت نیاز باشد، پس ارزش ‌مندترین سرمایه گذاری در ترکیه خرید ملک در این کشور است. که در نهایت می‌توانید موفق به اخذ شهروندی ترکیه شود.

موسسه مهاجرتی آرال گام

مجموعه آرال گام، یک مرکز تخصصی ارائه دهنده کلیه‌ی خدمات مربوط به مهاجرت به کشور ترکیه می باشد. همچنین شما می توانید خدماتی مانند، افتتاح حساب بانکی در ترکیه، خرید ملک در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه، اجاره خانه در ترکیه، اخذ شهروندی کشور ترکیه، تحصیل در ترکیه، تحصیل پزشکی در ترکیه، افتتاح حساب بین المللی به صورت غیرحضوری را به راحتی با همکاری مجموعه آرال گام در کشور ترکیه انجام دهید.

موسسه مهاجرتی آرال گام از مراجعه کنندگان جهت دریافت خدمات مشاوره استقبال نموده و این خدمات را به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار می دهد. زیرا ما معتقدیم، مشتری های آگاه تر تصمیم های صحیح تری را اتخاذ می کنند و فرآیند همکاری آسان تری را طی خواهند کرد. از این رو ارائه هر گونه خدمات مشاوره اعم از مشاوره تلفنی یا حضوری در مجموعه آرال گام، کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
1.5 از 5 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *