موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

انتقال دلار به ترکیه

خدمات حواله دلار به ترکیه در یک روز کاری و کمترین کارمزد با کارشناسان آرال‌گام. برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

فرم مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نام و نام خانوادگی به همراه شماره تماس خود را نوشته تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و مشاوره لازم را در اختیار شما قرار دهند.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
The form has been submitted successfully!
خطایی رخ داد
راه های ارتباطی با ما

چرا ارسال دلار به ترکیه با آرال گام؟

انتقال از درگاه‌های امن

دریافت کمترین کارمزد

کل فرایند به صورت غیر حضوری

آرال گام با استفاده از ارتباطات امن خود در ایران و همچنین بانک‌ها و صرافی‌های مطمئن در ترکیه، می‌تواند شما را در مسیر انتقال دلار به ترکیه کمک کنند.

حواله سوئیفت در ترکیه
انتقال ارزان حواله لیر

 آرال‌گام به عنوان یکی از قدیمی‌ترین موسسات ارائه دهنده خدمات مهاجرت به کشور ترکیه، در زمینه خدمات انتقال دلار به این کشور فعال است. فرقی نمی‌کند قصد ارسال دلار به حسابی در خاک ترکیه داشته باشید یا هر نقطه دیگری از جهان، آرال‌گام به واسطه همکاری با صرافی‌های معتبر و معتمد خود در ترکیه، دلار یا معادل دلاری ارز شما را به نقاط مختلف جهان منتقل می‌کند.

از آنجایی که امنیت تراکنش‌ها برای افراد بسیار اهمیت دارد، انتقال دلار به ترکیه با استفاده از حواله، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است؛ به همین دلیل قصد داریم در ادامه بیشتر به نکات این بحث و چالش‌های مطرح برای انجام این تراکنش‌ها بپردازیم. قبل از اقدام برای انتقال هر نوع ارزی پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ای راجع به کلیات فرایند انجام این کار انجام دهید؛ بعد از آن خواهید توانست با خیال راحت‌تری پیگری خدمت مورد نظر خود را به مجموعه خاصی واگذار کنید.

نکات مهم قبل از حواله دلار به ترکیه

در رابطه با انتقال دلار به ترکیه و با استفاده از حواله ارزی، باید نکات ویژه‌ای را در نظر داشته باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به چک کردن قیمت قبل از حواله دلار اشاره کرد. در حقیقت با توجه به اینکه حواله دلار بر حسب قیمت روز انجام می‌شود و قیمت دلار معمولا هر روز ساعت 12 ظهر مشخص می‌شود، باید قبل از هر کاری قیمت دلار را تحت بررسی قرار دهید.

نکته قابل توجه دیگر در این زمینه، می‌تواند مربوط به بستر انتخابی شما باشد. در حقیقت با توجه به اینکه انتقال دلار به ترکیه از طریق حواله می‌تواند هزینه‌های پنهانی به همراه داشته باشد، باید به این موضوع که صرافی مورد نظر چه مبلغی را برای کارمزد در نظر گرفته، توجه کنید.

مدارک لازم برای ارسال دلار از طریق صرافی

  • کارت ملی
  • محل سکونت گیرنده
  • اطلاعات شخصی گیرنده
  • اطلاعات بانکی گیرنده

مزیای انتقال دلار به ترکیه با آرال‌گام

  • انتقال وجه دلاری شما به ترکیه با آرال‌گام در کمتر از 24 ساعت انجام می‌شود
  • پول شما از درگاه‌های امن و بعد از طی مراحل قانونی به کشور مورد نظر منتقل می‌شود
  • زمان ارسال حواله دلار به کشوری ثالث (یعنی کشوری غیر ترکیه) نهایتا تا یک هفته زمان می‌برد. این موضوع در قیاس با سختی‌ها و موانع پیش روی ایرانی‌های در مورد انتقال دلار به کشورهای دیگر، یکی از بهترین خدمات آرال‌گام است
  • از امتیازات ویژه دیگر آرال‌گام امکان انتقال حواله دلار، بدون محدودیتی در زمینه حداقل مبلغ دلار است. صرافی‌های همکار ما مبالغ کم حتی در حد یک دلار را نیز برای شما انجام می‌دهند.
  • امکان تبدیل ارز همزمان با انتقال پول؛ به عنوا مثال شما می‌توانید معادل ریالی مبلغ دلاری خود را به حساب صرافی واریز و در خاک ترکیه یا هر کشور دیگری معادل دلار آن به حساب گیرنده واریز شود
  • آرال‌گام در زمینه خدمات انتقال پول به کشور ترکیه، مجموعه‌ای فول سرویس محسوب می‌شود، به این معنا که اگر به عنوان مثال برای انقال پول، نیاز به افتتاح حساب ارزی در ترکیه، اخذ پاسپورت ترکیه و … داشته باشید، همگی با پیگیری کارشناسان ما قابل انجام است.
  • در مراحل انتقال دلار شما درگیر مراحلی همچون ثبت‌نام در صرافی و یا مراجعه به سفارت یا بانک نخواهید بود و همگی توسط کارشناسان ما انجام می‌شود
اسکناس دلار بر روی پرچم ترکیه
کارمزد حواله دلار به ترکیه

قیمت حواله دلار به ترکیه چقدر است

جدا از آنچه که تاکنون در رابطه با حواله دلار گفته شد، یکی از فاکتورهای قابل توجه در خصوص این نوع حواله، مربوط به هزینه انجام این کار است که شامل مقدار وجه پرداختی و نیز هزینه‌ مشخصی برای کارمزد می‌شود.

کارمزد حواله دلار بسته به مبلغ حواله متفاوت است؛ اما در حالت کلی کارمزد حواله دلار به مقصد ترکیه به طور معمول در آرال‌گام به ازای هر دلار  و در نسبت عکس با مجموع مبلغ انتقال محاسبه می‌شود؛ یعنی هر چقدر مبلغ حواله زیادتر باشد کارمزد هم به همان نسبت کاهش پیدا خواهد کرد و برعکس هر چه مبلغ انتقال کمتر باشد، کارمزد انتقال دلار افزایش می‌یابد.

از جمله فاکتورهای مهم دیگر که نسبت به کارمزد انتقال دلار، مربوط به صرافی است. در واقع هر صرافی‌ای مبلغ به خصوصی را برای کارمزد خود در نظر می‌گیرد که همین موضوع سبب تعریف نرخ متفاوت برای صرافی‌های مختلف می‌شود. البته صرافی‌های همکار ما برای مشتریان آرال‌گام تعرفه‌های ثابت و ویژه‌ای در نظر می‌گیرند.

به علاوه باید افزود که سرعت بالا برای واریز، عاملی برای تعریف هزینه بیشتر خواهد بود. به گونه‌ای که به فرض بازه زمانی طبیعی‌ای که برای انتقال دلار به ترکیه با حواله تعریف شده، 4 الی 7 روز است که کاهش این زمان با هزینه بیشتر همراه می‌شود.

سوالات متداول در این موضوع

برخی سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد

بانک های کشور ترکیه به سیستم بین المللی بانکی وصل هستند؟
بله اگر در کشور ترکیه حساب ارزی باز کنید می توانید به سیستم بانکی بین المللی دسترسی داشته باشید.
آیا دسترسی به حساب ارزی درخارج از ترکیه امکان پذیر است؟
شما می توانید از طریق اینترنت بانک در هر جایی از جهان به حساب خود دسترسی داشته باشید و از این نطر محدودیتی ندارید.
برای ارسال حواله محدودیت مالی وجود دارد؟
هیچ محدودیتی برای انتقال ارز و ارسال حواله به کشور ترکیه وجود ندارد.
کدام روش برای انتقال پول به کشور ترکیه سریع تر و امن تر است؟
سریع ترین و امن ترین روش انتقال پول به کشور ترکیه از طریق صرافی های معتبر است.
بهترین بانک کشور ترکیه کدام است؟
در حال حاضر بانک زراعت ترکیه یکی از بهترین بانک هایی است که امکان افتتاح حساب بدون کارت اقامت را دارد.
هنگام سفر به ترکیه چه مقدار پول می توانیم به همره داشته باشیم؟
هر مسافر می تواند مبلغ 5 هزار دلار را در هر سفر به ترکیه منتقل کند.
آیا می توانم از حساب بانکی خودم در ایران به حساب بانکی در ترکیه ارز حواله کنم؟
به دلیل تحریم های بانکی ایران امکان انتقال ارز به حساب های کشور های دیگر امکان پذیر نیست و از طریق صرافی های معتبر در ایران این کار ممکن است.
کارمزد حواله ارز به ترکیه چقدر است؟
کارمزد حواله ارز به عواملی همچون مقدار ارز، روش ارسال حواله، زمان ارسال حواله بستگی دارد و مبلغ دقیقی نمی توان برای آن تعیین کرد.
 
اشتراک گذاری