موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

حواله یورو به ترکیه

خدمات حواله یورو به ترکیه در یک روز کاری و کمترین کارمزد با کارشناسان آرال‌گام. برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

فرم مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نام و نام خانوادگی به همراه شماره تماس خود را نوشته تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و مشاوره لازم را در اختیار شما قرار دهند.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
The form has been submitted successfully!
خطایی رخ داد
راه های ارتباطی با ما

چرا ارسال یورو به ترکیه با آرال گام؟

انتقال از درگاه‌های امن

دریافت کمترین کارمزد

کل فرایند به صورت غیر حضوری

آرال گام با استفاده از ارتباطات امن خود در ایران و همچنین بانک‌ها و صرافی‌های مطمئن در ترکیه، می‌تواند شما را در مسیر حواله یورو به ترکیه کمک کنند.

حواله سوئیفت در ترکیه
حواله لیر به ترکیه
انتقال ارزان حواله لیر

حواله یورو به ترکیه، در میان شیوه‌های سریع و ایمن برای انتقال و انجام تراکنش‌ بین‌المللی قرار می‌گیرد. استفاده از حواله ارزی امروزه کاربرد گسترده‌ای در راستای تبادلات بین‌المللی پیدا کرده و سهولت بیشتری را برای افراد به همراه آورده است.

اگر برای تبادل و انتقال وجه به ترکیه، ارز یورو را انتخاب کرده‌اید به جای درستی آمده‌اید. انتقال یورو به ترکیه در موسسه آرال‌گام حداکثر تا 24 ساعت و کارمزد رقابتی نسبت به سایر موسسات، انجام می‌شود.

دلایل انتخاب آرال‌گام برای انتقال یورو

یورو در قالب واحد پول و ارز رایج اتحادیه اروپا، قابلیت انتقال از طریق حواله را دارد‌؛ با انجام این کار در مجموعه آرال‌گام از مزایای زیر نیز می‌توانید استفاده کنید:

  • امکان حواله نقدی یورو: شما می‌توانید با ارائه پول نقد (با هر ارزی) در ایران معادل یورویی پول خود را در حساب دلخواه در ترکیه یا هر نقطه دیگری از جهان دریافت کنید.
  • امکان حواله یورو به تمام بانک‌های ترکیه وجود دارد.
  • به دلیل همکاری بلندمدت با صرافی‌های مستقر در ترکیه، کارمزد کمتر از مشتریان دریافت می‌شود.
  • پرداخت یورویی شهریه دانشگاه‌ها، هزینه آزمون تافل و … با مجموعه آرال‌گام قابل انجام است.

هزینه حواله یورو به ترکیه

با توجه به اینکه انتقال یورو به ترکیه از گستردگی بسیاری برخوردار است، نرخ حواله یورو به یکی از پارامترهای قابل توجه برای افراد تبدیل می‌شود. این مبلغ حاصل هزینه یورو به علاوه کارمزد تعریف شده توسط صرافی است.
کارمزد حواله یورو نسبت به مبلغ حواله متفاوت است. هر چقدر مبلغ حواله زیادتر باشد کارمزد کمتری از شما دریافت می‌شود. توجه داشته باشید که مبلغ کارمزد برای صرافی‌های مختلف متفاوت است. این موضوع سبب شده تا در میان فاکتورهای قابل ملاحظه، عملکرد صرافی هم مطرح شود.

هزینه لازم برای انتقال یورو به ترکیه
نرخ حواله یورو به ترکیه

از دیگر عواملی که روی هزینه حواله یورو تاثیر می‌گذارد، می‌توان به کاهش زمان ارسال اشاره کرد؛ در نتیجه اگر در پی سرعت بخشیدن به روند انتقال یورو باشید، باید مبلغ بیشتری را در کنار هزینه‌های مطرح شده پرداخت کنید.
از طرفی باید افزود که حواله یورو بر حسب قیمت روز انجام شده و قیمت یورو معمولا هر روز ساعت 12 ظهر مشخص می‌شود. به همین دلیل قبل از حواله یورو حتما باید قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید.

ایرانی‌ها برای حواله یورو چه کار باید بکنند

به منظور انتقال یورو به ترکیه، لازم است فاکتورهای ویژه‌ای را به عنوان فرد ایرانی در نظر بگیرید. این فاکتورها عموما تحت تاثیر محدودیت‌های موجود مطرح می‌شوند. با این حال فاکتورهای کلی‌ای که برای ارسال حواله و انتقال یورو مورد بررسی قرار می‌گیردند، شامل مدارک و اطلاعاتی چون کارت ملی، محل سکونت، اطلاعات شخصی و بانکی بگیرنده به طور دقیق، هستند.
توجه داشته باشید که در هنگام قراردادهای حواله حتما زمان انتقال پول و مقدار آن را در نظر بگیرید و قرارداد را به طور کامل مطالعه کنید. به علاوه رسید تمامی تراکنش‌ها را تا زمان انتقال کامل پول همراه خود داشته باشید. این نکات می‌توانند امنیت انتقال یورو به ترکیه را افزایش دهند.

انتقال یورو به تمام نقاط جهان از طریق ترکیه برای ایرانی‌ها

همانطور که پیش‌تر مطرح شد، کشور ترکیه در بسیاری از زمینه‌ها در قالب واسط ارتباطی ایران با دیگر کشورهای جهان عمل می‌کند. از این رو انتقال یورو به تمام نقاط جهان از طریق ترکیه برای ایرانی‌ها، یکی از ویژگی‌ها و خصوصیاتی است که نسبت به این شیوه انتقال مطرح می‌شود.
از طرفی فعالیت‌های گسترده تجاری به واسطه ترکیه، عاملی برای تعریف نیاز به انتقال حواله از طریق این کشور است. به همین دلیل صرافی‌های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند و هر کدام مولفه‌های به خصوصی را برای این روند در نظر گرفته‌اند.

دلایل انتقال یورو به ترکیه

پرداخت‌های مربوط به تحصیل در ترکیه

دانشگاه‌ها، آزمون‌های زبان (آیلتس و تافل)، شهریه خوابگاه‌ها و مواردی از این دست که عموما در قالب تحصیلی قرار می‌گیرند، به واسطه حواله یورو به ترکیه قابلیت پرداخت خواهند داشت.

پرداخت‌های تجاری

با توجه به اینکه ترکیه به عنوان پل ارتباطی ایران با دیگر کشورهای اروپایی عمل می‌کند، بخش عمده‌ای از تراکنش‌های میان ایران و ترکیه، مربوط به پرداخت‌های تجاری است. این پرداخت‌ها می‌توانند مستقیما با ترکیه باشند و یا از طریق ترکیه با دیگر کشورها صورت بگیرند.

پرداخت هزینه خرید‌های بین‌المللی

با توجه به تحریم‌هایی که در ایران وجود دارد، خرید کالاها و یا هر محصولی نیاز به واسطه‌گری از کشورهای همسایه دارد. از این رو خرید یورویی بازی‌های آنلاین و پلی ایستیشن هم به واسطه انتقال یورو به ترکیه با حواله ممکن خواهد شد.

سخن پایانی مورد انتقال حواله یورو

با در نظر داشتن آنچه تاکنون در مورد امنیت و نرخ انتقال پول به واسطه حواله گفته شد، انتخاب صرافی معتبر و مطمئن در این زمینه می‌تواند خیال شما را از روند انجام این سبک تراکنش راحت کند. از این رو در میان مزایای استفاده از خدمات مجموعه آرال‌گام، می‌توان به راهنمایی و نیز انجام دقیق و کامل فرآیندهای مربوط به انتقال یورو به ترکیه اشاره کرد. شما می‌توانید برای کسب مشاوره از کارشناسان مجموعه با شماره‌ تماس‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 
اشتراک گذاری