موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

خرید ویزا کارت ترکیه

در دوران فراگیری تکنولوژی و تغییرات سریع در دنیای مالی، ویزا کارت به عنوان یک ابزار حیاتی برای مدیریت امور مالی شما نقش مهمی ایفا می‌کند. اما مسئله‌ی تهیه ویزا کارت از ایران به دلیل تحریم‌های مالی کمی پیچیده است. آرال‌گام، به عنوان یک شرکت خدماتی مهاجرت به ترکیه، شما را در این مسیر همراهی و تجربه‌ی بی‌نظیری از خرید ویزا کارت را برایتان فراهم می‌کند.

ویزا کارت ترکیه

فرم مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نام و نام خانوادگی به همراه شماره تماس خود را نوشته تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و مشاوره لازم را در اختیار شما قرار دهند.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
The form has been submitted successfully!
خطایی رخ داد

راه‌های ارتباطی با ما

چرا خرید ویزا کارت با آرال گام؟

افتتاح حساب حداکثر تا 10 روز

دریافت کمترین کارمزد

کل فرایند به صورت غیر حضوری

دریافت ویزا کارت متصل به شبکه جهانی پرداخت از جمله کردیت کارت؛‌ دبیت کارت و پلاتینیوم کارت بانک زراعت با افتتاح حساب در ترکیه

opening bank account online
opening bank account in turkey online

از افتتاح حساب‌ ده روزه در بانک زراعت گرفته تا انواع کارت بانکی (کردیت کارت، دبیت کارت و پلاتینیوم)، آرال‌گام به شما امکان دسترسی به دنیای مالی جهانی را می‌دهد. اما بزرگترین مزیت خدمات آرال‌گام چیست؟ ارائه کمترین کارمزد و ارائه خدمات بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان در کشور ترکیه.

ویزا کارت، یک پل انعطاف‌پذیر در دنیای مالی جهانی است که امکان پرداخت‌های بین‌المللی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این کارت به دو صورت مجازی یا فیزیکی بهره‌مند شوید. کارت فیزیکی با شماره ۱۶ رقمی و کد CVV2، پل ارتباطی شما با فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین است و کارت مجازی امکان پرداخت‌های آنلاین را فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است خدمات آرال‌گام تنها در زمینه تهیه ویزا کارت از طریق افتتاح حساب است و در زمینه خرید ویزا کارت مجازی ارائه خدمات ندارد.

مقایسه ویزا کارت مجازی و فیزیکی

برای انتخاب نوع ویزا کارت بهتر است به هدفی که پشت تهیه ویزا کارت است توجه کنید. در جدول زیر می‌توانید انواع ویزا کارت و مزایا و معایب آن، به‌علاوه کاربرد آن‌ها را ببینید.

انواع ویزا کارتمزایامعایبکاربرد
ویزا کارت مجازیصدور سریع امنیت بالامحدودیت موجودیاعتبار کوتاه‌مدتعدم امکان شارژانواع خریدهای اینترنتی مانند خرید بازی، خرید از آمازون یا دیگر سایت‌ها اینترنتی
ویزا کارت فیزیکی امکان خرید حضوریاعتبار سه تا 5 سالهعدم محدودیت در موجودی مالینداشتن محدودیت موجودی حسابدیر صادر شدن (2 الی 20 روز)خرید حضوری در مسافرت‌های خارجیبرداشت پولامکان انجام انواع خدمات بانکی مانند انتقال وجه

در کشورهای دیگر راه دریافت ویزا کارت از طریق سیستم بانکی است، ولی از آنجایی که سیستم بانکی ایران تحت تحریم‌های شدیدی قرار گرفته است، لذا نمی‌توان از این طریق اقدام به خرید ویزا کارت کرد.

راه‌حلی که تاکنون مورد استفاده ایرانی‌ها قرار گرفته است، استفاده از خدمات شرکت‌های واسطه است. هرکدام از این شرکت‌ها مراحل خاصی را برای دریافت ویزا کارت در نظر گرفته‌اند، ولی می‌توان این مراحل را به سه دسته کلی تقسیم کرد. شما باید در این سایت‌ها ثبت نام کنید و سپس مدارک لازم را بارگذاری کرده و درخواست خرید ویزا کارت را ارائه دهید. اینجا نوبت به پرداخت هزینه می‌رسد، که باید مبلغی را هم به عنوان کارمزد در نظر بگیرید. به‌علاوه تفاوت دیگر، نوع ویزا کارتی است که با استفاده از سایت‌ها می‌توانید خریداری کنید.

مسئله اصلی در تهیه ویزا کارت از طریق شرکت‌های واسطه هزینه‌های جانبی آن است. هزینه صدور کارت، کارمزد برای شارژ دلاری و هزینه خدمات جانبی به‌علاوه نیاز به پشتیبانی تمام وقت از جمله شرایط دشواری است که ایرانیان با آن مواجه هستند ولی همیشه برای هر مشکلی راه‌حلی وجود دارد. راه‌حل جایگزین، یک روش کاملا قانونی است و شرایط استفاده از آن هم بسیار ساده است. دریافت ویزا کارت از طریق افتتاح حساب در بانک زراعت ترکیه!

مزایای خرید ویزا کارت ترکیه؛ کلید زندگی بین‌المللی

خرید ویزا کارت ترکیه
مزایای دریافت ویزا کارت را بشناسید

مزایای خرید ویزا کارت ترکیه را می‌توان به سه دسته مختلف تقسیم‌بندی کرد: امکان پرداخت بین‌المللی، خرید آنلاین و برداشت وجه. در ادامه این مزایا را جزئی‌تر بررسی می‌کنیم.

پرداخت‌های بین‌المللی با ویزا کارت

یک موقعیت ساده را تصور کنید! تبلیغ یک دوره بین‌المللی در مورد یکی از حوزه‌های مورد علاقه خود را دیده‌اید و قصد ثبت نام در آن را دارید. وارد سایت ثبت نام می‌شوید ولی چون ویزا کارت ندارید نمی‌توانید در آن ثبت نام کنید و با حسرت مرورگر خود را می‌بندید. حالا تصور کنید ویزا کارت داشته باشید. دیگر خبری از حسرت نخواهد بود!

مطلب مرتبط: حواله پول به ترکیه

خرید آنلاین

شما چند درصد از خرید خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهید؟ بدون صرف وقت برای بیرون رفتن، می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید، بخرید؛تنها با داشتن کارت اعتباری و رمز دوم! حالا تصور کنید کارتی داشته باشید که بوسیله آن بتوانید خرید اینترنتی ولی این بار در سطح بین‌المللی از سایت‌هایی نظیر آمازون داشته باشید! لبخند به لبتان نشست؟ ویز ا کارت این امکان را برای شما مهیا می‌کند. شما با داشتن ویزا کارت می‌توانید با چند کلیک از هر سایت آنلاینی که می‌خواهید خرید کنید.

برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز

گم شدن پول در کشور خودتان هم اتفاق وحشتناکی است ولی حالا تصور کنید که پول خود را در کشوری غریبه گم کرده باشید! به دردسرهای دوباره تبدیل ریال به واحد پول مقصد فکر کنید! یکی از راه‌هایی که می‌توانید از بروز این قبیل اتفاقات جلوگیری کنید، استفاده از ویزا کارت است. شما با با داشتن ویزا کارت می‌توانید در هر سفر خارجی بدون نیاز به همراه داشتن پول نقد، مانند کشور خودتان، از دستگاه‌های عابربانک آن کشور پول برداشت کرده و خرید خود را انجام دهید.

این مزایا به حدی هستند که به فکر تهیه ویزا کارت بیفتید ولی یک مانع مهم پیش‌روی ما ایرانیان قرار دارد. تحریم‌های بین‌المللی! این تحریم‌ها خرید ویزا کارت را برای ایرانیان تبدیل به یک چالش کرده است. حالا باید دید چه راه‌هایی برای خرید ویزا کارت پیش‌روی ایرانیان قرار دارد؟ در قسمت بعد، این راه‌ها و مزایا و معایب هرکدام را بررسی خواهیم کرد.

دریافت ویزا کارت
شیوه‌های دریافت ویزا کارت

برای خرید ویزا کارت ترکیه از بانک زراعت همین امروز اقدام کنید!

در بالا توضیح دادیم که افتتاح حساب ویزا کارت در کشورهای دیگر از طریق سیستم بانکی آن کشور میسر است، ولی در ایران به دلیل تحریم‌ها این امکان فراهم نیست. حالا تصور کنید بدون اینکه از خانه خود خارج شوید، با چند کلیک ساده بتوانید در کشور ترکیه یک حساب افتتاح و از آن طریق اقدام به دریافت ویزا کارت کنید!
به نظر غیرممکن می‌آید ولی اینطور نیست. با توجه به شرایط پیچیده داخلی برای دریافت ویزا کارت از طریق شرکت‌های واسطه، اقدام به دریافت ویزا کارت از طریق بانک‌های ترکیه به یک روش امن تبدیل شد ولی هنوز چالش اقامت در ترکیه مطرح بود که بانک زراعت این چالش را هم برطرف کرد.

اما آرال‌گام چه مزیت‌هایی برای شما در نظر گرفته است؟ شما می‌توانید بدون محدودیت هر نوع ویزا کارتی را که برای شما مناسب است دریافت کنید. همه مراحل کار به صورت غیرحضوری قابل انجام است و ما افتخار این را داریم که کمترین میزان کارمزد را از مشتریان خود دریافت کنیم. سریع‌ترین و ارزان‌ترین خدمات را می‌توانید با آرال‌گام تجربه کنید.

مطلب مرتبط: افتتاح حساب بانکی در ترکیه [بدون نیاز به اقامت]
با آرال‌گام، جادوی مالی در دستان شماست، بدون نیاز به حضور در ترکیه یا اقامت در این کشور می‌توانید به آسانی در زراعت بانک حساب بین المللی افتتاح کنید و بر اساس نیاز خود، یکی از انواع ویزا کارت‌ها را دریافت کنید. اینجاست که پنجره‌ی سحرآمیزی به دنیای مالی بین‌المللی تنها با خرید ویزا کارت ترکیه برای شما باز می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری