موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

مزایای خرید از ترکیه به شکل مستقیم و روش‌های آن

ترکیه مزایای خرید از ترکیه

خرید کالاهای خارجی برای خیلی از افراد، جذاب و دوست‌داشتنی است. علت این مسئله را می‌توان در کیفیت و تنوع کالاهای خارجی جست‌وجو کرد که می‌توانند پاسخگوی نیاز طیف گسترده‌ای از مردم با سلایق گوناگون باشند. از میان کشورهای مختلف، ترکیه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید محصولات درجه یک و خارجی است که به‌تازگی شرایط خرید از آن برای ایرانیان بسیار آسان‌تر شده است و خریداران محصولات عمده و جزئی، می‌توانند از این موقعیت نهایت استفاده را ببرند. در این مطلب قصد داریم به مزایای خرید از ترکیه بپردازیم و بهترین روش خرید مستقیم از این کشور را به شما معرفی کنیم.

مزایای خرید از ترکیه

چرا باید از ترکیه خرید کنیم؟ مزایای خرید از ترکیه به شکل مستقیم چیست؟

محصولات ترکیه همیشه طرفداران خاص خود را دارد و به دلیل مزایای زیاد خرید از این کشور، بسیاری از فروشندگان و خریداران، خرید محصولات از برندهای ترک را به محصولات سایر کشورها مثل چین ترجیح می‌دهند. در ادامه به مهم‌ترین مزایای خرید از ترکیه به شکل عمده و جزئی می‌پردازیم.

مزایای خرید عمده از ترکیه

یکی از گروه‌های بزرگ خریداران محصولات ترکیه، صاحبان مشاغل و فروشندگان هستند که انواع کالاها را به شکل عمده از این کشور خریداری می‌کنند. علت این امر، مزیت‌هایی است که برای این دسته از مشتریان وجود دارد و عبارت‌اند از:

  •         کیفیت محصولات و دسترسی به بهترین برندهای دنیا

اولین و مهم‌ترین مزیت خرید محصولات از این کشور برای کسانی که قصد خرید عمده دارند، دسترسی به بهترین برندها و کیفیت بالای کالاهاست. ترکیه صنعتی پیشرفته دارد و تولیدکنندگان آن با تجربه و مهارت بالا به تولید محصولات خود می‌پردازند و آن‌ها را به دست مشتریان می‌رسانند. علاوه‌بر برندهای داخلی، اکثر برندهای دنیا نیز در این کشور نمایندگی دارند که این مسئله خود امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. در نتیجه صاحبان مشاغل با خرید محصولات باکیفیت از ترکیه، اعتبار خود را نزد مشتریانشان بالا می‌برند و می‌توانند محصولاتی ضمانت‌شده به دست آن‌ها بدهند و فروش و سود بیشتری را تجربه کنند.

  •         صرفه‌جویی در هزینه و کارمزد پایین

از دیگر مزایای خرید از ترکیه این است که به دلایل متعددی مثل هزینۀ پایین مواد اولیه، رونق اقتصادی، رقابت بین تولیدکنندگان محصولات و برندهای مطرح و… هزینۀ نهایی محصولات برای خریداران کاهش می‌یابد و مهم‌تر از آن می‌توانند از تخفیف‌ها و شرایط به‌صرفه‌ای مثل کارمزد پایین که تولیدکنندگان ترک برای خریداران عمدۀ خود در نظر می‌گیرند، استفاده کنند.

  •         رفتار حرفه‌ای تولیدکنندگان

بسیاری از تولیدکنندگان و برندهای ترکی به اصل اخلاق و رفتار حرفه‌ای بسیار پایبند هستند و در برخورد با مشتریان خود این نکته را در اولویت قرار می‌دهند. به این ترتیب خریداران محصولات عمده و صاحبان مشاغل، می‌توانند با خاطری آسوده، در شرایطی کاملا انسانی و اخلاقی به خرید محصولاتی ضمانت‌شده بپردازند و درصورت بروز هرگونه مشکل و مانعی با همراهی تولیدکنندگان آن را حل کنند.

  •         مجاورت ایران و ترکیه

یکی دیگر از مزایای خرید عمده از ترکیه، نزدیکی این کشور به ایران است که شرایط حمل‌ونقل را آسان می‌کند و نه‌تنها در کاهش هزینه‌ها موثر است که باعث می‌شود محصولات در کمترین زمان ممکن ارسال شوند و به دست خریداران برسند.

خرید عمده از ترکیه

مزایای خرید جزئی از ترکیه

مزایای خرید مستقیم از ترکیه تنها مختص صاحبان کسب‌وکارها و خریداران عمده نیست. به علت شرایط خوب بازار این کشور، خرید محصولات آن برای افراد عادی نیز دارای امتیازها و مزیت‌هایی است که مهم‌ترینشان عبارت‌اند از:

  •         محصولات درجه یک و ماندگار

یکی از مزایای خرید کالاها از ترکیه این است که انواع محصولاتِ برندهای معتبر آن از لباس تا لوازم الکترونیکی و… با بالاترین استانداردها تولید می‌شوند و مشتریان می‌توانند با کمی دقت و انتخاب تولیدکنندگان خوب، مطمئن باشند که یک محصول ماندگار و باکیفیت خریده‌اند. این مسئله آن‌ها را از خرید همیشه و پرتکرار بی‌نیاز می‌کند.

  •         قیمت مناسب نسبت به کیفیت

با وجود کیفیت بالای محصولات ترک، آن‌ها قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارند که این از دیگر مزایای خرید از ترکیه است. از آنجا که این کشور اقتصاد توسعه‌یافته‌ای دارد، از مواد اولیه و نیروی کار ارزان برخوردار است و رقابت بسیاری بین تولیدکنندگانش وجود دارد، قیمت نهایی محصولات بازار نیز پایین می‌آید. حال، علاوه‌بر این مسائل، خرید مستقیم از آنجا به علت حذف واسطه‌ها، باعث می‌شود که هزینۀ ارسال نیز برای مشتریان کاهش بیابد.

  •         طراحی مناسب و متنوع محصولات

از دیگر مزایای خرید از ترکیه، تنوع در طراحی محصولات به‌ویژه پوشاک است که به دلیل تنوع فرهنگی این کشور به وجود آمده است و تولیدکنندگان را به گسترش بازار خود تشویق کرده است. این مسئله باعث می‌شود دست خریداران برای انتخاب کالاهای موردپسندشان بازتر باشد و گزینه‌های بیشتری پیشِ رو داشته باشند.

  •         ضمانت کالاها

یکی دیگر از مزایای خرید از ترکیه این است که تولیدکنندگان آن معمولا به ضمانت کالاها اهمیت می‌دهند و در این زمینه، شرایط خوبی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. برندها و فروشگاه‌های معتبر، تضمین می‌کنند که کالاهای خریداری‌شده سالم به دست مشتریان برسند و درصورت بروز هرگونه مشکل، شرایط مناسبی برای مرجوع‌کردن کالاها فراهم است. این مسئله برای مشتریانی که به‌شکل مستقیم از ترکیه خرید می‌کنند و متحمل هزینۀ بیشتری می‌شوند، بسیار حائز اهمیت است.

روش‌های خرید از ترکیه: چطور می‌توانیم محصولات را مستقیم از ترکیه بخریم؟

به دلیل مزایایی که در بخش‌های پیشین به آن اشاره کردیم، بسیاری از افراد خواهان خرید مستقیم از ترکیه هستند، اما ممکن است همه ندانند که چطور می‌شود این کار را انجام داد. برخی فکر می‌کنند این کار فقط از طریق رفتن به ترکیه و خرید حضوری ممکن است اما این تصور، تصور اشتباهی است.

با پیشرفت تکنولوژی و رونق دنیای آنلاین، امروزه امکان خرید مستقیم از این کشور به کمک سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین فراهم شده است و مرسوم‌ترین روش خرید مستقیم از ترکیه، همین روش است. برخی از معروف‌ترین وب‌سایت‌ها برای خرید انواع محصولات از ترکیه مثل پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم خانگی، کتاب و… عبارت‌اند از Morhipo، Sportive، Koctas، Kitapyurdu و… که مشتریان می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌های آنلاین، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که خرید مستقیم از ترکیه به شکل آنلاین، مشروط به داشتن کارت بانکی و یک آدرس معتبر است؛ بنابراین کسانی که قصد این کار را دارند، ابتدا باید به کمک مؤسسات مطمئن و کارآمدی مثل آرال گام یک حساب بانکی افتتاح کنند و پس از دریافت کارت، خرید مستقیم خود را انجام دهند. همچنین برای ارائۀ یک آدرس معتبر در ترکیه می‌توانند از شرکت‌های کارگو که خدمات حمل و نقل کالاها از ایران به سایر کشورها و بالعکس را ارائه می‌دهند، کمک بگیرند تا به جای آن‌ها محصول را در ترکیه تحویل بگیرند و به ایران ارسال کنند.

خرید آنلاین از ترکیه

سخن پایانی

کشور ترکیه با داشتن صنعتی توسعه‌یافته و تعداد زیادی از تولیدکنندگان و برندهای مطرح جهانی، یکی از محبوب‌ترین کشورها برای خرید محصولات خارجی است. مزایایی مثل نزدیکی آن به ایران، ارائۀ محصولات باکیفیت و درجه یک، دسترسی به بهترین برندها و مارک‌ها، هزینۀ مقرون‌به‌صرفه، ضمانت کالاها و… باعث شده است تا بسیاری از ایرانیان به خرید مستقیم محصول از این کشور تمایل داشته باشند. این خریدها به دو شکل عمده و جزئی انجام می‌شود که هر کدام مزیت‌های خاص خود را دارند و ما در این مطلب به مزایای خرید از ترکیه به شکل مستقیم در دو نوع عمده و جزئی پرداختیم.

 

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *