موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

ویزا کارت چیست

بانکداری ترکیه ویزا کارت ترکیه

در عصر دیجیتال امروزی، روش‌های سنتی پرداخت به تدریج در حال حذف شدن هستند. با ظهور ویزا کارت دیگر نیازی به حمل پول نقد ندارید. این روش پرداخت با برقراری تراکنش‌های یکپارچه برای کاربران، شما را از نگرانی حمل مبلغ زیاد پول نقد رها می‌کند.
ویزا کارت‌ها در اشکال مختلف مانند اعتباری، نقدی و پیش پرداخت وجود دارند که پاسخگوی نیازها و ترجیحات مالی گوناگون هستند. در ادامه مطلب با این کارت پرداخت بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

معرفی ویزا کارت

ویزا کارت نوعی کارت پرداخت است که به دارندگان آن این امکان را می‌دهد تا به راحتی خرید کرده یا وجه نقد خود را برداشت کنند. این شبکه، یکی از بزرگترین شبکه‌های پرداخت در سراسر جهان است. Visa Card اکنون در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه مورد تایید قرار گرفته است و شما چه مسافر باشید چه صاحب کسب و کار یا یک مصرف کننده روزمره، با کمک Visa Card می توانید انواع فعالیت های مالی خود را انجام دهید.

مطلب مرتبط: خرید ویزا کارت

ویزا کارت ترکیه

شناخت شرکت ویزا

شرکت چندملیتی ویزا برای افرادی که از خدمات کارت اعتباری استفاده می کنند یا قصد استفاده از آنها را دارند مهم است. ویزا یکی از بزرگترین شرکت های فناوری پرداخت در سطح جهان است که میلیون ها بازرگان و دارندگان کارت را در سراسر جهان به هم متصل می کند. دفتر این شرکت در فوستر سیتیِ کالیفرنیا واقع شده است.
درک سیاست‌ها، مزایا و خدمات ویزا نیز بسیار مهم است. این شرکت طیف وسیعی از خدمات و ویژگی‌ها را به دارندگان خود ارائه می‌دهند، از جمله محافظت دارایی آنها در برابر کلاهبرداری، پاداش های مناسب و غیره. با آشنایی با این پیشنهادات، افراد می‌توانند از کارت ویزا بهترین بهره‌برداری را داشته باشند.
علاوه بر این، آگاهی از گزینه‌های خدمات مشتری ویزا، مانند خطوط کمکی و پورتال‌های آنلاین، می‌تواند به دارندگان کارت در حل مشکلات یا نگرانی‌هایی که ممکن است در استفاده از ویزا کارت آنها ایجاد شود، کمک زیادی کند.

انواع ویزا کارت

ویزا کارت طیف متنوعی از خدمات  را پوشش می‌دهد که هر کدام نیازها و ترجیحات مالی متفاوتی را برآورده می‌کنند. با مجموعه گسترده کارت‌های ویزا، مشتریان می‌توانند کارتی را انتخاب کنند که با سبک زندگی و عادت‌های خرج کردن آن‌ها مطابقت دارد.  Visa Card را می‌توان در دسته‌های کلی‌ای که در واقع همان شیوه‌های پرداخت هستند، جای داد. این دسته‌بندی‌ها منحصر به ویزاکارت نیست و سایر کارت‌های پرداخت، مانند مستر کارت نیز، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

1. Credit Card (اعتباری): به دارندگان کارت اجازه می‌دهند تا به صورت اعتباری خرید کنند و امکان بازپرداخت مبلغ را بعداً دارند. با این حال، استفاده مسئولانه از آن‌ها برای جلوگیری از انباشت بدهی و هزینه‌های بهره بالا مهم است.
2. Debit Card (نقدی): مستقیماً به حساب بانکی دارنده کارت متصل می‌شوند. هنگامی‌ که تراکنش انجام می‌شود، پرداخت مستقیماً از حساب متصل به کارت کسر می‌شود و افراد را قادر می‌سازد فقط مقدار موجودی داخل کارت را خرج کنند در واقع به این نوع کارت ها از طرف موسسه هیچ اعتباری تعلق نمی گیرد .
3. Prepaid card (پیش پرداخت): کارت‌های پیش‌پرداخت از قبل تأمین می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند فقط مبلغ شارژ شده را خرج کنند. این کارت‌ها برای افرادی که می‌خواهند مخارج خود را کنترل کنند ایده آل هستند، زیرا از اضافه برداشت یا بدهی بیش از حد جلوگیری می‌کنند.

در ادامه با انواع جزئی‌تر کارت‌های عضو شبکه ویزا که منحصر به شرکت ویزا هستند، آشنا می‌شویم.

ویزا کارت pre-paid

ویزاکارت از نوع پیش‌پرداخت

کارت‌های مخصوص شرکت ویزا

همانطور که گفته شد، ویزا کارت‌ها خود از انواع مختلف و جزئی‌تری تشکیل شده‌اند. این کارت‌ها عبارتند از پنج نوع مختلف به نام‌های کلاسیک، گلد، پلاتینیوم، Signature و Infinite تشکیل شده‌اند که تنها سه نوع اول آن‌ها  مناسب ایرانیان است.

ویزا کارت کلاسیک

ویزا کارت‌های کلاسیک، نوعی از ویزا کارت‌ها هستند که به دلیل عمومیت کاربری‌های آن، مناسب تمامی افرادی است که از کارت پرداخت خود انتظارات روزمره و معمولی دارند. این نوع کارت‌ها به شما امکان دسترسی بین‌المللی را نیز خواهند داد و از این رو می‌توانید به راحتی در هر نقطه از جهان به حساب بانکی ویزای خود دسترسی داشته باشید.

ویزا کارت ترکیه

این ویزا‌ها معمولا توسط خانواده‌ها انتخاب می‌شوند و می‌توان به راحتی از آن‌ها در خودپرداز‌های متصل به سیستم ویزا استفاده کرد. در نظر داشته باشید که هزینه دریافت این نوع ویزا کارت‌ها نیز  به نسبت دیگر انواع ویزا کارت بسیار کمتر خواهد بود.

ویزا گلد

این نوع ویزا کارت بیشتر برای انجام خدمات بیزینسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما یک سرمایه‌گذار بین‌المللی هستید و قصد سرمایه‌گذاری یا ثبت شرکت در ترکیه یا اخذ شهروندی ترکیه را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که ویزا کارت گلد ترکیه را برای کارهای خود انتخاب کنید.

ویزا کارت ترکیه

این نوع ویزا کارت، به عنوان نوعی کارت با پرستیژ برای تاجران شناخته می‌شود و از تمام خدمات ویزا کارت کلاسیک برخوردار است. اما تفاوت اصلی میان این دو ویزا کارت گلد و کلاسیک این است که ویزا کارت گلد می‌تواند خدمات بیشتری را از جمله خرید آفلاین، برای شما فراهم کند.

 ویزا کارت پلاتینیوم ترکیه

ویزا کارت ترکیه

ویزا کارت پلاتینیوم نوعی دیگر از انواع ویزا کارت ترکیه است که تمام ویژگی‌های ویزا کارت گلد را به همراه خود دارد. اما در کنار این امکانات، می‌تواند امکانات بیشتری را هم به شما ارائه دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به برداشت وجه به صورت نامحدود و انواع مختلف پرداخت‌های آفلاین اشاره کرد. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید با داشتن ویزا کارت از نوع پلاتینیوم، از تخفیف‌های ویژه شبکه ویزا در برخی فورشگاه‌های بین‌المللی و خدمات متنوع برخی لانژهای فرودگاهی بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید این حساب‌های بانکی را به صورت ارزهای دیگر دلار یا یورو هم باز کنید.

 

برای دریافت پلاتینیوم کارت از طریق افتتاح حساب، با آرال‌گام تماس بگیرید.

ویزا کارت‌های مجازی و فیزیکی

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که شرکت ویزا، کارت‌های خود را به دو نوع فیزیکی و مجازی به دست مشتریان می‌رساند. نوع فیزیکی ویزا کارت درست مانند کارت‌های پلاستیکی ما ایرانیان است که دارای شماره 16 رقمی هستند و در دیگر بخش‌های آن‌ها هم تاریخ انتقضا و کد CVV2 نوشته شده است.

ویزا کارت ترکیه

ویزا کارت از نوع فیزیکی به شما امکان استفاده از تمامی دستگاه‌های کارت‌خوان و یا عابر بانک را در سراسر جهان می‌دهد؛ البته اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نیست که تنها دستگاه‌هایی قادر به شناسایی ویزا کارت هستند که روی آن‌ها علامت شرکت ویزا وجود داشته باشد. ویزا کارت‌های مجازی نیز نسخه‌های دیجیتالی کارت‌های فیزیکی هستند که امکان تراکنش‌های آنلاین سریع و ایمن را فراهم می‌کنند.

نحوه دریافت هر کدام از ویزاکارت‌های فیزیکی و مجازی

  • ویزاکارت فیزیکی

برای دریافت نوع فیزیکی این کارت از وب سایت شرکت ویزا یا به صورت حضوری از شعبه بانکی منتخب برای شروع فرآیند، آغاز کنید کنید. در هنگام ثبت درخواست اطلاعات شخصی و مالی لازم را به همراه داشته باشید.
پس از تایید درخواست، موسسه مالی Visa Card و یا بانک مورد نظر، کارت شما را صادر می‌کند. بسته به بانکی از آن درخواست کرده‌اید، از چند روز تا چند هفته باید برای دریافت آن منتظر بمانید.
پس از دریافت Visa Card، دستورالعمل‌های ارائه شده برای فعال سازی آن را دنبال کنید. این موضوع ممکن است شامل تماس با یک شماره خاص یا استفاده از یک پلت فرم آنلاین باشد.

  • ویزاکارت مجازی

برای دریافت ویزاکارت مجازی باید به دنبال ارائه دهندگان آنلاین معتبر باشید و سپس در وب‌سایت ارائه دهنده ثبت نام و مراحل درخواست را تکمیل کنید. این موضوع معمولا شامل ارائه اطلاعات شخصی و تامین مالی حساب Visa Card مجازی است.
البته ممکن است ارائه دهنده برای اطمینان از صحت هویت شما، مدارک هویتی درخواست کند و این مرحله ممکن است شامل ارسال مدارک شناسایی اسکن شده باشد. پس از تامین مالی حساب، مشخصات Visa Card مجازی شامل شماره کارت، تاریخ انقضا و کد CVV را دریافت خواهید کرد که برای خریدهای آنلاین مانند سایر کارت‌ها استفاده مورد نیاز شما خواهد بود.

دیافت ویزاکارت در ایران

با توجه به تحریم سیستم بانکی کشور ما، شهروندان ایرانی برای دریافت مستقیم Visa Card با مشکل مواجه هستند. توصیه می‌شود روند اخذ Visa Card را از طریق روش‌های جایگزین بررسی کنید. در حال حاضر تنها راه دریافت ویزاکارت فیزیکی در ایران (به غیر از مراجعه به کشور دیگر و اخذ اقامت و پاسپورت کشور مقصد) افتتاح حساب در بانک‌های بین‌المللی مستقر در کشورهای همسایه، از جمله ترکیه، است. بانک زراعت در حال حاضر به دلیل سیاست‌های نسبتا راحتی که در مورد ایرانیان دارد، بانک محبوب ایرانی‌ها برای افتتاح حساب در ترکیه به شمار می‌رود.

برای دریافت ویزاکارت مجازی نیز می‌توانید از طریق پلتفرم‌های آنلاین و فعال در این حوزه اقدام به دریافت نوع مجازی ویزاکارت نمایید. این پلتفرم‌ها به عنوان واسطه بین شما و شرکت ویزا قرار می‌گیرند و با خرید قانونی ویزاکارت به نام فردی که پاسپورت کشور دیگری را دارد، اطلاعات کارت را در اختیار شما قرار می‌دهند.

ویزا کارت بانک زراعت

ویزا کارت زراعت بانک ترکیه برای ایرانیانی که مایل به انجام تراکنش و خرید در داخل و خارج از کشور هستند، مزایای بی شماری را ارائه می‌دهد.با لوگوی Visa روی این کارت‌ها، می‌توان از آن در میلیون‌ها پایانه فروش و خودپرداز در سراسر جهان استفاده کرد. این بدان معناست که ایرانیان می‌توانند از کارت خود نه تنها در ترکیه بلکه در سفرهای خارج از کشور نیز استفاده کنند. این ویژگی ویزاکارت این بانک را به گزینه ای مناسب برای کسانی که اغلب برای کار یا تفریح سفر می‌کنند، تبدیل می‌کند.

 

دریافت ویزا کارت ترکیه با خدمات آرال گام

در سال‌های اخیر همواره شاهد این بوده‌ایم که ایرانیان بسیاری تلاش کرده‌اند تا در یکی از سرویس‌های ارائه دهنده خدمات مالی،برای بهره‌مندی از خدمات آن، حساب کاربری داشته باشند. ویزا کارت نیز یکی از این سرویس‌های مالی جهانی است. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید این خدمات را به روش‌های مختلف دریافت کنید؛ اما پیشنهاد ما به شما افتتاح حساب برای دریافت ویزا کارت ترکیه است.

کشور ترکیه یکی از کشورهایی در جهان است که به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به راحتی در آن برای دریافت سرویس خدمات بانکی اقدام کنید. ویزا کارت از انواع مختلفی تشکیل شده است که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود یکی از انواع مختلف آن‌ها را انتخاب کنید. اما بد نیست بدانید که به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، همواره ویزا کارت پیش‌پرداختی این کشور پیشنهاد می‌شود.

موسسه مهاجرتی آرال گام با چندین سال سابقه در زمینه روندهای مهاجرتی و ارتباط کاری با موسسات مالی و حقوقی ترکیه، تمامی روندهای دریافت ویزا کارت را برای شما در کوتاه‌ترین زمان (معمولا 10 روز) و کمترین هزینه ممکن انجام می‌دهد.

توجه کنید هنگام انتخاب Visa Card، نیازها و ترجیحات خاص خود را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که با سبک زندگی و اهداف مالی شما مطابقت دارد. با در دست داشتن ویزا کارت، می‌توانید از راحتی، امنیت و مزایای بیشماری که به همراه دارد لذت ببرید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!