موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال

مهاجرت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال

شرایط عمومی اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال

ترکیه یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیاست که در سال‌های اخیر، افراد زیادی از سراسر دنیا و مخصوصاً کشورمان به آن مهاجرت کرده‌اند. بسته به شرایط سنی و وضعیت تاهل، قوانین و شرایط دریافت ویزا و اقامت ترکیه می‌تواند متفاوت باشد.

یکی از شرایطی که برای بسیاری از افراد جای سوال دارد، شرایط دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال است. این افراد که زیر سن قانونی هستند، شرایط مهاجرتی متفاوتی نسبت به دیگر افراد دارند که در ادامه قصد داریم در مورد انواع روش‌های دریافت ویزای ترکیه برای این افراد، مدارک مورد نیاز و قوانین مربوط به آن بیشتر توضیح دهیم.

انواع روش‌های دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال

افراد زیر 18 سال می‌توانند به دو روش کلی نسبت به دریافت ویزای این کشور اقدام نمایند. که در ادامه هر کدام از این دو روش، قوانین و مدارک موردنیازشان به طور کامل توضیح داده شده است.

مهاجرت دانش آموزی و تحصیلی

یکی از رایج‌ترین روش‌های دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال، از طریق اقامت تحصیلی است. فرزند شما در هر سنی که باشد می‌تواند برای تحصیل در مدارس این کشور درخواست اقامت دهد. در هر صورت از آنجایی که او زیر سن قانونی است، اگر بخواهد در این دوران به صورت مستقل در ترکیه زندگی کند، باید رضایت‌نامه‌ی قانونی والدینش را به سفارت ارائه دهد.

اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال

بسته به مدرسه‌ی مورد نظر روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال به روش تحصیلی وجود دارد.در بسیاری از موارد شما می‌توانید به راحتی فرزندتان را در این مدارس ثبت‌نام کنید اما گاهی او مجبور خواهد بود که در آزمون‌های ورودی آنها شرکت کند. در نهایت بعد از قبولی و ثبت ‌نام، باید فردی را به عنوان کفیل فرزند خود معرفی کنید که اقامت ترکیه را داشته باشد. همچنین اثبات تمکن مالی نیز یکی از مراحل مهم در مهاجرت تحصیلی فرزندان به این کشور است.

زیرا تحصیل در ترکیه اگرچه برای شهروندان آن رایگان است، اما برای خارجی‌ها با پرداخت شهریه همراه است.دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. به عنوان مثال جدا از این که فرزند شما اجازه‌ی اقامت در یکی از بهترین کشورهای آسیایی- اروپایی با فرهنگی نزدیک به کشورمان را خواهد داشت و می‌تواند از امکانات رفاهی و شهروندی بسیاری که در اختیارش قرار داده می‌شود استفاده کند، بلکه می‌تواند در یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی دنیا تحصیل کرده و شانس خود را برای ورود به دانشگاه‌های تراز اول دنیا افزایش دهد.

مدرک مدارس ترکیه در بسیاری از کشورهای دنیا قابل‌قبول است. بعلاوه بعد از اتمام دوره‌ی تحصیلی، دانش‌آموز می‌تواند برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه اقدام کرده و اقامت خود را تمدید کند و حتی بعد با پیدا کردن شغل مناسب آن را به ویزای کاری تغییر دهد.

مدارک دریافت ویزای دانش آموزی ترکیه

قبل از هرگونه اقدام برای دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال به روش تحصیلی، شما باید به دنبال روشی برای اثبات تمکن مالی خود باشید که مسئله‌ی مهمی است. از آنجایی که افراد زیر 18 سال امکان کار حین تحصیل را ندارند، والدین آنها باید ثابت کنند که امکان پرداخت شهریه‌یشان را دارند. شهریه‌ی مدارس بسته به امکانات آن و شهر مورد نظر از 15 تا 30 هزار دلار در سال متغیر است. این هزینه به جز هزینه‌ی کلاش‌های آموزشی و شهریه‌ی مدرسه شامل هزینه‌ی کلاس‌های فوق‌برنامه‌، وعده‌های غذایی، کتاب‌ها و استفاده از سایر امکانات مدرسه است.

سایر مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال در مهاجرت تحصیلی به شرح زیر است:

  • ریزنمرات سال‌های تحصیلی قبل در صورت وجود به همراه ترجمه‌ی رسمی آنها
  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • انگیزه نامه‌ی تحصیلی
  • توصیه نامه از معلمین قبلی در صورت وجود
  • گواهی نامه‌ی سلامت دانش آموز
  • عکس رنگی
  • مدرک زبان مورد نیاز (بسته به مدرسه متفاوت است)
  • جوایز و افتخارات تحصیلی دانش آموز در صورت وجود

در کنار همه‌ی اینها نامه‌ی پذیرش از مدرسه‌ی مورد نظر نیز نیاز است. با در دست داشتن موارد این لیست می‌توانید به سفارت ترکیه مراجعه کرده و فرایند دریافت ویزای تحصیلی دانش آموزی برای اقامت در ترکیه را آغاز کنید.

مهاجرت به صورت خانوادگی و با ویزای همراه

یکی دیگر از روش‌های دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال از طریق ویزای همراه است. افرادی که به این کشور مهاجرت می‌کنند می‌توانند از طریق ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز، اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. در نهایت بعد از این که آنها به سن قانونی رسیدند، می‌توانند برای دریافت ویزای اقامت در ترکیه به صورت مستقل اقدام نمایند. موضوع مهم این است افرادی که از این طریق به ترکیه مهاجرت می‌کنند، اجازه‌ی تحصیل در این کشور را خواهند داشت.

اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال

استفاده از ویزای همراه برای انواعی از روش‌های مهاجرتی از جمله ثبت شرکت در ترکیه، سرمایه‌گذاری، مهاجرت کاری و تحصیلیِ والدین ممکن است. همچنین باید توجه داشته باشید که مهاجرت خانوادگی می‌تواند به طرق مختلف انجام شود که هر کدام، قوانین خاص خود را دارند:

  • مهاجرت یکی از والدین: در شرایطی که تنها یکی از والدین قصد مهاجرت به این کشور را دارند، اجازه‌ی کتبی والدی که در ایران مانده است، الزامی است.
  • مهاجرت والدین مطلقه: در مورد اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال که والدین آنها از هم جدا شده‌اند، والدی که قصد مهاجرت به این کشور را دارد، باید نامه‌ی رسمی حضانت از کودک را ارائه کند. این موضوع در مورد فوت یکی از والدین نیز صدق می‌کند و گواهی فوت آنها باید در مدارک ارائه شده به سفارت وجود داشته باشد.

مهاجرت افراد زیر 18 سال و مسئله‌ی سربازی

یکی از سوالاتی که در مورد اخذ شهروندی ترکیه برای افراد زیر 18 سال مطرح می‌شود، شرایط مربوط به سربازی و وضعیت نظام وظیفه است. سن سربازی 18 سال تمام است از این رو در شرایطی که افراد بالای 18 سال باید برای خروج از کشور و مهاجرت، کارت پایان خدمت داشته باشند، این شرط برای افراد زیر 18 سال وجود ندارد. در اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال تنها به رضایت والدین نیاز است.

گواهی تولد برای اقامت افراد زیر 18 سال

یکی از مهمترین نکات در مورد اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال، تعیین هویت والدین فرد است. از آنجایی که فرد زیر سن قانونی است باید، مدارک مربوط به والدین یا سرپرستان او به طور کامل به سفارت ارائه شوند. یکی از مدارک مهم در این زمینه، گواهی تولد است. در شرایطی که فرزند شما در ایران به دنیا آمده باشد برای دریافت این گواهی تنها کاری که باید انجام دهید این است که با در دست داشتن شناسنامه و پاسپورت هر دو والد و فرزند به سفارت مراجعه کنید.

در این مرحله باید برای دریافت گواهی تولد هزینه‌ی آن را به حساب سفارت واریز کنید و در عرض یک تا دو روز ترجمه‌ی شناسنامه به شما ارائه می‌شود که همان گواهی تولد مورد نیاز برای اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال است. حالا نوبت آن است که شناسنامه‌ی ترجمه شده را به مهر و امضای یکی از شعبات کایما کیملیک برسانید. این ترجمه بدون مهر و امضا هیچ ارزشی ندارد و قابل استفاده نیست.

در شرایطی که فرزند در ترکیه به دنیا آمده باشد، می‌توانید تولد کودک خود را با ارائه‌ی مدارک لازم در یکی از یکی از کنسولگری‌های کشورتان که به شما نزدیک‌تر است به ثبت برسانید و از این طریق گواهی تولد فرزندتان را از کشور خودتان دریافت کنید.

  • مدارکی که کنسولگری برای ارائه‌ی این گواهی تولد نیاز دارد به شرح زیر است:
  • گزارش تولد بیمارستان
  • پاسپورت معتبر والدین
  • گواهی تولد والدین
  • سند ازدواج والدین و در صورت طلاق، حکم طلاق به همراه مدارک حضانت فرزند و در صورت فوت والدین، گواهی رسمی فوت
  • فیش واریز هزینه‌ی ثبت نام

سایر قوانین مهاجرتی مربوط به افراد زیر 18 سال

مسئله‌ی اثبات والدین و تعیین کفیل مهم‌ترین و اصلی‌ترین مدرک در مورد دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال است. در نتیجه از این نظر مدارک شما باید تکمیل باشد و مدارکی مانند گواهی تولد، شناسنامه‌ها، سند ازدواج، گواهی طلاق و گواهی فوت (درصورت وجود)، و به طور کلی هر مدرک دیگری که والدین رسمی کودک را به دولت ترکیه معرفی می‌کند، موجود باشد.

اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال

وجود بیمه‌ی سلامتی برای دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال ضروری نیست اما به شدت پیشنهاد می‌شود زیرا هزینه‌های بهداشتی در این کشور نسبتاً بالاست و حتی در مورد بیماری‌های ساده‌ای مانند سرماخوردگی، بدون بیمه مجبور به پرداخت هزینه‌های زیادی هستید.

موضوع بعدی مسئله‌ی معادل سازی مدارک تحصیلی است. برای اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال چه بخواهید از طریق مهاجرت دانش‌آموزی اقدام کنید یا از طریق مهاجرت تحصیلی، مسئله‌ی ادامه‌ی تحصیل دانش آموز و معادل سازی مدارک پیش می‌آید. در بعضی از مواقع از دانش آموز، آزمون تعیین سطح می‌گیرند اما در بسیاری از موارد چنین نیست و همان مدارک تحصیلی دانش آموز در ایران پذیرفته می‌شود. همچنین شما این شانس را دارید که برای مدارس ایرانی ترکیه درخواست پذیرش بدهید.

این مدارس که به طور ویژه در آنکارا و استانبول واقع شده‌اند، از سیستم آموزشی ایران پیروی می‌کنند و به طور ویژه برای زمانی مناسب هستند که فرد قصد برگشت به کشور را دارد. بعلاوه دریافت پذیرش از این مدارس به مراتب راحتتر است.

هزینه‌های مربوط به زندگی و تحصیل کودک نیز بسته به نوع مدرسه و شهر محل زندگی می‌تواند متفاوت باشد. هزینه‌های زندگی در شهرهای بزرگی مانند آنکار و استانبول به مراتب از شهرستان‌های این کشور بیشتر است. بعلاوه اگرچه مدارس دولتی این کشور نیز برای خارجیان رایگان نیستند، اما هزینه‌ی تحصیل در آنها به مراتب از هزینه‌ی تحصیل در مدارس خصوصی بیشتر است.

سوالات متداول در این موضوع

برخی سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد

بعد از رسیدن فرد به سن قانونی چه اتفاقی برای وضعیت اقامت او رخ می‌دهد؟
افراد بعد از آنکه به سن قانونی می‌رسند می‌توانند به صورت مستقل و با توجه به شرایط خود به دنبال دریافت اقامت این کشور باشند. یکی از بهترین روش‌ها، ادامه دادن به اقامت تحصیلی است. فرد می‌تواند با شرکت در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های ترکیه، اقدام به تحصیل در دوره‌های تکمیلی کند. بعد از پایان این دوره، این امکان وجود دارد که با پیدا کردن شغل مناسب و بستن قرارداد با یک کارفرمای ترکیه‌ای، ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری و پس از آن به اقامت دائم این کشور تبدیل کنید.
آیا مدرک زبان ترکی برای مهاجرت افراد زیر 18 سال لازم است؟
ارائه‌ی مدرک زبان معتبر در روند دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال ضروری نیست. با این حال در شرایطی که موضوع اقامت تحصیلی مطرح باشد، ممکن است بسته به مدرسه‌ی انتخابی، به مدرک زبان ترکی یا انگلیسی نیاز داشته باشید.
مزایای مهاجرت افراد زیر 18 سال به ترکیه چیست؟
اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید، بهترین زمان اقدام زیر سن قانونی است. در مورد افرادی که در این سن قصد مهاجرت به ترکیه را دارند، کمترین سخت‌گیری‌ها انجام می‌شود و آنها می‌توانند به راحتی ویزای خود را دریافت کرده و با ورود به ترکیه از مزایای زندگی در این کشور بهره‌مند شوند.

دریافت اقامت ترکیه با آرال گام

دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال، با کمک کارشناسانی که در این زمین تخصص کافی دارند و  می‌دانند باید از کجا شروع کنید و چه مراحلی را طی کنید، می‌تواند تجربه‌ی جدیدی از مهاجرت را برایتان ایجاد کند. ما در موسسه‌ی آرال گام، به صورت تخصصی در زمینه‌ی مهاجرت به ترکیه مشاوره‌های لازم را در اختیارتان قرار داده و نه تنها می‌توانیم به تمام سوالات شما در مورد مهاجرت پاسخ دهیم، بلکه می‌توانیم این فرایند را برایتان آغاز کرده و در دریافت هر چه سریعتر ویزای مورد نظر به شما کمک کنیم.

دریافت اقامت ترکیه برای افراد زیر 18 سال تنها یکی از خدمات موسسه‌ی ماست. به جز این در زمینه‌های مختلف دیگری مانند، خرید ملک در ترکیه، تحصیل در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، دریافت شهروندی ترکیه، ثبت ازدواج، افتتاح حساب و …. به طور کلی هر خدمت دیگری در زمینه‌ی مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت این کشور می‌توانید روی کمک موسسه‌ی ما حساب کنید. ما شرایطی را برایتان فراهم می‌کنیم که بتوانید در سریعترین زمان ممکن به اهداف مهاجرتی خود برسید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
4.4 از 5 از 14 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. آواتار آرال گام
    آرال گام
    ۲۳ خرداد ۱۴۰۲

    با سلام
    فعلا در این بخش خدمت نداریم

  2. آواتار Ali
    Ali
    ۱۴ فروردین ۱۴۰۲

    سلام وقتتون بخیر.پسر من ۱۵ سالشه.فوتبالیسته.سابقه بازی در لیگ کشور نوجوانان داره.برای تحصیل اگر بفرستمش ترکیه ایا میشه با ویزای تحصیلی وارد باشگاه های فوتبال بشه.از نظر مالی هم مشکلی نداریم.میتونم‌حمایتش کنم.و اینکه حدودا هزینه تحصیل و باشگاش چقدر میشه.ممنون

    • آواتار آرال گام
      آرال گام
      ۱۶ فروردین ۱۴۰۲

      سلام وقت بخیر
      لطفا جهت کسب اطلاعات با شماره تماس های موجود موسسه در سایت تماس حاصل فرمایید

  3. آواتار اوا
    اوا
    ۲۳ دی ۱۴۰۱

    سلام‌من ۱۴ سالمه هشتمم میخوام برای دبیرستانم برم ترکیه و اونجا تحصیل کنم خودم ناخنکارم و مژه کارم مدرک فنی حرفه ای میخوام‌بگیرم زبان ترکی هم بلدم میشه فقط قضیه قیم میشه که خواهر یا مادرم با من بیان و اقامت موقت بگیرن ؟ و میشه اونجا هم من هم شخصی که باهام میاد کار کنیم ؟

    • آواتار آرال گام
      آرال گام
      ۲۴ دی ۱۴۰۱

      سلام اول باید از یک مدرسه پذیرش بگیرین و تنها یک شخص مادر یا پدر شما میتونن با اقامت شما ویزا بگیرند. و در حین تحصیل هم نمیتونین کار کنین
      برای ویزای کاری هم باید سنتون بالای 18 سال باشد

  4. آواتار ف ت
    ف ت
    ۱۳ آذر ۱۴۰۱

    سلام پسرم ۱۷ سالشه وسال آخر دییرستان وبا معدل بالای ۱۹. آیا میتونم قبل ۱۸ سالگی به ترکیه بفرستم واز آنجا درخواست ویزای دانشجویی بدهم؟

    • آواتار آرال گام
      آرال گام
      ۱۳ آذر ۱۴۰۱

      سلام
      بعد از دبیرستان میتونن پذیرش تحصیلی بگیرین و هیچ مشکلی ندارد. برای خروج از کشور هم باید وثیقه گذاشته شود

  5. آواتار Zia
    Zia
    ۰۲ آذر ۱۴۰۱

    سلام من 16 سالمه من میخوام برای تحصیل ویزه رایگان بگیرم برای تحصیل ویزه رایگان میدهد ترکیه راهنمایی کنید ممنون

    • آواتار آرال گام
      آرال گام
      ۰۵ آذر ۱۴۰۱

      سلام. باید در یکی از مدارس ترکیه ثبت نام کنید و ویزای تحصیلی دریافت کنید

  6. آواتار Ali ghasempour
    Ali ghasempour
    ۲۱ مهر ۱۴۰۱

    سلام من ۱۷ سال دارم و نمیخاهم که برای تحصیل به یا گردشگری به ترکیه برم ایا اموان پذیر است که برای اقامت بروم لطفا راهنمایی کنید من میخاهم بدون خانواده بروم

    • آواتار آرال گام
      آرال گام
      ۲۳ مهر ۱۴۰۱

      سلام
      شما فقط میتونین برای تحصیل برین

  7. آواتار فرساد
    فرساد
    ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    سلام چیکار باید بکنم برای اقامت

  8. آواتار دختر
    دختر
    ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

    با سلام
    دختری ۱۲ ساله ام چند وقته دیگه وارد ۱۳ سال میشم می خوام از طریق ترکیه برم آلمان خودم تنها بدون خانواده ، خانواده دارم ولی می خوام تنهایی برم زبان انگلیسی بلدم ، المانی هم کمی بلدم صحبت کنم . ایرانی هستم . چطوری می تونم از طریق ترکیه برم آلمان و هر وقت خواستم به ایران برگردم ؟
    و در مدارس المان چطوری می تونم تحصیل کنم ؟
    آیا از طریق ترکیه راحتر هست برم آلمان ؟
    قاچاقی برم یا قلنونی ؟
    می تونم راحت در مدارس المان تخصیل کنم ؟
    درسم خوبه .
    ورزش کیک بوکس هم می رفتم مقام و مدال استانی و منطقه ای دارم .
    در حال یادگیری زبان المانی و تکواندو و برنامه نویسی هستم .
    شما فرض کنید هم اینها رو بلدم می تونم اون موقع برم المان و تحصیل کنم و ایرانی ام و کار پیدا کنم اونجا (توی شرکت بازی سازی کار کنم یا بازی بسازم با تیمی یا برنامه نویسی کار کنم و یا وقتی برنامه نویس شدم ، هکر بشم ، نه برم مردم رو هک کنم برم با پلیس کار کنم )؟؟؟؟
    چون پدر و مادرم نمی خوان برم می خوام خودم تنها برم ، قراره یه بازی بسازم هر چی پول در اوردم دیگه برای خرجمه .
    لطفا بهم جواب بدین لطفا .
    شاید فکر کنید اینا رویاهای یه بچه هست اما من عملی شون میکنم و قطعا میرم المان هر طور که شده
    برای همتون آرزو موفقیت دارم

    • آواتار آرال گام
      ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

      آیدا خانم سلام
      چقدر خوبه که کلی توانایی دارید، کلی انرژی و برنامه دارید. چقدر خوبه که اینقدر به خودتون ایمان دارید.
      خیلی خوشحال شدم که دختر خانم توانمندی چون شما از سایت ما دیدن کرده. ولی آیدا خانم شما تنها نیستید، قطعا پدر مادر شما هم به توانایی مالی شما بیشتر احاطه دارند و هم به محیط خارج از خانه. یقین بدانید که هیچ کسی در دنیا به اندازه پدر مادر برای فرزند خود فداکاری و تلاش نمی کند. پدر- مادرها حتی از خودشون می زنند و به بچه هاشون می رسند. ما بچه ها حق نداریم به خاطر رویاها و آرزوهای خودمان دنیای آنها را خراب کنیم. همانهایی که سالها برای رشد و پرورش ما زحمت کشیده اند، بی خوابی کشیده اند زمان گذاشته اند و …
      بنظرم بهترین راه برای رشد و توسعه شما مشورت با خانواده و مخصوصا پدر و مادر است. در هر کاری آنها را دخیل کنید و با حمایت آنها حرکت کنید.

  9. آواتار دختر
    دختر
    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام من افغانی ھستم 13 سالمہ من در ایران نمیتوانم تحصیل کنم میشه خواھش کنم یہ راہ آسون برام پیدا کنید کہ در ترکیه تحصیل کنم ممنون میشم کمکم کنید

    • آواتار آرال گام
      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

      با سلام
      خیلی متاسف هستیم که نمی تونیم کاری برای شما انجام بدیم. قوانین ترکیه و ایران برای شهروندان افغانستان خیلی بسته است.
      از اینکه نمی توانیم به شما در این ایام سخت کمک کنیم شرمنده ایم.
      انشالله برای شما روزهای بهتری رقم بخورد

  10. آواتار دختر.
    دختر.
    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

    من13سالمه ایرانی هستم من واقعا نمیتونم در ایران ادامه تحصیل کنم میشه یه راهی بزارین همین آزمون رو به من بدید شاید قبول شدم ایران هیچ پیشرفتی نداره

    • آواتار آرال گام
      ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

      خانم نریمانی وقت شما بخیر
      برای هر تصمیمی باید خیلی دقیق همه جوانب را سنجید.
      با آرامش و اطمینان قدم برداشت
      حتما از مشاورهای حرفه ای مشاوره حضوری بگیرید.

      • آواتار دختر
        دختر
        ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

        سلام منم مشکل دارم نمی توانم در ایران تحصیل کنم ممنون میشوم که به من کمک کنید تا در ترکیه تحصیل کنم ممنون میشوم کمکم کنید خداحافظ

        • آواتار آرال گام
          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

          وقت شما بخیر
          از اینکه نمی توانیم کاری برای شما انجام بدیم، شرمنده ایم.

        • آواتار حسن
          حسن
          ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

          سلام ببخشید یک سوال داشتم اگه فرزند زیر ۱۸ سالدال در ترکیه بخواد تحصیل کنه آیا والدین میتونن بواسطه اون اقامت موقت بگیرن و کنارش باشن
          ممنون

        • آواتار آرال گام
          ۱۵ شهریور ۱۴۰۱

          با سلام
          با توجه به سختگیری های اخیر متاسفانه در بیشتر مواقع کیملیک داده نمی شود.

  11. آواتار صلاح الدین ابراهیمی
    صلاح الدین ابراهیمی
    ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

    من16سالم است و افغانستانی هستم .قاجاق امدم ترکیه چی کاری باید کنم به من کیملیک میدهند یاخیر

    • آواتار آرال گام
      ۲۶ فروردین ۱۴۰۱

      جناب ابراهیمی ما کار غیر قانونی انجام نمی دیم
      و متاسفانه هیچ راهی برای کمک به شما به ذهنمون نمیرسه
      برای شما آروزی موفقیت و پیشرفت داریم.
      در امان خدا

  12. آواتار مرجان رضایی
    مرجان رضایی
    ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

    من دخترم یک سالش هست و با پدرش مهرم بودیم ولی در اینجا هنوز به دخترم شناسنامه ندادن از کسی سوال کردم کفتن میتونی بری ترکیه بدون خرید خونه اقامت و شناسنامه برایه بچه بکیری چون ایران بهش ندادن اونجا راحت میدن میشه راهنمایی کنین ممنون

    • آواتار آرال گام
      ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

      با سلام
      خیلی متوجه سوالتون نشدم
      لطفا با تلفن های شرکت تماس بگیرید

  13. آواتار ابوالفضل جعفری
    ابوالفضل جعفری
    ۲۴ دی ۱۴۰۰

    من در ایران نمیتوانم ادانه تحصیل بدهم میخواهم ادامه تحصیل بدم در ایران من مشکلات زیادی دارم و خیلی دوست دارم درس بخونم پیش رفت کنم

    • آواتار آرال گام
      ۲۴ دی ۱۴۰۰

      جناب جعفری
      خیلی خوبه که شما بدنبال کسب دانش و علاقمند به تحصیل هستید. آرال گام در کنار شماست تا هر گونه راهنمایی و مشاوره را به صورت رایگان در اختیار شما قرار بدهد.
      با تشکر

    • آواتار سالار
      سالار
      ۱۴ تیر ۱۴۰۱

      سلام حالتون خوبه من دانش آموز کلاس دهم هستم می خواهم این سال به ترکیه برم و در آنجا تحصیل کنم پدر و مادر حتما باید اقامت داشته باشند یا فقط در حضور ثبت نام آنجا باشند که رضایت نامه بدن

      • آواتار آرال گام
        ۳۱ تیر ۱۴۰۱

        سلام
        برای فرزندان زیر 18 سال قیم لازم است.

        • آواتار مسعود
          مسعود
          ۰۳ شهریور ۱۴۰۱

          سلام. من یک ساله که با خانومم ازدواج کردم. خانومم از ازدواج اولش یک دختر 16 ساله داره. خانومم از شوهر سابقش جدا شده. دخترِ خانومم تا مدتی پیش خانواده ی پدری بود و اونها توی سن پایین عقدش کردن و پارسال جدا شد. در واقع مطلقه محسوب میشه و برای خروج از کشور هم به اذن پدر نیاز نبود. حالا برای اقامت ترکیه آیا برگه ی حضانت هم لازمه؟ خانومم اقامت داره و میخوایم اقامت همراه بگیریم. ممنون میشم اگر جواب بدین.