موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه

سرمایه گذاری بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه

اگر به خرید ملک در ترکیه فکر می‌کنید، احتمالا راجع به شهرهای مختلف آن چیزهای زیادی شنیده‌اید. ترکیه سی و ششمین کشور بزرگ جهان، دارای مناظر، آب و هوا و زیرساخت‌های متنوع است. شما می‌توانید یک ویلای ساحلی، یک آپارتمان دنج در یک محله‌ی تاریخی، یک پنت هاوس کاملا جدید یا یک کلبه بازسازی شده را برای خرید انتخاب کنید. همچنین املاکی وجود دارد که با طیف وسیعی از بودجه‌ها مطابقت دارند. پس با توجه به سلیقه و بودجه‌ی خود، باید شهر مناسبی را جهت خرید ملک در ترکیه انتخاب کنید. شهری که برای شما بهترین باشد. پس اگر تمایل دارید با بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه آشنا شوید، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه :استانبول

اگرچه پایتخت ترکیه آنکارا است، اما قطب اصلی اقتصادی، مالی، آموزشی و توریستی آن استانبول است. این شهر که بزرگ‌ترین شهر کشور است، یک فرودگاه بین‌المللی بی‌نظیر دارد.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه

اکثر خریداران ملک در استانبول افراد محلی یا مهاجران شاغل هستند. اما خارجی‌هایی که قصد دارند از خانه یا آپارتمان خود در استانبول به عنوان مقصد تعطیلات یا بازنشستگی استفاده کنند، از زندگی در آنجا نیز لذت خواهند برد.

این شهر می‌تواند از زیرساخت‌های توسعه‌یافته‌ای برخوردار باشد که شامل مراکز خرید بی‌پایان، موزه‌ها و سالن‌های کنسرت باشکوه، مراکز تناسب اندام و سالن‌های زیبایی، امکانات سرگرمی در روز و شب و … است.

استانبول به سرعت در حال توسعه است و بسیاری از محله‌های آن در حال حاضر در حال بازسازی هستند. سرمایه‌گذاران باتجربه از این فرصت برای خرید مکان‌هایی استفاده می‌کنند که به زودی قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه : آنتالیا

این اقامتگاه ساحلی در سواحل مدیترانه واقع شده و دارای یک فرودگاه است. پس از استانبول، این شهر دومین مقصد گردشگری محبوب در این کشور است.

تقاضا برای خرید ملک در اینجا همیشه بالا است، با این حال قیمت‌ها به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه هستند. در مرکز شهر، تمام زیرساخت‌های شهری معمولی را خواهید دید. در استراحتگاه‌های ساحلی کوچکتر، جوامع مهاجر متعددی از کشورهای مختلف غربی وجود دارد.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه

آلانیا در بین سرمایه‌گذارانی که برای اجاره فصلی آپارتمان و خانه می‌خرند بسیار محبوب است. اگر به گلف علاقه دارید، به خرید خانه در بلک فکر کنید زیرا این بهترین مکان در ترکیه برای انجام این ورزش است.

اگر گشت و گذار تاریخی را ترجیح می‌دهید، ساید را انتخاب کنید. محله کنیالتی و همچنین ساحل لارا نیز از محبوبیت فزاینده‌ای در بین خارجی‌ها برخوردار است.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه :آلانیا

از نظر فنی، این اقامتگاه متعلق به منطقه آنتالیا است، اما ویژگی منحصر به فرد خود را دارد. خریداران خارجی ملک در درجه اول به منطقه ساحلی محمودلار علاقه مند هستند. هر سال، آلانیا کمی مدرن‌تر و خاص‌تر است.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه :کالکان

بیشتر املاک واقع در کالکان مشرف به منظره‌ی دیدنی دریا هستند، اما زمین محدود است و از نظر فنی ساخت خانه‌های جدید در این شهر غیرممکن است. کالکان بیشتر از اینکه به خاطر آپارتمان معروف باشد، به خاطر ویلاهایش معروف است.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه : بورسا

این یک شهر است اما یک استراحتگاه ساحلی نیست. بورسا در شمال غرب کشور واقع شده است و تاکنون عمدتاً در بین سرمایه‌گذاران خاورمیانه محبوبیت داشته است. آن‌ها به دلیل شباهت‌های آشکار در تاریخ، فرهنگ و غذا به بورسا نقل مکان می‌کنند.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه

با این حال، بورسا احتمالا در چند سال آینده به یک مرکز جهانی تبدیل شود، زیرا در سال 2014 به فهرست مناطق دیدنی یونسکو اضافه شد. علاوه بر این، هر ساله تعداد بیشتری از گردشگران خارجی و داخلی برای اسکی در دامنه کوه اولوداگ به این شهر می‌آیند.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه :یالوا

اگر قصد کاهش هزینه‌ها را دارید، خرید ملک در یالووا را در نظر بگیرید. این استراحتگاه در 34 مایلی بورسا و در کنار دریای مرمره واقع شده است. بازار املاک و مستغلات محلی در یالوا، به تازگی شروع به کار کرده‌اند، بنابراین شما می‌توانید از یک سبک زندگی نسبتاً آرام در اینجا لذت ببرید.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه :ترابزون

این شهر جذاب در دامنه‌ی رشته کوه کاکار واقع شده است. مهمانان و ساکنان آن می‌توانند از فلات خیره کننده آیدر و دریاچه  اوزونگل در مجاورت آن دیدن کنند.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه :دالیان

این شهر در ساحل جنوب غربی کشور قرار دارد و  طبیعت‌گران را به خود جذب می‌کند. گردشگران برای حمام گلی و بازدید از مقبره‌های صخره‌ای لیکیا به دالیان می‌آیند. دالیان دارای یک فرودگاه است و به لطف خدمات اتوبوسرانی به سایر مناطق کشور ارتباط خوبی دارد.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه :فتحیه

اگر از دالیان رانندگی کنید، تقریباً یک ساعت دیگر به این شهر ساحلی خواهید رسید. این شهر در ریویرای ترکیه واقع شده است که به آن ساحل فیروزه‌ای نیز می‌گویند. برجسته‌ترین نقطه عطف آن تالاب آبی است.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه :دیدیم

این شهر کوچک در ساحل دریای اژه به خاطر معبد باستانی آپولو معروف است. تاکنون بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی و گردشگران داخلی این شهر، از بریتانیا آمده‌اند. زیرساخت‌های موجود در دیدیم، هنوز چیزهای زیادی لازم دارند تا کامل شوند، اما زمین‌های زیادی برای پیشرفت‌های بعدی وجود دارد، بنابراین قیمت‌ها در آینده افزایش خواهد یافت.

آرال گام،  متخصص در زمینه‌ی مهاجرت به ترکیه

به یاد داشته باشید که مهم نیست کدام منطقه را انتخاب می‌کنید، شما می‌توانید از این مطمئن باشید که خرید ملک در ترکیه یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه خواهد بود. کارشناسان می‌گویند که بازار املاک و مستغلات محلی ترکیه، هنوز در مراحل اولیه است. با توجه به وضعیت اقتصادی ترکیه، قیمت مسکن در آینده افزایش خواهد یافت.اگر قصد اجاره یا فروش مجدد محل زندگی خود در ترکیه را دارید، می‌توانید سود خوبی از آن کسب کنید. اگر می‌خواهید به ترکیه نقل مکان کنید یا چند ماه در سال در تعطیلات در ملک خود بمانید، قطعا از سبک زندگی محلی لذت خواهید برد.

در نهایت، اگر تمایل دارید که با اطلاعات کامل و بدون دردسر به خرید ملک خود در ترکیه بپردازید و خانه‌ای بدون مشکل و حاشیه بخرید، بهتر است از یک موسسه‌ی مهاجرتی معتبر، مثل موسسه مهاجرتی آرال گام کمک بگیرید. آرال گام سال‌هاست که صرفا در زمینه‌ی مهاجرت به ترکیه فعالیت می‌کند و می‌تواند در انواع مهاجرت، خدماتی کامل و منحصر به فرد را ارائه دهد. بنابراین، در صورتی که می‌خواهید اطلاعات کاملی زمینه‌ی خرید ملک در ترکیه به دست بیاورید، از مشاوره‌ی رایگان آرال گام کمک بگیرید، یا از خدمات وکلای موسسه در خرید ملک استفاده کنید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 3 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *