موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

آیا ملک در ترکیه ارزان است؟

سرمایه گذاری آیا ملک در ترکیه ارزان است؟

سرمایه‌گذاران ایرانی که مایل به خرید ملک در ترکیه هستند، می‌خواهند بدانند که آیا ملک در ترکیه ارزان است؟ در ابتدا بایستی بگوییم که املاک ترکیه در مقایسه با سایر کشورهای محبوب برای خریداران خارجی مانند اسپانیا، پرتغال و فرانسه ارزان‌تر است. البته به این موضوع نیز بایستی اشاره کنیم که تنوع ملک و تنوع قیمت در ترکیه زیاد است. در واقع برای هر سرمایه‌گذاری با هر مقدار سرمایه، سلیقه‌ و هدفی ملکی برای خریداری وجود دارد.

جالب است بدانید که سالانه تقریباً 50000 ملک به خارجی‌ها از ملیت‌های مختلف در ترکیه فروخته می‌شود. می‌بینید که ترکیه توانسته است به خوبی توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند. اما خریداران باید قبل از خرید ملک ارزان در مورد بازارهای منطقه تحقیق کنند. در این باب موسسه مهاجرتی آرال‌گام که به طور کاملا تخصصی در زمینه انواع روش‌های مهاجرتی به ترکیه فعالیت دارد، خدمات بسیار ویژه‌ای ارائه نموده است.

در ترکیه طیف وسیعی از قیمت‌ها و انواع ملک را داریم. در برخی مکان‌ها خانه‌ها چند میلیون دلاری نیز به فروش می‌رسند که ساخت و دکور آن‌ها از عمارت‌های آمریکایی که در بورلی هیلز دیده می‌شوند شیک‌تر است. در ادامه همراه ما باشید تا قیمت‌های ملک را در ترکیه با هم بررسی کنیم.

آیا ملک در ترکیه ارزان است؟

برای دریافت جواب این سوال که آیا ملک در ترکیه ارزان است و همچنین قیمت ملک به چه فاکتور‌های مختلفی بستگی دارد که در زیر به این مسائل به طور کامل پرداخته‌ایم

1: موقعیت ملک در قیمت تاثیر‌گذار است.

ابتدا باید شناسایی کنید که ملک در کدام مناطق گران و یا ارزان هستند. برای مثال عمارت‌های یالی بسفروس در استانبول نه تنها گران‌ترین نوع ملک در بازار ترکیه هستند، بلکه یکی از گران‌ترین ملک‌های دنیا نیز هستند.

بنابراین جستجو برای خانه‌های مقرون به صرفه در این منطقه ثمربخش نخواهد بود. اما به مناطق در حاشیه شهر قیمت ملک به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. همچنین یالیکاواک یکی دیگر از مناطقی است که قیمت مسکن در آن طی ده سال گذشته افزایش یافته است. که دلیل این افزایش قیمت را می‌توان به باز شدن اسکله‌ای در این منطقه و قایق‌های تفریحی بزرگ نسبت داد.

2: ارزان ترین خانه‌های ترکیه در کدام مناطق هستند؟

حومه استانبول : اگر دلیل شما برای خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری است، مناطق حاشیه‌ای استانبول را در نظر بگیرید. در اینجا مجتمع‌های بزرگ بازار مسکن استانبول را احیا می‌کنند و سرمایه‌گذاران با قیمت بهتری می‌وانند مسکن تهیه کنند. البته جالب است بدانید که امکان خرید ملک با بازپرداخت‌های بلندمدت بدون بهره نیز وجود دارد که شرایط را برای سرمایه گذاری ارزان ملکی ایده آل فراهم می‌کند.

آیا ملک در ترکیه ارزان است؟

آلتینکم – دیدیم (Altinkum – Didim) : سواحل دریای اژه نیز قیمت‌های مناسبی دارند. آلتینکم که به نام دیدیم نیز شناخته می‌شود، بازنشستگان بریتانیایی زیادی را به خود جذب می‌کند. دیدیم 20 سال پیش یک روستای کوچک بود، اما اکنون به یک مقصد گردشگری مهم تبدیل شده است که به دلیل سواحل بسیار زیاد آن است.

فتحیه (Fethiye) : فتحیه در سواحل med ترکیه با وجود محبوبیت در بازارهای قایقرانی و گردشگری، قیمت ملک مقرون به صرفه‌ای دارد. فتحیه که اکنون یک شهر بندری پررونق است، یکی از مکان‌های توریستی شناخته شده ترکیه می‌باشد و در ده سال گذشته مهاجران بریتانیایی زیادی را به خود جذب کرده است. جدا از آب و هوای مطلوب و زیبایی‌های طبیعی، بریتانیایی‌ها سبک زندگی کم هزینه‌تر و مهمان نوازی ترک‌های محلی را دوست دارند.

بورسا (Bursa) : بورسا در کنار ساختمان‌های مدرن ساختمان‌های تاریخی از جمله مساجد و مقبره‌ها را نیز حفظ کرده است. جالب است بدانسد که این شهر اولین پایتخت عثمانی بوده است. بورسا در کل شهری مطبوع برای زندگی دارد، چرا که در طول تابستان سبز است، می‌توانید برای پیاده‌روی و لذت بردن از هوای خنک با تله‌کابین از کوه اولوداگ بالا بروید و در زمستان در پیست اسکی ترکیه اسکی کنید.

3: خرید ملک بدون سند

ملک‌های بدون سند در تمام دنیا به پرچم قرمز یا Red Flags شهر دارند. که طبیعی است قیمت این ملک‌ها پایین باشد. اما در ترکیه مراقب چنین ملک‌هایی باشید. همیشه به یاد داشته باشید که تحقیقات محلی هنگام یافتن ملکی که با بودجه و نیازهای سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد، بسیار مهم است. در مورد قیمت‌های محلی حتما بررسی‌های دقیقی را انچام بدهید تا تا میانگین قیمت هر متر مربع را بدست آورید.

4: از هزینه‌های جانبی و پنهان خرید ملک قافل نشوید.

به این نکته توجه داشته باشید که بنابراین، پیدا کردن یک ملک مقرون به صرفه یک مسئله است و هزینه‌های جانبی دیگر همانند هزینه‌های وکیل، مترجم، ثبت ملک، کارشناسی خانه و مالیات بر دارایی نیز وجود دارد. برای این نوع هزینه‌ها تقریباً 8 تا 10 درصد از قیمت نهایی خرید را در نظر بگیرید. ملکی که می‌خرید باید متقبل شدن این هزینه را داشته باشد.

چرا ملک در ترکیه ارزان است؟

دلایل مختلفی وجود دارد که اولین آن نرخ ارز لیر ترکیه است. چرا که خریداران خارجی می‌توانند با نرخ‌های خوبی در ترکیه ملک معامله کنند. دومین مورد وجود برخی مناطق که قیمت ملک در آن ارزان است چرا که عرضه و تقاضا در آن پایین است. همچنین بایستی بدانید که در سال‌های اخیر اقدام به نوسازی و اجرای طرح‌های جدید نیز نموده است. چرا که تا پیش از آن ساخت و سازهای غیرقانونی زیادی وجود داشت، کیفیت مسکن پایین بود و وام مسکن هم عرضه نمیشد.

پروسه خرید ملک در ترکیه چیست؟

آژانس‌های املاکی بسیاری در ترکیه وجود دارند، اما سرمایه‌گذاران خارجی بهتر است از متخصصانی که می‌شناسند کمک بگیرند. چرا که احتمال کلاه‌برداری نیز کاهش می‌یابد. شما از موسسه‌ای ایرانی که در داخل کشور فعالیت می‌کند و خدمات خرید ملک در ترکیه را ارائه می‌دهد، راحت‌تر می‌توانید اعتماد کنید.

آیا ملک در ترکیه ارزان است؟

ما در موسسه مهاجرتی آرال گام از پیدا کردن ملک با قیمت مناسب تا ثبت سند مالکیت در کنار شما خواهیم بود. خریداران خانه به یک حساب بانکی و شماره مالیات برای شروع نیاز خواهند داشت. که ما میتوانیم برای شما اقدام به افتتاح حساب بانکی در ترکیه و افتتاح حساب بین‌المللی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه مطابق شرایط خود راهنمایی و مشاوره‌ دقیقی دریافت کنید با این موسسه مهاجرتی تماس بگیرید.

آیا به هنگام خرید ملک در ترکیه می‌توان اقامت گرفت؟

توجه داشته باشید که پروسه اخذ اقامت و خرید ملک کاملا مجزا هستند و همزمان انجام نمی‌شود. در حقیقت بایستی برای اخذ اقامت و شهروندی درخواستی جداگانه ثبت گردد و وضعیت مالی و سلامت سرمایه‌گذار نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

آیا خرید ملک در ترکیه یک سرمایه‌گذاری مطمئن و امن است؟

ترکیه تدابیر امنیتی بالایی دارد و البته آژانس‌های املاک و دفاتر ثبت ملک بایستی مجوز داشته باشند. سرمایه‌گذاران باید دستورالعمل‌های قانونی و حقوق را دنبال کنند تا اطمینان حاصل کنند که سرمایه‌گذاری امنی خواهند داشت. چرا که با کمی غفلت تمام سرمایه‌ خود را از دست خواهید. به همین جهت است می‌گوییم که از یک موسسه مهاجرتی معتبر که در این زمینه تخصص دارد کمک بگیرید تا اطمینان خاطر از پروسه خرید در خارج از کشور را داشته باشید. موسسه مهاجرتی آرال گام از طریق اقدامات قانونی از سرمایه حفاظت خواهد کرد.

سخن پایانی

امیداواریم که اطلاعات مفید و ارزشمندی پیرامون سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق مقاله آیا ملک در ترکیه ارازن است در اختیار شما قرار داده باشیم. اگر علاقه‌مند به دریافت جزئیات بیشتر و نیز دریافت مشاوره مطابق با شرایط خود هستید، بهتر است با مشاوران ما در آرال گام تماس بگیرید. این موسسه مهاجرتی پروند‌های موفق بسیاری داشته که حاکی از تخصص بالای آن در زمینه انواع روش‌های مهاجرت به ترکیه است. همچنین می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان منتظر تماس مشاوران ما با شما در کوتاه‌ترین زمان باشید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *