موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

ویزا گیفت کارت راه حل خرید بین المللی شما

بانکداری ترکیه 9337bab0 f5d1 49b5 ad96 d580f959fae4 1

حتما شما هم تجربه خرید اینترنتی را داشته‌اید. شما می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی کشورمان کالای موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس با شماره کارت‌های اعتباری خود اقدام به پرداخت هزینه آن کنید. در این میان گاهی ما نیاز داریم که از آنلاین ‌شاپ‌های خارجی برای رفع نیازهای خود خرید داشته باشیم.در بسیاری از مواقع محصول یا خدماتی را نیاز داریم که فروشگاه‌های اینترنتی داخلی توان ارائه آن را ندارند. در این مواقع معمولا به آنلاین شاپ‌های مختلف می‌رویم و کالای موردنظرمان را با قیمت مناسب پیدا می‌کنیم و به سبد خرید خود می‌افزاییم.

بیشتر بخوانید : کارت اعتباری مجازی چیست و چگونه کار می کند؟

اما مشکل خرید ما از آنلاین شاپ‌های خارجی دقیقا از همین نقطه آغاز می‌شود. زمانی که به قسمت پرداخت هزینه محصول خود می‌رسید به دلیل تحریم‌هایی که در حوزه‌ مالی پیش آمده اپلیکیشن‌های پرداخت برای ایرانیان کار نمی‌کنند.بنابراین ممکن است به دلیل این که نمی‌توانیم هزینه محصول خود را پرداخت کنیم آسیب مادی و معنوی متحمل می‌شویم. اما از آن‌جایی که هیچ محدودیتی نمی‌تواند جلوی تکنولوژی را بگیرد برای این مشکل هم راه‌حلی وجود دارد. ایرانیان معمولا برای خرید‌های بین‌المللی خود به جای پرداخت از راه‌های تحریم شده از گیفت کارت‌ها استفاده می‌کنند.

در این مطلب قصد داریم توضیحات کاملی در مورد گیفت کارت‌ها و به خصوص ویزا گیفت کارت به شما ارائه کنیم. همچنین در این خصوص که چگونه می‌توان این گیفت کارت‌ها را تهیه و از آن‌ها ا استفاده کرد توضیح خواهیم داد. اگر شما هم مشکلی که مطرح شده را تجربه کرده‌اید و به دنبال راه‌حل برای آن هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ویزا کارت چیست؟

قبل از این‌که بخواهیم در مورد ویزا گیفت کارت صحبت کنیم بهتر است در ابتدا توضیحی در مورد ویزا کارت ارائه کنیم. ویزا کارت یک شرکت چندملیتی است که در کشور آمریکا دفتر اصلی خود را اداره می‌کند. این شرکت در تلاش است تا مبادلات بین بانکی و عملیات‌های مالی مختلف را برای افراد و شرکت‌های سراسر دنیا در دسترس و آسان‌ کند.

ویزا گیفت کارت

این شرکت یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه مالی محسوب می‌شود. یکی از خدمات جذابی که به مشتریان ارائه می‌کند این است که با بانک‌ها و بنگاه‌های مالی سراسر دنیا قراردادهایی را امضا می‌کند. توسط کارتی که به دارندگان حساب می‌دهد مشتریان می‌توانند از امکانات منحصربه‌فرد و بسیار آن استفاده کنند. اما متاسفانه همان‌طور که گفته شد این خدمات به دلیل تحریم برای ما ایرانیان در داخل کشور در دسترس نیست.

گیفت کارت چیست و چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت یا کارت هدیه دقیقا معنی کارت هدیه‌های مرسوم که در کشور خودمان از آن‌ها برای هدیه دادن استفاده می‌کنیم را دربرمی‌گیرد. این کارت‌های هدیه به صورت پیش‌پرداخت هستند و ما می‌توانیم در آن‌ها پول واریز کرده و آن را به صورت هدیه برای مناسبت‌های مختلف به عزیزانمان بدهیم.یکی از سوالاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که ویزا گیفت کارت‌ها را کجا می‌توانیم خرج کنیم؟ شما می‌توانید از هر فروشگاه فیزیکی یا آنلاینی که ویزا کارت را به عنوان روش پرداخت قبول می‌کند با ویزا گیفت کارت خرید کنید.

یکی از مصارف مهمی که ویزا گیفت کارت برای ما ایرانی‌ها دارد این است که می‌توانیم با تهیه آن از فروشگاه‌های آنلاین خارجی محصول مورد نیازمان را خریداری کنیم. برای مثال اگر شما بخواهید اشتراک یک شبکه نمایش خانگی خارجی را داشته باشید به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانید با پرداخت مستقیم اشتراک آن را بخرید.با این حال معمولا تمام سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبر در کنار درگاه‌های پرداخت متفاوتی که معرفی می‌کنند قسمتی به عنوان گیفت کارت دارند. شما بعد از خرید گیفت کارت در ایمیل خود آن را به صورت یک Username و Password دریافت می‌کنید.

پس از خرید با شارژ کردن گیفت کارت خود به هر میزانی که نیاز باشد می‌توانید از موجودی خود خرج کنید. فقط کافیست کد مخصوص به خود را در قسمت گیفت کارت وارد کنید تا به اندازه بهای محصول موردنظر از حسابتان کم شده و صورت حسابتان پرداخت گردد.در کنسول‌های بازی و کامپیوتر‌های نسل جدید شما دیگر اثری از سی‌دی‌هایی که با آن‌ها بازی‌ نصب می‌کردید نمی‌بینید. یکی دیگر از عملیات‌های بانکی انجام شده توسط ایرانیان با ویزا گیفت کارت می‌تواند خرید اشتراک اورجینال بازی‌های کامپیوتری باشد. برای این کار کافیست فایل‌های بازی را دانلود کرده و اشتراک آن را از سایت‌های معتبر خریداری کنید.

بیشتر بخوانید : همه آن‌چه که باید در مورد گیفت کارت ترکیه بدانید و ویزا کارت ترکیه

چگونه می توان ویزا گیفت کارت تهیه کرد؟

پس از این که با ماهیت ویزا گیفت کارت آشنا شدیم و از مزیت‌های آن مطلع گشتیم نوبت آن می‌رسد که بفهمیم چگونه می‌توانیم این کارت‌ها را خریداری کنیم. بهترین راه این است که آن را از سایت‌های معتبری که از ماهیت آن‌ها و همچنین اعتبارشان در بین خریداران فضای مجازی مطمئن هستید تهیه فرمایید.

چگونه می توان ویزا گیفت کارت تهیه کرد؟

این سایت‌ها معمولا گیفت‌ کارت‌هایی را با شارژ موردنظر شما برای شما تهیه می‌کنند. البته به ازای مقدار اعتبار درخواستی شما این سایت‌ها و کسانی که خرید ویزا گیفت کارت را انجام می‌دهند کارمزد‌هایی را برای خود در نظر می‌گیرند. شما می توانید برای اطمینان از واقعی بودن گیفت کارت خریداری شده و استعلام مانده حساب خود از این سایت معتبر آمریکایی www.vanillavisa.com استفاده کنید.

چگونه از ویزا گیفت کارت خود استفاده کنیم؟

پس از تهیه ویزا گیفت کارت حالا نوبت به خرید شما از سایت‌های موردنظرتان می‌رسد. شما برای خرید از آنلاین‌شاپ‌های بین‌المللی و پرداخت با ویزا گیفت کارت باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

1- قبل از هرکاری حتما IP خود را به آمریکا تغییر دهید. توجه داشته باشید که اگر با IP ایران این عملیات را انجام دهید امکان پرداخت وجود نخواهد داشت.

2- در قسمت card type ویزا کارت را انتخاب کنید.

3- در درگاه پرداخت قسمتی را می‌بینید که باید با کد ۱۴ و ۱۶ رقمی روی ویزا گیفت کارت خود آن را پر کنید.

4- در قسمت card holder name می‌توانید نام خود را تایپ کنید.

5- در این‌جا قسمتی را می‌بینید که مخصوص به وارد کردن تاریخ انقضای کارت هدیه شماست. مانند خریدهای اینترنتی انجام شده با کارت‌های داخلی تاریخ انقضا را در جای مخصوص خود بنویسید.

6- در نهایت پس از وارد کردن شماره CVV می‌توانید خرید خود را نهایی کنید.

همان‌طور که تاکنون متوجه شدید خرید با ویزا گیفت کارت کار بسیار ساده‌ای است و مانند خریدهای اینترنتی است که با کارت‌های بانکی خودمان از فروشگاه‌های داخلی انجام می‌دهیم.

نکات مهم برای استفاده از ویزا گیفت کارت

قبل از خرید ویزا گیفت کارت باید از ریز‌ترین اطلاعات مربوط به آن آگاهی داشته باشیم تا این کارت برای ما کارآمد و مفید واقع شود. حتما توجه داشته باشید که شما با استفاده از ویزا گیفت کارت فقط می‌توانید از فروشگاه‌های آمریکایی خرید کنید.

ویزا گیفت کارت

همچنین توجه داشته باشید که تاریخ انقضای کارت‌ها بین ۷ تا ۱۰ سال در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر پس از خرید و شارژ ویزا گیفت کارت مبلغی در کارت هدیه شما باقی ماند نگران از دست رفتن پول خود نباشید. شما می‌توانید تا ۱۰ سال از فروشگاه‌های آمریکایی با کارت هدیه خود خرید کنید.پیشنهاد می‌شود برای مدیریت بهتر پول‌های خود اگر قصد تهیه گیفت کارتی با مبلغ بالا دارید آن را تبدیل به دو یا چند کارت کنید تا امنیت پول شما چند برابر شود.

سخن پایانی

ویزا گیفت کارت‌ها و امثال آن را جزو خدمات بسیار کارآمد برای ایرانی‌ها است. اما نکته قابل توجه این است که کم نیستند کلاهبرداران و شیادانی که به فکر سرکیسه کردن افراد ناآگاه یا کمتر آگاه در مورد این حوزه هستند. نکته بسیار مهمی که در پایان مطلب حتما باید به آن اشاره کنیم درخصوص کارمزد‌هایی است که سایت‌های واسطه خرید ویزا گیفت کارت برای شما در نظر می‌گیرند.موارد بسیاری دیده شده که برخی از سایت‌های نامعتبر و متفرقه درخواست کارمزدهای نامعقولی را از کاربران دارند. برای مثال اگر شما قصد خرید یک کارت هدیه هزار دلاری داشته باشید و سایت‌های واسط از شما حدودا ۱۵ الی ۲۰ دلاری کارمزد بگیرند درخواستشان منطقی به نظر می‌رسد.

اما متاسفانه دیده شده که بعضی از این سایت‌ها برای خرید ویزا گیفت کارت چیزی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از مبلغ را به عنوان کارمزد در نظر می‌گیرند. اگر در معرض این شرایط قرار گرفتید به هیچ عنوان آن را نپذیرید. در این صورت شما هم چند برابر چیزی که باید را هزینه می‌کنید و هم طمع این سایت‌ها و افراد کلاهبردار را برای به دام انداختن اشخاص دیگر زیاد می‌کنید.

برای جلوگیری از این مسئله سعی کنید قبل از خرید از هر سایتی راجع به آن تحقیق کنید و برای مدتی فعالیت‌های آن‌ها را زیر نظر بگیرید. پس از کسب اطمینان در مورد ارائه خدمات کامل ویزا گیفت کارت راهنمایی در مورد نحوه استفاده توسط سایت موردنظر آن را تهیه کرده و از خرید‌های بین‌المللی لذت ببرید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 1 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *