موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

خرید آپارتمان در مناطق اروپایی استانبول 2022

سرمایه گذاری خرید آپارتمان در مناطق اروپایی استانبول 2022

ترکیه با قرار گرفتن در قاره‌های اروپا و آسیا موقعیت متمایزی دارد و البته فرصت‌های سرمایه گذاری برجسته‌ای نیز در آن شکل گرفته است. به ویژه برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در بخش اروپایی یا آسیایی استانبول با هدف فروش و کسب سود هستتند، گزینه مناسبی است. در این مقاله به بررسی موضوع خرید آپارتمان در مناطق اروپایی استانبول 2022 پرداخته شده است. تنوع ملک در استانبول بالاست و قیمت‌ها بر اساس عوامل متعددی از جمله فاصله ملک از مرکز شهر، فاصله ملک از مناطق توریستی و تاریخی استانبول اروپایی، کیفیت ملک، نزدیکی آن به زیرساخت‌ها و عوامل دیگر تعیین می‌گردند.

بیشتر بخوانیم: خواندن مقاله 5 دلیل خرید ملک در استانبول می‌تواند برای شما مفید باشد.

خرید اقساطی آپارتمان در مناطق اروپایی استانبول

خرید آپارتمان جهت فروش در آینده و کسب سود در مناطق اروپایی استانبول به صورت اقساطی یک فرصت سرمایه گذاری متمایز است. که برای سرمایه گذاران و بازرگانان خارجی و داخلی بازدهی سودآور زیادی را به ارمغان می‌آورد. در ادامه به برخی از دلایل بازدهی سودآور خوب این نوع سرمایه‌گذاری پرداخته‌ایم:

  • در صورت تجهیز و آماده سازی آپارتمان خریداری شده، مانعی برای امکان اجاره همراه با پرداخت اقساط ماهانه وجود ندارد.

از طریق سودی که سرمایه‌گذار از اجاره ملک خود به دست می‌آورد، می‌تواند بخش زیادی از ارزش اقساط ماهانه خود را پرداخت کند. همچنین جالب است بدانید که طبق قانون دولت ترکیه در حوزه املاک، ارزش درآمد اجاره ماهانه سالانه 15 برابر افزایش می‌یابد. این مسئله نیز یک مزیت بسیار خوب و خبر خوش برای سرمایه‌گذاران است.

خرید آپارتمان در مناطق اروپایی استانبول 2022

  • سرمایه گذار می‌تواند اقساط آپارتمان خود را به لیر ترکیه و به صورت اقساط ثابت پرداخت کند. و با توجه به افزایش ارزش دلار در برابر لیر ترکیه یک فرصت سرمایه گذاری خوب محسوب می‌شود. در نتیجه افزایش ارزش ماهانه اقساط کاهش می‌یابد، به خصوص اگر صاحب ملک ارزش اقساط ماهانه را به دلار آمریکا تبدیل کند.
  • سرمایه گذار می تواند با همسر و فرزندان زیر هجده سال خود تابعیت ترکیه دریافت کند، البته زمانی که ملکی به ارزش 400000 دلار آمریکا خریداری کرده باشد.
  • زمانی که مبلغ پرداختی برای ملک در شهرهای بزرگ مانند استانبول و آنکارا به 75000 دلار و در دوره دیگر به 60000 دلار برسد، سرمایه گذار می‌تواند با همسر و فرزندان زیر هجده سال خود اقامت ملکی دریافت کند. این اجازه اقامت ملکی بصورت سالانه تمدید می‌شود، البته در صورتی که ملک فروخته نشود.
  • سالانه با افزایش تقاضا برای ملک‌های مسکونی و نیز افزایش ارزش ملک در مناطق اروپایی استانبول، شاهد افزایش سود سرمایه‌گذاران هستیم.

خرید آپارتمان‌های در حال ساخت در مناطق اروپایی استانبول

خرید آپارتمان‌های در حال ساخت یک سرمایه گذاری سودآور است، زیرا قیمت آن 25٪ تا 35٪ کمتر از پروژه‌های آماده است. در واقع خرید آپارتمان‌های در حال ساخت، فرصت خوبی برای سرمایه گذاری بلندمدت است. چرا که با اتمام ساخت آپارتمان و تحویل پروژه، سرمایه گذاران به سودهای کلانی خواهند رسید. به خصوص اگر این آپارتمان‌های در حال ساخت اقساطی نیز باشند و ارزش اقساط آن به لیر ترکیه پرداخت شود، با تغییر نرخ ارز سود سرمایه گذاران افزایش بیشتر نیز خواهد شد.

خرید آپارتمان در مناطق اروپایی استانبول 2022

مزایای خرید آپارتمان در مناطق اروپایی استانبول چیست؟

سرمایه‌گذاران به هنگام خرید ملک در مناطق اروپایی استانبول با هدف فروش و کسب سود در آینده از مزیای زیادی برخوردار خواهند شد. که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

  • قیمت املاک در مناطق اروپایی استانبول در مقایسه با اتحادیه اروپا متوسط و قابل قبول است. اما معماری مجلل و خدمات اجتماعی تفریحی موجود در مجتمع‌های آپارتمانی هر دو یکسان است.
  • مالیات ملک در ترکیه در مقایسه با اتحادیه اروپا کمتر است.
  • سرمایه گذار با خرید ملکی به ارزش 75000 دلار در شهرهای بزرگ و 60000 دلار در شهرهای کوچک‌تر می‌تواند برای خود و خانواده‌اش خود اقامت ملکی دریافت کند. که در صورت عدم فروش ملک، این اقامت ملکی سالانه تمدید می‌شود.
  • سرمایه گذار می‌تواند با خرید یک ملک یا چند ملک در ترکیه به ارزش 400 هزار دلار آمریکا به همراه خانواده خود موفق به اخذ شهروندی ترکیه شود.
  • سرمایه‌گذار می‌تواند آسوده خاطر از از ثبات سیاسی کشور ترکیه باشد.
  • زندگی در ترکیه به دلیل نزدیک بودن به لحاظ جغرافیایی به ایران و نیز فرهنگ‌های مشابه، نسبتا آسان است.
  • می‌توان در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ترکیه تحصیل نمود. دانشگاه‌های ترکیه در جهان از اعتبار خوبی برخوردار هستند.
  • سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات ترکیه به عنوان یک سرمایه گذاری سودآور محسوب می‌شود، چرا که افزایش تقاضای برای املاک در ترکیه، مزایای زیادی را برای سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت.
  • ترکیه یک کشور توریستی و یکی از مقاصد محبوب گردشگران خارجی بویژه ایرانیان محسوب می‌شود که این مسئله به خودی خود ماهیت سرمایه گذاری املاک را افزایش می‌دهد.

معرفی بهترین مناطق اروپایی استانبول برای خرید آپارتمان

مناطق زیادی برای خرید مسکن و سرمایه گذاری در استانبول در مناطق اروپایی آن وجود دارد. و قیمت ملک با توجه به فاصله از مرکز شهر، معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آن منطقه و خدمات اجتماعی و زیرساخت‌های موجود در منطقه متفاوت است.

مهم‌ترین مناطق برای خرید آپارتمان در مناطق اروپایی استانبول عبارتنداز:

منطقه باشاک شهیر (Basaksehir) : به دلیل وجود فرودگاه جدید استانبول و شهر پزشکی در آن یکی از جذاب‌ترین مناطق برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی محسوب می‌شود. همچنین دولت ترکیه توجه زیادی به این منطقه کرده است و زیرساخت‌ها، خدمات آموزشی، پزشکی و تفریحی خوبی فراهم نموده است.

منطقه اسنیورت (Esenyurt) : زندگی متنوعی بین محله‌های ثروتمند و محله‌های پرطرفدار آن وجود دارد که مناسب همه طبقات اجتماعی است.

منطقه اسنلر (Esenler) : با نزدیکی به مرکز شهر و وجود Otokar Esenler در آن شناخته شده است. در این منطقه بزرگترین گاراژ اصلی اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی ( گاراژ esnler) قرار دارد.

منطقه باغچه‌شهیر (Bahcesehir) :. به دلیل داشتن پوشش گیاهی متنوع از درختان و گل‌ها و دریاچه فوق‌العاده‌اش یکی از سرسبزترین مناطق استانبول به حساب می‌آید. همچنین رستوران‌ها، کافه‌ها، کلوپ‌ها و بازی‌های کودکانه زیادی در این منطقه وجود دارد.

خرید آپارتمان در مناطق اروپایی استانبول 2022

خرید آپارتمان بهترین مناطق اروپایی استانبول با منظره دریا

گزینه‌های زیادی برای سرمایه گذارانی وجود دارد که به دنبال خرید آپارتمان در مناطق اروپایی استانبول با منظره دریا وجود دارد.

برخی از مهمترین مناطق در مناطق اروپایی استانبول با منظره دریا معرفی شده‌اند:

منطقه بشیکتاش مشرف به تنگه بسفر (Bosphorus) به دلیل وجود مهم ترین و مجلل ترین کاخ های عثمانی معروف است. گردشگران بسیاری را برای آشنایی با عظمت معماری شهری در دوران خلافت عثمانی به خود جذب می‌کند. پس یک منطقه توریستی است.

منطقه بورنو اولیوز (Borno olives) مشرف به دریای مرمره و در مجاورت شهر تاریخی استانبول که تنها با دیوارهای قسطنطنیه از آن جدا شده است.

منطقه بیلیک دوزو Beylikduzu که با عبور خط metrobus در آن شناخته می‌شود، این منطقه را به یکی از مناطق مطلوب برای خرید مسکن تبدیل کرده است.

منطقه بی‌اوغلو Beyoglu بین تنگه بسفر و گلدن هرن (Golden Horn) واقع شده است.

منطقه ببک Bebek با مشرف به تنگه بسفر در نقطه‌ای که دریای سیاه و دریای مرمره تلفیق می‌شوند،  یکی از مناطق ارجح برای سکونت افراد مشهور و خانواده‌هایی با کلاس ترکیه به حساب می‌آید.

منطقه آتاکوی Atakoy مشرف به دریای مرمره که با ساحل جذاب و زیرساخت های قوی‌اش شناخته می‌شود، مهم‌ترین دانشگاه‌های ترکیه، بیمارستان‌های خصوصی و دولتی را در خود جای داده است.

منطقه آوجیلار Avcilar که با ساحل فوق العاده و موقعیت آن در خط متروبوس که آن را به بقیه مناطق آسیایی و اروپایی استانبول متصل می‌کند شناخته می‌شود.

سخن پایانی

موسسه مهاجرتی آرال گام، یک مرکز تخصصی ارائه دهنده کلیه‌ی خدمات مربوط به مهاجرت به کشور ترکیه می باشد. همچنین شما می‌توانید خدماتی مانند افتتاح حساب بانکی در ترکیه، خرید ملک در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه، اجاره ملک در ترکیه، اخذ شهروندی کشور ترکیه، تحصیل در ترکیه، افتتاح حساب بین المللی به صورت غیرحضوری را به راحتی با همکاری مجموعه آرال گام در کشور ترکیه انجام دهید. موسسه مهاجرتی آرال گام از مراجعه کنندگان جهت دریافت خدمات مشاوره استقبال نموده و این خدمات را به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار می دهد.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
5 از 5 از 2 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *