موسسه مهاجرت به ترکیه آرال‌ گام

دانشگاه اسکوادار ترکیه

تحصیل دانشگاه اسکوادار ترکیه

تحصیل در دانشگاه اسکوادار ترکیه همراه با مزیت‌هایی است که تمام آن‌ها را تا انتهای این مقاله با یکدیگر بررسی خواهیم نمود. این با وجود اینکه قدمتت زیادی ندارد ولی توانسته است در تمامی حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته باشد و جایگاه خوبی را هم در داخل ترکیه و هم در تمام دنیا به خود اختصاص داده است و توانسته اعتبار کسب کند. یکی از نقاط قوت این دانشگاه دوره‌های آموزشی پزشکی آن است چرا که با بیمارستان‌های بسیاری همکاری دارد و در تلاش است تا بهترین دانشجویان را تربیت کند.

دانشگاه اسکوادار (Üsküdar University) در سطح بین‌المللی با بهترین دانشگاه‌های سراسر جهان همکاری داشته و پیوسته در حال ارتقاء خود است. همچنین با داشتن یک مرکز اشتغال،  تحصیل در دانشگاه اسکوادار ترکیه مورد توجه دانشجویان ترکی و بین‌المللی بسیاری قرار گرفته است. موسسه مهاجرتی آرال گام، یک مرکز تخصصی ارائه دهنده کلیه‌ی خدمات مربوط به مهاجرت به کشور ترکیه می‌باشد، که می‌توانید سوالات خود را از ما بپرسید و از ما مشاوره‌های تخصصی بخواهید.

بیشتر بخوانیم: مطالب مفیدی برای مطالعه در مقاله تحصیل در ترکیه وجود دارد.

درباره تحصیل در دانشگاه اسکوادار ترکیه

دانشگاه اسکوادار (Uskudar University) از زمان تأسیس خود جهت ارائه بالاترین سطح آموزشی تلاش می‌نماید تا دانش ارزشمندی را همگام با پیشرفت‌های علمی از طریق برنامه‌های کاربردی و عملی برای دانشجویان فراهم نماید. در نتیجه این امر بر دانش و تجربیات دانشجویان افزوده خواهد شد. این دانشگاه عمدتا در ارائه تحقیقات علمی مرتبط با ارتقای سطح سلامت روانی و یافتن روش‌های درمانی که به توانبخشی بیماران کمک می‌کند، تمرکز دارد.

دانشگاه اسکوادار از طریق بهترین مراکز تحقیقاتی و بیمارستان‌هایی که در اختیار دارد همانند بیمارستان معروف NP Group (NPISTANBUL Brain) که یکی از معروف‌ترین بیمارستان‌های ترکیه برای درمان بیماری‌های مغز و اعصاب است، دانشجویان خود را آموزش و تربیت می‌کند. در حقیقت به دانشجویان مهارت ارائه خدمات بهداشتی مطابق با استانداردهای بین المللی داده می‌شود.

دانشگاه اسکوادار مورد تایید وزارت آموزش عالی ترکیه است و در اتحادیه اروپا و اکثر کشورهای عربی مانند اردن، فلسطین، لیبی و یمن به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه اسکوادار در سطح بومی در بین 100 دانشگاه برتر ترکیه در رتبه 70 و رتبه 3665 در سطح جهانی قرار گرفت.

دانشگاه-اسکودار-ترکیه

به لطف صلاحیت‌های قوی که دانشگاه اوسکودار از نظر جذب گروهی معتبرترین دانشمندان و محققان دارد و نیز برخورداری از زیرساخت‌های عظیم فناوری، این دانشگاه توانست به نمایندگی از ترکیه در اجلاس بین المللی G-20 حضور یابد و پیشرفت‌های این کشور را نمایان کند. جهت گیری این دانشگاه به سمت آینده‌ای روشن است و دانشگاه اوسکودار به یکی از بهترین دانشگاه‌هایی تبدیل شده است که آموزش با کیفیت بالا را در جهان ارائه می‌دهد که البته طبق آژانس رتبه بندی جهانی تایمز نیز تایید شده است.

سال تاسیس دانشگاه اسکوادار ترکیه

دانشگاه اسکوادار در سال 2011 توسط NP GROUP معروف‌ترین گروه بیمارستانی در ترکیه تاسیس شد که نقش عمده‌ای در ارائه مهمترین و جدیدترین تحقیقات در زمینه علوم روانشناسی و رفتاری داشت و دانشگاه اسکوادار را به تنها دانشگاه ترکیه‌ای تبدیل نمود که توسط بهترین بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و آزمایشگاهی پشتیبانی می‌شود. به لطف این حمایت‌ها و به لطف تجربیات بالای اعضای دانشگاهی در این زمینه، دانشگاه اسکوادار به نماینده پیشرو روان فارموکولوژی (psychopharmacology) و نوروفارماکولوژی (neuropharmacology) در ترکیه تبدیل شده است.

ماموریت دانشگاه اوسکودار ترکیه

دانشگاه اوسکودار قصد دارد تا علاوه بر حفظ ارزش‌های دانشگاه، نسلی با دانش عالی و یادگیری نامحدود برای یافتن راه حل جهت رفع مشکلات و موانع آینده به ویژه در بخش‌های بهداشتی و اجتماعی تربیت کند.

چشم انداز دانشگاه اوسکودار ترکیه

چشم انداز این دانشگاه تبدیل شدن به دانشگاهی پیشرو در علوم ذهنی در سطح بومی و جهانی است که قادر به ارائه برنامه‌های درسی نوآورانه غنی از دانش و تربیت دانشجویانی است که مسلط به فناوری مدرن بوده و از سطح دانش خوب و کارآمدی برخوردار هستند.

پردیس دانشگاه اوسکودار ترکیه

دانشگاه اوسکودار به دلیل موقعیتش در یکی از معروف‌ترین شهرهای ترکیه “Uskudar City” مشرف بر تنگه بسفر (Bosphorus ) بوده و به طور کل موقعیت خوب و برجسته‌ای دارد.

پردیس اصلی علیزاده (Alizadeh Main Campus) : این پردیس دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی (College of Engineering and Natural Sciences)، دانشکده تحصیلات تکمیلی علوم صوفیانه (Graduate School of Sufi Studies) و دانشکده تحصیلات تکمیلی پزشکی قانونی و اعتیاد (Graduate School of Forensic Studies and Addiction) را در خود جای داده است.

پردیس پزشکی NP دانشگاه اسکودار ترکیه

پردیس خصوصی دندانپزشکی و بهداشت دهان (Private Dental and Oral Health Campus) : این پردیس دانشکده دندانپزشکی، کالج علوم بهداشتی و دانشکده خدمات بهداشتی حرفه‌ای را در خود جای داده است.

پردیس کلیسای اسکودار (Uskudar Church Campus) : این پردیس در قلب دانشگاه اسکودار قرار دارد و برای کسانی که مایل به سفر زمینی یا دریایی هستند به تمامی وسایل حمل و نقل شهر نزدیک است. این پردیس شامل کالج علوم بهداشتی (College of Health Sciences)، دانشکده تخصصی خدمات بهداشتی (Professional School of Health Services)، موسسه علوم بهداشتی (Institute of Health Sciences)، موسسه علوم اجتماعی (Institute of Social Sciences) و موسسه علوم (Institute of Science) است.

تحصیل-پزشکی-در-دانشگاه-اسکودار-ترکیه

پردیس جنوبی آلتین‌زاده (Altinzade South Campus) : این پردیس در مهمترین مناطق شهر اوسکودار واقع شده و شامل دانشکده ارتباطات (College of Communication) و دانشکده هنر و علوم اجتماعی (College of Arts and Social Sciences) می‌باشد.

اطلاعات و نکاتی که بایستی پیرامون تحصیل در دانشگاه اسکوادار ترکیه بدانید

اگر تحصیل در دانشگاه اسکودار ترکیه هدف شماست یا می‌خواهید چندین دانشگاه را با یکدیگر مقایسه کنید اطلاعات ارائه شده در ادامه پیرامون دانشگاه اسکودار می‌تواند برای شما مفید باشد.

  • دانشگاه اوسکودار دارای 6 دانشکده (دانشکده پزشکی، دانشکده دندانپزشکی، دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی، دانشکده علوم بهداشتی، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، و دانشکده ارتباطات) به اضافه 5 موسسه و یک مدرسه حرفه‌ای برای سلامت و خدمات است.
  • کالج‌های دانشگاه اسکودار 37 برنامه کارشناسی، 37 برنامه کارشناسی ارشد، 10 برنامه دکتری و 61 برنامه کاردانی ارائه نموده‌اند.
  • گروه بزرگی از اعضای دانشگاهی و محققین در این داشنگاه فعالیت می‌کنند که تعداد آنها حدود 700 نفر است.
  • تعداد دانشجویان دانشگاه اوسکودار 19416 نفر و تعداد کل فارغ التحصیلان تا به امروز 28761 نفر بوده است.
  • بیش از یک کتابخانه دانشگاهی در هر پردیس اسکودار وجود دارد و تعداد کتابخانه‌های این دانشگاه در مجموع 7 کتابخانه است.
  • این مجموعه شامل 38 مرکز تحقیقاتی و کاربردی، 78 آزمایشگاه، 18 سالن آمفی تئاتر و سالن کنفرانس و همچنین 70 باشگاه دانشجویی برای ارائه یک محیط آموزشی و تفریحی به طور همزمان است. امسال بیش از 374 رویداد فرهنگی و تفریحی برگزار شد.

مزایای تحصیل در دانشگاه اوسکودار ترکیه چیست؟

به  عنوان دانشجوی آینده دانشگاه اسکودار ترکیه، بایستی مزیت‌های تحصیل در دانشگاه منتخب و آتی خود را بدانید.

  • زبان آموزشی :

دوره‌های آموزشی تخصص‌های مختلف به دو زبان ترکی و انگلیسی ارائه میژشوند. پس امکان تحصیل به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین‌المللی وجود دارد. نکته مهم و جال توجه دیگر این است که برای کمک به دانشجویان برای غلبه بر مشکلات زبان، دانشگاه اوسکودار یک برنامه مقدماتی برای یادگیری زبان انگلیسی مطابق با استانداردهای بین المللی شناخته شده اتحادیه اروپا ارائه کرده است.

  • رشته‌های تحصیلی برجسته :

دانشگاه اوسکودار برنامه‌های آموزشی متعددی را در مهم‌ترین رشته‌های دانشگاهی همانند مانند روانشناسی، بهداشت، علوم مهندسی و ژنتیک ارائه می‌دهد.

  • امکان ارائه دو مدرک همزمان :

در راستای فراهم کردن فرصت‌های آموزشی فراوان در پاسخ به تمایل دانشجویان به ارتقای سطح علمی خود، دانشگاه اوسکودار به دانشجویان خود این فرصت را داده است که در برنامه‌های دوگانه (dual) و جزئی (minor) ثبت نام کنند تا آنها بتوانند همزمان دو مدرک دانشگاهی را تحت شرایط خاص دریافت کنند. این شرایط از طریق لینک زیر قابل ملاحظه است: https://uskudar.edu.tr/fa/double-major-minor-program

  • همکاری با بهترین دانشگاه‌های سراسر جهان :

دانشگاه اوسکودار توافقنامه‌های زیادی با بهترین دانشگاه‌های سراسر جهان در قالب برنامه تبادل دانشجوی بین المللی اراسموس (Erasmus International Student Exchange Program) دارد. که تعداد دانشگاه‌هایی که این دانشگاه با آنها همکاری می‌کند 432 دانشگاه است. همچنین 32 همکاری با دانشگاه‌های خارج از محدوده برنامه اراسموس دارد.

  • منابع اطلاعاتی و کتابخانه دانشگاه اسکودار ترکیه:‌

دانشگاه اوسکودار دارای کتابخانه‌های بزرگ دانشگاهی است که دانشجویان را به انجام فعالیت‌های تحقیقاتی علمی و آموزشی تشویق می کند. پس به راحتی می‌توان اطلاعات معتبر را از بیش از یک منبع به دست آورد. تعداد کتاب‌های موجود در این 7 کتابخانه بیش از 19500 کتاب کاغذی، بیش از 52300 کتاب الکترونیکی و 2440 پایان نامه است.

دانشگاه-اسکودار-ترکیه

  • مرکز اشتغال دانشگاه اسکودار ترکیه:‌

یک مرکز اشتغال در دانشگاه اوسکودار وجود دارد که از دانشجویان خود در زمینه شغلی حمایت‌های لاز را به عمل می‌آورد. این مرکز به دانشجویان گزینه‌های زیادی از زمینه‌های کاری و فرصت‌های شغلی در بیش از 40 بیمارستان پزشکی که با دانشگاه قرارداد دارد، ارائه می‌دهد. علاوه بر آن سمینارهای آموزشی و توسعه داخلی و خارجی در مرکز اشتغال با هدف گذاری شخصی و آینده‌نگری برگزار می‌شود.

بیمارستان‌های دانشگاه اوسکودار ترکیه

در ادامه بیمارستان‌هایی که این دانشگاه با آن‌ها همکاری دارند، معرفی شده‌اند. در حقیقت دانشگاه اوسکودار شریک رسمی بیمارستان‌های معرفی شده در جدول زیر است:

بیمارستان مغز NP استانبول NP ISTANBUL Brain Hospital
مرکز پزشکی NP Etiler NP Etiler Medical Center
مرکز پزشکی NP Feneryolu NP Feneryolu Medical Center
پردیس NP دانشکده پزشکی The NP Campus of the College of Medicine

برنامه‌های کارشناسی دانشگاه اسکودار ترکیه به همراه هزینه‌های تحصیلی و زبان آموزشی

برنامه‌های تحصیلی طول دوره تحصیلی زبان آموزشی هزینه یا از تخفیف
Medicine پزشکی 6 سال انگلیسی $19,000
Medicine پزشکی 6 سال ترکی $15,000
Dentistry دندانپزشکی 5 سال ترکی $13,000
Chemical Engineering مهندسی شیمی 4 سال انگلیسی $3,900
Computer Engineering مهندسی کامپیوتر 4 سال انگلیسی $3,900
Electrical and Electronic Engineering مهندسی برق و الکترونیک 4 سال انگلیسی $3,900
Industrial Engineering مهندسی صنایع 4 سال انگلیسی $3,900
Software Engineering مهندسی نرم افزار 4 سال انگلیسی $3,900
Molecular Biology and Genetics زیست شناسی مولکولی و ژنتیک 4 سال انگلیسی $3,900
Psychology روانشناسی 4 سال انگلیسی $3,900
Political Science and International Relations علوم سیاسی و روابط بین الملل 4 سال انگلیسی $3,900
Translation and Interpretation (English) ترجمه و تفسیر (انگلیسی) 4 سال انگلیسی $3,900
Bioengineering مهندسی زیستی 4 سال انگلیسی $3,900
Advertising تبلیغات 4 سال ترکی $3,200
Cartoon and Animation کارتون و انیمیشن 4 سال ترکی $3,200
Journalism روزنامه نگاری 4 سال ترکی $3,200
New Media and Communication رسانه‌های نوین و ارتباطات 4 سال ترکی $3,200
Public Relations and Advertising روابط عمومی و تبلیغات 4 سال ترکی $3,200
Radio, Television and Cinema رادیو، تلویزیون و سینما 4 سال ترکی $3,200
Visual Communication Design طراحی ارتباطات بصری 4 سال ترکی $3,200
History تاریخ 4 سال ترکی $3,200
Management Information Systems سیستم‌های مدیریت اطلاعات 4 سال ترکی $3,200
Philosophy فلسفه 4 سال ترکی $3,200
Political Science and International Relations علوم سیاسی و روابط بین الملل 4 سال ترکی $3,200
Psychology روانشناسی 4 سال ترکی $3,200
Sociology جامعه شناسی 4 سال ترکی $3,200
Forensic Science پزشکی قانونی 4 سال ترکی $3,200
Molecular Biology and Genetics زیست شناسی مولکولی و ژنتیک 4 سال ترکی $3,200
Audiology شنوایی شناسی 4 سال ترکی $3,200
Child Development رشد کودک 4 سال ترکی $3,200
Health Management مدیریت سلامت 4 سال ترکی $3,200
Midwifery مامایی 4 سال ترکی $3,200
Nursing پرستاری 4 سال ترکی $3,200
Nutrition and Dietetics تغذیه و رژیم غذایی 4 سال ترکی $3,200
Occupational Health and Safety بهداشت و ایمنی شغلی 4 سال ترکی $3,200
Occupational Therapy کار درمانی 4 سال ترکی $3,200
Prosthetics and Orthotics پروتز و ارتز 4 سال ترکی $3,200
Perfusion پرفیوژن 4 سال ترکی $3,200
Physiotherapy and Rehabilitation فیزیوتراپی و توانبخشی 4 سال ترکی $3,200
Social Work کار اجتماعی 4 سال ترکی $3,200
Speech and Language Therapy گفتار و زبان درمانی 4 سال ترکی $3,200

برنامه‌های کارشناسی ارشد دانشگاه اسکودار ترکیه به همراه هزینه‌های تحصیلی و زبان آموزشی

هزینه-های-تحصیل-در-دانشگاه-اسکودار-ترکیه

در جدول زیر تمامی اطلاعات مربوط به برنامه‌های کارشناسی ارشد دانشگاه اسکودار ترکیه به همراه هزینه‌های تحصیلی و زبلن دوره آموزشی و اینکه دوره ارائه شده برای اعطای درک باید پایان نامه داد یا خیر، آورده شده است.

برنامه‌های آموزشی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اسکودار ترکیه پایان‌نامه/بدون پایان‌نامه زبان آموزشی هزینه یا از تخفیف
Chemical Engineering مهندسی شیمی پایان‌نامه EN $3,300
Chemical Engineering مهندسی شیمی بدون پایان‌نامه EN $2,900
Computer Engineering مهندسی کامپوتر پایان‌نامه EN $3,300
Computer Engineering مهندسی کامپوتر بدون پایان‌نامه EN $2,900
Cyber Security امنیت سایبری پایان‌نامه EN $3,300
Cyber Security امنیت سایبری بدون پایان‌نامه EN $2,900
Electrical and Electronic Engineering مهندسی برق و الکترونیک پایان‌نامه EN $3,300
Electrical and Electronic Engineering مهندسی برق و الکترونیک بدون پایان‌نامه EN $2,900
Engineering Management مدیریت مهندسی پایان‌نامه EN $3,300
Engineering Management مدیریت مهندسی بدون پایان‌نامه EN $2,900
Applied Psychology روانشناسی کاربردی پایان‌نامه TR $6,000
Applied Psychology روانشناسی کاربردی بدون پایان‌نامه TR $4,550
Clinical Psychology روانشناسی بالینی پایان‌نامه TR $15,000
Clinical Psychology روانشناسی بالینی بدون پایان‌نامه TR $13,000
Family Counseling مشاوره خانواده پایان‌نامه TR $3,300
International Relations روابط بین المللی پایان‌نامه TR $3,300
International Relations روابط بین المللی بدون پایان‌نامه TR $2,900
Media and Cultural Studies رسانه و مطالعات فرهنگی پایان‌نامه TR $3,300
Media and Cultural Studies رسانه و مطالعات فرهنگی بدون پایان‌نامه TR $2,900
Neuromarketing بازاریابی عصبی پایان‌نامه TR $3,300
Neuromarketing بازاریابی عصبی بدون پایان‌نامه TR $2,900
New Media and Journalism رسانه های نوین و روزنامه نگاری پایان‌نامه TR $3,300
New Media and Journalism رسانه های نوین و روزنامه نگاری بدون پایان‌نامه TR $2,900
Philosophy فلسفه پایان‌نامه TR $3,300
Philosophy فلسفه بدون پایان‌نامه TR $2,900
Sociology جامعه شناسی پایان‌نامه TR $3,300
Visual Communication Design طراحی ارتباطات بصری پایان‌نامه TR $3,300
Visual Communication Design طراحی ارتباطات بصری بدون پایان‌نامه TR $2,900
Sufi Culture and Literature فرهنگ و ادب صوفیانه پایان‌نامه TR $4,550
Sufi Culture and Literature فرهنگ و ادب صوفیانه بدون پایان‌نامه TR $3,900
Addiction Counseling and Rehabilitation مشاوره و بازپروری اعتیاد پایان‌نامه TR $3,300
Addiction Counseling and Rehabilitation مشاوره و بازپروری اعتیاد بدون پایان‌نامه TR $2,900
Child Development رشد کودک پایان‌نامه TR $3,300
Child Development رشد کودک بدون پایان‌نامه TR $2,900
Child Health and Diseases Nursing پرستاری بهداشت و بیماری های کودک پایان‌نامه TR $3,300
Child Health and Diseases Nursing پرستاری بهداشت و بیماری های کودک بدون پایان‌نامه TR $2,900
Community Mental Health Nursing پرستاری بهداشت روان جامعه بدون پایان‌نامه TR $2,900
Health Informatics انفورماتیک سلامت پایان‌نامه TR $3,300
Health Informatics انفورماتیک سلامت بدون پایان‌نامه TR $2,900
Health Management مدیریت سلامت پایان‌نامه TR $3,300
Health Management مدیریت سلامت بدون پایان‌نامه TR $2,900
Internal Diseases Nursing پرستاری بیماریهای داخلی پایان‌نامه TR $3,300
Internal Diseases Nursing پرستاری بیماریهای داخلی بدون پایان‌نامه TR $2,900
Neuroscience علوم اعصاب پایان‌نامه TR $3,300
Neuroscience علوم اعصاب بدون پایان‌نامه TR $2,900
Nutrition and Dietetics تغذیه و رژیم غذایی پایان‌نامه TR $3,300
Nutrition and Dietetics تغذیه و رژیم غذایی بدون پایان‌نامه TR $2,900
Occupational Health and Safety بهداشت و ایمنی شغلی پایان‌نامه TR $3,300
Occupational Health and Safety بهداشت و ایمنی شغلی بدون پایان‌نامه TR $2,050
Occupational Therapy کار درمانی پایان‌نامه TR $3,300
Occupational Therapy کار درمانی بدون پایان‌نامه TR $2,900
Physiotherapy and Rehabilitation فیزیوتراپی و توانبخشی پایان‌نامه TR $3,300
Psychiatric Nursing پرستاری روانپزشکی پایان‌نامه TR $3,300
Psychiatric Nursing پرستاری روانپزشکی بدون پایان‌نامه TR $2,900
Social Work کار اجتماعی پایان‌نامه TR $3,300
Social Work کار اجتماعی بدون پایان‌نامه TR $2,900
Speech and Language Therapy گفتار و زبان درمانی پایان‌نامه TR $3,300
Women’s Health and Diseases Nursing پرستاری بهداشت و بیماری های زنان پایان‌نامه TR $3,300
Women’s Health and Diseases Nursing پرستاری بهداشت و بیماری های زنان بدون پایان‌نامه TR $2,900
Artificial Intelligence Engineering مهندسی هوش مصنوعی پایان‌نامه TR $3,300
Artificial Intelligence Engineering مهندسی هوش مصنوعی بدون پایان‌نامه TR $2,900
Bioengineering مهندسی زیستی پایان‌نامه TR $3,300
Bioengineering مهندسی زیستی بدون پایان‌نامه TR $2,900
Bioinformatics بیوانفورماتیک پایان‌نامه TR $3,300
Biotechnology بیوتکنولوژی پایان‌نامه TR $3,300
Biotechnology بیوتکنولوژی بدون پایان‌نامه TR $2,900
Chemical Engineering مهندسی شیمی پایان‌نامه TR $3,300
Computer Engineering مهندسی رایانه پایان‌نامه TR $3,300
Computer Engineering مهندسی رایانه بدون پایان‌نامه TR $2,900
Cyber Security امنیت سایبری پایان‌نامه TR $3,300
Cyber Security امنیت سایبری بدون پایان‌نامه TR $2,900
Engineering Management مدیریت مهندسی پایان‌نامه TR $3,300
Molecular Biology زیست شناسی مولکولی پایان‌نامه TR $3,300
Molecular Biology زیست شناسی مولکولی بدون پایان‌نامه TR $2,900
Biosecurity امنیت زیستی پایان‌نامه TR $3,300
Forensic Computing and Digital Evidence محاسبات قانونی و شواهد دیجیتال پایان‌نامه TR $4,350
Forensic Computing and Digital Evidence محاسبات قانونی و شواهد دیجیتال بدون پایان‌نامه TR $3,300
Crime Prevention and Analysis پیشگیری و تحلیل جرم پایان‌نامه TR $4,350
Crime Prevention and Analysis پیشگیری و تحلیل جرم بدون پایان‌نامه TR $3,300
Crime Scene Investigation and Criminalistics بررسی صحنه جرم و جنایت شناسی پایان‌نامه TR $4,350
Crime Scene Investigation and Criminalistics بررسی صحنه جرم و جنایت شناسی بدون پایان‌نامه TR $3,300
Criminal Justice عدالت کیفری پایان‌نامه TR $3,300
Criminal Justice عدالت کیفری بدون پایان‌نامه TR $2,900
Family Counseling مشاوره خانواده پایان‌نامه TR $3,300
Family Counseling مشاوره خانواده بدون پایان‌نامه TR $2,900
Forensic Biology زیست شناسی قانونی پایان‌نامه TR $4,350
Forensic Biology زیست شناسی قانونی بدون پایان‌نامه TR $3,300
Forensic Chemistry شیمی قانونی پایان‌نامه TR $4,350
Forensic Chemistry شیمی قانونی بدون پایان‌نامه TR $3,300
Forensic Genetics ژنتیک پزشکی قانونی پایان‌نامه TR $4,350
Forensic Genetics ژنتیک پزشکی قانونی بدون پایان‌نامه TR $3,300
Forensic Nursing – Midwifery پرستاری قانونی – مامایی پایان‌نامه TR $4,350
Forensic Nursing – Midwifery پرستاری قانونی – مامایی بدون پایان‌نامه TR $3,300
Forensic Pharmacology and Toxicology فارماکولوژی و سم شناسی قانونی پایان‌نامه TR $4,350
Forensic Pharmacology and Toxicology فارماکولوژی و سم شناسی قانونی بدون پایان‌نامه TR $3,300
Forensic Psychology روانشناسی قانونی پایان‌نامه TR $4,350
Forensic Psychology روانشناسی قانونی بدون پایان‌نامه TR $3,300
Public Relations and Advertising روابط عمومی و تبلیغات پایان‌نامه TR $3,300
Public Relations and Advertising روابط عمومی و تبلیغات بدون پایان‌نامه TR $2,900

سخن پایانی

موسسه مهاجرتی آرال گام با ارائه مشاوره‌های تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به ترکیه، شرایط تحصیل در ترکیه ، اخذ پذیرش از دانشگاه‌های ترکیه ، اقدام برای دریافت ویزای تحصیلی ترکیه و بسیاری از موارد دیگر خواهد بود. این موسسه مهاجرتی با دانش و تخصصی که در زمینه قوانین مهاجرتی دارد و نیز ارائه خدمات متنوع و داشتن یک تیم پشتیبانی قوی در تلاش است تا مسیر مهاجرت را برای شما هموار‌تر نماید. همچنین شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با موسسه مهاجرتی آرال گام در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری
چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
3.7 از 5 از 3 رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *